Izvir Kolpe in Samarske stene | Gorski Kotar | Izlet v Bosno 1. dan

Into the Nature

Ай бұрын

Za naš prvi dan "potepanja po Bosni" smo si izbrali dva krasna izleta na poti do našega cilja, Buškega jezera.
💥Oba izleta smo opravili ne daleč za Slovensko mejo, v Gorskem Kotarju.
💥Vrvega niti nismo planirali, a nas je tabla na poti do Samarskih sten povabila do izvira Kolpe, ki se je nato izkazal za super idejo in zares lepo popestritev našega popotovanja proti Bosni.
💥Glede na to, da smo obiskali izvir Kolpe in zanj porabili kar nekaj časa, smo spremenili tudi prvotno planirano krožno turo na Samarske in Bijele stene, tako da smo obiskali le prve, krožno turo pa pustili za kraj drugič. Smo pa na poti do izhodišča za Samarske stene obiskali tudi domačo vas našega biatlonskega šampijona Jakova Faka.
💥2. dan našega potepanja po Bosni smo se lotili grebena Konja, čudovit greben s še lepšimi razgledi.
⚡️ • Konj 1856 m | Burnjača...
💥3. dan našega potepanja po Bosni si poglej tukaj: Obiskali smo izjemno planoto Livno, uživali v družbi divjih konj, ker se povzpeli na 2006 metrov visok Cincar, za konec pa obiskali še Mostar.
⚡️ • LIVNO in divji konji |...
💥4. dan našega potepanja po Bosni sva se zjutraj z Lukom vzpela na trdnjavo nad izvirom Bune, popoldne pa smo obiskali prekrasno sotesko Mostarske Bijele, po mnenju vseh treh je til to vrhunec našega potepanja.
⚡️ • Samo zaradi tega izlet...
💥5. in 6. dan našega potepanja po Bosni smo se prebudili na čudoviti jasi, nedaleč stran od izhodišča za naskok na naš najvišji vrh tokratnega potepanja, Veliki Vilinac, spotoma smo obiskali še Hajdučka vrata in jezero Crvenjak. Po okvari avta in prisilnem "počitku" pa smo 6. dan skočili na rafting po prekrasni Neretvi.
⚡️ • Bosanci so nam z vesel...
💥Karakteristike poti (izvir Kolpe)💥
⚡️Izhodišče: Parkirišče pri izviru Kolpe (45.5073, 14.7004)
⚡️Čas kroga: cca 2 uri
⚡️Višinski metri: nimam podatka
⚡️Zahtevnost poti: delno zahtevna neoznačena pot
⚡️GPX: nimam
💥Karakteristike poti (Samarske stene)💥
⚡️Izhodišče: ()
⚡️Čas vzpona: cca 45 min
⚡️Zahtevnost poti: delno zahtevna označena pot
⚡️GPX: nimam
💥 Za nakup športnih izdelkov blagovne znamke Vnaravo (majčke, pohodniške hlače, trakove in kape) vas vabim na spletno stran ⚡️www.vnaravo.si⚡️, kjer boste našli vso aktualno ponudbo! Hvaležen vam bom za vsak nakup!
______________________________________________________________________________________
💥V kolikor me želiš podpreti pri ustvarjanju in objavljanju izletov v naši lepi Sloveniji, lahko to storiš na platformi buy me a coffee:
⚡️www.buymeacoffee.com/vnaravo
💥Barvna podoba kanala, logotip in design vseh izdelkov Vnaravo, ki jih najdete na spletni strani .si so delo moje dobre prijateljice in nekdanje sošolke Mojce Košir, ki je neverjetna oseba, polna odličnih zamisli, znanja in me vedno znova navduši s svojimi predlogi! Najdete jo na njeni spletni stran ⚡️mk-allure.com/⚡️, pa tudi na družabnih omrežjih FaceBook in Instagram.💥
⚡️ / mkallurepatterns
💥Pri mojih snemanjih me podpira tudi podjetje odlično.si s svojim bogatim repertuarjem suhega sadja, semen, oreščkov... Ker pa tudi vam privoščim odlično energetsko hrano za potepanja po naravi, si lahko vse stvari, ki jih imajo na voljo na spletni strani priskrbite 15% ceneje, na blaganji vpišite kodo "vnaravo" in WALAAAA :D💥
⚡️www.odlicno.si/sl
Vsakršno kopiranje in nepooblaščeno prenašanje video in/ali avdio vsebine ter nalaganje na druge socialne medije ali televizijske hiše je prepovedano! Vsebino tega kanala ni dovoljeno uporabljati ne za komercialne ne za nekomercialne namene. Vsaka uporaba gradiva iz tega videa brez licence za komercialne ali nekomercialne nemene bo sankcionirana. Za vse informacije o pravicah in vprašanja glede licenciranja in pridobitve dovoljenj za uporabo, se lahko obrnete na moj elektronski naslov.
Music from #Uppbeat
uppbeat.io/t/arend/fall
License code: ZLSJM07RT7O1QTCV
uppbeat.io/t/moire/laniakea
License code: BICDTRHNPHZ7QWH5
#slovenia #slovenija #hiking #backpacking #gorskikotar #viral #vanaravo # V anaravo #mojstrovka #sloveniatravel #vnaravo #backpacking #backpackingadventures #backpackingeurope #backpackingtips #backpackingslovenia

@vnaravo3616 Ай бұрын
V kolikor me želiš podpreti pri ustvarjanju in objavljanju izletov v naši lepi Sloveniji, lahko to storiš na platformi buy me a coffee: www.buymeacoffee.com/vnaravo
@mojcaadamlje2491
@mojcaadamlje2491 Ай бұрын
Zelooo lep izlet po Gorskem kotarju.
Hvala Mojca! :D
@marsaltvito645
@marsaltvito645 Ай бұрын
Lepa ekipca in se že veselim ostalih izletov po Bosni! Pa super zanimiva izleta ste naredili, bravo! 😀
Hvala! :D
@sowrov_sorker
@sowrov_sorker Ай бұрын
wow amazing video my friend
Thanks! 👏
@matejtravels
@matejtravels Ай бұрын
Tle Samarske in Bijele stene vsi tok hvalijo, vam vidim niso bile tako zelo všeč. Hiking Croatia sta mela fajn short video. Imam ogledano, da bi enkrat šel.
@vnaravo3616 Ай бұрын
Ma veš, da sem glede na vse pričakoval malce več... res pa je, da smo videli samo en košček.
@matejtravels
@matejtravels Ай бұрын
@@vnaravo3616 Hrvati itak pri hvaljen za vse svoje stvari pretiravajo 😁
@user-lz4sj6ex1l
@user-lz4sj6ex1l Ай бұрын
Super ste. Odlicen izlet v super druzbi 😊Pa vsi raziskovalci😊fajn je, da imate punco v skupini, da ste vsaj ljudje😂mail heca mora bit😊Krasna pokrajina, te markacijske table so pa velikokrat uganka 😂tudi pri nas. Vcasih se ti zdi, da so jih postavili malo od oka😂komaj cakam nadaljevanje….
@vnaravo3616 Ай бұрын
Hvala Maja! Hahahaha, ja malo no oko po ene 3 pivih... pol pa takole pride. 😎 Bojo pa tudi ostali deli zelo lepi, vsaj glede na to kaj smo snemali in doživeli. :D
@darioabramovic1512
@darioabramovic1512 Ай бұрын
Velik pozdrav ekipi iz Hrvaške, hvala ker ste me poslušali in šli pogledat Bijele in Samarske skale, žal mi je, da niste imeli več časa, pa tudi vi, natrenirani ;) trajalo bi 2 oz. 3 dni, da jih obiščete, na Matić poljani so kamniti stebri spomenik 26 premrzlim partizanom, v spomin na ta dogodek pa še danes poteka spomenik miru, Jakov Fak je iz Mrkoplja, porušil se je most na Kolpi. v lanskih poplavah pa veliko sreče, lepih video posnetkov in varnega koraka
@vnaravo3616 Ай бұрын
Hvala Dario, najprej za idejo, sedaj pa tudi za komentar in pohvalo! Ja, včasih je tako boljše, da stvari raziskuješ počasi in da kaj vstane še za drugič. :D Hvala ti tudi za pojasnilo glede spomenikov! Lep pozdrav na Hrvaško! 😀
@ORGINAL76
@ORGINAL76 Ай бұрын
Dobro došli u BiH...moja preporuka da posjetite planinu Vlašić,kod Travnika. Avantura zagarantovana a i hrana okay.
@vnaravo3616 Ай бұрын
Hvala za priporočilo, sem si že zapisal! 😀 En teden je absolutno premalo, da bi lahko obiskali vse kar ponuja BiH, je pa bilo dovolj, da smo začutili toplino ljudi in videli nekaj res fantastičnih naravnih lepot.💚 Če ne prej, naslednje leto pridemo spet! 😃
@anakoprivc1428
@anakoprivc1428 Ай бұрын
čudovita pokrajina
@gorazdkosmac2269
@gorazdkosmac2269 Ай бұрын
10:19 Glede na to, da je reka podrla most nedaleč od izvira, mora biti sam izvir ob deževju zelo obilen in najbrž bruha tako kot iz Divjega jezera.
@vnaravo3616 Ай бұрын
Ja, tudi sam tako mislim, količini vode pa pripomore še nekaj hudournikov, tako da je Kolpa že pri izviru zelo divja.
@jhabijan
🌊Насколько Глубокий Океан ? #shorts
Purgatory
602 SYNDAKIT - Topic
Словенцы о русских. Опрос на улице
Soteska Pekel (krožna pot) / Pekel Gorge (circular route)
Samarske in Bijele stene - 14.07.2019
All around - prostovoljc
Radio Ga Ga - Helena uči Šarca in Mesca novo EU himno
Prvi program
Špela Grošelj iskreno o maminem zdravstvenem stanju