Ile Miejsca Jest w Kamperze z Alkową? Kamper Benimar.

#benimar #kamper #alkowa
***ZASUBSKRYBUJ nasz kanał: / @mkmhobby BĄDŹ Z NAMI na bieżąco
WŁĄCZ "DZWONEK"
***ZAJRZYJ NA ISTAGRAMA: www.instagram....
I ZOSTAŃ NA ZAWSZE :)
***WSPÓŁPRACA lub PYTANIA: mkmhobby2019@gmail.com
Witajcie,
Dziś mamy przyjemność pokazać Wam używanego kampera firmy Benimar w zabudowie alkowy, jest to kolejny model auta karawaningowego, który mogliśmy zobaczyć w firmie AUTOMOBIL www.auto-mobil... z Wejherowa.
Samochód używany, który firma posiada na wynajem i ostatnio został również wystawiony na sprzedaż. Bardzo podobało nam się w nim niesamowite poczucie przestrzeni, co jest dość niezwykłe w kamperach, ale wysokość zrobiła swoje. Fajnym rozwiązaniem wydaje się też łóżko nad szoferką, daje kolejne miejsca do spania a jednocześnie zupełnie nie zabiera powierzchni. W tym aucie poczuliśmy się jak w mieszkaniu, w sensie ilości miejsca i poczucia, że jest przestrzeń. Mamy nadzieję, że nasze tour pokazało Wam wszystko co chcielibyście zobaczyć na takim filmie.
Zapraszamy
Miłej zabawy podczas oglądania.
Spodobało się?
Łapka w górę wskazana ;)
ZAPRASZAMY !!! I DO ZOBACZENIA :)
music by
Audionautix: SundaySpirit - na licencji Creative Commons Attribution (creativecommon...)
Wykonawca: audionautix.com/

@marcinredziak9590
@marcinredziak9590 3 жыл бұрын
Hej. Mam starego kampera (29 lat), alkowę z rozkładem wnętrza podobnym do tego prezentowanego. Jest to nasz pierwszy kamper , a wybór na takiego padł tylko dlatego, że jest w doskonałym stanie technicznym. Teraz po roku użytkowania mogę powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę. Układ idealny dla rodziny 2+2, dzieciaki śpią na alkowie, my mamy na stałe rozłożone łóżko z tyłu. W środkowej części jest miejsce zawsze gotowe aby wypić np. kawę (bez składania łóżek itp). Pozdrawiam z Redy.
@MKMhobby 3 жыл бұрын
Hejka. Bardzo podobał na się ten układ, jest nas co prawda 3-ka, ale też byłby fajny. Póki co zdecydowaliśmy się na Campervana, no i zobaczymy co będzie. Pozdrawiamy z Gdyni, tak po sąsiedzku 😊
@angelareszka8020
@angelareszka8020 3 жыл бұрын
Superaśnie się ogląda i ten początek niesamowite tak trzymać ooo i od razu reklama wynajmu kamperów ,pozdrawiam
@MKMhobby 3 жыл бұрын
Dzięki, tak jakoś wyszło z tym początkiem to wszystko Krzyśka robota, jak obejrzałam pierwszy raz to uśmiałam się do łez. A reklama to taka zupełnie grzecznościowa, w związku z tym, że mogliśmy wejść, obejrzeć i nagrać. Pozdrawiamy
@angelareszka8020
@angelareszka8020 3 жыл бұрын
@@MKMhobby nawet zgrabnie mężowi wyszło super
😊
@mateuszmorawski9486
@mateuszmorawski9486 3 жыл бұрын
Bardzo fajne vlogi Pozdrawiam
@MKMhobby 3 жыл бұрын
Dziękujemy i Pozdrawiamy ;)
@sebastianorze4347
@sebastianorze4347 3 жыл бұрын
Trzeba zwrócić uwagę na dopuszczalne DCM paliwo woda butle gazowe dodatkowe bagaże itp trzy osoby plus rowery i zaczyna brakować kg do masy pojazdu.3.5 tony alkowa waga ok 2,9 tony .Wiem o czym pisze mamy półintegre Weinsberg 7 m bez alkowy bez dodatkowego łóżka jeździmy w dwie osoby plus mały piesek .Mam do dyspozycji 700 kg i przed wyjazdem zastanawiam się co zostawić bo Camper za ciężki a kary za nadwagę w niektórych krajach Europy wysokie pozdrawiam widz.Co do oporu powietrza się nie wypowiem mój Camper to Fiat Dukato 2.3 l o mocy 150 km z roku 2017 objechaliśmy Dolomity bez problemu spalanie max załadunek na autostradzie średnia 100 kh to 10 l
@MKMhobby 3 жыл бұрын
W sumie u nas z wagą podobnie, ok. 600, tylko że na 3 osoby, ale na upartego da się rade🙂. Całe szczęście teraz wszystko można kupić z potrzebnych rzeczy, niezależnie gdzie się jest. Grunt to nastawienie i chęć przeżycia przygody, w karawaningu to najważniejsze. Życzymy udanych podróży i być może do zobaczenia na trasie.
A propos polecenia camper, muszę odpowiedzieć tutaj bo pod drugim komentarzem wyskakuje mi jakiś błąd, kiedy chce odpowiedzieć. Mam nadzieję, że nie namieszalam😏. A więc.... Jesteśmy na etapie mocnego tentegesowania w głowie w temacie pewnych zmian. Jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli, już wkrótce wszystko będzie na kanale😉
@trinityblack3692
@trinityblack3692 3 жыл бұрын
Fajne poczucie humoru.... super się Was ogląda. Pozdrawiam
Dziękujemy i Pozdrawiamy
@jacekw6272
@jacekw6272 3 жыл бұрын
Super, podobało mi się. Co do oporów powietrza to Pan Krzysztof miał rację. Groźniejsze są jednak gwałtowne podmuchy huraganowe, które na trasie mogą stwarzać zagrożenie przechylenia dużego kampera. Dobrze by było podawać więcej danych technicznych, jak długość, szerokość, DMC, a także ilość siedzeń do jazdy oraz miejsc do spania. Te informacje mogą być bardzo przydatne dla ewentualnego zakupu lub wypożyczenia. Bardzo przyjemnie się ogląda Was razem, widząc jak się pozytywnie nakręcanie idąc w dobrym kierunku. Pozdrawiam serdecznie 😘
@MKMhobby 3 жыл бұрын
Dziękujemy. Hmmm.... Czyli muszę przyznać rację mężowi 😏cóż, życie 😊. Jednym słowem jazda takim autem to wyzwanie🙂. Dziękujemy za sugestie, następnym razem napewno tak zrobimy. Ogólnie dziękujemy za miłe słowa, lubimy swoje towarzystwo i fajnie, że to widać. Pozdrawiamy bardzo serdecznie 😊
@areckip9515
@areckip9515 3 жыл бұрын
Witam .Na początku tego roku kupiliśmy przyczepę,która nawet widoczna jest w jednym z waszych filmów z Sarbinowa. Po przejeżdżeniu sezonu stwierdziliśmy ,że jednak to nie dla nas i sprzedaliśmy auto i przyczepę -kupiliśmy małego kampera z alkową ,który mieści się na miejscu parkingowym ,a przy częstym przemieszczaniu się jest to super rozwiązanie .Nasz kamper ma długość 5,20 i jeździmy w 3 +pies tak jak wy .Miejsca wystarczająco jak dla nas.Uważam ,że była to najlepsza decyzja kamper z alkową.Pozdrawiam
@MKMhobby 3 жыл бұрын
Pozdrawiamy sąsiadów z Sarbinowa:), bardzo się cieszymy, że mimo tego, że przyczepa nie wypaliła, znaleźliście inną alternatywę. My też kombinujemy ze zmianami, ale to jeszcze wyjdzie w praniu i na kanale ;). Do zobaczenia na trasie ;)
@kamperempobezdrozach-bozen9271
@kamperempobezdrozach-bozen9271 3 жыл бұрын
Bardzo fajny materiał. Super reklama wypożyczalni.
@MKMhobby 3 жыл бұрын
Dzięki, reklama wyszła tak przy okazji, grzecznościowo w ramach podziękowania za możliwość obejrzenia i nagrania
@urlopwpolsce2976
@urlopwpolsce2976 3 жыл бұрын
Super ta alkowa na pewno opory powietrza będą większe co za tym idzie spalanie w nagrodę dostajemy przestrzeń co kto woli i co komu się bardziej podoba dobra robota takie filmy:) Pozdrawiam
@MKMhobby 3 жыл бұрын
Dokładnie, co kto lubi :). Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy :)
@grzegorz3504
@grzegorz3504 3 жыл бұрын
Mam alkowę a wcześniej półintegrę i nie ma nic lepszego niż alkowa dla rodziny 2+2. Mała półintegra jest super dla 2 osób. Mówię stanowcze nie dla opuszczanych łóżek. Spalanie nie jest dużo większe w alkowie (ok 2 l/100km ) a komfort nieporównywalny. Odnośnie pełnej integry: bardzo fajne lecz śmiertelnie niebezpieczne przy nawet małym wypadku o czym nikt nie chce mówić ( drewniana (polimerowa) konstrukcja na metalowej ramie) - Sprawdzacie sami : kzbin.info/www/bejne/gKaxgJSohLd0gq8 .
@MKMhobby 3 жыл бұрын
Dziękujemy za komentarz. Dlaczego nie dla opuszczanego łóżka? Mamy inny pomysł na zmianę, jeśli wypali będzie na kanale 😉
@grzegorz3504
@grzegorz3504 3 жыл бұрын
@@MKMhobby Przy 10 letnim doświadczeniu w dalekich wyprawach kamperami i wielu poradach dla znajomych dalszych i bliższych jakiego kupić kampera ( wszyscy zadowoleni )odpowiadam: 1. Gdy opuszcza się łóżko to praktycznie nie ma miejsca nad głową aby usiąść przy stoliku gdy dzieci śpią. 2. Szafeczki pod łóżkiem opuszczanym są małe. 3. Często opuszczane łóżko blokuje wejście gdy jest opuszczone. 4. W alkowie można się położyć kiedy się chce w ciągu dnia i dzieci mają tam dużo swoich rzeczy. 5. Gdy na łóżku opuszczanym jest pościel to obniża się sufit o 10 cm. 6. Siatki z 2 stron trzeba zawsze zakładać gdy dzieci śpią na opuszczanym łóżku - nic przyjemnego 7. Drabinkę trzeba też gdzieś zmieścić ( w alkowie mieści się bez problemu)
@danielchmiel2334
@danielchmiel2334 3 жыл бұрын
fajny test
Dzięki 😊
Jak Przygotować Przyczepę Kempingową na Zimę?