Bosanske piramide | Titov bunker | Lukomir najvišja vas v Bosni

Into the Nature

Ай бұрын

V zadnjih dveh dnevih smo obiskali 2 znamenitosti Bosne od katerih sem med potepanjem po nekdajni bratski republiki, celo največ pričakoval.
💥O Titovem bunkerju, 3. najdraži stvari, ki jo je financirala nekdanja Jugoslavija sem slišal in prebral že marsikaj in glede na vse superlative, sem se tega ogleda zares veselil. A moram reči, da je bil verjetno to edini izlet v celotnem 8 dnevnem potepanju, ki me je razočaral... več seveda tudi v videu.
💥Po slovesu od Konjic, smo se napotili proti Lukomirju, najvišji vasi v Bosni in Hercegovini, leži na skoraj 1500 metrih nad morjem.
💥Že sama pot proti Lukomirju nas je vse navdušila, tamkaja dobrodošlica, toplina, hrana, narava... pa so nas navdušili. Škoda le, da se je ravno ob našem prihodu ulilo in nismo opravili tudi sprehoda do razgledišč...
💥Če me je Titov bunker razočaral, predvsem vodenje in skope in suhoparne informacije o njem, pa je bil obisk Bosanskih piramid povsem nekaj drugega. Ilder, naš vodič, nam je podal toliko imformacij, zanimivosti, zgodb... da smo zares vsi uživali.
💥Titov bunker parkirišče: (43.6317, 18.0009)
💥Nakup kart: Motel Vila Bijela (43.638, 17.973)
💥Lukomir, Etno koliba: (43.6383, 18.1822)
💥Bosanske piramide parkirišče: Visoko (43.99, 18.16)
💥1. dan našega 8 dnevnega road tripa si lahko pogledaš tukaj: Obiskali smo Gorski Kotar, izvir Kolpe in Samarske stene.
⚡️ • Izvir Kolpe in Samarsk...
💥2. dan našega potepanja po Bosni smo se lotili grebena Konja, čudovit greben s še lepšimi razgledi.
⚡️ • Konj 1856 m | Burnjača...
💥3. dan našega potepanja po Bosni si poglej tukaj: Obiskali smo izjemno planoto Livno, uživali v družbi divjih konj, ker se povzpeli na 2006 metrov visok Cincar, za konec pa obiskali še Mostar.
⚡️ • LIVNO in divji konji |...
💥4. dan našega potepanja po Bosni sva se zjutraj z Lukom vzpela na trdnjavo nad izvirom Bune, popoldne pa smo obiskali prekrasno sotesko Mostarske Bijele, po mnenju vseh treh je til to vrhunec našega potepanja.
⚡️ • Samo zaradi tega izlet...
💥5. in 6. dan našega potepanja po Bosni smo se prebudili na čudoviti jasi, nedaleč stran od izhodišča za naskok na naš najvišji vrh tokratnega potepanja, Veliki Vilinac, spotoma smo obiskali še Hajdučka vrata in jezero Crvenjak. Po okvari avta in prisilnem "počitku" pa smo 6. dan skočili na rafting po prekrasni Neretvi.
⚡️ • Bosanci so nam z vesel...
💥 Za nakup športnih izdelkov blagovne znamke Vnaravo (majčke, pohodniške hlače, trakove in kape) vas vabim na spletno stran ⚡️www.vnaravo.si⚡️, kjer boste našli vso aktualno ponudbo! Hvaležen vam bom za vsak nakup!
______________________________________________________________________________________
💥V kolikor me želiš podpreti pri ustvarjanju in objavljanju izletov v naši lepi Sloveniji, lahko to storiš na platformi buy me a coffee:
⚡️www.buymeacoffee.com/vnaravo
💥Barvna podoba kanala, logotip in design vseh izdelkov Vnaravo, ki jih najdete na spletni strani vnaravo.si so delo moje dobre prijateljice in nekdanje sošolke Mojce Košir, ki je neverjetna oseba, polna odličnih zamisli, znanja in me vedno znova navduši s svojimi predlogi! Najdete jo na njeni spletni stran ⚡️mk-allure.com/⚡️, pa tudi na družabnih omrežjih FaceBook in Instagram.💥
⚡️ / mkallurepatterns
💥Pri mojih snemanjih me podpira tudi podjetje odlično.si s svojim bogatim repertuarjem suhega sadja, semen, oreščkov... Ker pa tudi vam privoščim odlično energetsko hrano za potepanja po naravi, si lahko vse stvari, ki jih imajo na voljo na spletni strani priskrbite 15% ceneje, na blaganji vpišite kodo "vnaravo" in WALAAAA :D💥
⚡️www.odlicno.si/sl
Vsakršno kopiranje in nepooblaščeno prenašanje video in/ali avdio vsebine ter nalaganje na druge socialne medije ali televizijske hiše je prepovedano! Vsebino tega kanala ni dovoljeno uporabljati ne za komercialne ne za nekomercialne namene. Vsaka uporaba gradiva iz tega videa brez licence za komercialne ali nekomercialne nemene bo sankcionirana. Za vse informacije o pravicah in vprašanja glede licenciranja in pridobitve dovoljenj za uporabo, se lahko obrnete na moj elektronski naslov.
Music from #Uppbeat
uppbeat.io/t/moire/laniakea
License code: ONHMHGAVAESBJKAW
uppbeat.io/t/arend/fall
License code: DADHKGVXGLQUDLYT

@vnaravo3616 28 күн бұрын
V kolikor me želiš podpreti pri ustvarjanju in objavljanju izletov v naši lepi Sloveniji, lahko to storiš na platformi buy me a coffee: www.buymeacoffee.com/vnaravo
@user-cg1md1vz6u
@user-cg1md1vz6u 4 күн бұрын
Top, lepi spomini tud midva sva bla na piramidi sonca, ter v Lumomirju, šla sva pa na vrh Obalj 1896m. ❤❤❤ res lepi spomini na Bosno
@vnaravo3616 3 күн бұрын
Hja... mi smo jih ravno vceraj obujali. 😁
@user-xf7vv4dx6k
@user-xf7vv4dx6k 23 күн бұрын
Z velikim veseljem sem si ogledal dvakrat prav vse videje iz serije "Bosna". Nekaj krajev namreč poznam iz služenja v JLA okoli leta 1959. Lp, Miro
@vnaravo3616 23 күн бұрын
Hvala Miro! Uhhh, v vseh teh letih se je pa verjetno kar nekaj stvari spremenilo v Bosni. :D
@user-lz4sj6ex1l
@user-lz4sj6ex1l 26 күн бұрын
Odlicno❤super ste, Bosnia je bila meni nepoznana s hribovske perspektive do sedaj😊Piramide si lahko vsak po svoje predstavlja, fajn je, da so se znasli in to trzijo, ker bi sigurno vseeno imeli veliko firbcev😊tole z zamujanjem jim pa ne stejem v plus😂je pa res, da so flegma, kar ni nujno slabo😊Peter, Janjo in Luka pa kdaj pripelji s sabo😊
@vnaravo3616 25 күн бұрын
Hvala Maja! Nedvomno bo treba Bosno še spoznavati... Pridemo kej v Bohinj, samo, da se malo vreme zrihta. ;)
@mojcaadamlje2491
@mojcaadamlje2491 25 күн бұрын
Neverjetno lepi kraji, lepa pokrajina.
Popolnoma se strinjam!
@MirnesMurtic
@MirnesMurtic 27 күн бұрын
Živjo, Peter. Imeli boste še veliko tega za obiskati v Bosni. Priporočam: Maglić najvišji vrh Bosne, Prokoško jezero na Vranici, Boračko jezero v bližini Prenja, Treskavico , ki je znana po največjem številu izvirov pitne vode kar 365, Ramsko jezero. Jaz sem Bosanec, ki že dve leti živi in dela v Sloveniji. Zelo sem zadovoljen z vsem tukaj.
@vnaravo3616 27 күн бұрын
Hvala MIrnes! Uhhh ja, v Bosni je še tooooliko tega... Nekaj od tvojih predlogov imam že zapisanih, ostale pa dodal na seznam! Hvala! 😃
@podrobert
@podrobert 27 күн бұрын
Super informacije od od vas, tudi jaz grem v juniju podobno turo z družino. Komaj čakam. Lp
Ma vrhunsko! Verjamem, da boste uživali na polno! :D
@Lili-or8pn
@Lili-or8pn 27 күн бұрын
Tale "dopust " je bil pa zelo aktiven, cestitam druzba, za vse ture in prikazane lepote Bosne. Uzivala in z veseljem pogledala prav vsak video, kaksnega tudi malo po obrokih.😉
@vnaravo3616 27 күн бұрын
Hvala Lili, za tako lepe besede in seveda za spremljanje! Upam, da bo tako tudi v prihodnje. :D
@bojanasvec1019
@bojanasvec1019 27 күн бұрын
Hvala, da ste to potovanje delili z nami! Uživala sem vsak trenutek.
Hvala Bojana! Me veseli, da ste uživali! :D
@bio-linijad.o.o.4035
@bio-linijad.o.o.4035 27 күн бұрын
Izjemna tura po lepotah BIH iz obrazov se vam je razbralo da ste res uzivali mi spremljevalci pa izjemno hvalezni da smo vas lahko spremljali na zanimivem potovanju.Hvala in srecno naprej! Vasa spremljevalka iz Lavrice
@vnaravo3616 27 күн бұрын
Hehehe, ja, še danes ko pomislim na vse izlete, ki smo jih naredili se mi razleze nasmeh na obrazu. Hvala tudi vam in pozdrav iz Borovnice! :D
@klemenpiber8360
@klemenpiber8360 27 күн бұрын
Lej, kaj naj rečem, najboljši si...
Hvala Klemen! Z dobrimi "igralci" je vse lažje! :D
@marijoprofabosnjakmatic1275
@marijoprofabosnjakmatic1275 27 күн бұрын
Lijep pozdrav
Hvala! :D
@marsaltvito645
@marsaltvito645 28 күн бұрын
Zelo, zelo lep oddih ste si naredili! Moram reči, da so mi bili prvi 3-4 dnevi BiH boljši, saj ste več hodili po hribih, pa tudi vreme ste imeli boljše. So pa tudi tele piramide zelo zanimive, pa Titov bunker se zagotovo splača pogledati. Tudi jaz se že kar nekaj časa spogledujem z obiskom BiH... mogoče je pa letos pravo leto. 😁
@vnaravo3616 28 күн бұрын
Ja, tole je bil res vrhunski teden po Bosni! V planu smo imeli še 1 dan planinarjenja, pa vreme ni bilo za... Hvala ti! Verjamem, da če boš šel v Bosno, da ti ne bo žal!
@brzi123able
@brzi123able 26 күн бұрын
če je mikro jermen utrgalo priporočam da se mal oceni a je mogoče že zrel za velki servis....VW ma take nore servisne intervale, ki jih zelo malo avtov dejansko zdrži....govorim za veliki servis :/ drgč pa fajn video! :)
@vnaravo3616 25 күн бұрын
Za strgan jermen je kriva klimatska naprava, ker je zablokiral njen ležaj in se je jermen zaradi tega strgal... ;)
@brzi123able
@brzi123able 22 күн бұрын
@@vnaravo3616 No to je....relativno dobr razlog za strganje jermena! 😀
@matejtravels
@matejtravels 27 күн бұрын
A so vas prepričali, da so to res piramide?
@vnaravo3616 27 күн бұрын
Ma sej piramido Sonca lepo vidiš, tako da tukaj nimaš kaj, piramidi Lune in Ljubezni se ne vidita tako zelo izrazito. Težko tudi oporekati vsem stvarem kar se tiče meritev s katermi ti posrežejo, odkopaninami, v tunelih se tudi vidi, da so bili le-ti zasuti, tudi keramične kamne niso mogli notri pripeljati naknadno.. Verjetno pa lahko dvomiš v vse in najbrž se najde tudi kdo, ki ne vidi piramid v Egiptu. ;) Za energije pa težko rečem, ker smo bili precej leteči in za čutenje tega bi se mogel pa verjetno malo umiriti...
@matejtravels
@matejtravels 27 күн бұрын
@@vnaravo3616 no saj jaz nisem bil in ne poznam, vem pa, da je še vedno veliko skeptikov
@vnaravo3616 27 күн бұрын
@@matejtravels to pa ne dvomim... Skeptiki bodo vedno, predvsem v stvari, ki jih "uradna" znanost in oblast zanikata.
@user-lz4sj6ex1l
@user-lz4sj6ex1l 27 күн бұрын
Zanimivo popotovanje, lepi hribi, super druzba. Super, da nam predstavis tudi take zanimivosti. Bosanci so pa zakon😊Kar se tice piramid, je fajn, da so se znasli in to uspesno trzijo, vsak ima lahko svojo teorijo. Glavno je, da znajo to prodati😊hvala, Peter, da smo bili lahko z vami v Bosni❤Luka in Janjo pa kdaj pripelji zraven v nase konce😊cakam naslednje videe❤
Na rubu znanosti: Znanstvena konferencija o bosanskim piramidama 1. dio
Hrvatska radiotelevizija
Jadranje potovanje okoli sveta -  Zbogom Maldivi #133
Sailing Timy
When someone reclines their seat ✈️
Adam W
В ДЕТСТВЕ СТРОИШЬ ДОМ ПОД СТОЛОМ
SIDELNIKOVVV
DELETE TOXICITY = 5 LEGENDARY STARR DROPS!
Brawl Stars
VESPA DOBI RETRO GUME!!!
Dinotti
Špela Grošelj iskreno o maminem zdravstvenem stanju
Lea Mederal Gams - Potep z Leo
Pješačio sam 672 KILOMETRA od PORTUGALA DO ŠPANIJE! (Dokumentarni film)
Na rubu znanosti: Živa fizika
Hrvatska radiotelevizija
Miha Šalehar - Sem samo skromen iskalec | #OdnosiSoZakon | Podkast #066
Družina in Življenje
BOSNIAN PYRAMIDS  - Wonder of the Nature or ... ?