Puțin off road| Episodul 3
Drumuri proaste | Episodul 2
Început de tură | Episodul 1
14 күн бұрын
Fugărit de ploaie | fără comentarii
OPRIȚI TIMPUL!
Ай бұрын
Finding Lara - DEZAMĂGIRE
@HightLink 17 минут бұрын
Ar merge o lege care sa te oblige sa conduci un an o moto de A2, abia dupa sa poti conduce ceva de A. Anul trecut am reusit sa fac wheelie fara sa vreau cu o moto de 500... anul asta am trecut la 700 si mi se pare destu de naravasa. Sa incepi din prima pe un supersport de 600, nu mai zic de 1000 doar pt ca iti permite legea e putin nebunie.
@DAC_AMD
@DAC_AMD 14 сағат бұрын
Din ce am vazut pe KZbin, unii recomanda A.Twin, GS, daaar cu conditia sa fie urmate cursuri si muuulte ore de exersat mersul la viteza (foarte) mica, franarea, contravirarea, in parcari sau unde e spatiu. Si minte suficienta, care apare mai tarziu de multe ori, poate si dupa 30.
@radur7r 14 сағат бұрын
Cursurile sunt ok pentru orice tip de motocicletă (cursuri de conducere defensivă, cursuri off road, cursuri de aprofundare a tehnicilor de pilotare, cursuri pentru moto de viteză, etc). Asta pentru că în școală, știm cu toții care este limita. Exercițiul, da ... e musai, și la fel, indiferent de motor. Asta fac și eu, oricând pot, ies ca să mă deprind cu motorul în cât mai multe situații (oraș, sat, asflat, fără asfalt, mai cu viteză, mai încet, etc). Problema poate să fie MINTEA. Dar se antrenează și ea! :) Este foarte important să îți cunoști limitele, limitările ... iar evoluția să se facă prin încercarea depășirii acestora în pași mici și siguri.
@DAC_AMD
@DAC_AMD 7 күн бұрын
Tot la versiunea 4.x sunt si eu, dar cu 1H si 1B. Deci am sperante, tinand cont ca sunt altii cu 2H(ernii) si 1B(urta). 😃 Cum a fost trecerea de la NC750 la Africa Twin? Cum este cu DCT la mersul foarte lent, echivalent cu mersul "din ambreiaj" la c.v. normala? Pe langa scoala ai urmat si vreun curs sau ai trecut direct la NC750? Asfalt uscat! 🏍 🌞
@radur7r 7 күн бұрын
Trecerea de la NC la AT a fost foarte ok, pentru că am aproape 1,90 și nu mă țineau genunchii să merg mai mult de 100 - 200 km (2 - 3 ore). DCT-ul e foarte deștept, părerea mea. De aceea și las toate stângăciile și ezitările mele pe KZbin, să se vadă că nu acolo e problema, ci la mine (lipsa experienței / talent) :) Nu am mers niciodată pe motor cu cutie manuală, doar mașini cu cutie manuală. N-am făcut școală, nici cursuri. Direct NC750X, apoi după un an, direct Africa Twin (ambele cu DCT). Vezi că am vreo 2 clipuri despre cum am învățat să merg pe motor și cum mi-am luat permisul, iar primul clip pe NC, este și prima experiență pe motor (aici pe canal).
În ce privește vârsta și kilogramele, nu cred că e motiv de îngrijorare, cu motoreta potrivită și pentru scopul potrivit, cu capul pe umeri, e super ok. Dacă ne referim la sănătate, aici cântărește bine. Herniile astea sunt nașpa rău de tot, că practic nu te poți baza pe tine ... știi prea bine cum e. Dar ceva ușor, pentru asfalt ... tot zic că merge. Desigur, analizezi personal. Eu nu pot decât să zic că regret că am așteptat 20 de ani ... tare mult regret. Hai 10 ... că înainte de 2010 nici nu mi-aș fi permis. :)
@HightLink 7 күн бұрын
Din pacate tot ce tine de moto este foarte scump, tocmai ce am dat 2800 lei pe un crashbar si un cric central pt ca le consider esentiale, dar pretul mi s.a parut mult exagerat. Dupa ce iese din garantie, recomand sa iti faci singur revizia ca e super usor si salvezi ceva banuti, ajuta si sa mai scapam de gura femeii 🤣😅
@radur7r 7 күн бұрын
Nu am garanție, motocicleta are aproape 5 ani. E luată dintr-un magazin de moto second hand. O să văd ce fac cu revizia, îmi bag nasul în multe eu, dar sunt domenii unde prefer să las specialiștii să își facă treaba. Altfel, da ... scump, scump ... noroc că am luat-o cam cu de toate incluse (cutii, cric, parbriz, manșoane încălzite, etc).
@HightLink 7 күн бұрын
​@@radur7r nu ai ce sa gresesti la schimbul de ulei, prima data e mai scump ca te costa vreo 180 de lei o cheie dinamometrica decenta. La filtrul de aer e putin mai complicat dar sa zicem ca nu il schimbi asa des. Mie la reprezentata imi ia cam 750 lei revizia ca e in garantie si nu am de ales... la moto veche cu 250-300 de lei si 15 minute de munca era gata.
@radur7r 7 күн бұрын
@@HightLink cred că dacă faci mulți kilometri face sens. Eu probabil că voi avea nevoie de schimb la final de sezon. Atunci voi face o revizie + verificare completă și apoi ... mai vedem. :)
@happyboots223
@happyboots223 8 күн бұрын
Super tare pe coclauri! Foarte mișto tura! Mi-ai făcut și mie o poftă🏍️🔥. Mă bucur să te văd pe Africa🫡👌🏻! O sa vin în 16 iunie în România și poate ieșim la o tură 😁. Până acum Africa mea a văzut doar asfalt bun și ceva nisip 😅.Problemele cu vântul și sunetul prost le cunosc și eu foarte bine, dar se rezolvă cu un microfon lavalieră. Oricum e mișto videoul, te pricepi la povestit👌🏻. Cei care ne dau dislike au cel mult o trotinetă și nu au făcut un video în viața lor 😅. Am uitat sa apăs pe clopoțel și nu am primit notificări cu ce postezi, am de recuperat acum 😁✌🏻
@radur7r 7 күн бұрын
Wow, apreciez comentariul venit din partea ta, mai ales din partea ta! Și da, m-am ales cu Africana într-un final, de acum doar timp să am! :)
Mi-ar plăcea să ne întâlnim, măcar cât să îți strâng mâna, că ture cu tine ... nu cred că aș putea ține pasul. N-am depășit 110 km/h :). Cu NC-ul am mers pe autostradă, asta însă are anvelope de off road (am scuze) :))) Să nu te lași de filmat pe motor, faci o treabă extraordinară!
@craio5722
@craio5722 13 күн бұрын
Eu personal aș prefera mai mult sunet ambiental ( vânt,motor,teren etc.) dar cu toate astea mi a făcut mare plăcere să urmăresc videoclipul mai ales ca stilul ăsta de conținut ADV și cu motociclete premium este foarte rar în România
@radur7r 13 күн бұрын
Și eu la fel, dar atărna pe piept pe undeva, se freca de geacă, vânt, plus setarea din cameră să elimine zgomotul, foarte puțin a fost sunet pe care să-l las. Aș fi lăsat doar acel sunet dacă era ok, nu mai dublam eu nimic ... dar nu era deloc ce trebuie ... data viitoare. Acum am postat, doar ca să pot șterge de pe calculator. Dacă voi primi multe critici, le fac private. :( Mie mi-a plăcut mult prima experiență ... Am prins curaj, o să mai ies pe coclauri :)
@craio5722
@craio5722 13 күн бұрын
@@radur7r eu zic ca sunt niște critic constructive , nu e cazul să le faci private .
@radur7r 13 күн бұрын
​@@craio5722 da, da :) Sorry, nu la asta mă refeream, ci la dislike-urile primite :)) Ar fi culmea să consider comentariul tău o critică, purtăm o coversație. Și din contră, sunt bucuros că l-ai urmărit și ți-ai făcut timp să îmi spui părerea ta, ba chiar l-ai și apreciat.
@sleepinggreenapple
@sleepinggreenapple 13 күн бұрын
incearca totusi sa prinzi si sunetul ala de la motor vant etc, e greu de urmarit cu voice over pierde mult videoclipul
@radur7r 13 күн бұрын
Da, am fost conștient de asta, am mai lăsat câte ceva ... dar motor nu se auzea, iar vâjâitul mă dispera ... am postat doar pentru că pentru mine a fost o tură destul grea și din alt film! :) Nu zic cum am înregistrat peste ... (aproape în șoaptă) :)
27:12 daca faceai stanga te duceai pe langa stufaris :D
@radur7r 13 күн бұрын
Crezi că aveam vreo idee unde sunt și că aveam să ies la Sic? :)
@CristianMotoRider 13 күн бұрын
La 20:05 drumul e mai in spate parca un pic, am fost de doua ori dar nu e foarte usor, te-ai fi chinuit un pic.
@radur7r 13 күн бұрын
O fi fost, aplicația m-a adus fix unde am oprit. N-au pus Google Maps ca să verific! :)
@CristianMotoRider 13 күн бұрын
Nu are de ce sa te ia transpiratiile, cainii de stana ataca extrem de rar.Important ii sa nu mergi tare.
@radur7r 13 күн бұрын
Da, știu, din experiența pe bicicletă, de aia am mers așa încet! Plus că nu voiam să fug de ei și să mă trântesc pe jos pe acolo :)
@andreijula6104 15 күн бұрын
Și eu vreau sa îmi iau, Raducule, momentan trag de un Transalp 700, motocicleta inundata toată, căzută, merge de rupe! 🤣🤣 Următoarea va fi Africană, dar vreau manuală, neapărat. Asfalt uscat, te urmăresc cu drag! 🤜🤛
@radur7r 15 күн бұрын
Merci pentru comentariu! ☺️ Eu n-am mers cu manuală încă. Cu sau fără, cred că este o motoretă extraordinară. Sper să mă deprind mai bine cu ea și să mă bucur de cât mai mulți kilometri cu ea, pe tot felul de drumuri (că ea poate, e clar) :)
@mountsvlogs7909
@mountsvlogs7909 16 күн бұрын
Pune S mode sa fie S3 nu S 1 ca asa cam omoara cutia din cauza ca o tine la turatii joase...Eu o tin in Manual mode tot timpul cu exceptia cind conduc pe drum de viteza inalta...Drum uscat
@radur7r 16 күн бұрын
Merci pentru sfat, voi lua în considerare. În ultimele ture am mutat deja în S2, dar în principiu mă ajut de padele când mi se pare și mie că nu e cum trebuie. Altfel, vorbim de 4 moduri de mers puse pe motor de către inginerii de la Honda (le dau și lor puțin credit, cu excepția modului Drive) :)
@mountsvlogs7909
@mountsvlogs7909 15 күн бұрын
@@radur7r D mode e ft aiurea setat si nu-l folosesc niciodata...Eu am vrut Manual cu quick shifter dar am luat Automata ca era ft bine dotata la pretul ei...Oricum pt mine Africa Twin e cea mai buna si fiabila motocicleta din toate care exista( e doar parerea mea)....Lasa-mi un cotact si cind trec pe la cluj,poate ne vedem la o cafea....
@pogaceane
@pogaceane 17 күн бұрын
De unde esti? Fac drumu ala o data pe saptamana :)))
@radur7r 17 күн бұрын
Din Cluj / Apahida. Zona aia cu Lacul mi s-a părut de vis. Liniște, drumul exemplar, peisaje, puțin trafic, minunat ...
@raultimis2192
@raultimis2192 20 күн бұрын
Simplu ! Iti zic cum am procedat eu. Trebuie sa-o faci putin geloasa. A mea a zis ca nici macar nu se urca pe motor. Pana i-am zis ca am dus-o pe o colega de munca (ceea ce am si facut). De atunci mergem aproape in fiecare week-end asa in ture scurte.
@radur7r 20 күн бұрын
Bună asta! :))) N-am când, cum, cu cine ... dar o fi și asta o metodă! Aș putea să mint despre așa ceva, ca să văd ce iese.
@jacknsa 20 күн бұрын
Sincer cred ca nu o convingi tu așa ușor 😅 În cazul nostru ea a făcut scoala chiar dacă încă nu a dat examen ca ne vine moștenitor așa că amânăm. Cel mai bine zic și eu fiecare cu motorul lui. Motociclismul e prea frumos sa fi doar pasager dar dacă nu merge și de pe seaua de pasager sa vezi lumea de pe 2 roti deoarece e o experienta noua ce ne scoate din monotonia zilnica și din obișnuința.
@radur7r 20 күн бұрын
:))) ușor nu e, clar! Dar a mea, abia a învățat să meargă pe bicicletă (acum la peste 40 de ani), nu conduce mașina, deși are permis de aproape 20 de ani ... așa că rămân la ideea de pasager. M-aș mulțumi și cu atât! :)
@MrBooo
@MrBooo 21 күн бұрын
Dji Action 4 + Dji Mic 2 = scapi de toate cablurile 😊
@radur7r 21 күн бұрын
Evident, dar dacă ar fi și pe stocuri! :) Urmează, așteptăm să apară pe OLX!
@MrBooo
@MrBooo 21 күн бұрын
@@radur7r amazon 😁DE
@radur7r 21 күн бұрын
@@MrBooo Am pus în coș ... dar mă mai gândesc! :)
@teleleupe2roti
@teleleupe2roti 26 күн бұрын
Tare setup! Trebuie perfecționat că-s multe fire pe afara și risti sa le smulgi.
@radur7r 25 күн бұрын
Se poate folosi fără niciun fir. A fost alegerea mea să pun acel cablu de la receptor la transmițător scurt, fix și rigid - nu văd ce și cum s-ar putea smulge. Cel de la lavalieră într-adevăr, vine pe sub haină, e mai aiurea, dar nu în mers, doar la echipare sau dezechipare. Am deja în plan un upgrade, fără niciun risc ... doar că nu sunt stocuri în Europa, iar site-ul oficial nu are livrare în RO, că deh ... suntem ... ce suntem ... :(
@nicoaraalexandru
@nicoaraalexandru Ай бұрын
Felicitări pentru munca depusa
@radur7r Ай бұрын
Mulțumesc frumos! Aș putea zice că e o plăcere ... și este partea cu plimbatul, dar apoi editarea e consumatoare de timp pentru că nu am un PC performat, nici aplicații profi ... și nici TIMP. O să vă povestesc cum fac ... la un moment dat! Tocmai am primit o temă de casă :)
@bogdangheorghe5427
@bogdangheorghe5427 Ай бұрын
Salut! Din punctul meu de vedere , Africa Twin e cea mai misto si buna motocicleta ,facuta vreodata Iti doresc asfalt uscat si un gand bun! Bogdan
@radur7r Ай бұрын
@@bogdangheorghe5427 mulțumesc frumos! Și din punctul meu de vedere, pentru mine, e fix ce trebuie. Uneori simt că mi-ar plăcea un NT1100 alteori un Transalp (mai ușor), dar cu plusuri și minusuri, cu ce știe, cum arată și raportat la preț ... pentru mine este ideală (pentru moment) :)))
@bogdangheorghe5427
@bogdangheorghe5427 Ай бұрын
@@radur7r am avut doua motociclete.. Din pacate mi-e din ce in ce mai greu sa trag de ele, din pacate, plus proteza totala de sold.. Multumeste-te cu ce ai si bucura-te cit poti de mult! Iti doresc un gind bun si sincer! Bogdan
@radur7r Ай бұрын
@@bogdangheorghe5427 încerc! Îmi pare rău să aud, sper că altfel ești ok și ai alte pasiuni ... care să hrănească sufletul ... copilul ... :)
@fernandojosepampolhadasilv8882
@fernandojosepampolhadasilv8882 Ай бұрын
Dono que recém comprou teve uma surpresa.menos de 2000 kms cabeçote trincou igual as 300 cc.XRE 300cc e a Naked também 300 cc
@radur7r Ай бұрын
Não tenho ouvido falar muito disto, esperemos que não seja o caso desta mota ou de qualquer outra.
@jacknsa Ай бұрын
Multumim domnu! De folos acest clip, chiar cautam câteva clipuri cu acest tip de microfon. BTW, și pe mine când ma trimite soția la Lidl ce crezi ca merg la al nostru aici aproape...nuuu, merg în Cluj normal. Dacă e suficient timp merg pana în floresti la Lidl 😂😂
@radur7r Ай бұрын
Nu mă pricep eu la prezentări de astea, dar așa ca de la user la user, în completarea altora mai tehnice și mai comerciale, poate face sens :)
@MrKekambas
@MrKekambas Ай бұрын
Salutare, imi dai te rog un contact de-al tau sa te pot intreba in privat mai multe despre fostul tau motor NC 750x DCT. Multumesc, Bogdan
@radur7r Ай бұрын
Sigur, dacă dorești, îmi poți scrie pe [email protected] sau pe messenger: m.me/radur7r
@CristianMotoRider Ай бұрын
Mi-am luat recent manusi ca ale tale, cand le-am probat ma simteam bine in ele dar cand am pus mana pe ghidon, una din ele imi creaza un discomfort in palm, patesti ceva de genu?
@radur7r Ай бұрын
Hm, nu ... am trei perechei, de vară, primăvară, iarnă și sunt ok cu toate trei. Același brand. Doar că desigur, cu cât sunt mai groase ... simțul e diferit, dar e normal. Ce mă deranjează la astea de vară, este că nu mai ține scaiul la una dintre ele. :( Poate nu sunt mărimea potrivită și se întind sau se adună rău când ții mâna pe ghidon.
@jacknsa Ай бұрын
Multumim de prezența! Imi pare bine ca te-am vazut, sper sa iti fi placut si parada ca sincer au fost mult mai multi decat ne asteptam. Trebuia totusi sa te opresti la un langos cu branza dar poate reusim sa facem ontura pana la Capusu unde au ei locatia. 😁
@radur7r Ай бұрын
Eu sunt din ăla ce dă toți banii pe X5, ca apoi să pună motorină de 50 lei! Glumesc ... dar clar nu-s cu haleala! :) Nici nu știu ce e ăla langos (dar promit că mă documentez). Legat de prezență, dacă mi se va mai potrivi programul, cine știe, poate voi mai participa la câte o din asta! :))
Am văzut că pe la 08:30 apune soarele azi ... M-aș porni spre undeva, să surprind momentul. @jacknsa ai vreo sugestie prin zona noastră? :)
@valentinmargina64
@valentinmargina64 Ай бұрын
Salut, vad ca te tot plimbi pe langa Cluj. Poate esti interesat de o iesire pe un traseu mai lung, Spre TransAlpina etc. Te intreb in caz ca vei merge incolo poate ne intalnim sa nu mergi asa doar tu si motocicleta. Si eu ies pe motor, tot asa singur nu prea am cu cine. Cine stie, poate ne potrivim anul asta pe un ORAR. Drumuri bune si fara evenimente neplacute.
@radur7r Ай бұрын
Da, păi ... de fapt ... eu fug câte 1 - 3 ore, cam când juniorul doarme la prânz și nu avem altele de făcut! Traseu mai lung îmi doresc să fac, asta este foarte clar. Să văd cum pot planifica ceva sezonul acesta. Poate ajung și spre Transalpina, poate Transfăgărășan ... deși aș vrea să bifez întâi un drum la Palma. Eu fiind începător și având un ritm al meu, deocamadată nu mă simt pregătit să merg în grup cu cineva. Dar îți tare mulțumesc pentru vizionare, comentariu și invitație la o tură. Cine știe, poate ne vom întâlni.
@jacknsa Ай бұрын
Asteptam sa vad daca acest clip e de Duminica, cand ai trecut pe acolo. Eu eram afara pe terasa. De pe la minutul 11:25. Si da, locul unde te-ai oprit e chiar un loc bun de adunare, "La Cruci" ii zicem noi de aici, din motive evidente. Normal e si un robinet acolo dar cred ca nu mai functioneaza.
@radur7r Ай бұрын
Înseamnă că ai vedere bună la stradă! :) La Cruci acolo sunt stâlpișori, e chiar ok. Robinet de apă potabilă zici? Era doar gunoi ...
@jacknsa Ай бұрын
@@radur7r Da, apa potabila, aceeași apa care ajunge și în Cojocna. La baza crucii ar trebui sa fie robinetul. Au pus stâlpișori acolo deoarece mulți oameni I veneau acolo sa alimenteze în cisterne sau bidoane de apa și sincer nu asta era rolul robinetului, era mai mult pentru popas și sa bei de sete nu sa duci acasă sa uzi pamantul cu ea 😅
@momarlanu
@momarlanu Ай бұрын
Salutare Amatoristu'. Referitor la oprit sau rulat la viteze mici. În unele școli chiar se predă oprirea cu ambele picioare în lateral (am văzut prima oară faza la un student mai grăsuț care arăta mai haios dar mi s-a spus că la școala respectivă acest lucru este cerință), eu așa am făcut poligonul. Dacă situația din trafic îmi permite, mie îmi place metoda din două motive: 1) pentru că mă echilibrez mai ușor, așa cum merge un acrobat pe sârmă cu o prăjină în brațe 2) dacă ating ușor asfaltul cu tălpile, ca niște antene, corpul știe instinctiv cât de înclinat este și ce trebuie să facă.
@radur7r Ай бұрын
Salut! Mno, super, atunci face sens! Vezi cum e dacă mă iau după alți "iutubări"? :) Eu ... cumva, am stat mereu cu piciorul pe frână și mă ajut de frâna spate neavând ambreiaj. Iar la început nu puteam nici gestiona prea bine frâna față și accelerația (mai am și degetul mic tăiat la mână dreaptă) :)
@momarlanu
@momarlanu Ай бұрын
@@radur7r eu ascult la toți și fac ca mine. Știi tu: „ride your own ride”.
@xD4n05
@xD4n05 Ай бұрын
Tine-o tot asa! Ai un content super tare!
@radur7r Ай бұрын
Mulțumesc frumos! :) Mă mai chinui, cât mă mai ține ... :)
@jacknsa Ай бұрын
Cred ca eu eram plecat deja. Pana pe la 1 am stat, am facut 2 ture cu 2 modele diferite și apoi am plecat. Dar daca ieri (Duminica) ai trecut prin Cojocna te-am văzut sau era tot o Africa exact ca a ta.😂
@radur7r Ай бұрын
Am ajuns târziu, se strângea standul. Da, am dat o tură și în afara orașului, iar în zona Cojocna îmi place drumul ... e un traseu de recreere pentru mine! :)
@jacknsa Ай бұрын
@@radur7r Atunci da, te-am văzut trecând pe aici, stăteam pe terasa la relaxare după o zi plina 😅
@radur7r Ай бұрын
@@jacknsa Cred că te-am zărit și eu la Lukoil, erai oprit (cred că e te puneai la punct după spălarea motorului) :)
@jacknsa Ай бұрын
@@radur7r Da da, acolo eram, îmi aranjam cagula :))
Drumul care l-am facut in episodul 8. Foarte frumos pe acolo, asfalt nou si destul de curat. Trebuie sa ne sincronizam la o tura pe drumul ala.
@radur7r Ай бұрын
Cândva ... cumva ... dacă aș ști și eu cu măcar o oră înainte că voi ieși ... ar fi mai simplu :)
@jacknsa Ай бұрын
@@radur7r Da, când ai drum sau când te gândești sa ieși, da un semn ca poate ma mobilizez și eu :))
@danieldan6482
@danieldan6482 Ай бұрын
Îți doresc spor! Ai așa o voce radiofonică și liniștită încât e o plăcere să te urmăresc!
@radur7r Ай бұрын
Mulțumesc frumos (pentru că mă urmărești aici)! Comentariul m-a dat pe spate! Nu mă așteptam! :)
@jacknsa Ай бұрын
Frumos traseu, cam asa tura urmăresc și eu cât de curând sa mai explorez zona. Azi am fost la Micesti pe o parte și înapoi pe alta și am descoperit un traseu interesant dar mai dificil.
@radur7r Ай бұрын
Da, foarte faină tură, în special după ce m-am depărtat de Cluj. Spre Micești ai mers pe un traseu pe ocolite sau pe centură?
@jacknsa Ай бұрын
@@radur7r Am fost asa: Am luat-o pe făget spre Salicea dar am făcut stânga spre Săliște. Înainte de Săliște Am facut din nou stânga și am ieșit la lacul de la Micesti, totul a fost drum bun dar sincer pana la lacuri drumul a fost greu ca e cu multe curbe și îngust și mai sar pietre pe asfalt dar e asfalt nou. Apoi din micesti am mers spre Tureni, centura și acasă dar sincer merita mai bine sa o iau prin Aiton, Centura apoi dreapta la Pata, Boju și Cojocna ca e un traseu și pe acolo. Asa fac data viitoare sau în vreo după-masă:))
@radur7r Ай бұрын
@@jacknsa la cum cunosc eu Clujul și zonele din jur, m-a dus în maps de la Sălicea CLUJ, la Făget LUGOJ: 233 km / 3 ore :))))
@jacknsa Ай бұрын
@@radur7r La fel, și eu mai bag câte o plimbare de genul ori prin oraș ori pe lângă sa mai învăț zona. Și azi am o tura de cluj sa ridic cărți de vizita și merg prin zone pe unde nu cred ca am mai fost prin oraș sau nu am fost de mult pe acolo.
@CristianMotoRider Ай бұрын
@@jacknsa cand te-am auzit ca a fost greu spre Micesti, am crezut ca te-ai dus pe off-road, era sa fac cu inimica ca pe off nu e usor :) vezi S4EP22 Cold Ride de pe la minutu 2.30
@jacknsa 2 ай бұрын
Cum a fost o tura mai prin oras, cum se comporta africana? De strecurat ai incercat sa nu te bagi de obicei? BTW, am zis sa te tin la curent si cu alte evenimente, Sambata se face inaugurarea Motoland, pe Oasului catre valea chintaului, incepe de la 10 dimineata si eu am sa imi fac prezenta 😅
@radur7r 2 ай бұрын
Nu m-am strecurat încă ca și cu NC-ul, doar unde era super clar că să nu risc. Nu știu de ce cu asta ezit ... Merci că mă ții la curent, dar sâmbăta la 10:00 inaugurez coșul de cumpărături la Auchan, apoi Lidl ... :) Sunt sigur că te vei bucura de eveniment ... și pentru mine!
@xD4n05
@xD4n05 2 ай бұрын
Salut, poti sa povestești cum ai luat permisul cat. A?
@radur7r 2 ай бұрын
Salut, Da, vezi că am vorbit deja despre asta aici: kzbin.info/www/bejne/lWeal2qsmtmcgcU :)
@redbluedanielful 2 ай бұрын
Salutare, poti sa imi spui ce inaltime ai si daca pe nc750 stateai inghesuit in comparatie cu Africatwin?
@radur7r 2 ай бұрын
Salut! Da, eu am 1,87 m și 87 kilograme. Pe NC stăteam "adunat". Distanța de la șa până jos era ok, dar distanța dintre scărițe și șa era prea mică (stăteam prea sus și prea ghemuit de genunchi). Pe Africana stau muult mai bine (doar că are șaua mai tare). Am răsucit ghidonul în sus și stau și mai bine și cu mâinile. Și în scărițe e mult mai ok. Dar ... și pe Honda Transalp stăteam la fel de bine. Iar aia e mai ușoară, mi-ar fi fost suficientă și era perfectă dacă avea DCT. Eu asta am căutat ... așa că a trebuit să aleg între NT și CRF.
@@radur7r Merci✌
@catalinbandas 2 ай бұрын
De la ce dealer din Cluj?
@radur7r 2 ай бұрын
Este la mâna a 2-a, nu-i nouă. De la SerMoto am luat-o.
@catalinbandas 2 ай бұрын
@@radur7r 2020, 15k km, am ascultat detaliile din vlog. Să o stăpânești sănătos și ai grijă cu spatele. Un brâu orto-profesional purtat în zona lombară ar fi bun căci preia automat stresul de pe coloana vertebrală și îl distribuie prin exterior șoldurilor, picioarelor. În cazul acesta nu îți mai faci griji dacă te opintesti neașteptat să stabilizezi africana.
@radur7r 2 ай бұрын
@@catalinbandas mulțumesc pentru vizionare, comentariu și sfaturi. Da, mi-am luat ceva brâu ... dar nu e ce trebuie. Caut ceva profi, cum zici și tu! E musai ... se pare ...
@HightLink 7 күн бұрын
@@catalinbandas salut, ai un link catre un brau de genul? mersi
@catalinbandas 7 күн бұрын
@@HightLink salut. Nu am dar în magazine specifice găsești produse și consiliere.
Superbă!
@catalinbandas
Bine că a fost doar atât!
@andreijula6104 2 ай бұрын
Salut Amatoristu, oare nu ai fost cumva tu ieri, Duminica, 31 Martie 2024 prin zona Bihor, Beiuș? Numere roșii de CJ, oprit pe marginea drumului, am oprit sa ma asigur ca e tot ok? :))
@radur7r 2 ай бұрын
Nu, nu ... eu am numere negre și ... n-am avut eu norocul să ajung așa departe de casă și duminică. Doar sâmbătă am fost până la Băișoara :)
@andreijula6104 2 ай бұрын
@@radur7r Era super tare să fi fost tu, am dat de canalul tău de curând și îmi place. Te-am întrebat fiindcă duminica eram prin zona Bihor, aproape de Beiuș (îți recomand zona, multe curbe, drum bun, un traseu fain de făcut cu moto) și era o Africana neagra ca și a ta oprita pe dreapta, am oprit sa vad dacă e tot în regula, apoi după scurt timp m-am gândit ca poate erai tu. :D
@radur7r 2 ай бұрын
@@andreijula6104 Foarte fain din partea ta! Merci și pentru aprecieri ... io ... îs mai habarnist așa cu youtubăreala, dar mă bucur că place și prinde. :) Pun Beiuș pe hartă, aveam de gând să ajung cândva la Cascada Vălul Miresei, Răchițele - poate le combin.
@andreijula6104 2 ай бұрын
@@radur7r Continua s-o faci, dacă îți place asta. Asfalt uscat și poate ne întâlnim vreodată pe ceva trasee. Eu sunt din județul Arad, deci am multe rute prin zona de vest. :))
@nicoaraalexandru
@nicoaraalexandru 2 ай бұрын
Prea multe cut-uri, nu am înțeles nimic din tot clipul!
@radur7r 2 ай бұрын
Mai bine așa ... :) Înseamnă că ești un om decent și echilibrat mintal ... nu ca mine! Mulțumesc că te-ai uitat totuși, apreciez și comentariul!
@jacknsa 2 ай бұрын
Altfel de content, mai alert, mai amuzant mai mult investit in editare cred =)) Fruos clip oricum si cu un final asa,,, ta dam tssssss =)) BTW, azi am explorat si eu putin strazile alea pe la voi deci scuze vecinilor daca a fost galagie =))
@radur7r 2 ай бұрын
Hi hi ... m-am prostit un pic ... (m-au inspirat niște fraze care ieșite din context, cu mintea mea bolnavă ... am înțeles altceva) 😜 Eu am ajuns după 18:00 acasă, apoi am frezat petecul de iarbă ... nu m-a deranjat nimic. De vecini nu-mi pasă, că nu-i știu :)))
@jacknsa 2 ай бұрын
@@radur7r Cam asa pe la ora aia am trecut si eu pe acolo si cum s-a incalzit bietul motor a bagat vreo 2 rateuri de m-am speriat si eu. Le pun pe clipul urmator daca le-am prins pe camera. =)) Dar oricum, imi place clipul asta, e mai haotic da fain, oarecum in stilul asta fac si eu si probabil de aia mie imi place mai mult.
@radur7r 2 ай бұрын
@@jacknsa ziceai că mâine e ceva pe la Vivo? În jurul prânzului, cât doarme juniorul, poate ies.
@jacknsa 2 ай бұрын
@@radur7r Eu am sa plec pe la 11 de acasă sa ajung pana în 12 la Vivo și sa vedem ce au la test ride acolo de la KTM. Dacă poți sa vi, ne vedem înainte undeva în oraș și mergem spre vivo amândoi. Dacă nu eu am sa fiu în zona CFMoto la vivo cu tricou alb și logo de KZbin pe spate 🤣🤣
@radur7r 2 ай бұрын
@@jacknsa am ieșit mai târziu că nu-mi găseam actele. Am mers la birou ... nici acolo, le-am căutat de am crezut că asta a fost. Găsit într-un final ... da' ... pfuu ... nasol ! :) Am dat o fugă până la Băișoara. Fain drum au făcut acolo, era plin de motoare ...
@Adrian.B01
@Adrian.B01 2 ай бұрын
Ai roata dezechilibrata. La viteze mai kari nu face, presupun, dar de la 30 pana pe la 60 daca iei mainile de pe ghidon cred ca incepe sa danseze ghidonul. La fel am avut ai eu si am zis ca e prost design-ul, dar dupa ce am schimbat anvelopele si echilibrat roata s-a imbunatatit comportamentul.
@radur7r 2 ай бұрын
Deci tu zici că ar putea fi două chestiuni: roata față + anvelopele. Cineva zicea, că inclusiv problemele pe roata spate poate provoca voblajul. Oricum, dârdâitul acela, îl văd și simt acum că m-am uitat atent la asta, dar de fapt ... după 60 - 70 km/h. Până în 50, chiar nu simt nimic. Poate unii mai experimentați ar ști mai bine, pentru mine, e mișto rău de tot! Caut în Cluj un mecanic/service priceput pentru alinierea, reglare roți și alte alea. La Motomus n-am rezolvat nimic, la "reprezentanța Honda" parcă nu m-aș arunca.
@jacknsa 2 ай бұрын
Cand dadeam foc la buruieni uscate sau uscaturi, bagam si niste cartofi in jar. Ce vremuri, ne saturam din cartofi aia cu sare, eram negri pana la urechi. Si copiii mei o sa faca treaba asta ca e o experienta ce merita data mai departe 😅
@radur7r 2 ай бұрын
Exact, iar scuturați de cenușă, coaja aia arsă era un deliciu. Le-am povestit alor mei despre asta, dar ei servesc acei cartofi maxim din staniol pe grătar ... ca să nu zic de ăia făcuți la "AIR frarier" sau la Mall :)))
@jacknsa 2 ай бұрын
@@radur7r Lasa, ii pui sa facă putina curățenie în curte când sunt frunze și crenguțe și apoi arunci câțiva cartofi acolo asa de proba, cine știe poate prinde gustul și la generația noua 😅
@radur7r 2 ай бұрын
@@jacknsa poate în Minecraft :))))
@@radur7r 🤣🤣🤣
@@radur7r Uite ca eu am stat pana la finalul clipului ca m-am regăsit cu multe ce ziceai. Poate nu suntem din aceasi generație, eu nu am prins armata, dar multe sunt similare.
@catalinb5603 2 ай бұрын
Sfat... când ai timp, mergi undeva și închiriază o motocicletă de cross, o honda crf 250, de exemplu, și dă-te pe off-road. După ce îți trece spatele, bineînțeles. P.S. - O să ai nevoie de conditie fizică bună! Distracție plăcută!
@radur7r 2 ай бұрын
Da, cu timpul va fi o problemă. Dar da, sunt convins că una mai ușurică (și eventual una julită deja) m-ar ajuta să ies din zona asta de "frică", ca să mă deprind cu ce se poate și cum. Apoi, ideal ar fi și un curs. Mă mai gândesc la asta! Merci de sfat! P.S. eu de regulă mă chinui singur până reușesc!
@catalinb5603 2 ай бұрын
@@radur7r nu arunca banii pe cursuri ...cel mai bun curs este practica. În afară de aceasta, este plin KZbin de tutoriale!
@radur7r 2 ай бұрын
@@catalinb5603 da, corect, într-un asentiment total. Doar că mulți recomandă curs și ... nah, n-am scos total din schemă opțiunea :))
@catalinb5603 2 ай бұрын
@@radur7r Neaaaah....ai încredere în tine. Eu am sărit de pe o honda cb125f (scuter) direct pe un crf250 a unui prieten. Singurele instrucțiuni pe care mi le-a dat, au fost.... dă-i tare! M-am distrat de minune
@redbluedanielful 2 ай бұрын
Eu iti recomand sa schimbi cauciucurile mai ales daca au DOT vechi. Consider cea mai importata componenta la motocicleta.
@radur7r 2 ай бұрын
Nu au DOT vechi, sunt 2023 (și sunt noi). Doar că nu cred că sunt ce trebuie pe asfalt! Sau poate că nu e toată motoreta centrată ...
@jacknsa 2 ай бұрын
Ai cam stat pe tușă o vreme. Legat de geanta, eu am găsit la RedLynx ceva geanta de codita care o porți ca și ghiozdan sau geanta de picior pentru chestii asa mai mici. Dacă tot ai ieșit, sâmbătă la Vivo avem ceva event de la KTM în cazul în care primești liber 😅
@radur7r 2 ай бұрын
Am cam stat ... așa se pare! :) La geantă cred că renunț, poate ceva SH ....mai văd KTM vs. Vivo vs. Sâmbăta ... eu știu ce să zic? Crezi că mi se vor alinia astrele chiar în așa un hal? :))))
@jacknsa 2 ай бұрын
@@radur7r Poate cu puțin noroc se aliniază:))
@radustefan9699
@radustefan9699 2 ай бұрын
Salut, ce inaltime ai?
@radur7r 2 ай бұрын
Salut, La ultima măsurătoare oficială 1.87 (fără ghete moto). :)
@radustefan9699
@radustefan9699 2 ай бұрын
@@radur7r mersi, la fel si eu. Luasem in considerare modelul asta dar cred ca ma orientez spre un tiger 800
@radur7r 2 ай бұрын
@@radustefan9699 Dap, doar din pricina înălțimii mele am renunțat și eu la NC. Mi-a plăcut însă Transalp foarte mult și avea să fie perfectă pentru mine, doar că nu are DCT. :(
@Adrian.B01
@Adrian.B01 2 ай бұрын
Salut! De la câți ani ai lui îl plimbi pe junior pe motor?
@radur7r 2 ай бұрын
De la 14 ani ... cred că așa este și legal (sper).
@pistonaru
@pistonaru 2 ай бұрын
n-are nimica!!! apa paie si bataieee
@radur7r 2 ай бұрын
Ceva totuși observ că are, trebuie reglată furca ... ghidonul ... că parcă nu mai e totul aliniat. Dar, altfel da ... în afară de piticii mei, e totul ok :)) Merci de comentariu și vizualizare!
@pistonaru
@pistonaru 2 ай бұрын
@@radur7r du-te frumos la un pom gros. Pui roata sprijinita de pom după care tragi cu toată forța de ghidon pana simți că l-ai îndreptat. Pe mine m-a salvat de multe ori
@radur7r 2 ай бұрын
@@pistonaru eh, este o tehnică mai puțin invazivă (atât pentru ea, cât și pentru spatele meu), doar că n-am eu încă sculele potrivite (îmi trebuie niște tubulare mari). Dar da, de undeva din deal la Cucuieți dacă trebuie să te întorci cu ea, probabil este o metodă și asta. :)
@CristianMotoRider 3 ай бұрын
Vezi la mine S5E5, acolo explic cum să ridici motocicleta, nu merită să îți rupi spatele pt un fier. Dacă ai cameră la roată, cumpărăți pe viitor cameră groasă și cauciucuri dure gen Mitas E07+ Dakar, cu astea poti veni pe pană incetuc spre casă sau la prima vulcanizare.✌🏻
@radur7r 3 ай бұрын
Mulțumesc, cred că am văzut și la tine și la mulți alții din afară cam care e tehnica cea mai ok. Pur și simplu nu m-am gândit atunci! :)) Spatele este cu o hernie din 2017. Asta e a 4-a oară când s-a blocat, dar mereu în situații banale (un șut în minge, m-am aplecat, m-am întins sau am călcat rău acum). Între timp, am lucrat și manevrat greutăți și mai mari sau în posturi și mai complicate din pricina muncii mele. Aici concret, mă așteptam să fie și mai greu de ridicat, dar numai pentru că mă durea deja spatele de la manevra de a-mi ține echilibrul (de aceea am și renunțat să o mai țin). Am văzut opinteli și încercări mult mai mari de la alți colegi. :))) Scopul postării situației este oricum educativ pentru începători. Pot învăța și alții din greșelile mele și comentariile voastre ... sper :))