MIT VISELTEM A HÉTEN? | Első sütés-főzés, Barbenheimer, gyertya és konyhai haul

HÉTFŐ
Körmök: / tizianailart
F&F ruha (pontosabban hálóing)
Uniqlo póló
PÉNTEK
Zara ruha
Jacquemus táska
Anka Fans legyező (ankafans.com)
New Balance cipő
SZOMBAT
Edited body
Levi's farmer
New Balance cipő
H&M táska
Polo Ralph Lauren csíkos ing (Van Graaf)
VASÁRNAP
Zara ruha
Birkenstock Boston
Itt is megtaláltok:
♡ INSTAGRAM: / hedinke​​
♡ TikTok: / hedinke​​
♡ TWITCH: / hedinke​​
♡ PODCAST: anchor.fm/legyott
✎ Üzleti megkereséseket kérlek, csak ide küldj: hedi@vcomm.hu

@eszterbakos2204
@eszterbakos2204 Жыл бұрын
Nekem az egész nyár fénypontja a pihenés, valamint majd a SZIN lesz.
@hedinke
@hedinke Жыл бұрын
Gratulálok, tiéd a nyertes komment!🥳 Kérlek küldj egy emailt a szabohedike@gmail.com címre, hogy meg tudjuk beszélni a részleteket.🫶
@lifeoferaa4405
@lifeoferaa4405 Жыл бұрын
Július elejét vártam a legjobban :) Megkaptam az utolsó kemómat és tünet mentes vagyok ! Nekem ez volt a nyár fenypontja :)
@brigittaszanyi9985
@brigittaszanyi9985 Жыл бұрын
Sziasztok! Én a Képzőre járok, festő-restaurátor szakon, és üzenném Somának ( és persze neked is Hédi 😁) ,hogy jövőre a tavaszi félévben majd valamikor rendezni fogunk egy kiállítást a restaurálásról, pontosabban a mikroszkópozásról illetve a pigmentekről lesz rengeteg gyönyörű, a diákok által készített mikró és makró felvételek. Nagyon izgi lesz, szóval ha érdekel benneteket gyertek majd el 🤗 Illetve a Képzőnek minden év végén van egy egy vagy két hetes kipakolási időszaka, amikor minden szak minden évfolyamának az az évi műalkotásait végig lehet nézni ( a restaurátorokét is, csak a műtárgyak megnézéséhez időpontot kell kérni), azt sem érdemes kihagyni 😘
@petrabartus9336
@petrabartus9336 Жыл бұрын
A nyaram legjobban várt része az olaszországi utazásunk volt. Szüleimmel most voltunk az eddigi leghosszabb ideig úton, így több helyen megtapasztalhattuk az ottani életet. Nagyon különönleges élmény volt, mert minden desztinációnak más más hangulata volt. Velence egy igazi festői város: színek, hidak, gondolák stb… “dolce vita”. Egy másik érdekes város ahol voltunk az Monfalcone. Ez a hely nem feltétlen a turisztikai attrakciói miatt volt egy új tapasztalat, hanem azért, mert itt nagyon sok különböző ázsiai országokból származó lakos volt. Ha esetleg a város környékén jártok, akkor érdemes benézni ide, mert itt meg lehet tapasztalni a nagyon eltérő kúltúrájú emberek együttélését. Végezetül persze voltunk a tengerparton is, ami számomra minden nyár legjobb része. Szerencsére minden rendben volt az utazásunk alatt és amíg távol voltunk, addig itthonhagytuk az összes itteni bajt, problémát. Kellemes nyarat kívánok🇮🇹❤
@pamcsy
@pamcsy Жыл бұрын
Egész nyáron egy valamiért küzdöttem, úgyhogy egyértelmű a válaszom. Ha sikerülne a lombik!(3.-nál tartunk-endometriózis miatt). Se nyaralás, semmi nem olyan fontos mint ez.Semmi másnak nem örülnék jobban!
@ak14795
@ak14795 Жыл бұрын
Helló. Ha lehet egy tanácsom Szerbiàban mindenféleképp nézzetek el Újvidékre is, egyetemi város tele fiatalokkal, szórakozási lehetőségek és látnivalóval és mindössze fél órára van vonattal Belgrádbòl. Üdv Szerbiàbòl 😉
@monikagyemant2402
@monikagyemant2402 Жыл бұрын
Szia Hédi! Én az új munkahelyemet vártam amit imádok és a nyaralást várom a családommal. Mi most Orfűre megyünk😊
@BahamaMama.
@BahamaMama. Жыл бұрын
Szia Hédi! Nekem sokszor éget a sütőm. A megoldás az lehet, ha látod, hogy nagyon pirulna, de még nincs kész, akkor rakja rá alufóliát. Az megakadályozza a megégést. Esetleg trükközhetsz azzal, hogy lejjebb rakod a rácsot, úgy láttam az alsó része nem sült meg nagyon :)
@marianncsernai4345
@marianncsernai4345 Жыл бұрын
Legközelebb tegyél lazán alufóliát a süti tetejére és akkor nem pirul meg. A nyárban a legjobban a nyarat vártam. Az utolsó "szabad" a két gyerekkel. Erre közben összejött egy szuper meló is :)
@szofiiw96
@szofiiw96 Жыл бұрын
Szia Hédi! 😊 A nyaram fénypontja az 1 hetes nyaralás Zadarban, Horvátországban a Családommal. 🌊 ❤
@biankapankamajor698
@biankapankamajor698 Жыл бұрын
A legjobban a pámmal való közös nyaralásokat vártam 😍🥰 és a végtelen napsütést és a nyári estéket amikor csak a teraszon ülve is minden tökéletes🤩
@Lili-ee7fu
@Lili-ee7fu Жыл бұрын
A once upon a time sorozat nagyon tetszene neked szerintem, az összes mesefilmet ötvözi a valósággal és egyszerre nagyon szórakoztató, valamint dráma is!
@esztermolnar3500
@esztermolnar3500 Жыл бұрын
A legjobban a végét várom 🥲 Nagyon fárasztó volt, nem a sok izgi program miatt 🥲🥲🥲
@hannaloczi5762
@hannaloczi5762 Жыл бұрын
A párommal közös apró nyaralásokat várom/vártam. Eddig a legjobb a vácrátóti arborétumi kirándulásunk volt, az indiai lótuszok gyönyörűek. 😊
@andrearostas-nemeth3298
@andrearostas-nemeth3298 Жыл бұрын
Sok sok programunk van a nyáron, de eddig a fénypont egy szuper nyári este a férjemmel lementünk pingpongozni és tollasozni és nagyon sokat nevettünk, újra 20 évesnek éreztem magam (35 vagyok). Sok boldogságot az új kecótokhoz. 😊
@alexandralorincz101
@alexandralorincz101 Жыл бұрын
Őszintén szólva én azt vártam a nyárban, hogy kint kertészkedhessek a kertben és a paradicsomjaimat nevelgessem :)
@rekahorvath5039
@rekahorvath5039 Жыл бұрын
Nekem a nyaram fénypontja a Nyíregyházi 4 napos nyaralásom lesz a barátnőmmel, akivel ha mi elmegyünk nyaralni, akkor mindig valami izgalmas dolog történik velünk, ami hol humoros, hol bizar, hol kaotikus kimenetelű, de imádom őket és nagyon boldog emléket okoznak számomra. Illetve a párom születésnapját várom még, mert egy meglepetéssel készülök neki és nem rég óta vagyunk még együtt, de alig várom hogy meglephessem és megünnepeljük a születésnapját! 😊
@laura01150
@laura01150 Жыл бұрын
Sok mindent vártam a nyárban, de a legjobban talán a családi nyaralást🥰
@barbarajank4417
@barbarajank4417 Жыл бұрын
A idei nyaram fénypontja a diplomám megszerzése volt, ezen felül a nyaralást várom a legjobban a párommal Santorinire.🥰
@nonamelf08
@nonamelf08 Жыл бұрын
Augusztusba szerencsem lesz es egy Bakancslistás Álmomat teljesít hetem hogy elmegyek a Amerikába két hétre New Yorkba a és Washingtonban❤ Ezt varom leginkább a nyaramban❤❤❤
@bianka2537
@bianka2537 Жыл бұрын
Legjobb barátnőm esküvőjét + lagziját várom a legjobban 😍✨ Ha a sütinél celofánt raksz a tetejére mikor már majdnem kész és csak lazán rárakod, akkor nem fog égni ☺️
@zlili8754
@zlili8754 Жыл бұрын
Nekem a nyaram fénypontja a szlovéniai nyaralás volt a barátommal, de még a sziget fesztivált is nagyon várom ☺️
@enikozakar3561
@enikozakar3561 Жыл бұрын
3hétig dolgoztam a barátaimmal a Balatonon, nagyon jó volt.❤
@krisztinahirsch8080
@krisztinahirsch8080 Жыл бұрын
Én azt vártam a nyáron a legjobban, hogy végre nyár legyen :D Ez az első nyár mikor együtt élünk már a barátommal, szóval azért minden új kicsit. Nem volt/lesz nagy nyaralásunk, de vártam nagyon a Fishing on Orfűt, a Poroszlói nyaralásunkat is, mert az volt az első kettesben és most nagyon várom, hogy augusztusban elutazzunk Keszthelyre. :D
Ezen a nyáron a Malagai nyaralásunkat vártam, hihetetlen jó volt, ha esetleg nem voltatok még mindenképp ajánlom!🤗🤗 Spanyolország örökre a szívembe lopta magát😍
@plathsylvia194
@plathsylvia194 Жыл бұрын
A nyaralásunkat vártam a legjobban Zebegényben a Dunakanyarban, nagyon jó volt. 😊
@beatrixkosa1911
@beatrixkosa1911 Жыл бұрын
A legjobban azt vártam, hogy elkészüljön a lakásunk, beköltözzünk és berendezzük, de mivel erre még várnom kell, így most a nyaralásunkat várom a legjobban. 🥰
@annabozodi
@annabozodi Жыл бұрын
Szia! A Kolorádó fesztivált vártam és élveztem eddig legjobban a nyár folyamán
@dorakovacs2381
@dorakovacs2381 Жыл бұрын
Idén nyáron végre megmutathatom édesanyának és a tesóimnak, hogy milyen augusztusban a nyár a horvát tengerparton! ❤
@bonisnekisanna9884
@bonisnekisanna9884 Жыл бұрын
A krétai nyaralásunkat vártam a legjobban és nem is csalódtam😊 nagyon jól éreztük magunkat és gyönyörű hely😍
@emesefetter5442
@emesefetter5442 Жыл бұрын
Az én kedvenc nyári programjaim a koncertek és fesztiválok voltak 😍🎉🪩
@liszkairebeka9696
@liszkairebeka9696 Жыл бұрын
A Fishing On Orfű fesztivált vártam az egyik legjobban, illetve hogy szabadtéri strandokra el tudjak menni 🥰
@veronikapetrekovits5713
@veronikapetrekovits5713 Жыл бұрын
Igaz még nem valósúlt meg viszont a nyaram fénypontjának azt tartom már most hogy a párommal elmegyünk az első közős nyaralásunkra amit már egy ideje tervezünk. Szóval remélem nem lesz eső, vihar stb❤
@dGidub
@dGidub Жыл бұрын
Személy szerint úgy tudom, hogy a piskótákat 160 körül kell sütni. Mi mindig kerámiába sütöm és nagyon jó szokott lenni. Nagyon fura a 200 fok nekem.
@reguska12
@reguska12 Жыл бұрын
Én a diplomaosztómat várom/vártam a nyáron, július végén volt a nagy esemény! :)
@g.viivi22
@g.viivi22 Жыл бұрын
Idén nyáron volt a 2. évfordulónk a párommal és rengeteg jó élménnyel gazdagottam aznap, tehát azt vártam a legjobban🤗
@akinom2005
@akinom2005 Жыл бұрын
Még nem teljesen nyár...ám kapcsolódik hozzá. A lányomat vittem érettségire autóval és sajnos megcsúsztam egy kanyarban..Az autó totálkáros lett és mi meg kórházba kerültünk. Azt mondták, hogy olyan mintha egy védőburok vett volna körül minket, mert a lányom egy karcolás nélkül szállt ki az autóból. Annyi hogy a csípőjét ütötte meg és gyógytornára jár. Szóval megértük a nyarat! Élünk! A lánykám amúgy kitűnőre érettségizett, mert megoldódott az elmaradt írásbeli.Duplán húzott szóbeli tételt az írásbeli helyett és végül felvették a választott egyetemre! ❤
@varbirobogi
@varbirobogi Жыл бұрын
Az első tengerparti nyaralást várom a legjobban, közösen a férjemmel☺️
@TamiLaci-j1v
@TamiLaci-j1v Жыл бұрын
A nyár fénypontja nekem egy költözés lesz, igaz augusztus végén, de már nagyon várom 🤩🥰
@fannimeszaros-szabo8263
@fannimeszaros-szabo8263 Жыл бұрын
Szia én az egy hetes Balatoni nyaralasunkat várom a legjobban remélem jövőre messzebb is eljutunk ha nagyobb lesz a kisfiam🥰 szép nyarat mindenkinek aki itt van a csatornán 🌴🌊⛱️
@viviengui3090
@viviengui3090 Жыл бұрын
Az idei nyáron a legjobban a ciprusi és a tunéziai nyaralást várom a barátom családjával! 💗
@lillabagu3832
@lillabagu3832 Жыл бұрын
Szia. Első 20,25 percben fóliázd le a sütit, így nem pirul meg a teteje. Utána leveheted és kicsit tovább is sütheted hogy jól átsüljön. 😊
@Moooncsi
@Moooncsi Жыл бұрын
Májusi ciprusi nyaralás volt a legjobb döntés és csúcspont mert így feltoltodve kezdtem a nyarat 🌞idén volt először erre lehetőségem hogy nyár előtt nyaraljak 😊
@florascherer6198
@florascherer6198 Жыл бұрын
a művészetek völgyés carson comas koncertet vártam a legjobban. Megérte minden várakozást felülmúlt
@lillab397
@lillab397 Жыл бұрын
Az idei nyaram fénypontja egyértelműen az olaszországi utazás volt, de ezen kívül várom már a Balatonozást és életem első valódi fesztiválélményét is 😌
@bogiszibler51
@bogiszibler51 Жыл бұрын
A nyaron a bécsi P!nk koncertet vartam a legjobban 🤍 a hugommal 🤗 es csodas volt
@anna-k-r
@anna-k-r Жыл бұрын
Nekem a fenypont az első közös kiscsaladi nyaralasunk volt, 3asban 💜
@korneliakovacs8168
@korneliakovacs8168 Жыл бұрын
Amit a legjobban várok az a sziget fesztivál utolsó napja, amin fellép az egyik 2 kedvenc előadóm (Billie és girl in red) és mivel ez lesz az első szigetem még izgatottabb vagyok🩷
@brokenhornunicorn
@brokenhornunicorn Жыл бұрын
A strandon ülős olvasásokat vártam a legjobban 😍
@esztireads
@esztireads Жыл бұрын
Legjobban azt várom, hogy végre elmenjek egy kis szabadságra, amit a párommal kettesben tölthetünk és kikapcsolódhatunk. 🥰
@molnarfiladelfia1113
@molnarfiladelfia1113 Жыл бұрын
Így 25 évesen ez kicsit furán fog hangzani de Aug 11.-én megyek Azariah koncertre és nagyon nagyon várom.🤗
@edithalicebreezerman
@edithalicebreezerman Жыл бұрын
A kertben tavasszal elvetett virágos rét magkeverék virágzását vártam a legjobban, aztán hogy a napraforgók virágozzanak, hogy érjen a füge, a szeder és bokros, dús legyen a bazsalikom és a zsálya… mindenki hozta az elvártat! 🌞🌱🌻🌦️
@MartinaCsillag-cv8cq
@MartinaCsillag-cv8cq Жыл бұрын
Azt vártam a legjobban ezen a nyáron hogy beköltözhessünk a saját kis házunkba 🥰
@emesekaro524
@emesekaro524 Жыл бұрын
A meggyes piskóta tetejére ha ráddobsz a egy sütőpapírt akkor nem ég meg amíg átsül rendesen☺️☺️
@esztiujvarosi9505
@esztiujvarosi9505 Жыл бұрын
Az esküvőnk volt a fénypontja a nyárnak (07.22),ami már elmúlt sajna szóval kell most nekem vakami amit lehet várni. 😅 Bááár szülihetem van éppen.. 🤭
@alexaszavari9659
@alexaszavari9659 Жыл бұрын
Én a nyaralást vártam ami megvolt már, bár ha szeptember még ér akkor a csajos nizzai kiruccanást is várom még :)
@nikiczene8366
@nikiczene8366 Жыл бұрын
Idén nyáron a legjobban amit vártam az a házfelújítás Az elmúlt 5 évben ezt várom a nyárban, kiszakadni a szürke hétköznapokból és azzal foglalkozni amit megálmodtunk magunknak 🏡🤗🤗
@martahegedus7039
@martahegedus7039 Жыл бұрын
Nekem a felvételi értesítés volt a fénypont, ami pont ma jött meg.❤
@liliomnemeth4444
@liliomnemeth4444 Жыл бұрын
Én egy nyári tábor várok legjobban, ami Debrecenben lesz és már hamarosan itt vaaan 🥳
@bobakanica4351
@bobakanica4351 Жыл бұрын
Én azt várom a legjobban, hogy a párommal elutazzunk Olaszországba:) valahogy még sosem jártam ott, de már minden részletet megterveztem🥰
@kingajager4459
@kingajager4459 Жыл бұрын
Nővéremék esküvője most szombaton lesz ezt várom most nagyon 🥰❤️🙂
@henriettmolnar
@henriettmolnar Жыл бұрын
Várom a jövő hetet, mert két év kihagyás után kijutok végre a Szigetre!!
@katb1577
@katb1577 Жыл бұрын
A legjobban többek között azt vártam, hogy a pici dunaparti nyaralónk kertjében olvasgassak a függőágyban:)
@fruzsinagerencser618
@fruzsinagerencser618 Жыл бұрын
Én a nyaralást vártam a legjobban, Mallorcára mentünk a barátnőmmel. Első közös repülős külföldi utazás😌
@poliakvanessza8660
@poliakvanessza8660 Жыл бұрын
Azt, hogy végre ki tudjam pihenni magam és teljesen feltöltődjek mentálisan😮‍💨☺️
@csillaodor6044
@csillaodor6044 Жыл бұрын
A kislányom első születésnapját vártam a legjobban 😊
@AdriennNagy
@AdriennNagy Жыл бұрын
Júniusban volt az esküvőnk, amit már 2 éve szerveztünk, szóval azt hiszem ezt a napot nem übereli semmi ☺👰‍♀
@yyvetteee
@yyvetteee Жыл бұрын
Idén nyáron a költözésünket vártam a legjobban, viszlát belváros, szia kertváros 🥹🫣
@janna880
@janna880 Жыл бұрын
Ezen a nyáron is el fogok menni kempingezni a legjobb barátnőmmel és az apukájával és a Dunán fogunk kenuzni🏕️🛶🌠
@lillaberes492
@lillaberes492 Жыл бұрын
Szia! Nekem a vizsgaidőszak vége volt a nyaram fénypontja
@melindam7816
@melindam7816 Жыл бұрын
Ezen a nyáron a legjobban a Sziget fesztivált várom, végre élőben is láthatjuk az Imagine Dragonst ❤❤🎉
@noemimilei5484
@noemimilei5484 Жыл бұрын
a nyaralást és az új munkahelyemet vártam idén a legjobban! ☺️
@botondmolnar1614
@botondmolnar1614 Жыл бұрын
Most költöztünk össze barátnőmmel. Ennél nagyobb boldogságot most nem is tudnék elképzelni🥹. Szerintem nagyon örülne a nyereménynek😁.
@krisztinatekse3033
@krisztinatekse3033 Жыл бұрын
Nekem egy európai utazás, ahol több országba is el szeretnénk jutni egy pályázat keretein belül, amit megnyertünk🤩
@csilla555
@csilla555 Жыл бұрын
ezen a nyáron lesz az első évfordulónk a párommal, ezt várom a legjobban🩷
@noemijanossy7028
@noemijanossy7028 Жыл бұрын
Ezen a nyáron a legeslegjobban az augusztusi velencei nyaralásunkat várom 🥰
@kohlmannkira
@kohlmannkira Жыл бұрын
Horvátországi nyaralást vártam a legjobban, egy csoda volt!
@mariettakovacs9450
@mariettakovacs9450 Жыл бұрын
Azt várom a legjobban, hogy nyár végén barátokkal utazzunk Szlovéniába 5 napra 🌊
@reb6614
@reb6614 Жыл бұрын
A legjobban azt vártam hogy több időt tölthessek a barátommal❤️
@maramedvegy9114
@maramedvegy9114 Жыл бұрын
A Horvátországi nyaralásunkat várom nagyon a barátommal🥰
@enikofoldi2503
@enikofoldi2503 Жыл бұрын
Szia Hédi! 😊 A születésnapomat vártam a legjobban, de sajnos nem lett a legjobb kimenetele... Egy robogó gazdája lettem és egybol ki is szerettem volna próbálni aminek a vége az lett, hogy mennem kellett sürgösségire úgyhogy itthon fekszek minimum 2hétig... (Ékezetekért bocsànat még nemtudtam angol billentyüzetröl váltani)
Azért ezt a történetet írtam mert e napot vártam a legjobban és ez is lett a legrosszabb is 😄
@boglarkabardocz1853
@boglarkabardocz1853 Жыл бұрын
Nekem a nyár fénypontja a hétvégén következik, ami nem más lesz mint egy imagine dragons koncert amire gyerek köröm óta szeretnék elmenni és végre össze jön🎉
@agnespalfi6162
@agnespalfi6162 Жыл бұрын
A legjobban idén az athéni nyaralást vártam, beváltotta a reményeket:')
@liliananemeth0128
@liliananemeth0128 Жыл бұрын
A fénypont a párommal eltöltött Badacsonyi nyaralásunk volt 🎉❤
@dorottyavarga1630
@dorottyavarga1630 Жыл бұрын
A legjobban az augusztusi 2 hetes szabadságomat várom. 🏝
@gabrielahankeova5390
@gabrielahankeova5390 Жыл бұрын
A medencézés a jéghideg üditők és a napozást vártam a legjobban
@MateAnna87
@MateAnna87 Жыл бұрын
Én a londoni nyaralást vártam nagyon ami még májusban volt :D de nagyon feltöltött és imádtam :)
@esztermolnar2416
@esztermolnar2416 Жыл бұрын
Ezen a nyáron egy párommal közös utazást vártam a legjobban Olaszországba🥰
@amdeghalilia119
@amdeghalilia119 Жыл бұрын
A mester diplomámat vártam legjobban júli elején:DDD
@gretamatyi27
@gretamatyi27 Жыл бұрын
A nyaram fénypontja a felvételi ponthatárok kihírdetése volt🎉
@modlikata5833
@modlikata5833 Жыл бұрын
A művészetek völgyét és a varsói utazást vártam/várom a leginkább!
@dorikababy20
@dorikababy20 Жыл бұрын
Nincs semmi konkrét, amit nagyon várnék. Próbálok kiélvezni mindent. :)
@adelgallai9809
@adelgallai9809 Жыл бұрын
Szia Hédi! Ha Somának tetszett a restaurálás akkor javaslom neki a Baumgartner Restoration youtube csatornát!! (én függője vagyok🥲)
@feketezsiraf
@feketezsiraf Жыл бұрын
Ezen a nyáron a nővérem esküvőjét várom a legjobban, es persze a lánybúcsúját, amit én szerveztem egyedül, és a most hétvégén lesz. 😎 (@pattimihaly)
@alizkomaromi9348
@alizkomaromi9348 Жыл бұрын
Ezen a nyáron a barátnőimmel első közös utazásunkat vártam legjobban, Párizsba mentünk. Örök élmény marad🤭
@fannifazekas8700
@fannifazekas8700 Жыл бұрын
azt várom, hogy menjünk végre Ciprusra :)
@mxmiraa6003
@mxmiraa6003 Жыл бұрын
Ezen a nyáron legjobban azt várom, hogy augusztusban 8 napot a Balatonon tölthessünk a párommal❤
@adriennnemeth2413
@adriennnemeth2413 Жыл бұрын
Egyiptomi utazásunk lesz a fénypont a nyáron🥰
@Bogi0801
@Bogi0801 Жыл бұрын
A legjobban a július eleji nyaralást vártam barátokkal és az augusztusi ausztriai nyaralást a férjemmel kettesben.:)
@OkCatch7434
@OkCatch7434 Жыл бұрын
Én a wellness kiruccanásunkat és a Strand fesztivált várom a legjobban ezen a nyáron🥳
“Mit viseltem a héten?”
when you have plan B 😂
Andrey Grechka
GIANT Gummy Worm Pt.6 #shorts
Mr DegrEE
VÁSÁRLÓS VLOG: rendezzük be a konyhát!