Izery nieznane - Grzbiet Kamienicki

LabTrekking

Pierwszy raz wyskoczyłem w Izery bez odwiedzenia najbardziej przytulnej Chatki z najlepszymi naleśnikami pod słońcem. Za to delektowaliśmy się słabiej znanym, a w zasadzie nawet częściowo nieznanym Grzbietem Kamienickim. Skorzystaliśmy ze strefy "zanocuj w lesie" przy punkcie widokowym, z którego nocą można popaść w otchłań drogi mlecznej, roztaczającej się okazale nad głową. Posłuchaliśmy też kilku akcentów z trwającego rykowiska. Przekonałem się, że te góry wciąż jeszcze mają sporo nieodkrytych i nieznanych zakamarków. Definicja odpoczynku wspaniałego, a zarazem umocnienie uczucia do gór najbliższych sercu.
www.labtrekking.com
Trasa: en.mapy.cz/s/d...
#izerskie #góryizerskie #izery

@Sandra-zm9tq
@Sandra-zm9tq 9 ай бұрын
Pięknie tam. Rozmarzyłam się.
@stachu646
@stachu646 9 ай бұрын
W pełni zasłużona 👍 za umilenie niedzielnej kawy. 3M Się.
@ernest1221
@ernest1221 9 ай бұрын
Paweł Dziekuje! Maszerowałem tymi szlakami kilka lat temu. Wspaniale wspomnienia. Pozdrawiam Serdecznie i tradycyjnie podrap za uchem Swoje pieski ode mnie.:-)
@LabTrekking 9 ай бұрын
Taki nieoczywisty wybór w Górach Izerskich. :-) Pozdrawiamy!
@naszlakuluty
@naszlakuluty 9 ай бұрын
Pięknie opowiedziane i poizerowane😊👍
@jacekjokiel3246
@jacekjokiel3246 9 ай бұрын
Witam oj zacne te nasze Izery super trasa.
@kamilskora1209
@kamilskora1209 9 ай бұрын
Za oknem śnieg i wiatr a tutaj jeszcze cieplutko 🙂 ehh , chciało by się kiedyś wybrać w te tereny na kilka dni, ale tyle ciekawych miejsc że trzeba zrobić dobry plan 😁😁😁
@LabTrekking 9 ай бұрын
Byłem tam 2 miesiące temu. Nic nie poradzę, trzeba nadrobić zaległości w materiałach na kanał. :-) Mało tego, za dwa tygodnie na kanale powinien ukazać się filmik, na którym obwieszczam (hehe, jakie słówko) zakończenie lata i nadejście jesieni. A tu faktycznie za oknem już śniegi i mrozy... :-)
@paweidzik5593
@paweidzik5593 9 ай бұрын
Grzbiet Kamienicki tak ma to do siebie że jest mało znany bo turyści wchodzą raptem na Sepią Górę i Bobrowe Skały lub przemierzają szlak niebieski więc warty wyskoczenia dla dzikości wędrówki👣🐾💪 Pozdro 👊
@klosiu1
@klosiu1 9 ай бұрын
Ciekawy jest ten grzbiecik, i mało uczęszczany. Ze dwa razy tam chodziłem, ale tylko niebieskim szlakiem, widzę że żółty też jest wart przejścia. Kiedyś muszę sobie tam zaplanować traskę. Bardzo cenię sobie widok na Karkonosze z okolic Bobrowych Skał, o świcie jest na co popatrzeć :)
@LabTrekking 9 ай бұрын
Bobrowe Skały jeszcze zostały na mojej liście miejscówek godnych zobaczenia/zabiwakowania. :-)
@Robert-ku9tj
@Robert-ku9tj 9 ай бұрын
Fajny filmik i relacją ciekawa pozdrawiam
Dzięki, pozdrawiamy!
@ukaszdabrowski2735
@ukaszdabrowski2735 8 ай бұрын
Też właściwie wchodze i schodzę. Planuje sobie trasy po prostu długie. które mi zabierają cały dzień. Co do bywania w Izerach to bardzo lubię, tak samo jak stołowe. Przyznam się, że nigdy nie byłem w Bieszczadach. Pozdrawiam z Bydgoszczy.
@slawomirrybarski
@slawomirrybarski 9 ай бұрын
Tylko Gryfów!
@wielkilaslubanski-pawemroz7619
@wielkilaslubanski-pawemroz7619 9 ай бұрын
Pięknie, muszę się tam wybrać Pawle polecam zwiedzić Kopalnię Św. Jana w Krobicy a w sumie to w Kotlinie 🌲🌲🌳🌳🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌳🌳🌳 Pozdrawiam
@LabTrekking 9 ай бұрын
Dzięki, chciałbym kiedyś i tam się pojawić. Pozdrawiam.
@bogdanj.7513
@bogdanj.7513 9 ай бұрын
jakże miło to się ogląda zwłaszcza że byłem do 10 września i nawet na części pierwszej tej trasy :) znowu się mijamy, może w końcu kiedyś się spotkamy na szlaku ! pozdrawiam
Aj, aj, coraz bliżej. 🙂
@cissco83
@cissco83 9 ай бұрын
ależ miod na oczy o tej porze roku i jeszcze ukochane Izery.Na zakochanych skałkach byłem kilka lat temu, ale dalej juz nie. Także tamte okolice jak sępia góra czy jelenie skałki czekają na odkrycie. Zachód bajka . Auto można też na parkingu przy kopalni czynnej(do zwiedzania) zostawić zdaje się w Krobicy .
@marcingodyn5328
@marcingodyn5328 9 ай бұрын
Co sobie wyjątkowo cenię na tym kanale, drogi Pawle, to możliwość poznania nieoczywistych i nieznanych szlaków i miejscówek! Odkrywanie, eksploracja i przygoda na pełnej! A co do przesiadywania na szczycie, to jestem zdecydowanie zwolennikiem Twojej szkoły - zaliczyć, zobaczyć widoczek, grzywą zarzucić, coś zjeść na szybko i napierać dalej. Wyjątkiem są oczywiście magiczne i odludne wzniesienia, które potrafią zatrzymać wędrowca na dłużej. Aha, na koniec jeszcze zapytam, czemu już nie wrzucasz tras przejść? Ułatwiało to trochę robotę, by później móc podążyć Twoim śladem. Teraz też nie jest to problem, bo wszystko pokazujesz i objaśniasz, ale na przykład nie do końca wiem, jak z Przecznicy dokładnie poszedłeś, by znaleźć się w okolicach Barwnej Góry, czy też gdzie zostawiłeś swój wehikuł. Tak się czepiam, by nie było, że Cię tylko chwałę, hehe! Pozdrówka!
@LabTrekking 9 ай бұрын
O popatrz! Nie wrzucałem tych tras z kilku względów. Nie miałem przekonania, że ktokolwiek w to w ogóle zagląda. Czasem po prostu o tym nie myślałem, a czasem (najczęściej) traska przebyta różni się od tego, co miałem zaplanowane w aplikacji, więc później już nie nanosiłem poprawek w stosunku do tego, gdzie faktycznie byłem. Samochód zostawiłem na małym, dzikim parkingu nieopodal ruin schroniska. Po prawej stronie drogi jest miejsce na 4-5 samochodów. Parkując samochód, rozmawiałem ze spotkanymi paniami, które wracały z porannych grzybów i mówiły mi, że może lepiej zostawić samochód (na noc) u gospodarza trochę niżej. Dzięki za "czepialstwo", niech będzie lepiej dla wszystkich - postaram się pamiętać o wrzucaniu linka do tras (opis tego filmu za chwilę zedytuję). Pozdrawiam!
@marcingodyn5328
@marcingodyn5328 9 ай бұрын
@@LabTrekking Wielkie dzięki! Ja tam zawsze w te traski zaglądałem i wydaje mi się, że nie tylko ja. A mapy.cz często ratowały życie, zwłaszcza jak się chodzi bezszlakowo. Ostatnio robiłem Pytlák i Medvědí vrch w Jesenikach (polecam kiedyś zaliczyć) i bez tej apki cienko bym piszczał. A i tak raz się pomyliłem i było przedzieranko 😄
@W4MPIRZASTY
@W4MPIRZASTY 9 ай бұрын
Oj trzeba się wybrać w te rejony...dawno nie byłem a niektóre miejscówki...pozmieniały się przez te 20 parę lat ;)
@krzysztofwiktor3027
@krzysztofwiktor3027 8 ай бұрын
Ja sobie urządziłem biwak przy Płukowym Mostku. Cudowne miejsce. Pozdrowionka.
@LabTrekking 8 ай бұрын
Pisząc Płókowy Mostek masz na myśli ten taki stawik z Żelaznym Mostem? Nieopodal jest kamień upamiętniający myśliwych. Jeśli to to piękne miejsce na rozdrożu, przez które leci niebieski szlak, to też już tam kiedyś biwakowałem. Jest filmik na kanale, sprzed ponad pięciu lat. :-)
@krzysztofwiktor3027
@krzysztofwiktor3027 8 ай бұрын
Tak. Dokładnie to miejsce. Jak z bajki. Kilkanaście lat temu przechodziłem tamtędy, ale był środek dnia i na biwak było za wcześnie. Obiecałem sobie że będę tam kiedyś miał nocleg, Następnym razem tak ułożyłem0 marszrutę żeby tam trafić po południu. Pzdr. @@LabTrekking
@rastek68
@rastek68 9 ай бұрын
Mieszkam daleko od gór . Za daleko . Dla mnie celem nie jest zdobywanie szczytów ale samo bycie , wędrowanie ... Pozdrawiam z kociewia pieski i opiekuna tychże .
Dzięki, pozdrawiamy także!
@KOLEJ22DrogaPrzygody
@KOLEJ22DrogaPrzygody 9 ай бұрын
Witam elegancki materiał, myśli myśli wkoło i wesoło
@olavcdxx
@olavcdxx 9 ай бұрын
też nie lubię przesiadywać na szczytach szczególnie gdy są tam inne osoby, szybka fotka na pamiątkę, 3 minuty oddechu jeśli trzeba i dalej :)
@mariuszszwed5172
@mariuszszwed5172 9 ай бұрын
Izerbejdżan kto nie był nie zrozumie 😉🤭
@grzegorzpiasecki6051
@grzegorzpiasecki6051 9 ай бұрын
Cześć , piękne tereny, co to za namiot ?
Lanshan 2 Pro.
@krzysztoflubieniecki5353
@krzysztoflubieniecki5353 7 ай бұрын
Ja mam tak samo, jeśli chodzi o wchodzenie i schodzenie.
@LabTrekking 7 ай бұрын
Dobrze wiedzieć, że nie jestem sam. :)
@ewaadamek6810
@ewaadamek6810 9 ай бұрын
Zaintrygowałeś - nie znam w ogóle Gór Izerskich. Może najwyższa pora zrobić sobie kilkudniową traskę tylko i wyłącznie po Izerach? Pozdrawiam serdecznie
@LabTrekking 9 ай бұрын
Chatkę Górzystów musisz odwiedzić i zjeść legendarne naleśniki. Tylko w tygodniu, bo w weekend są ogromne kolejki za tym specjałem. :)
@ewaadamek6810
@ewaadamek6810 9 ай бұрын
@@LabTrekking Na razie muszę czekać do jakiegoś wolnego - może wiosną się uda? O naleśnikach słyszałam i widziałam na jakimś Twoim filmie - wyglądają przepysznie. Niemniej pomysł na Izery z namiotem kiełkuje i mam nadzieję, że doczeka się realizacji. Czekam z utęsknieniem na film o Szlaku Rzeki Pilicy i pozdrawiam serdecznie
KUNGSLEDEN #7: prawdziwie przygodowy dzień
Natchnione poezją Góry Leluchowskie i Góry Lubowelskie
LabTrekking
SPONGEBOB POWER-UPS IN BRAWL STARS!!!
Brawl Stars
Spaliśmy na parkingu! Testujemy program Zanocuj w lesie
Szlakiem izerskich wiat #1
LabTrekking
Góry Izerskie na weekend!