Asiye 🎔 Doruk | Özel Kolaj
45:48
17 сағат бұрын
Kardeşlerim 20. Bölüm
2:27:49
17 сағат бұрын
Пікірлер
Şilan Kurt
Şilan Kurt Минут бұрын
Asiye ve Doruk hiç yakışmıyor ya
Sude Şahin
Sude Şahin Минут бұрын
Oğulcan ölmez dliyenler🖐
Esilay Yalise
Esilay Yalise 2 минут бұрын
Ya Ömer ne güzel harikanın hırsızlığını ne güzel herkese göstercekti kadir e sinir oldum almasaydi telefonu keşke kadirr😠😠
ASK_Shoto
ASK_Shoto 4 минут бұрын
Bu adam sahyesinde ingilizceyi öğrendim şimdi ölürse ingilizceyi bize kim öğretcek ╥﹏╥
Aleyna Çetinkaya
Aleyna Çetinkaya 8 минут бұрын
valla doruk okadar haklıki zaten diğer bölümde eski atakul oluyor eskiden kötü diye sevmiyordum ama şimdi o kesinlikle haklı
Veronica Brito
Veronica Brito 8 минут бұрын
bu başlangıcı özledim çok güzeldi yaa 🥺
selin
selin 8 минут бұрын
yeşil ekrandan kör oldum
Honey__Girl🍯#ytabonemiçekme
Honey__Girl🍯#ytabonemiçekme 9 минут бұрын
En iyi şengülün dansı diyenler 👇
Emranısevitpm Süleymam
Emranısevitpm Süleymam 9 минут бұрын
Şimdi sizi çildirtcam DORUK ASİYEYLE sevi devamını oku...
💜EĞLENCE💜
💜EĞLENCE💜 10 минут бұрын
.
Aleyna Karabulut
Aleyna Karabulut 10 минут бұрын
harika ve oğulcan istiyoruz ya tolga ne ıyyyy
Amir Shawakh
Amir Shawakh 11 минут бұрын
0:17 eski doruk atakul online 😎😎
Hamza Gürbüz
Hamza Gürbüz 11 минут бұрын
04:36 7 ay sonrasından geliyorum Şengül. Sende evinden atıldın kardeşine gittin onlarda seni istemediler. Yaa
Özkan Çakırtaş
Özkan Çakırtaş 12 минут бұрын
Sakiler:dünyadan uzak. Çok yakışmış motor sahnesine.
Kazım Kazım
Kazım Kazım 13 минут бұрын
İlk hediyesi ablasının verdiği ayıcık değilmiydi ?
Feride Nabi
Feride Nabi 13 минут бұрын
TolHar mi admin senarist lütfen kendinize gelin🙅🙅🙅 dkksklsls
semra Can
semra Can 14 минут бұрын
Üç yaaaa
I HATE YOU YES YOU
I HATE YOU YES YOU 15 минут бұрын
KARDESELM😩🙈🙈
b k
b k 15 минут бұрын
ölmezse klişe olur ama ölürse de bizi güldüren faktör kalmaz, çok yanlış kişiyi elledin be senarist...
Zeynep Yılmaz
Zeynep Yılmaz 16 минут бұрын
Ömerin çantayla aşkı çok iyi ya dgddehdhdheh
arda vardar
arda vardar 17 минут бұрын
21:00 da melisa seni takip etmek istiyor yazıyor ama 20:28 de takip isteği yollamadan takip ediyor ömeri (ince hata)
Sıla Güneş
Sıla Güneş 17 минут бұрын
bence oğulcan hemen iyileşicek yada çok kötü geçirip bi yeri sakat kalıcak
Çinar lal Fann
Çinar lal Fann 19 минут бұрын
Neden bu erkekler her zaman tuvalette tartışıyor???😂🤣
Kira Light
Kira Light 19 минут бұрын
🥯
Hatice Nur Canbaz
Hatice Nur Canbaz 20 минут бұрын
38:32 yanlız oğulcanın tipi çok tatlı ve çok değişik değilmiii 🤣😁
Jiyan Aktan
Jiyan Aktan 23 минут бұрын
Kadir:napiyon oğlum sen Ömer:bu saatten sonra ben nereye çanta oraya abi
eceee.......
eceee....... 24 минут бұрын
👍
Ayşegül Yıldız
Ayşegül Yıldız 25 минут бұрын
26:29
Yüksel Çıtak
Yüksel Çıtak 26 минут бұрын
Ağağağağağağ 2 gün kaldı dayanamıyorum..:( ‐Benim gibi olanlar var mı?
Utku Gamıng
Utku Gamıng 26 минут бұрын
Omer parayı ilk defa görmüs gibi😂
Adım soyadım
Adım soyadım 28 минут бұрын
Şu gelen kazan aybikeye aşık olmuyorsa bari tolga olsun ya zaten harika ile hiç yakışmıyorlar
Yüksel Çıtak
Yüksel Çıtak 28 минут бұрын
Ağağağağağağ 2 gün kaldı dayanamıyorum..:( -Benim gibi olan var mı?
ريما كوين
ريما كوين 29 минут бұрын
🤣🤣🤣🤣🤣😍😍
Dandik reis
Dandik reis 29 минут бұрын
Galiba Oğulcanı Tolga vurdu bana katılanlar
faqir t-starmy
faqir t-starmy 30 минут бұрын
2:02
Анна Котикова
Анна Котикова 32 минут бұрын
Как может быть так мало комментариев под таким шикарным видео?
Zerif Zeynalova
Zerif Zeynalova 33 минут бұрын
Kirqin çiçekler de kader her sabah anne anne diyordu şimdi de cemile abla abla diyo😂
tk
tk 33 минут бұрын
süsen ask kadinim ağlicm 🥺🥺🥺🥺🥺
nazifenur alan
nazifenur alan 33 минут бұрын
Asdorum .siz mutlu olunca bizde mutlu oluyoruz,siz ağlayınca bizde ağlıyoruz .iyi ki siz ASDOR
sgrg wggrwgwg
sgrg wggrwgwg 34 минут бұрын
Niye her şey Ömer'in başına geliyor ve niye herkes bölüm sonu hastanelik oluyor
Emir Çelik
Emir Çelik 34 минут бұрын
nedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
nazifenur alan
nazifenur alan 36 минут бұрын
İnşallah tekrar barışırlar .Bnm hüzel çiftim
nazifenur alan
nazifenur alan 37 минут бұрын
Asdor çiftini çok ama çok seviyorux.
Bilinmeyen
Bilinmeyen 37 минут бұрын
hz
İbrahim Halil Okulu
İbrahim Halil Okulu 37 минут бұрын
04:30 Oğulcan tip efsane
nazifenur alan
nazifenur alan 37 минут бұрын
Bu zamana kadar gördüğüm ençok yakışan çift .Asdor
Bilinmeyen
Bilinmeyen 37 минут бұрын
kardeslerim
Hikmet Kılıç
Hikmet Kılıç 38 минут бұрын
Yaa bu harika gibi evlat evlerden ırak olsun bu ne karakter😯😯
Ozlem Kizilkan
Ozlem Kizilkan 38 минут бұрын
Bişey diycem atamanın anlamı ne
Bilinmeyen
Bilinmeyen 38 минут бұрын
oo
Bilinmeyen
Bilinmeyen 38 минут бұрын
TolHar
EKBER SOLTAN
EKBER SOLTAN 39 минут бұрын
B........ A......... N............ E..........😂😂
sjsjssjjsj
sjsjssjjsj 40 минут бұрын
?
Bilinmeyen
Bilinmeyen 40 минут бұрын
hj
Han Mily
Han Mily 41 минут бұрын
Emoji yapmayın spam oluyor çünkü
Bilinmeyen
Bilinmeyen 41 минут бұрын
j
Ayşə
Ayşə 41 минут бұрын
Melisa bahçe diyor amma oysaki onlar koridorda kavga etdilər
Berzan Seflek
Berzan Seflek 42 минут бұрын
Ulan mazlum en güzelini sen kaptın
Sultan Öztekin
Sultan Öztekin 43 минут бұрын
Geri dön asdor💔
Sessiz Şair
Sessiz Şair 45 минут бұрын
Arkadaşlar herkes Asiye ye laf atmış ama bu kadar psikopat birisiyle tekrardan arkadaş olduğunu söyleyen birisine güvenilmez. Unutmayın ki Asiye bunu bilmiyor. Ayrıca herkes fotoğrafları silmesinin sinirle yapılan bir olay olduğunu anlayaabilir. Doruk kötü bir durumda kendi ikilemi ama Asiye haklı.
Gülbeyaz avli Avli
Gülbeyaz avli Avli 46 минут бұрын
Yav bune
Vesile Hasanova
Vesile Hasanova 46 минут бұрын
Semek guvenmek demek bir insan seviyorsan eyer neler sevdiyinide bilir insan asiyiyeye hic bir şey soylemedi doruk ama asiye cekib gitdi eksine guvenib onun yaninda olmaliydi doruk belki cesaret edib soylerdi onlarda barişacak cunku leyla ile mecnu ferhat ile şirinin qarşisinda hiç gimse dura bilmedi inşala heyatda butun ayrinan insanlar kovuşurlar asiyeyle doruka sahneside super olmuş
Suheeb Cali
Suheeb Cali 46 минут бұрын
Sorry
İLAYDA’S
İLAYDA’S 48 минут бұрын
Senaryo Ömer’in ağlaması üzerine yemin etmiş gibi :D