A KÖR útvonalán visszafelé irányban (teljes "film"): A cél az út maga - terepfutás a Börzsönyben

Györgyi Gábor

@AttilaRozsak
@AttilaRozsak 11 ай бұрын
Gratulálok,nagyon nagy teljesítmény,és jók a videóid is!!! (Respect)
@gyorgyigabor 11 ай бұрын
Köszi szépen Attila! :) Ahogy sejthető is, ezek szerint ahogy a futásba is beletettem a melót, hogy összejöjjön, ugyanúgy a videók esetében is (különösen, ha ütős futásról (korábban meg brinázásról) készült) így vagyok vele: beleteszek annyi munkát, hogy minőségi legyen és tanulni is lehessen belőle, no meg át is lehessen érezni (bár ez utóbbi a sok felvétel miatt még egész sima ügy).
Köszönöm ,
@gyorgyigabor 10 ай бұрын
Köszi szépen! :)
@janosvelki895
@janosvelki895 Жыл бұрын
Gratulálok Gábor! Hatalmas motivációt tudsz nekem adni! Te vagy a példaképem! Remélem egyszer személyesen is találkozhatok veled! Gyönyörű futás , nagyon szép teljesítmény! RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444
@gyorgyigabor Жыл бұрын
Szia János! Így akkor már tudom, hogy "kicsoda", aki ismerősnek jelölt a face-n. :) Köszönöm kedves szavaid. Ha jársz a környéken, futhatunk egyet. Most már úgyis vége számomra a nagyobb futások szezonjának, nem készülök idén már semmire, így nem kell semmilyen "felkészüléshez" alkalmazkodnom. :) Igen, ütős futás lett és nagyon örülök, hogy tudtam hozni, hogy sehol se legyen belassulásom, lazítás, ahol érdemi időt veszítettem volna. Így azt kell mondjam, hogy e futás jobban sikerült mint a két KÖRöm bármelyike. :) Hiába, hogy lassabb lett, mint az első, de a visszairány az - szerintem - eleve lassabb. Neked is jó futásokat! Egyébként napokon belül jövök Bódi Pisti Kör videójával (pár helyen filmeztem és bezséltünk pár perceket). Hú, ez is ütős lesz ám!! :) Segítő nélkül ment 25:22-t !!
@janosvelki895
@janosvelki895 11 ай бұрын
@@gyorgyigabor köszönöm a választ! És a vissza jelölést. Hatalmas megtiszteltetés! Persze, figyelem a munkásságod, és egyszer hiszem, hogy futunk egy jót együtt! Jövőre kezdem majd a versenyeket. Addig felkészülök, motiválódok. Általad is, mások által is. Tegnap videód nézése közben felálltam este a székből, és futottam egy tempós tizest. Utána vissza és néztem tovább! Pedig nem terveztem a futást tegnap. Olyan, semmilyen kedvem volt hozzá. De hatalmas varázsa van annak, amit csinálsz! Köszönöm mégegyszer, hogy vagy!
@lenkeipeter
@lenkeipeter 11 ай бұрын
Jó kis menet. Meg jól összevágtad. Én mindig minden forrásból iszom, nagy hegyekben simán patak is. Nem volt még gond belőle. Béka van a forrásban? Nem mérgező! 😄
@gyorgyigabor 11 ай бұрын
Köszi Péter ! :) Rajta vagyok, hogy ütős futásokról igazán minőségi videót készítsek. Forrásból én is simán. A Börzsönyben, a Kör útvonalán 2 helyen nem innék a patakból, az egyik már síkabb rész, 2 km-re Nagybörzsönytől (Magyar-hegy lábánál), a másik a Nagy-völgyben, ott szintén pár km óta már alig lejtő völgyben csordogál a patak. Ahol köveken zubog, általában ott merek inni belőle; mondjuk most már szűrős kulaccsal még inkább. A köv. videóban - igaz éjjel - látszik, ahogy Pisti simán tölt a patakból (ott zubogó-csobogó patakból).
@tibcsilipcsi6152
@tibcsilipcsi6152 Жыл бұрын
Már ment is a like, testvér! Köszönöm szépen beszámolót, ami nagyon informatív, és mély betekintést nyújtó, videó. Az ilyen amatőrnek mint én, igen sokat jelent. Köszönöm. 🤝👏🌞🤝🤘🤘🤘
@gyorgyigabor Жыл бұрын
Köszi Tibi! Igyekeztem.... de még a végére sem értél. :) Pedig van benne jó pár betét rész, a fele után is. :) Azon vagyok, hogy tudton "adni" az amatőreknek is... persze én is az vagyok. Klassz lesz az elmúlt nap felvett videóból készülő összeállítás is, amikor Bódi Pisti 9. Kör teljesítésén filmeztem néhány helyen.
@BoBthemonke
@BoBthemonke Жыл бұрын
Szia Gábor ! Ismét egy minőségi videót kaphatttunk tőled,amit nagyon köszönök.Köszi,hogy a G. Connect-en elfogadtad a jelölést,igaz én az alsóházban futkározok,de egy kedvelés jól esik egy tapasztaltabb futótól.Remélem még ebben az életben valahol,valamelyik versenyen találkozunk,és válthatunk néhány mondatot..... . Apropó ultra,megnéznék tőled egy spartatlon videót is,nem kacérkodsz a gondolattal?-vagy az nagyon aszfalt ? Még egyszer köszi . Minden jót,jó egészséget,sok jó videót! Rácz Gábor
@gyorgyigabor 11 ай бұрын
Szia Gábor! Örülök, hogy tetszett. :) Épp írtam volna, hogy versenyen kívül is össze lehet futni, aztán látom, hogy nem a közelben laksz. Nyáron a közeledben futottam le a Szádvár trail útvonalát: szép környék volt. Persze ha járnál a Pilis felé, összehozható egy közös futás. Aszfaltos ultra: az az igazság, hogy az aszfalt jobban "nyírja" a lábat (persze nincs emelkedő, meg nagyobb becsapódást jelentő lejtő, kivéve, ha hullámzó a terep, de aszfaltosból olyan nem nagyon van), meg annál jobban szeretem a természetet, hogy oly sok órát akarjak aszfalton futni. Még az Ultrabalaton sem hoz lázba. Bocs, hogy csak most reagáltam, épp Pisti 9. Köréről készült videót vágom. Holnap szeretném közzétenni, de már a célegyenesben vagyok. :) Neked is jó futásokat, jó egészséget! Gábor
@tajtibalint
@tajtibalint Жыл бұрын
Gratulálok, Gábor! Nagyon szép teljesítmény!💪
@gyorgyigabor Жыл бұрын
Nagyon szépen köszönöm Bálint! :)
@toniszkortisz
@toniszkortisz Жыл бұрын
Már bontottam a sört🤘
@gyorgyigabor Жыл бұрын
Köszi a bizalmat! Mivel ütős futás, igyekeztem meglehetősen minőségire csinálni (mint a tavalyi UTMB-s videót). :)
@laszlopoka
@laszlopoka Жыл бұрын
Gratulálok a teljesítésért és a filmért is. Mindkettő nagy meló lehetett. HAjrá!
@gyorgyigabor Жыл бұрын
Köszi szépen Laci! :) Jól látod, volt dolog a videókészítéssel is. De ilyen, "értékes" = ütős futásnál értelemszerűen "vállalható, hogy beleteszem a munkát, mert ritkán fut az ember ilyet. Ha vmit kiragadnék, akkor egyfelől az tartott egy ideig, míg faragtam a hosszát, hogy végül beférjen kb. 2 és 3/4 órába (ennél hosszabbat nem akartam és a jövőben sem), másfelől a végén a szövegalámondós blokkok elkészítése. Időigényes azokat megcsinálni, ugyanakkor kellenek bele. :) A következő videó is ütős lesz: Bódi Pisti (komoly terepfutó; edző is): 9. KÖR teljesítésén filmezhettem néhány helyen pár perceket: átjön belőle, hogyan is sikerült neki. Mindezt ráadásul csodás őszi időben. :)
@sancii1000 Жыл бұрын
Gratulálok, sok sikert, nagyon jo a video is.🥇
@gyorgyigabor Жыл бұрын
Köszönöm szépen! :) Azon is voltam, hogy ütős futáshoz minőségi videó készüljön. :)
@attilakovacs3435 Жыл бұрын
Gratulálok nem semmi teljesítmény 👍 én csak külön túrázok meg külön futok, egyszer majd jó lenne belekezdeni a terepfutásba, biztos hatalmas élmény
@gyorgyigabor Жыл бұрын
Köszi szépen Attila! Ha külön futsz (gondolom, hogy mivel akkor aszfalton / rekortánon), akkor valószínűleg síkon. Elsőként nem technikás ösvényeken érdemes próbálni és ahol lefelé, ott nem túl meredeken. Merrefelé laksz (azaz ahol jó terepútvonalat lehetne keresni) ?
@attilakovacs3435 Жыл бұрын
@@gyorgyigabor Igen, a margitszigeten szoktam, szóval pesten lakom😁 a börzsönybe sokat voltam már túrázva és kegyetlen amilyen szintek vannak, kíméletlen. igen lehet hogy nem ott kéne kezdeni 😁
@gyorgyigabor Жыл бұрын
Akkor az első, amit ajánlani tudok, az a Panoráma kör a HHH környékén, ez: www.termeszetjaro.hu/hu/tour/terepfutas/panorama-koer-a-harmashatar-hegyen/53848343/ Könnyű és nem technikás. Ami fejből beugrik: a Budai-hg-ben a Mókus-kör (van róla videóm) is könnyű pálya, abból (van facebook oldaluk, honlapon is infó) van 3 táv is. A Pilisben pl. Pilisszentlászlótól a Spartacus-ösvényen át Visegrádra abban sem sok szint van és nem technikás.
@attilakovacs3435 Жыл бұрын
@@gyorgyigabor köszönöm a tippeket👍 túrázva már jártam ezeken a helyeken jók, lehet válogatni a környéken. Neked meg további sikeres futásokat kívánok, le a kalappal a teljesítményed előtt👏 az irigyekkel meg ne foglalkozz, mindig lesznek, ő bajuk, hagyd rájuk.
@kistehen27
@kistehen27 Жыл бұрын
Gratulálok,ismét sikerült!
Illetve ez neked sikerült először.
@gyorgyigabor Жыл бұрын
Köszi szépen ! Azért nem vagyok "első fetisiszta", ez csak úgy adódott, mert a KÖR-t azt szeretem és ha már felmerült, hogy lehetne visszafelé, az egy bónusz / extra. Más, kevéssé érdeklő kihívásra nem mennék csak azért, hogy elsőként legyen meg.
@zsoltszabo9501
@zsoltszabo9501 11 ай бұрын
Először is nagy gratula, hatalmas teljesítmény ez. Megkérdezem, hátha válaszolsz itt, hogy milyen cipőben futsz, hogy állsz a vízhólyagokkal, hogy készülsz, hogy elkerüld a vízhólyagok kialakulását?
@gyorgyigabor 11 ай бұрын
Köszi szépen! Persze, hogy válaszolok. :) 1, Hoka Mafate Speed a cipőm évek óta, mert lúdtalpas vagyok és mert ennek erős a csillapítása és nagyon kényelmes ("pihe-puha" belülről). 2, Vízhólyag: Nagy futások előtt pár éjen át szarvasfaggyúkrémmel kenem (éjszaka zoknit húzva utána a lábra), ez általában elég szokott lenni. Most sem volt nagyon tragikus, de azért rosszabb volt, mint mondjuk aug elején a KAT 100-as futáson. Végül talán vízhólyag nem is lett, de a bőr azért nem volt jó állapotban. Van aki szarvasfaggyúkrém helyett Sudokrémet javasol; nagyrészt mindegy: a lényeg, hogy a zsírtartalmat a bőr beszívja. Ha keletkezik futás közben vízhólyag, akkor egy idő után ki szoktam szúrni.
@zsoltszabo9501
@zsoltszabo9501 11 ай бұрын
@@gyorgyigabor Köszönöm a válaszokat, hasznos tanácsok.
@sancii1000 Жыл бұрын
Meg akartam még kérdezni hogy medvével vagy más álatal menet közben találkoztale , nálunk sok a medve Erdélybe.
@gyorgyigabor Жыл бұрын
Talán csak 1-2 medve jött még át Magyarországra, de minimális az esély, hogy összefgussunk vele, de azért figyelek. Viszont mikor a Nagy Fátrában futottam (van róla videó), ott táblák is jelezték, hogy kedvék által lakott vidék, figyeljünk... talán még medveriasztó csengőt is javasoltak. Ott egy nyugisabb, jelzetlen ösvényen filmeztem elég friss medvelábnyomot, de az állattal nem találkoztam szerencsére. :) Igen, rendre jönnek hírek, hogy sok felétek a medve (éjjel pár faluban aza utcákon is megjelennek, meg el-elragadnak birkát, vagy hasonló állatot. Hallom hogy már Szlovákiában is túl sok a medve.
@polyaksandor8981
@polyaksandor8981 Жыл бұрын
Vaddisznóval vagy kutyával nem szoktál találkozni? Lehet hogy csak én vagyok túl beszari, de emiatt mindig inkább frekventáltabb túristautakon szaladok.
@gyorgyigabor Жыл бұрын
Szia ! Vaddisznóval néha igen, kutyával... hát végülis Budakalász szélén voltak, da az egyedi eset, most már meg vannak kötve. Azon túl máshol nem szokott veszélyes kutyás helyzet lenni. A vaddisznó valóban nem játék; amint feltűnik, egyből zajongok, és akkor elszalad(nak).