🟢 GREEN VELO, BARTOSZYCE, KORSZE, BARCIANY, LEŚNIEWO, WĘGORZEWO

Antyprzygody

W odcinku "Trasy rowerowe - vlog #076" czwarty dzionek wyprawy rowerowej Szlakiem Green Velo. Jesteśmy w Bartoszycach, gdzie od samego rana jest prawdziwe oberwanie chmury... No nic, przynajmniej nie będzie nudno :P Deszcz nie chciał przejść, więc chcąc nie chcąc ruszamy w trasę. Pierwszy postój robimy po około godzinie drogi w Liskach. Znajduje się tutaj stajnia, która najlepsze lata miała za sobą. Pogaduszka z miejscowymi pod sklepem i zabawa z kocurkiem ;) No nic...deszcz nie przestaje padać, ale musimy jechać dalej. Po kilkunastu kilometrach docieramy do Sępopola. Pamiętam jak tu nocowałem na obrzeżach :) Tutaj z kolei pogadaliśmy sobie z... zabłąkaną żabą :D Momentami było trochę błotka i gdzie niegdzie pobłądziliśmy, ale najważniejsze że poruszaliśmy się do przodu. W celu przeczekania spodziewanej burzy zjechaliśmy do miasteczka Korsze. Zjedliśmy tu domowy dwudaniowy łobiod ;) Jedziemy parę kilometrów fajną ścieżką rowerową wzdłuż drogi. Na trasie było parę perełek np. Parys, gdzie nie mogłem się powstrzymać od porównania ze stolicą Francji, parę kościołów oraz Zamek Krzyżacki w Barcianach. Po przejechaniu ponad 60 kilometrów dojeżdżamy do Srokowa, gdzie robimy między innymi szoping w gastro. Dalej pokonujemy wiele pagórków. Podjazdy były dość wymagające, a zjazdy wręcz przeciwnie :P Ciekawym miejscem na trasie są stare poniemieckie śluzy w Leśniewie. Byłem tu drugi raz i nadal robią wrażenie. Ostatnie kilometry w dalszym ciągu pokonujemy bezpieczną ścieżką rowerową, by w godzinach wieczornych dotrzeć do Węgorzewa. To właśnie tutaj mamy nocleg w "Ekomarinie" tuż przy samej marinie :) Po zameldowaniu się wyszliśmy jeszcze na jakieś jedzonko i o zmroku wróciliśmy do pokoju suszyć przemoknięte rzeczy... Miłego oglądania! Pozdrower!
Długość trasy: 86 km
Trasa: Bartoszyce, Skitno, Zydlung, Liski, Turcz, Smolanka, Sępopol, Kałwągi, Sątoczno, Bykowo, Sajna Wielka, Giełpsz, Glitajny, Korsze, Parys, Pomnik, Drogosze, Radosze, Barciany, Pastwiska, Ogródki, Srokowo, Leśniewo, Trygort, Węgorzewo
Poziom trudności: średni
Strava: / strava

@jolantanowak9575
@jolantanowak9575 10 ай бұрын
Trasa bardzo ładna, chociaż pogoda nie rozpieszcza👍🌧️😊
@antyprzygody
@antyprzygody 10 ай бұрын
Deszczyk był dla odmiany :)
@adoku1946
@adoku1946 7 ай бұрын
Prawdziwi rowerzyści nie straszna im pogoda🚴‍♂
@antyprzygody
@antyprzygody 7 ай бұрын
Deszczyk w ciepły dzień nie zaszkodzi, gorzej jakby było zimno 🙂
Gym belt !! 😂😂  @kauermtt
Tibo InShape
路飞被小孩吓到了#海贼王#路飞
路飞与唐舞桐
Wzdłuż granicy | Green Velo do Białowieży z namiotem
Najpiekniejsze trasy rowerowe w Polsce. Naszych 15 typów.
Polska Po Godzinach
ROWEREM PO WĘGORZEWIE | WĘGORZEWO | MAZURY
Podróżnicy. pl
Warmia-BARTOSZYCE
Noemi i Tata- zwykłe podróże, w niezwykłe miejsca