39KM | CIRCUIT CIUNGET - TARNOVU - NEDEIA - CAPATANII - URSU | MUNTII CAPATANII| 23 IUNIE 2023

mountaindani

Salut,
prima zi am parcat masina pe valea repedea 2.5km aproximativ in amonte fata de podul de beton de pe stanga de la intrarea in Ciunget. Am facut undeva la 7km pana sus pe varf, unde am montat cortul. Durata urcusului fara oprire, mers hotarat 2 ore si 10 min.
A doua zi am plecat inspre creasta muntiilor Capatanii, am mers dealungul Tarnovului pana la interesectia cu saua Negoveanu dupa care pe un drum forestier am trecut pe langa Nedeia, cel mai inalt varf (ne-am abatut 10 min sa il urcam) si apoi am continuat inspre vf Capatanii.
Traseele sunt slab marcate..De pe Nedeia as merge inspre sud..chiar daca cobor..pana dau intr-un drum forestier dupa care as lua-o inspre dreapta si as ajunge din nou in traseul de creasta...traseul o duce cumva de pe Nedeia in dreapta spre sud vest..ocoleste si apoi revine spre creasta..
Urcarea pe Vf Capatanii nu e grea..as face-o frontal acum...traseul insa te duce cumva de-a curmezisul inconjurand muntele astfel ca ajungi la un parau cu apa, loc care este mai mult decat binevenit...
De pe vf Capatanii pana pe Vf Ursul nu sunt probleme de orientare..noi am facut 1 ora cu mers normal fara oprire.
Am realizat ca vf Ursul este un vf cu acces usor dinspre niste pensiuni care se vad inspre sud
De pe vf in loc sa o luam mai usor in dreapta.. pana in curmatura Rosie...noi am tinut-o cumva spre nord est..mai direct..a fost bine si asa..
Ajunsi in drumul forestier nu au mai fost probleme de orientare decat in partea finala..unde de la ultima casa, am luat-o in stanga pe un drum de vreo 3 km care urca din valea Repedea si care e facut de cei care aveau casa in respectiva poiana.
Ne-am folosit cel mai mult de aplicatia OutdoorActive.