Baranya Kincse - Rapid bojlis horgászat ismeretlen vízen

Nagy Fogás

Az Április egy nagyon szeszélyes hónap, épp ezért nagyon kiszámíthatatlan is ha egy bojlis túrára foglalunk. Még a túránk előtt tomboltak a 25-30 fokok, szinte égetett a nap, viszont mire odaértünk, beérkezett egy hidegfront, és kénytelenek voltunk a vastag ruhát is odacsomagolni. Horgászatunk helyszíne a baranya megyében található, Borza Völgye horgásztó volt, ahova egy 48 órás rapid bojlis horgászatra érkeztünk, ahol már az első nap délutánján meglátogattak minket a tó kapitális pontyai.
A videóban ezt használtam:
Mbaits Magmix 3X Vákum Pack 1500g
Booster Syrup 500ml Szilva Kagyló
Booster Syrup 500ml M1
A videóban látható termékeket ti is kipróbálhatjátok az alábbi linkre kattintva:
www.mbaits.hu/
Bojlis Botom:
NEVIS Mytho 390 3,5 Lbs 2 részes
Ultegra 14000 XSD távdobó orsó
SpeedMaster 14000 XSC
Ha valami kérdésetek van bátran írjátok meg a kommentek közé! És ne felejtsétek megírni véleményeteket sem!

@kosaszabolcs
@kosaszabolcs 2 ай бұрын
Tényleg nagyon szép volt minden. Az ilyen és hasonló környezetek miatt jó hórgászni.Meg hát persze ha az ember olyan szép halakat fog amiket ti.
@viktorsikur844
@viktorsikur844 2 ай бұрын
Nagyon nagy gratula mind a kettőtöknek nagyon szuper anyag volt ismét
@zsoltsohajda2520
@zsoltsohajda2520 2 ай бұрын
A táj csodálatos volt tényleg, szeretnék én is egyszer eljutni ide! Kérdezted a videó vége felé, hogy hova tűntek az első nap fogott nagyobb testű halak. Nos, számomra egyértelmű volt a videóból, hogy hihetetlenül keveset etettek ahhoz, hogy ott tudjátok tartani a nagyobb testű halakat. Bevonzani sikerült őket, de mivel a videó alapján egy nap alig 2-3 kg magot szórtatok vagy juttattatok be a hajóval, és esetenként 5 óra hosszát volt bent a csali, ez várható volt. Gondolj bele... bevittetek a hajóval alig 2 maréknyi szemes cuccot, majd 3-4 óráig semmi. Azt a mennyiséget egy arra járó, de a horgot nem feltétlenül felvevő 10 pluszos amúr egymaga felszipkázta... A másik észrevételem, hogy ha kifejezetten nagy halakra mentek, akkor nem szabad ilyen apró magokat belerakni, mert mágnesként vonzzák a kisebb testű halakat, ahogy az az esetetekben meg is mutatkozott. Én ugyanúgy másodmagammal, a barátnőmmel járok egy holtágra horgászni, ami nem kifejezetten bojlis víz, de mivel rengeteg szebbnél-szebb 10-20 pluszos pontyok és amúrok lakják, az odajáró horgászok 90%-a bojlizik, irgalmatlan 80-90 méteres távolságokra behúzgálva. Mi feederrel horgászunk, igaz nagyon kemény big river feederekkel, mert a pálya nagyon akadós, tehát ugyanúgy ketten vagyunk, mint te édesapáddal, és max 8, de inkább a ki meg összepakolást leszámítva inkább 7 órákat horgászunk egy-egy alkalommal, s mégis átlagosan ezalatt az idő alatt a dupláját megfogjuk annak a halmennyiségnek, amit ti 48 óra alatt fogtatok! Ugyanis egy átlag ilyen 8 órás peca alatt ketten egy 4kg tengerit 1-2 kg tigrismogyorót és legalább 1-2 kg oldódó bojlit elhasználunk etetésre! Ez soknak tűnhet, de ennyi kell, hogy ott tudd tartani a megjelenő nagyobb testű halakat is! Természetesen ez nem egyszerre kerül bejuttatásra. Az is érdekes, hogy a 4 botból kettőt hajóval húzunk be, ugyanolyannal, mint amit ti is használtatok a videóban, olcsó, de nagyon jó kis hajó, a másik két bottal pedig láb alatti pecát csinálunk olyan max 4-5 méterre egy előttünk lévő bokorsor elé. Ide szoktuk a többet etetni, és horgászat végeztével, az ide bejuttatott kb 3-4, esetenként 5 kg szemesmagot teljesen feltakarítják a halak! Görbüljön! :)
@NagyFogas 2 ай бұрын
Mivel ismeretlen víz volt számunkra, és a pecát gyorsítani akartuk, illetve kicsit angolosan akartuk csinálni a dolgokat, így a magot is belevettük a keverékbe. Nyilván itt az sem volt biztos hogy a választott ízvilág jó lesz a halak számára, mert mint mondtam 48 óra kevés kiismerni egy vizet. És azért nem akartunk sokat etetni, mert baromi hideg volt, és a víz sem volt túl kellemes, így nagyobb etetésnek ilyen hideg vízben még nem láttuk értelmét. Akárhogy is, azon a hétvégén mi fogtuk a legtöbb kis és nagy pontyot a tavon, így szerintem hogy elsőre voltunk ott, tényleg nem elhanyagolható
@haxesen
@haxesen 2 ай бұрын
Imádom, hogy mennyire őszinték a videóid! 28:45-nél jót nevettem! XDD Klassz lett, gratulálok ! :)
@NagyFogas 2 ай бұрын
Az igazság az hogy az egy háttér szereplő műve volt
@benceszikszai9398
@benceszikszai9398 2 ай бұрын
🎣🎣🐟
@gaborhafra872
@gaborhafra872 2 ай бұрын
Nagyon jó videó,milyen etettő hajót használtok?
Szia, ez a fajta az: baitboat.hu/termek/carbon-carp-c1-gps-etetohajo/
@krisztiankollar5018
@krisztiankollar5018 Ай бұрын
szia! milyen orsót használsz?
@NagyFogas Ай бұрын
szia! leírás
@zsolt_r
@zsolt_r 29 күн бұрын
én az mbaits bojlikat csak azért hordom magammal hogy tudjam mutogatni a többi pecásanak hogy mivel fogom a halat, mert így ők nagyjából esélytelenek velem szembe avval a bojlival
@NagyFogas 29 күн бұрын
Akkor vegyél zadravecet inkább🤣
Nyári Feederezés - Megoldások kapástalan időszakokra
Finom VS Nagyhalas Feeder - A Pontyok nyertek
Nagy Fogás
ОСКАР vs БАДАБУМЧИК БОЙ!  УВЕЗЛИ на СКОРОЙ!
Бадабумчик
Survival skills: A great idea with duct tape #survival #lifehacks #camping
Márnázni tanul Gáborka!:)-Novemberi márnaparádé
Matchfishing-Szarvas
Délelőtti rapidpeca - Pontyhorgászat Dabason a Maláv-tavon.
HORGÁSZAT ÉS KAJAKOZÁS
XI. NBBH -  Verseny Összefoglaló '23
Nemzeti Balatoni Bojlis Horgászverseny
Szigetköz Nagy-Zátony Pontyozás és Amurozás 1.rész
Szigetközi Pontyhorgász
Hogyan nyertünk bojlis versenyt Harsányban?!