CZY TAK NAPRAWDĘ WARTO JECHAĆ DO ALBANII? | TRAVEL VLOG

www.booking.com/hotel/al/port...
www.booking.com/hotel/al/vill...
www.booking.com/hotel/al/sokr...
www.booking.com/hotel/al/prin... - Tu się zatruliśmy!
NOCLEG W CZARNOGÓRZE
Zdjęcia obrabiam w: Lightroom

@EkoJAsiek
@EkoJAsiek 9 ай бұрын
Super, że pokazujesz wszystko bez ściemy i mówisz szczerze. Takie filmiki chce się oglądać! Insta-foty zakłamują rzeczywistość, o czym niejednokrotnie się przekonałam
@kamilakowalewska9929
@kamilakowalewska9929 9 ай бұрын
Martuś za każdym razem gdy widziałam Twoje stories z tymi biednymi pieskami to miałam łzy w oczach. Od małego byłam wychowywana w szacunku i empatii do zwierząt, przez ponad 30 lat mojego życia miałam różne zwierzaczki, począwszy od psów a kończąc na szczurkach i rybkach. Serce mi pęka gdy widzę, jak ludzie krzywdzą zwierzęta i wiem,że nie mogłabym pojechać do krajów bałkańskich bo bym ryczała za każdym razem gdybym widziała te bezdomne psiaki 💔
@wera.illy.izulka
@wera.illy.izulka 9 ай бұрын
uwielbiam Twoje vlogi!😍
@agnieszkagajewiak6778
@agnieszkagajewiak6778 9 ай бұрын
Uwielbiam Twoje filmy z wyjazdów! Są mega inspirujące 😊
@elzbietaczerniawska8128
@elzbietaczerniawska8128 9 ай бұрын
W tym roku z mężem zwiedzaliśmy Czarnogórę i Albanię i mieliśmy obydwoje taką refleksję po powrocie, że mogliśmy więcej czasu na Czarnogórę poświęcić. Totalnie nas oczarowała. My przede wszystkim skupiliśmy się na górach i są tak piękne, że trudno jest to opisać. ❤
@MaddiedeVillada
@MaddiedeVillada 9 ай бұрын
Dokladnie to samo.
@Eweeelina
@Eweeelina 9 ай бұрын
Widoki cudne🥰😍
@ilonaklimek8377
@ilonaklimek8377 9 ай бұрын
Kochana Marto ŚWIETNY FILM-TRAVEL VLOG.Piękne ujęcia.Ujęcia z drona-PETARDA.Świetny montaż.Serce mi pęka jak opowiadasz o tych biednych pieskach.Przykro mi kochana że się tak zatruliście.Pozdrawiam kochana 🥰.
@aleksandramietkiewicz
@aleksandramietkiewicz 9 ай бұрын
Piekne jest to z jaka empatia mówisz o pieskach, to jest z jednej strony cudowne ale i straszne, jak są tam traktowane😢 Super że to nagłaśniasz. Poza tym vlog świetny! Ujęcia, fragmenty z drona, przepiękne!😍💓
@karolinawybraniec1542
@karolinawybraniec1542 8 ай бұрын
Dzięki za vloga :)
@karolinakowalska9530
@karolinakowalska9530 9 ай бұрын
Uwielbiam Twoje vlogi 😍 i podziwiam za odwagę pojechać na Bałkany swoim autem 🤯😨
@sienkiewiczmonika1161
@sienkiewiczmonika1161 9 ай бұрын
Piękne widoki ❤
@sjakkflink8761
@sjakkflink8761 9 ай бұрын
Dokładnie! Też byłam w sierpniu w Albanii i to co tam się dzieje ze zwierzętami to jest coś okropnego. Mieliśmy wykupioną wycieczkę na jakieś katakumby blisko gjirokastry i tam zobaczyłam jak piesek tylko sobie tam wszedł bo widział ze ludzie mają jedzenie. Pan ochroniarz się na niego rzucił z pałką i zaczął go bić przy ludziach. Niedowierzałam, że takie sytuacje sie dzieją i to w niby cywilizowanym kraju. Wróciłam z traumą i obrzydzeniem do krajów bałkańskich, co tylko ty potwierdzasz 🥺🙁
@justynvvv
@justynvvv 9 ай бұрын
😮😭😭😭😭😭
@ju.sty.na.b2068
@ju.sty.na.b2068 9 ай бұрын
Przykro mi, że mieliście tyle niefajnych sytuacji. Chociaz widoki są przepiękne 😍
@wera.illy.izulka
@wera.illy.izulka 9 ай бұрын
Przesłodkie jest to, że pomagaliście tak zwierzętom!❤
@magdalenahebda4254
@magdalenahebda4254 9 ай бұрын
Super wycieczka 😊 co do Kotoru i murów to można wyjść też ścieżka, która jest z lewej strony murów, zawsze lepiej niż po schodach w górę 😁 Czarnogóra to piękny kraj, wróćcie koniecznie
@SzatixM
@SzatixM 9 ай бұрын
Kto testowal BIOTAD PLUS?💪
@monikaword57
@monikaword57 9 ай бұрын
❤❤❤
@karolinakinowska4243
@karolinakinowska4243 9 ай бұрын
Też byłam na takiej objazdówce aż do Grecji...organizował tą wycieczkę taki facet zachwycał się ciągle Albania i owszem widoki były przepiękne, ale raz nas oszukali na kasę, a raz próbowali coś doliczyć do rachunku i to w jednej miejscowości...ale najgorsze były te biedne pieski w Albanii i Macedoni (wtedy jeszcze nie północnej), też wszędzie karmiłam, ciężko się zwiedza patrząc na wychudzone brzuszki :( A w Czarnogórze wszystko mi się podobało, nie było ani jednej złej rzeczy, widoki prześliczne i Alan niech nie boi się tych ruin w Kotorze, naprawdę warto, trzeba uważać na węże haha :P (to chyba gorsze)
@krojce5248
@krojce5248 9 ай бұрын
Marta, dałabyś namiary na model okularów przeciwsłonecznych z początku filmu ? :)
@hannacysewska509
@hannacysewska509 9 ай бұрын
Widać że Albania ma wiele do zaoferowania, ale jeszcze więcej do zrobienia.... Zdecydowanie warto się tam wybrać i trzeba mieć nadzieję że mieszkańcy zaczną dbać o zwierzęta i o drogi. Ja mogę dodać tylko od siebie to że Czarnogóra jest piękna, a mury przy Kotorze o których mówiłaś są ZDECYDOWANIE warte wysiłku. Tam jest przepięknie 😍 Dziękuję za vloga i pozdrawiam z Kaszub :)
@karolina6972
@karolina6972 9 ай бұрын
Bylam w Albani w lipcu przez 10 dni, w Sarandzie i Ksamilu. Widoki przepieknie, ale to tyle. Te kotki i pieski łamią serce. Na kazdym kroku mozna je spotkac. Konają w 40 stopniowym słońcu nawet bez miski z wodą. W wiekszosci byly tak wyczerpane, lezaly bez ruchu na ulicy i wyglądały jak martwe. Dodatkowo jest tu ogromny syf, juz nie wspomne, ze wracajac z plaży szczur na ulicy wielkosci kota przebiegł nam drogę. Lokalsi tez nie za mili. Ogólnie pelno bylo tez brudnych dzieci, ktore zaczepialy i żebrały o kasę, szly za Tobą 10 min i szarpały za rece, az im dasz. A obok tatus sprzedajacy kokę turystom obwieszony w podrobione LV🤡. Pierwszy raz mialam tak, że chcialam po 2 dniach wracać z wakacji. A co do napiwków, to masz racje. Bylismy w kilku restauracjach i zawsze napiwki zostawialismy, byli bardzo wdzieczki. Choc mielismy jedna sytuację, ze kelner ogolnie nie byl zbyt mily a na koncu wyciągnął so nas rękę i pyta sie ile mu zostawimy napiwku 🤡 jeszcze dodam, ze przepisy drogowe tam praktycznie nie istnieja. Kto wiekszy ten jedzie. Ludzie zatrzymuja sie na srodku ulicy, wychodza z samochodu i go zostawiaja i ida do sklepu a za nim korek samochodów i nie moga przejechac. Kierunkowskazow nie uzywaja, a jak już użyją to odwrotnie, albo jak gdzies skrecaja to włączają awaryjne 😂 bezpieczeństwo u nich to tez dla mnie abstrakcja. Wynajmowalismy rowerki wodne w Ksamilu (bardzo gleboko, duze fale) a nawet nie dostalismy kamizelek ratunkowych. Brzmię, jak taka jęcząca Grażyna, ale mialam porownanie po Rodos w Grecji i tam bylo zupelnie inaczej, a to doslownie obok. No ale widać, ze Albania dopiero zaczyna sie rozwijac turystycznie i jest kilka poziomow nizej. Duży plus, że jest tam dość tanio
@babsita3199
@babsita3199 9 ай бұрын
Ja byłam w sierpniu w Saranda i tak to prawda, że przepisy tam nie istnieją, powiem więcej, byliśmy w restauracji, policja zrobiła akcję odholowywania aut, które nie mogły być zaparkowane przy drodze, podjechała kobieta, zaparkowała na miejscu, gdzie chwilę wcześniej laweta zabrała auto, policjant zwrócił jej uwagę, a ta do niego z ryjem, coś mu nawrzeszczała i poszła sobie żarcie kupić do restauracji, szczęki nam opadły 😱 nie dość że nie stosują się do przepisów to jeszcze policjantów można sobie zje....ć bez konsekwencji i krzty racji 🙉 kasków na motor też rzadko kto używa, po co komu kask 🤷🏻‍♀️😅
@karolina6972
@karolina6972 9 ай бұрын
@@babsita3199 policja tam boii się chyba wgl zwrócić uwagę na cokolwiek... są tylko od kierowania ruchem, gdy są ogromne korki. Na głównym deptaku przy wodzie lokalsi na luzie sprzedają biały proszek, oni idą obok i nie reagują 🙈
@AnnaTalarowska
@AnnaTalarowska 9 ай бұрын
@aleksandranowicka8795
@aleksandranowicka8795 9 ай бұрын
A ja polecam Bośnię i Hercegowinę :) okolice Mostaru zdominowane przez turystów, ale kraj przepiękny, bardzo mili ludzie i jest co zobaczyć 😉
@wwaleczek1
@wwaleczek1 6 ай бұрын
Albania się ciągle zmienia, sporo podróżowaliśmy po Albani i byliśmy na przeciągu 5 lat i postęp turystyczny jest naprawdę. W Albani już naprawdę można kartą płacić , gotówkę i tak trzeba mieć przy sobie w razie czego . Ludzie też bardzo otwierają się na turystów i są bardzo pomocni . Ze zwierzętami też sytuacja z roku na rok się poprawia i rząd próbuje z tym coś robić niestety podejście ludzi do psów i kotów jest inne niż u nas . Szkoda tylko że większość osób kojarzy Albanię z Durres, Ksamilem i Saranda a jest tam tyle pięknych miejsc .
Hej, widziałam Cię tam w Beracie:) Byłam między 18 a 24.08
@Agneszaaa
@Agneszaaa 9 ай бұрын
Ja zawsze jadąc na wakacje za granice głównie do Grecji zabieram ze sobą saszetki z mokrym jedzeniem i paczki karmy suchej dla kotków i piesków i zawsze wracam bez nich, zauważyłamz, że dużo osób też dokarmia bezdomniaki za granicą i kupują w sklepach sucha karmę, zawsze coś będą miały na żołądku 💪💞
@xTriinuux
@xTriinuux 9 ай бұрын
Super obydwa vlogi! Kocham Czarnogórę, koniecznie musicie tam wrócić. W tym roku byłam w Albanii i nigdy więcej. Syf, smród, wszędzie dym z papierosów, zaniedbane zwierzęta i w porównaniu do Czarnogóry nawet nie ma co porównywać. Polecam Czarnogórę ❤ co do waluty to od hostki naszego airbnb słyszeliśmy, że wcześniej Czarnogóra miała niemieckie marki (nie miała swojej waluty) i jak Niemcy przeszli na euro to Czarnogóra też 🤔 We vlogach brakowało mi tylko jedzonka, nawet szybkich przebitek 😋 Ogromny szacun i dzięki za dokarmianie biednych futer!
@magdamichalska2616
@magdamichalska2616 9 ай бұрын
Witaj 4 lata temu bylam z mama na Bałkanach. Najpiękniejsza byla dla Nas Chorwacja i Czarnogóra. A co do kraju ktory nie nalezy do UE a mozna płacić wszedzie waluta Euro to np. Dubaj. W tym roku na 40 urodziny wlasnie do Dubaju sie wybralam i bylo cudownie 😘
@smerffie
@smerffie 9 ай бұрын
Audi z Quattro spokojnie byście wyjechali :) Super ze pomagaliście zwierzakom, ja bym chyba zabrała wszystkie 😁
@ciastkostalker
@ciastkostalker 9 ай бұрын
Miałam okazję spędzić w tym roku urlop w Czarnogórze, w Budvie i ten kraj jest niesamowity. Od razu zaznaczę, że tu z kolei spotkać można mnóstwo bezdomnych kotków - tylko ludzie chętnie je dokarmiają i o nie dbają, chociaż te chodzą sobie samopas :) Ale widoki - fenomenalne!
@TESS177
@TESS177 9 ай бұрын
Zastanawiam się nad wyjazdem tam na 5 dni. Dasz znać, co jeszcze warto zobaczyć? I jak z kwestią bezpieczeństwa (leciałambym sama)?
@ciastkostalker
@ciastkostalker 9 ай бұрын
@@TESS177 ja akurat byłam z partnerem i było okej, nie czułam się jakoś zagrożona. Ale po wrzucaniu relacji na ig z oznaczeniem lokalizacji w dm robił mi się podejrzany ruch od strony panów, więc nie daję tu jakiejś gwarancji. W stolicy nie ma zbyt wiele do zwiedzania, ale Budva i Kotor są świetne! Jest fajny punkt widokowy na Budvę niedaleko aquaparku, śliczny widok na miasto i morze :D Żałuję, że nie zahaczyliśmy o Cetinje, bo to ponoć kolebka kultury Czarnogóry 😍 Ale kiedy ponownie uda mi się tam być, z pewnością będzie to jeden z ważnych punktów na trasie :D I trochę wiecej czasu w Kotorze sobie zaplanujemy 🤓 Aha, no i dobrze tam sobie kupić kartę ich sim turystyczną, kosztuje 10 euro na tydzień, a daje łączność ze światem :D
@aleygsandra422
@aleygsandra422 9 ай бұрын
Zawsze gdy widze ze ktoś ma empatię do zwierząt to jestem przekonana ze taka osoba jest bardzo dobrym człowiekiem. To jest super ze pokazujesz ze takie traktowanie zwierząt nie jest okej
@kamilawxxx7394
@kamilawxxx7394 9 ай бұрын
Przez te piesełki bezdomne to bym chyba ciągle płakała na tej wycieczce :c
@MaddiedeVillada
@MaddiedeVillada 9 ай бұрын
W sierpniu bylam w Albanii i Czarnogorze. I Albania nie zrobila na mnie jakiegos wrazenia super, Czarnogora ladniejsza. Ale jedzenie nie za fajne, ludzie nie sa jacys super mili. Bylam w Beracie, Kotorze, Kruji itd. Wrocilam z jakas jelitówką. Zaraz potem jak sie ogarnelam, to wykupilam wycieczke all inclusive do Hiszpanii.
@uw4543
@uw4543 9 ай бұрын
Marta jeżeli dla ciebie to wąska droga to zapraszam na przejażdżkę gdziekolwiek w Anglii albo Walii 😂
@beatak8030
@beatak8030 9 ай бұрын
Tez bylam w tym roku na Bałkanach po raz drugi i ostatni. To ile przepłakałam ze wzgledu na biedna psiaki i kotki to moje 😢 nie mieści mi się to w głowie. Czy Ci ludzie są "ulepieni z innnej gliny"? Nie rozumiem jak można być nieczułym na krzywdę istot
@wwaleczek1
@wwaleczek1 6 ай бұрын
Przesada mówienie że tak źle z jeżdżeniem w Albani oni mają określone zasady ma drodze i idzie załapac jak się poruszać .
@klaukoru7216
@klaukoru7216 9 ай бұрын
Jak wyzwalali ludzi z obozów zagłady,to nie dawano ludziom jedzenia,bo to by spowodowało paradoksalnie u nich śmierć . Oni tam żyli w głodzie z instynktem przetrwania. To co robisz dla tych psów ma takie same konsekwencje,bo te psy żyją w głodzie,czerpią na swoim instynkcie i jak dostają jedzenie tak z czapy,to mogą je zatracić. Pozornie pomagasz, ty myślisz że tak,ogólnie nie. Przecież nadal można znaleźć filmy jak ludzie jadą do Afryki i częstują dzieci cukierkami, oni myślą że się dzieła,a prawda jest taka,że szkodzą tym dzieciom
@nataliad8508
@nataliad8508 9 ай бұрын
Z tego co czytałam Albańczycy mylą się w przeliczaniu waluty i dodają czasami dwa zera 😅 bo choć przeszli denominację pół wieku temu, mimo to ciągle można spotkać się ze starymi nominałami
😂
@juliazmuda8049
@juliazmuda8049 9 ай бұрын
Niestety w Czarnogórze jest taki sam problem z bezdomnymi pieskami i kotkami 😢 Całe Bałkany niestety są straszne pod tym względem
@user-ck1kc2lt1s 3 ай бұрын
Ale dla ciebie jest tradedia wszendzie😂😂😂co hodzi
@monikajaros6429
@monikajaros6429 9 ай бұрын
Byłam dokładnie rok temu w Albanii w Sarandzie, Ksamilu i było przepięknie. Super spędziłam czas, a co do zwierząt to na Bałkanach tak niestety żyją.
@green_fairy_witch
@green_fairy_witch 9 ай бұрын
Z tego co znajomi mówili, to Albania dopiero się rozkręca turystycznie, jest tańsza od Grecji i głównie to tylko tereny hotelowe okupowane są przez turystów. Reszta zazwyczaj ich nie interesuje - twierdzą, że widzieli lepsze miejsca w innych częściach Europy (mówili o większości osób przyjeżdżających, nie o wszystkich). Szczerze mówiąc - mnie w ogóle nie kręcą kraje w których byłaś, ta cała Albania to jakaś tragedia z tego co pokazujesz mimo tej natury, ale też dużo miejsc widziałam podobnych gdzie indziej. Chociażby przejście Samarii na Krecie dało mi więcej pięknych widoków - polecam jak będziecie. Szkoda zwierząt, ale na południu to norma i nikt sobie nie robi z tego sensacji. Jest to przykre, wielokrotnie próbowałam rozmawiać z ludźmi, ale odniosłam wrażenie za każdym razem, że Grecy żyją w swoim uniwersum, którego nikt inny nie musi rozumieć i widać że im na tym nie zależy zbytnio, aby ktoś zrozumiał :/. Najgorzej było na Rodos (byłam na większości wysp greckich i tą wspominam najgorzej) - kilka tuzinów kotów bijących się o jedzenie, porzucone wraki aut, śmieci na ulicach, bezpański paw na drodze. Szkoda gadać. Fajnie, że zwiedziliście ten kraj, ale swoim autem bym nie chciała tak podróżować i strzępić nerwy. Przeważnie wypożyczam auto ( zawsze z full ubezpieczeniem) albo wynajmuję przewodnika z firmy wycieczkowej - bez innych osób. Taki przewodnik jest dostępny dla mnie przez cały pobyt. Super opcja. On was dowozi, wszędzie chodzi z wami. Np. Kanary po polsku polecam, jeśli będziecie na Kanarach - super przewodnicy, są zawsze przed czasem w miejscach najbardziej obleganych, pomagają poznać wyspę od podszewki oraz kuchnię. W Grecji nie natrafiłam niestety jeszcze na takie biuro, które by było tak dobrze zorganizowane, więc jeżdżę sama, ale nie było tak tragicznych dróg jak w Albanii. Pozdrawiam
@weronikam860 9 ай бұрын
mzoe sama najpierw poleć do Albani i później mów ze tragedia, bo mocno się mylisz
@PolandHayden59
@PolandHayden59 9 ай бұрын
Spieszę znowu z wyjaśnieniami, oczywiście tego nie popieram. Albania to kraj muzułmański, a wiadomo niestety jak tam traktowane są pieski. A po drugie nie ma instytucji schronisk w wielu krajach na Bałkanach, stąd tyle bezdomnych zwierzaków 😢
😂sieroty
@katarzynarakowska4532
@katarzynarakowska4532 5 ай бұрын
Może słaby pilot a nie Albania
@weronikam860 9 ай бұрын
Narzekasz tak bardzo na drogi w Albani, ale chyba nie zdajesz sobie sprawy ze to jest biedny kraj i z turystyka oni dopiero zaczynaja. Tubylcy są przyzwyczajeni do takich dróg i nie oczekuj ze będzie tak jak w PL. Tak samo ze zwierzakami tam nie ma schronisk, dlatego łażą po ulicach. Byliście w Gjirokastra, a godzinę drogi jest miasteczko związane z gangami. Wspomniałaś również ze chciałabyś wejść na szczyt w Albani, fajnie ale góry albańskie to jedne z najbardziej niebezpiecznych miejsc w tym kraju i większość odraza chyba ze masz przewodnika bo możesz trafić na nielegalne hodowle i gangi. Gdy byliście w Albani zabrakło mi moim zdaniem najładniejszego miejsca czyli jeziora Koman (Komani) nazywane albańskimi fiordami
@PatrycjaPatka-to1qm
@PatrycjaPatka-to1qm 9 ай бұрын
W Turcji znów koty ..😢 widać jak te pieski są wdzięczne 💔 dobrze na trafiły na was .Macie ogrom dobroci w ❤ szkoda że tam tego brakuje ..niby człowiek powinien się troszczyć o swoich braci mniejszych ale jak widać jest różnie
@masumi158
@masumi158 9 ай бұрын
Tureckie koty to królowie.
@PolandHayden59
@PolandHayden59 9 ай бұрын
Btw lek, nie lev 🫢
@czesc5323
@czesc5323 9 ай бұрын
W sumie to trochę przykre, że nad losem piesków w Albanii każdy ropacza, a mało kto się zastanowi, jak cierpią zwierzęta hodowlane i w najlepsze zajada sobie mięsko bez wyrzutów sumienia. W czym gorsze są krowy, świnie czy kury od psów i kotów? To też są istoty żywe i nie wiem dlaczego tak łatwo przychodzi ludziom akceptacja hodowli przemysłowych, które wiążą się z bólem i cierpieniem tych zwierząt, a głodny pies od razu budzi współczucie 1000 x większe. Taka refleksja.
@BxMm
@BxMm 9 ай бұрын
Lepsze współczucie takie,niż żadne. Kto z nas zabiera karmy dla zwierząt jadąc na wakacje i dokarmia wszystkie napotkane obce psy lub koty ? No właśnie. Może za to należą im się brawa,może lepiej zauważać dobro - to co zrobili a nie to czego nie zrobili.
@aleksandrablanka3912
@aleksandrablanka3912 9 ай бұрын
W Polsce jest tylko o tyle lepiej, że nie wudac tej zwierzęcej biedy na ulicach. Obserwuję wiele fundacji z Warszawy pomagającym zwierzętom, i to ludzie wyprawiają nie miesci się w głowie. Ludzie sa podli i głupi.
@user-ck1kc2lt1s 3 ай бұрын
Ale słabo nie posilaj sie😂😂😂
@irenapospiszil4426
@irenapospiszil4426 2 ай бұрын
Nie da się tego słuchać :/
@obserwatorrzeczywistosci1402 9 ай бұрын
Prócz zwierząt bezdomnych, masa śmieci...
@weronikam860 9 ай бұрын
masa smieci to nie tylko tam pojedź sobie do rzymu i zobaczysz dokładnie taka sama iloosc śmieci
@obserwatorrzeczywistosci1402 9 ай бұрын
@@weronikam860 no byłam byłam ale film nie jest o Rzymie tylko o Albanii. Śmieci są też w Niemczech, ale gównie tam(dzielnice, ulice, place) gdzie przebywają imigranci z Afryki i krajów muzułmańskich.
@izabelajedrzejewska4586
TAKIEJ CHORWACJI NIE ZNAŁAM! | TRAVEL VLOG
ALBANIA: co zobaczyć w 5 dni? Objechać cały kraj i się zakochać
Bozi Zadarmochcenie
ROBERT MAKŁOWICZ CZARNOGÓRA/ALBANIA odc.103  „ Nad Jeziorem Szkoderskim".
Albania - here summer lasts until November [4K]
BezPlanu
HOLANDIA W CZTERY DNI AUTEM | TRAVEL VLOG
NIE SĄDZIŁAM, ŻE NA MALCIE JEST TAK PIĘKNIE! | VLOG
JAK ZOBACZYLIŚMY CZTERY KRAJE W 9 DNI | TRAVEL VLOG
MsDoncellita
Dad will do everything for his daughter to win LeoNata family #shorts
Сынок не послушал свою мать..😱🚣‍♀️⚓️
Connoisseur BLIND420
ОЧЕНЬ ВКУСНЫЙ БУТЕРБРОД 🍞
КиноХост
I Built 100 Homes And Gave Them Away!