Андрій Кремез. Познайомитись із собою та світом.

Bogo News

У новому проекті від Bogo News "Актуальне інтерв’ю" спільно із Анною Франківською, представляємо Вам, відверте інтерв'ю з Андрієм Кремезом, - з селища Богородчани, який вирішив об'їхати увесь світ на велосипеді.
Фейсбук: / bogo.news
Ютюб: kzbin.info/door/gYN5i1e...
Інстаграм : / bogo__news
Інстаграм Анни Франківської : anna_frankivska...
Підтримайте молодого таланта Олександра Василіва підписавшись на нього в соціальних мережах:
Інстаграм : / vasyliv7653
Ютюб-канал : kzbin.info/door/UOMVWsm...
Інстаграм Андрія Кремеза : androcentron?ut...
Ютюб-канал Андрія Кремеза : / @androcentron
Окрема подяка Олегу Підгурському
З питань реклами : press.bogo.news@gmail.com Bogo News Production
#bogo #велоподорож #інтервю

@nadiakremez5293
@nadiakremez5293 2 жыл бұрын
Дякую за чудову життєву подорож мого сина.Він завжди був мандрівником у своїх мріях.У нього кожна мрія була записана у щоденник,багато їх було…Але головне те,що мрії він старався впроваджувати у життя і виконувати.Одна з них для мене дуже цінна-підглянула(побудувати будинок для батьків),вона здійснилась,зі всіма іншими він також справляється.Він знає-життя це любов,життя без страху,тому йому все вдається.Удачі тобі моя дорога дитина,горжусь тобою🙏😇
@YaroslavZinych
@YaroslavZinych Жыл бұрын
Сильно. Давно не дивився таке цікаве інтерв'ю! Та ще й від земляка 👍
@user-kf4cs2lg6v
@user-kf4cs2lg6v 2 жыл бұрын
Це був липень 2014 року. Подорож на Фестиваль «Холодний Яр». Вирушив я туди автобусом з Івано-Франківська, разом з депутатами однієї з політичних партій. Дорога туди була дуже довгою і мальовничою, та не надто цікавою. Фестиваль відбувався в місті Чигирин, та був дуже патріотичним. Наступного дня, тим самим автобусом я мав їхати назад, але зустрів знайомих з м. Надвірна та вирішив залишитись з ними ще на день. Відтоді почались мої пригоди. Ввечері ми смачно повечеряли і полягали спати в бус, ніч була холодною, а я без теплих речей і туристичного спорядження. Наступного дня ми вирушили відвідати визначні місця. Мобільний зв‘язок в тих місцях пропадає часто і надовго, що і стало основною причиною того, що колективна подорож, перетворилась на одиночну. Мій бус поїхав без мене і з села Мельники я йшов пішки 6км до Гайдамацького ставу, де відбувалось освячення зброї. Там я наздогнав своїх колег і ми вирушили далі, та був я з ними недовго😂. Трохи вище ставу, на пагорбі стоїть Мотронинський монастир, навпроти нього є монастирське джерело і так як я був наймолодшим мене відправили за водою. Черга по воду була дуже довгою і зайняла близько 40 хв. Повернувшись до дороги, мого буса вже не було і хлопці поїхали без мене, Лайф там не ловив, але я знав що вони вирушили до дуба Максима Залізняка в селі Буда, тому пішки відправився туди, пройшовши ще близько 3 км, зупинив автобус, з туристами з Волині, які підвезли мене до села. Грошей в мене було обмаль і не вистачало на вхідний квиток, тому я попросив впустити мене на територію заповідника безплатно, торкнувшись дуба, пішов далі на пошуки товаришів, і не знайшовши їх, знаючи що наступний пункт дорога додому та не маючи змоги додзвонитись, вирушив наздоганяти їх. Десь кілометрів за 10 зупинив машину на Черкаси. Виїхав з Холодного Яру і десь біля Суботова з‘явився зв‘язок. Подзвонивши до друзів, я дізнався, що вони ще на території «Яру» і будуть їхати додому через Черкаси ввечері. В Черкасах я гуляв по місту, з грошей в мене було 12 грн готівкою і 11 грн на картці, в магазині купив за них 2 рогалики, так і пообідав, рогаликами і джерельною водою. На в‘їзді в Черкаси є залізничний переїзд і стоїть будка чергового по переїзду, там я і вирішив зачекати до вечора. Близько 22:00 мені подзвонили друзі і сказали, що вони понапивались і будуть їхати зранку. Я попросився в чергового заночувати в тій будці, він не відмовив. В той вечір якраз йшов матч Динамо-Шахтар, ми його подивились, поговорили на різні теми, я постелив собі світловідбиваючий жилет на підлогу і ліг спати. Близько 9 ранку мене підібрав бус і в буді, на речах я вирушив в довгу подорож додому.
@bogonews5101
@bogonews5101 Жыл бұрын
Доброго дня! Ви перемогли у конкурсі від Bogo News та виграли браслет, який ми розігрували. Напишіть будь ласка свій номер телефону, щоб ми могли Вам зателефонувати та обговорити деталі вручення виграшу.
@user-qh7rw2oi1q
@user-qh7rw2oi1q 2 жыл бұрын
Андрій дуже хороша і добра людина. Мене надихає його духовне збагачення. Побільше б таких відкритих людей 🙏🏼🙌🏼✨
@user-mm5bu7km1e
@user-mm5bu7km1e 11 ай бұрын
Андрій ти надихаеш купив собі єлектровелосипед і став подорожувати по природі. Чекаю на продовження твоєї подорожі.
@MariaMaria-bt2yz
@MariaMaria-bt2yz 2 жыл бұрын
Дуже дякую Вам за духовність🙏 Ви неймовірна людина 🌞скільки я слухала скільки плакала ,проживаючи це все разом з Вами Андрій, Україна переможе і Ви продовжите свою мандрівку . З Богом 🙏💙💛
@tour907
@tour907 2 жыл бұрын
Рубрика "найцікавіша" подорож життя: Якщо говорити загально, то най-най-най подорож, яку я переживав - коли сідав тихими вечорами за ноутбук і поринав в світ Androcentron-а. Андрію, це було щось. До кінця життя буду вдячний за такі пережиті години разом з тобою і Mr. T ❤️❤️❤️ А моя найцікавіша подорож, хоч була не єдина в моєму юному житті, але вона вона були для мене унікальною. Причиною було те, що вона була перша і поки єдине, в яку я поїхав сам. Тобто без сім'ї. Уся мандрівка загалом не була чимось особливим для бувалого туриста, та й для мене теж. Але є одне з біса приємне "АЛЕ" - лайнер "Romantica". Усі мої друзі і знайомі літати по ньому, що дурні, не звернувши жодної, мабуть, уваги на навколишні красоти. Але, що не кажи, це було щось. Я ходив по цій машинерії з відвислою щелепою і вона не закрилася, мабуть, ще наступні 3 дні. Магазини, палуби, каюти - все вражало. І тут я вперше по справжньому відчув себе в якомусь іншому світі, світі, в якому мені бути не доводилось. Та найприкольніше чекало попереду. Отож вийшов я на верхню палубу і просто втратив дар мови від тих усіх острівців, на якому одне дереві і одна хатинка, в якій, як не крути, живе задоволена життям сім'я чи пара. Махав я всім, кому не лінь. А лінь точно не було. Далі була екскурсія по Ризі, Любліні і Стокгольмі. Я цю подорож сміло називаю "Вихід в люди", бо подібні відчуття від побаченим масштабів життя європейського мене справді вразили. Щоб ви розуміли, наскільки я кайфанув, скажу, що так сталося, що я втратив усі (майже 90%) фото з тієї подорожі, але поки не забув ні секунди і тепер з гордістю розповідаю про побачене вже з пам'яті!!! Андрюха, ти крутий,
@seldon-ti7pm
@seldon-ti7pm 2 жыл бұрын
"Найцікавіша" подорож у моєму житті були коли ми ,сім людей і два коти виїздили з під окупації. Через тридцять орочіх блокпостів,під звуки арти,через сіру зону. Обшукі і приниження,страх прильоту або наїхати на міну. Тай такє. Було дуже цікаво (
@im_evgesha
@im_evgesha 2 жыл бұрын
Я в котре переконався, Андрій ти неймовірний.
@olhabudzak8064
@olhabudzak8064 2 жыл бұрын
моя найцікавіша історія для мене досить особлива)) років ... навіть незнаю скіль тому, організовувалось відкриття велосезону. Поїздка до бухтівецького водоспаду , 20 км, вроді не багато... То шо постійно треба крутити педалі , бо то догори, тай до гори😬 - мені нічого не говорило. Останній раз на велосипеді " орльонок" їздила в дитинстві. Не маючи власного велосипеда , взяла вєлік сина ( який мені малуватий добряче) і поперла з усіма))))) Через 5 км я відчула що мені капець . Коліна горіли від навантаження, дихалка " здохла" ще на другому км.... і я розуміла що більше не зможу. Все... Слова - " куди ти преш" , з якими мене відправили з дому, мене реально надихали😁😁😁 і я не могла здатись. Я пленталась в хвості колони, з останніх сил крутила педалі і намагалась справитись ритмом дихання. На підйомах йшла пішки і тягла велосипед майже зі сльозами на очах.... " Куди ти поперла" - таки надихало)))))) і я це зробила . Ні жива ні мертва я добралась до водоспаду!!!! Ці відчуття я пам'ятаю досі!!! Я була горда за себе!!! я змогла!!! Саме в цей день і спалахнула моя пристрасть до велопоїздок , гір і всього прекрасного) ❤️🔥
@user-um7jh4uc1g
@user-um7jh4uc1g 2 жыл бұрын
Цікава історія з подорожжі, це коли я зустріла Андрія на вершині гори Сивуля. Я звісно і здогадатись тоді не могла, що хтось крім мене і подруги буде на вершині, тому, що всі люди спускались, коли ми піднімались. Ми там кричали, верищали, кайфували і потом з'явився Андрій, який прийшов повечеряти на вершині, а я хотіла побачити там захід сонця. Ну історія дуже цікава, тому що зрозуміла я, що це він аж через два роки. Ми там познайомились але після того ніде не зустрічались і тут я дізнаюсь, що по сусідству купив якийсь чоловік хату у селі де живуть мої батьки, а щей цей чоловік поїхав у подорож на велосипеді. Я коли побачила його перші відео, зразу зрозуміла, що саме його я зустріла у 20-му році у вересні на вершині гори Сивуля але трохи сумнівалась, хоча відчуття мої були, що це саме він. Я Андрію написала і спиталась чи можливо таке бути, що у вересні 20-го року, Сивуля...? Він написав, що справді таке було, що він зустрів двох дівчат на вершині "Сивулі", я звичайно в приємному шоці але ось і таке буває прикольне знайомство. Тому, подорожуйте, ніколи не знаємо з ким нас життєва доля може познайомити і які емоції відчуєш. Обітцяю від подорожей завжди нові емоції та враження, навіть, якщо ти вже там був але емоції різні.
@mishaninblog
@mishaninblog 2 жыл бұрын
Ваййй!! Які люди! Приємно бачити!
@Jul_pro
@Jul_pro 2 жыл бұрын
wow, amazed by Your experience and genuine desire to explore our Planet.such a strong and open minded, kind and positive person :) best of luck in your new adventures
@user-um7jh4uc1g
@user-um7jh4uc1g 2 жыл бұрын
Блін, я не вмію писати коротко!))) Ну що ж, поїхали у мою історію! Це була моя перша і єдина поки подорож. Я поїхала в тур, це були такі країни, як Угорщина (Будапешт), Австрія (Відень), Італія❤️ (Верона), (озеро Гарда) та (Венеція). Почну з того, що я так хотіла і чекала поїздки, що перед поїздкою цілу ніч не зімкнула очей, бо так сильно чекала, зранку геть заспокійливе пила))), реально такі емоції були вперше, сама не знаю, що зі мною творилось але я реально дуже тішилась, що їду.🤪 Сіла в автобус і мене посадили на 13 місце, хоча я доплачувала гроші, щоб сидіти спереду і я б може нічого не сказала але це була б не я!) А ще забула сказати, що у подорож мене моя подруга з тур агенства підштовхнула до цього, за що я їй безмежно вдячна звичайно але, як завжди просто коштів не вистачало і не було компанії, хоча вона завжди говорила, що я компанію точно знайду. Ну і тоді, якщо чесно, то всі подружки зморозились і я вже думала, що нікуди не поїду але останнім шансом був мій добрий друг,який не міг мені відмовити. В автобусі всі думали, що ми пара але насправді ні, ми просто друзі. Ну от, повертаємось до 13-го місця, я звісно його туди і посадила, ну він ж друг.😁 Доїхали ми так від Стрия до кордону,а потом, я подзвонила до подружки і вона сказала, розібратись з цією ситуацією, що я і зробила) і нас пересадили на передні місця, де мені було добре і гарно все видно!) І біля мене сиділа дівчина через прохід і її мама, ми з ними дуже подружились, я навіть познайомила їх з другом і дівчина з моїм другом добре подружились. Цілий час у подорожі ми всюди разом були тай взагалі там всі люди стають, як родина.) Мені все дуже сподобалось плчинаючи від нічного Будапешту і кораблика з безлімітним шампанським, ну це капець був, бо я так люблю шампанське, а тут безліміт, я звичайно напилась дуже, думала, що у Будапешті моя подорож і закінчиться!( Цілу ніч промучилась, снідати не могла😔, а потом був Відень і всі люди мабуть нормально їм було, а я згадувала красивезний Будапешт, ще з шампанським зразу добрим, а потом не дуже! Відень мені може через це не дуже зайшов, щей дорожезний дуже. Потом ми їхали цілу ніч в Італію і всі люди спали, чим мене дуже дратували, бо я не можу спати в сидячому положенні і це був жах, хоча у мене одної на цілий автобус спускалось крісло, бо нікого ззаді не було але я мурдувалась всеодно. Ну Італія, це круто, яке там все гарне, уммммм, ну мені дуже сподобалось і ті емоції мене захоплювали, що я зовсім не відчувала втоми! Ну подорож була незабутньою, вона видалась дуже особливою і класною! А ще важливо те, що я знайшла чудову подружку і ми з нею дуже здружились. З другом на жаль, нічого у них не склалось але вона часто до мене приїжджала, а приїжджала, бо я з ІФ, а вона з Одеси і я її познайомила з іншим другом і вона вийшла за нього заміж і родила йому сина і я їхня кума. Тому подорожі завжди неймовірно прекрасні, вони надихають і всі по своєму особливі! Обожнюю подорожувати, от тільки завжди чогось не вистачає, то мабуть перша причина, яка мене найбільше стримує, то фінанси, потом компанія, і т.п. Але якщо неможливо якісь такі грандіозні подорожі організовувати, от як Андрій, то я стараюсь виходити з положення того, яке є на даний момент і навіть поїхати на озеро, ставок, річка, у ліс, обійняти всі дерева, які мені довподоби, чи поцілувати всі квіточки,які хочу, чи назбирати грибочків і теж обов'язково кожного поцвлувати, бо якщо цього не зробити, то інші обідяться і сховаються😘... Ну якось так і така моя одна із історій😉 Удачі всім і подорожуйте виходячи з положення того, яке є на даний момент, бо подорожі - це так круто!!! Нові хнайомства, нові емоції, нові відкриття...!!! Ну все, а то мене не спинити, коли мова заходить про подорожі або мандрівки!🤗
@kostya_ch
@kostya_ch 2 жыл бұрын
🇺🇦👍
where is the ball to play this?😳⚽
LOL
Зомби Апокалипсис  часть 1 🤯#shorts
INNA SERG
How To Choose Ramen Date Night 🍜
Jojo Sim
Люди Прикарпаття: історії, що надихають - веломандрівник Андрій Кремез
Прикарпатська інформаційна корпорація
Скрипін: «Воно дурне. Саме подохне»
"Жебраю, щоб заробити на Великдень"