Bükki körpanoráma 3.rész: "Magyar kősivatag" 2017. /Hungary/ FullHD 1080p

cobranco

A Bükk-hegység az egyik legnépszerübb túrisztikai célpont Magyarországon.Azon kívül,hogy itt találhatók az ország legmagasabb csúcsainak nagy része, változatos domborzati formái is egyedülállóak. Ezúttal a hegység délnyugati része kerül górcső alá, egyfajta virtuális szalagra fűzve, kerékpártúra keretében, érintve néhány ismert és kevésbé ismert, különleges helyszínt.
Tartalom:
A mai epizódban kalandoraink igazi vadontúrára vállalkoznak, a cél pedig nem más, mint kishazánk egyik legszürreálisabb ember alkotta helye, ahol a „holdbéli táj” kifejezés nemcsak, hogy új értelmezést nyer, de rémísztő valósággá is válik.
Útvonal:
Bányahegy-Nagymező/Bükk-fennsík/-Olaszkapu/850m/-Sár-réti vadászház-Káposztáskert-Őrkő/880m/-Kásáskő-Bélkőnyak/815m/-Bélkő bányaudvar-Simon vára-Régi kőfejtő-Cisztercita apátság-Lak völgyi tó
Külön köszönet a légi felvételekért:
Sky Tona Drone:
Thomas Endress:
/ @tamasendresz
Bükki körpanoráma 1.-2.rész:
• Bükki Körpanoráma 1-2....
Tagsági link: / @cobranco
Camera: Panasonic HX-WA 30, DRIFT HD170
More videos here: cobranco.hu

@cobranco 3 жыл бұрын
Szeretném ismételten és nyomatékosan megköszönni, azoknak, akik aktív formában is támogatják a túráinkat. Ráadásul, aki nem szeret várni, ahogy igértem, az exklusív kör számára a videók premier előtt is láthatóak lesznek, sőt láthatóak is már. kzbin.info/door/LWIjsOP2yWI7YX2szpbqsAjoin
@pintergaborne7372
@pintergaborne7372 3 жыл бұрын
🇭🇺🍒🇭🇺🌹🧄
@tiborpekarik3445
@tiborpekarik3445 4 жыл бұрын
Kedves Zoli! A filmjeid egyáltalán nem hosszúak, sőt én kifejezetten annak örülök minél tovább tartanak. Szerintem más is osztja a véleményem. Úgyhogy, ne is vágd meg, rakj fel mindent!
@norakupsza9636 4 жыл бұрын
Minél hosszabb, és több részből áll, annál jobb!
@juditbagi6424
@juditbagi6424 3 жыл бұрын
Osztom a véleményt.🙂
@rayray3366
@rayray3366 4 жыл бұрын
Nagyon jó videó!!👍
@koleszoltan
@koleszoltan 4 жыл бұрын
Innen az alföldről üzenem a Szomjas Csukának, hogy a Bükkben kerékpárral közlekedő, kezében kamerával arra túrázó embert, a MESTERT nem felismerni! Hát szégyen! :)
@gaborfeher741
@gaborfeher741 4 жыл бұрын
Megvan az esti film! Tessék feltölteni az ilyen videókat, nem eltitkolni 3évre!
@tamass6612
@tamass6612 4 жыл бұрын
Kirringtonművészúr úgy tér vissza, mint Mickey Rourke az Expendables c. filmben....
@gaborkozar409
@gaborkozar409 4 жыл бұрын
Egyszer tehetnél egy túrát a Lázbérci-víztározó környékén. Számomra a legszebb hely Magyarországon! A környező falvak Uppony, Bánhorváti és Dédestapolcsány. Nagyon örülnék, ha készítenél felvételt Szülőföldemről! 😁😊 Egyébként Szilvásváradtól alig 15-20 km. Sokan nem is ismerik, nem tudják mit hagynak ki amikor arra járnak.
@cobranco 4 жыл бұрын
Hello Gábor! Már van, mégpedig az elsők között csináltam, még anno 2011-ben: kzbin.info/www/bejne/eXuqdn-afq2fhNk Mai szemmel már kicsit fapados. Ezért most egy kis spoiler: Az idén, mivel sokfelé nem lehetett menni, megcsináltam a remake-jét, sokkal részletesebben, bemutatva a csúcsokat, körbejárva a tavat és az egész környéket. Egy amolyan bringás-gyalogtúrás mix-túra lett. Feltöltés folyamatban.
@sliceoflight22
@sliceoflight22 4 жыл бұрын
Uhh a Belko!! Az biztos hogy utosebb latvany eloben! Tenyleg mintha a holdon setalna az ember. Plane gyerekkent,oriasi nagy elmeny volt 11 eves koromba , nagyon jo volt igy ujra latni a helyet! Cobranco! Te mindig tudod merre kell mennj hogy meglepetest okozz a nezonek!! Imadom!!
@cobranco 4 жыл бұрын
Azóta sokat változhatott a hely, sőt változik is. Örülök, hogy tetszett David!
@sliceoflight22
@sliceoflight22 4 жыл бұрын
@@cobranco En orulok hogy lathatom ezeket a videokat! Sok munka van am benne koszonom a feltoltest! Ha engedi az idom 6 orat is kepes vagyok nezni oket! Tehat reszemrol is egy comment hogy NEM hosszuak a filmek! Az alpok expedicio volt az elso filmed amit lattam, mert csak ra kerestem youtubeon hogy alpok...valami hegyvideki filmre vagytam, aztan igy bukkantam rad. Vegig is neztem az osszes reszet :D Azota varom az ertesitesek! KOSZONOM!
@Afonya2go
@Afonya2go 4 жыл бұрын
Idén már háromszor jártam a Bükkben. Megunhatatlan. Új bringámat is a Bél-kőre vittem fel először. Szilvásvárad változása nem annyira tetszik. Jó, hogy nem mindenhová kell a monti. Bánkútról Varbóra volt talán a legjobb gurulni. Legközelebb direkt terepezős kalandot akarok, de azért jó lenne a korábbi aszfaltos burkolatok felújítása is. Sok bringás lehetőség van a területen, egy ilyen, helybélitől kapható információs csomag jó alap ezekhez. ;)
@cobranco 4 жыл бұрын
Szilvásvárad az idén katasztrófa volt. A tömeg már a Balatoni főszezonhoz volt hasonlítható. Remélem jövőre nyitják a határokat és kiürül az ország nyárra, ahogy kell, velem, veled együtt :) A Bükki utak borzalmasak. Ha valaki montizni akar, nem is kell lemennie az aszfaltról, mert már az hozza a terep-élményt. Való igaz, rengeteg útvonal van a Bükkben, és ami még előny, hogy a felső régió gyakorlatilag teljesen el van zárva a motorizáció elől. Sajnos, ha valaki messziről érkezik és csak limitált ideje van, akkor csak az ismert útvonalakat járja. Pedig az ismeretlen zegzugok az igazán izgalmasak. Igy jártunk mi is a Dunakanyar-Börzsönnyel. Múlt héten bolyongtunk ott 5 napot egy csillagtúra keretében. A kötelező feladatokat letudtuk, de semmi több.
@TheGromeo68hun
@TheGromeo68hun 4 жыл бұрын
@@cobranco Dunakanyar? Börzsöny? 3hete voltunk itt :-) Mikor lesz látható kB. Jaj már türelmetlenül várom! Részemről elég frissek még az élmények :-)
@norakupsza9636 4 жыл бұрын
Tudtam én, hogy lapul még dobozban... néhány még be nem mutatott felvétel! :) Csak legközelebb ne 3 évbe teljen, amíg előkerül... Így, vagy úgy, mindig nagy öröm számomra egy új Cobri-film. (ez most lehet, h kicsit nyalizósan hangzott, de így van) Megjegyzésként annyit még, h hogy lehet ez, a 3. rész, ha az előzőkben IstvánPisti volt a partner? A Szomjas Csuka - inzultushoz csak annyit, h ekkora hiszti még Albániában sem volt, pedig ott nem csupán egy fotó készült.
@cobranco 4 жыл бұрын
Örülök, hogy tetszett! Jobb később, mint soha :) Lapul még egy két ósdi darab a lomtárban, majd apránként leporolom őket :) Nóra, Te egy Cobranco-lexikon van, jobban tudod melyik filmemben mi volt, miket mondtam, mint én magam. Igen, az első két részben Istvánpisti volt a partner. Ez a mostani nem az akkori túra folytatása, csak tematikailag kapcsolódik, emiatt lett ez a címe. A Szomjas csuka no komment! Kaptak egy kis ingyen reklámot, igaz visszafelé sült el :(
@norakupsza9636 4 жыл бұрын
@@cobranco Köszönöm szépen, nagyon jól esett, de tényleg. Egyébként én úgy ragadtam itt, h évekkel ezelőtt egy balatoni nyaralásra akartam felkészülni... Mit érdemes megnézni, egyéb. És több szerző videóját megnéztem a Balatonról. Mondjuk, nálam azért számít a stílus is. Aztán a balatoniak után rákerestem arra, h Cobranco Hungary, aztán az éves Alpok túrák... Persze nem egyszer. Mindig hasznos információforrásnak bizonyultak. Ha már egészségügyi okokból sok helyre nem jutok el, a filmek által úgy érzem, virtuálisan mégis.
@Szilko1977
@Szilko1977 4 жыл бұрын
Végreeeeeee Bükk!!! ☺🤗 .... Na meg Kirrington művész úr! 😃
@gaborm.7314
@gaborm.7314 4 жыл бұрын
Íme a bizonyíték, már 2017-ben volt koronás 😆 (41:45-nél)
@parlagisas394
@parlagisas394 4 жыл бұрын
Köszönöm a feltöltést, gyerekkoromba voltam többször voltam Bánkúton és Szentlelken nyaralni az iskolakezdés előtt!!!
@zsoltkovacs7201
@zsoltkovacs7201 4 жыл бұрын
gratula ilyen esös idöben ez a legjobb időtöltés
@zsoltkovacs7201 3 жыл бұрын
Köszi zoli
@istvandorko9262
@istvandorko9262 4 жыл бұрын
1:23-tól Itt dolgoztak a szüleim sokat jártunk ki hozzájuk!Tudnék sokat mesélni!
@cinnkapanna
@cinnkapanna 4 жыл бұрын
Köszönöm szépen, csodálatos élmény volt ismét veletek utazni🤩👍🛒
Örülök, hogy tetszett!
@xlsi
@xlsi 4 жыл бұрын
A gyári tóval csak óvatosan, jéghideg a víz! Ráadásul a lépcsőnél gyakorlatilag 50cm-ből lesz hirtelen 10-11 méter ;)
Ez így van!
@isabelhuszka1321
@isabelhuszka1321 3 жыл бұрын
ma megint nem találtam a tegnap elkezdett videót, pedig föl volt írva a címe is, de a cetli elhányódott. Nem érdekes, előttem áll még legalább 170, ha jól számolok. Mondtad, hogy ellopták a bringádat, erre eszembe jutott, hogy nekem a zárt kerítéskapu mögött öt méterre lévő házhoz támasztott bicajomnak támadt hűlt helye. Mikor egy óra múlva kijöttem anyámtól, azt hittem, én vagyok a hülye, de fölhívtam a rendőrséget, kevés reménnyel. Hozzáteendő, hogy mikor bementem a házba, láttam embereket dolgozni a gázvezeték ásásánál, persze közben telt az idő. Mondom a rendőröknek ezt, azt mondja, asszonyom, nagy butaságot mondott. De eszükbe sem jutott utánajárni. Elindultam, az utca végén megtaláltam a gázosokat. Kulturáltan megkérdeztem, nem láttak-e valamit néhány házzal odébb, például hogy egy bicikli a levegőbe emelkedik és szépen elszáll. Na nem ezt kérdeztem, hanem hogy láttak-e valakit, aki átmászott a két méter magas drótkerítésen, elemelte és átemelte a kerítésen a kb. 30 kilós mtb-t, vállalva a kockázatot, hogy bármely pillanatban kijöhet valaki a házból. A gázosok atyja felkínálta betekintésre a furgonjuk belsejét, persze hogy nem volt ott semmi, elnézést kértem és hazamentem.
@norakupsza9636 4 жыл бұрын
A videó végén, a forrást kereső úton anno Pisti lefelé száguldva zúgott.
@cobranco 4 жыл бұрын
Elképesztő milyen jó megfigyelő vagy. Úgy emlékszem nem hangzik el a videóban, de tényleg itt volt.
@norakupsza9636 4 жыл бұрын
@@cobranco Nem, az esés nem lett említve a filmben.
@lajosnekovacs2079
@lajosnekovacs2079 4 жыл бұрын
Nagyon tetszett! Köszönöm, hogy láthattam!
@juditbagi6424
@juditbagi6424 3 жыл бұрын
Akár blog, akár nem, kiváló. Nagy odaadással nézem mindegyik utazást, és végig mindet, ami nálam ritkaság. Örülök, hogy idetaláltam.
@jozsefkehi9342
@jozsefkehi9342 3 жыл бұрын
Sziasztok! 2020. Augusztusban voltunk itt. Gyalog mentünk fel a hegyre. Fárasztó volt de megérte. Csodás kilátás. Majd lementünk a Bélapátfalvai tóhoz és onnan iis megcsodáltuk a hegyet. Természetesen a kolostorba is bementünk. Köszi a videót.
@vilmosbaranyai1012
@vilmosbaranyai1012 2 жыл бұрын
Sziasztok hol jutottatok el az alsó kőfejtőhöz mert a térképeken nincs rajta köszi
@cobranco 2 жыл бұрын
Sajnos ezt igy elég nehéz elmagyarázni, mivel a különböző szintekre mind egyedi utak vezettek, amelyek egy része már nem járható, illetve benőtte a növényzet, megtalálásuk nehézkes. Az alsó kőfejtő meg kimondottan nehéz ügy mivel hivatalosan tilos a bejárás és az oda vezető út is le van torlaszolva. Felfelé menet az aszfaltúton a hosszú egyenes végén az első visszafordító előtt kell balra feltérni, majd a sziklák alatt vissza, akkor már szinten.
@peterpaduch2919
@peterpaduch2919 3 жыл бұрын
A négy diszlájk egyértelmű, hogy a Sz.Csuka személyzetének szégyenteljes véleménye.
@palkoszo359
@palkoszo359 3 жыл бұрын
Hogy mennyi a látnivaló kis hazánkban Cobranco túra beszámolója is igazolja. Igényes, részletes beszámolója etalon e műfajban. Köszönöm Cobranco !
@botbela6951
@botbela6951 4 жыл бұрын
1:34:35 inkább Hanyi Istókra 😛
@jozsefbodri6434
@jozsefbodri6434 4 жыл бұрын
Mester köszönet az újabb remek műért!
@cobranco 4 жыл бұрын
Én köszönöm a megtekintést!
@sanszi66
@sanszi66 Жыл бұрын
Szia Cobranco! Köszönöm az élményt amit az úti filmjeiddel teremtesz számunkra. Nem rég találtam rád Velekei Balázsnak köszönhetően. Őt sem rég találtam meg. A Bél-kő engem mindég rabul éjt. Sokat járunk arra, mert a párom Bèlapatfalvai. Az a környék egy vers erejéig megihletett amit most megosztom veled. Üdv. Sanyi Igrényi Sándor A természet gyöngyszeme Festői tájba simuló tavacska tárult elém a Bélkő-hegy alján. Nyugalom és a békesség lelke honolt a gyári tónak partján. Vadregényes erdő veszi körbe Bélapátfalva eme gyöngyszemét. Csendben hallgattam a fák lombjai közt csicsergő madarak énekét. A tó hullámzó vízének tükrében láttam a Bélkő ráncos homlokát. Rajta az ember természetromboló erejének ott hagyott lábnyomát. A partról tekintetem felemeltem a magas hegy lenyűgöző ormára, ahonnan megmutatja magát a hóval borított Magas-Tátra. Alant a völgyben a fák oltalmában magában áll az apátság temploma. Mellette a földig rombolt monostor mementóként hátrahagyott romja. Karöltve táplálta a hegy és a tó a feledésbe merülő cementgyárat. Most sebeit gyógyítja a természet, a Bélkő tetején új életet támaszt.
@cobranco Жыл бұрын
Hello Sándor! Örülök, hogy tetszenek a filmek. Igen, a Bél-kő és az ember alkotta szürreális világ együttese engem is mindig lenyűgöz. Minden évben állandó túracélpont. Jó a vers! Egy költő veszett el benned... illetve nem veszett el benned :)
@sanszi66
@sanszi66 Жыл бұрын
@@cobranco Szia Zoli! Köszönöm válaszod. Igen bennem van a költő, de nem tartom magam annak, csak verseket írok. Terveim szerint karácsonyra szeretném kiadni a 3. kötetem. Ebben a fotóim is benne lesznek. A címe Lelkemböl egy darabot. Szeretettel Sanyi
@tercinator
@tercinator 4 жыл бұрын
Legyen kedves valaki és árulja el, miért van mindig sapka Cobranco fején? Olyan ez mint Fábrynak a mellény?
@TheCsacsibacsi
@TheCsacsibacsi 4 жыл бұрын
kzbin.info/www/bejne/pKnIlaFjpctqg5o 19:02 percnél Lóczi forrás
@sandormaroti164
@sandormaroti164 4 жыл бұрын
Köszi!Újfent élmény volt!!!!
@cobranco 4 жыл бұрын
Én köszönöm, hogy megnéztétek!
@martonvojtekovszki9818
@martonvojtekovszki9818 3 жыл бұрын
Cobranco! Lóczy-forrás 1.37.50-nél balra a csalánosba található. Egész jól ki van építve, csak a megközelítése nehézkes. A kedvenc bükki útvonalam, ennek ellenére rengeteg új infót kaptam, köszi a videót ismét!
@cobranco 3 жыл бұрын
Volt egy sejtésem, de nem volt időnk keresgélni.
@TheGromeo68hun
@TheGromeo68hun 4 жыл бұрын
Részemről piszokul örültem a film témájának ugyanis már a 80-as években felkeltette az érdeklődésemet a Bélkő(Bélapátfalván többször is voltam focizni és a pályáról volt rálátás a hegyre és mindig kicsit csodáltam) de valahogy sohasem mentem, jutottam el ide :( de a film nagyszerűen mutatja be a bányát és a hegyet! Nem gondoltam volna ,hogy ekkora kiterjedésű és ilyen magas a hegy ill.vele a bánya! Kellenek ezek a filmek az itthoni látnivalókról is és "bíztatnálak",hogy több látványos helyre is menjetek el! Köszönöm a filmet! üdv Rómeó
@cobranco 4 жыл бұрын
Az idei év nem kedvezett a külföldi túráknak, igy én is leginkább ithon csapattam. Volt időm egy-két jól sikerült felfedezőtúrát is tenne, eljutni olyan helyekre is, melyek bár egy köpésre vannak, de mégis "ráérünk arra még" címszóval kimaradtak. Romeo, ugy tudom nem laksz messze a Bélkőtől, ideje pótolni, ami kimaradt, hajrá :)
@MTBukk
@MTBukk 3 жыл бұрын
@@cobranco Ez azt jelenti hogy készültek idén szuper hazai felvételek amiket jövőre láthatunk? :) Erőben, egészségben gazdag boldog új évet kívánok!
Sokat tanultam a filmből! Hasznos volna a túra útvonalát téképen látni, de a legjobb egy track volna gpx formátumban :)
@cobranco 3 жыл бұрын
Kedves László! Örülök, hogy tetszett! Sajnos a helyi túrákra GPS-t nem szoktunk vinni, mivel a fejünkben van minden, viszont úgy rémlik, a film végén berajzoltam egy animációt a túraútvonalról, talán az segíthet.
@frank457777
@frank457777 4 жыл бұрын
Gyalogosan még jobban hasznalhato
@PotyiEsAKeksz
@PotyiEsAKeksz 3 жыл бұрын
Nagyon bírom a hazai túráidat, tele vannak meglepetéssel és egy csomó információval, nem beszélve az óriási helyismeretedről és háttérinfóidról. Öröm nézni 😀
@cobranco 3 жыл бұрын
Hello Pötyi, jó hallani felőled. Látom újabban drónban utazol :) Én is gondolkoztam rajta, de túrakörülmények között szinte használhatatlan, mivel örökké versenyt futunk , le vagyunk maradva az idővel, de szerintem ezt neked nem kell ecsetelnem :) A legtöbbet itthon bringázom, a hazai pálya előnye, hogy az ember minden fát név szerint ismer, gondolom így vagy Te is ezzel, mégis viszonylag kevés a hazai filmem, a nézők nagy része inkább az egzotikus helyeket szeretné látni. Tetszett Potebbai csillagtúrátok, bár részleteiben minden kört megcsináltam már, de kedvet kaptam egy az egyben lekoppintani :)
@PotyiEsAKeksz
@PotyiEsAKeksz 3 жыл бұрын
@@cobranco Áhoj! Nah, igen, a drón 😀 olyan szinten öli a túrát... és ezen még a dróntörvény sem segít, bár az illetékesek mindent megtettek részükről, hogy felszabaduljon egy csomó időm a túrák során és ne holmi röpködésen agyaljak 😀. Lehet, hogy Te csinálod jól 😀 Tavaly nem sikerült külföldi túrát behúznom, pedig tele voltam tervvel, idén meg már előre el is vették a kedvem. Az Alpok-Adria ominózus szakasza is vonz, állítólag elkészült az a pár alagút is, de talán Moggio után továbbra sincs kész. Úgy érzem van még lehetőség a környékben, mert látványos is és még viszonylag közel is van. Ha arra jársz, keresd meg a "titkos átjárót" a Valbrunában, el nem hiszem, hogy egy rövid bringacipeléssel ne lehetne átjutni. Te hogy állsz az idei tervekkel?
@cobranco 3 жыл бұрын
@@PotyiEsAKeksz Az idei terveim valójában a tavalyiak, amit parkolópályára kellett tennem. Ebből most úgy néz ki, hogy a nyár elejére tervezett mediterrán túrám újra megy a levesbe, de legalábbis marad vakvágányon, az Alpok talán még augusztusban összejöhet, Erdély teljesen kihúzva.
@laszlosimandi6655
@laszlosimandi6655 4 жыл бұрын
Kérjük már a Montenegrot!
Hol vagy? Nagyon sok anyaggal tartozol már nekünk! Koronaidőben biciklizni?
@cobranco 4 жыл бұрын
Nyugi, majd jön minden szépen sorjában :)
@_m.j.cs._
@_m.j.cs._ 3 жыл бұрын
A Google mapsban a szomjas csuka értékelésében gyülnek az egy csillagos értékelések... 🤪🤪🤪😂😂😂👍 Cobranco ezt már rég le akartam írni Neked, hogy nem baj ha hosszúak a filmek! Jó ez így!
@cobranco 3 жыл бұрын
A filmek hossza mindig dilemma. Nyilván a megszállottak végigülnek 2 óra pluszos videókat is, de a többség/statisztikák szerint legalábbis/ fél óra után elkapcsol. Ez a túra is valójában egy nap története, de ketté vettem, mert az egész több, mint 3 órányi anyag lett volna.
@_m.j.cs._
@_m.j.cs._ 3 жыл бұрын
@@cobranco Feldobják a filmek a hangulatom! Munkába menet a buszon van fél órám, és jobb kedvel érek a melóba. Megnevettetsz, jól esik a sok okosság, sokat tanultam Tőled, és jól esik a sok vicc, a sok hülyülés is! - ez is ragadt rám! 🤪😂😂🤣 Már néha a hangod is hiányzik, ha nincs új film... Tavaly voltunk pár napot a Bükkben kedvesemmel, a hollóstetői kempingben szálltunk meg... csillagtúráztunk... (bringával) - csak úgy figyelgettem a bringásokat, reménykedve, hogy összefutunk. Majd csak egyszer... Hajrá Zoli! 👍👍👍
@belamagyar316
@belamagyar316 4 жыл бұрын
7:51 Melyik nagy hóesés? Április, április... de melyik év?
@davidkaszab747
@davidkaszab747 4 жыл бұрын
2017
@EatBuildRideRepair
@EatBuildRideRepair 4 жыл бұрын
Remek video ez is köszönjük.
@cobranco 4 жыл бұрын
Örülök, hogy tetszik, köszönöm a visszajelzést!
@molnarjozsef6562
@molnarjozsef6562 4 жыл бұрын
Az úszómesternek majdnem egy úszómesterre lett szüksége
@cobranco 4 жыл бұрын
Jaa, majdnem :) Sajnos az utóbbi időben a görcs egyre jobban kezd az életem részévé válni. Egyenlőre még kezelhető,de idegesítő :(
@1970opi
@1970opi 4 жыл бұрын
@@cobranco A magnézium sokat segít... Gyógyszertári por alakban még olcsó is. Köszönöm ismét az élményt. A kerékpárosbarát szomjas csuka meg ennél negatívabb reklámot produkálni sem tudott volna... Ász lehet a tulaj...
2022-12-31 Szilveszteri Rádiókabaré
Erdővidéki Bányászati Múzeum
🔥 GTA 6 & Game Awards Hype 🔥 | APUTEST Podcast
TheVR Podcast
Dávid Gyula: Határtalan (?) Világegyetem (Atomcsill, 2019.01.17.)