Jezero puno GRANJA i prepreka (Šaranski ribolov)

Fox Carp Fishing TV Croatia

Naš Branko posjetio je prvi puta ovo zanimljivo jezero u Vinkovcima. Radi se o vinkovačkom bajeru i količina granja u njemu je zbilja nevjerojatna a prizori ostavljaju bez daha. Srećom u njemu pliva lijepi broj šarana pa se vrijedi pohrvati sa vodenim preprekama.
BEZBROJ GRANJA u ovoj avanturi (Šaranski ribolov) | NAGRADNA IGRA
U ovom videu možete i sudjelovati u NAGRADNOJ IGRI i osvojiti FOX POWER PACK 48K, kako sudjelovati možete provjeriti u videu, a izvlačenje dobitnika možete očekivati za nekih 2 tjedna uživo na našoj Facebook stranici...
Sretno i Bistro!
NE ZABORAVITE SE PRETPLATITI
Lajkajte nas na Facebooku: bit.ly/Fox-on-Facebook
Zapratite nas na Instagramu: bit.ly/fox-croatia-instagram
FoxFishing TV je mjesto gdje želite biti ako ste ljubitelj šaranskog ribolova. Ovdje možete pronaći svašta, od osnovnih značajki, preko savjeta, tehnika i taktika do najnovijih i najboljih proizvoda vezanih za šaranski ribolov! Na ovom kanalu upoznat ćete neke od najboljih svjetskih ribolovaca i uz pomoć njihovih savjeta podići svoj ribolov na višu razinu, a nadamo se i više uživati u prirodi!
Fox International jedna je od najvećih svjetskih firmi koja proizvodi opremu za šaranski ribolov, opskrbljujući ribolovce s više od 3000 kvalitetnih proizvoda izrađenih po najvišim standardima.
Opremamo ribolovce stvarima kao što su šatori, ležaljke, štapovi, role, torbe pa sve do udica, vrtilica, špaga za predveze i svega ostaloga što se koristi u šaranskom svijetu danas. Nadamo se da ćete uživati u našim videima i pretplatiti se na naš kanal, stisnuti like ili ostaviti komentar.
#Fox#Foxinternational#Carpfishing#Foxcroatia#Šaranskiribolov

@davidzgela8108
@davidzgela8108 Жыл бұрын
Pzdrav, najuspješnija avantura je bila na jezeru Borovik kada smo se mučili sa ribom na nekih 150m koja je zapela u granje, ali na kraju se završilo dobro po nas i izvadili smo ljuskaša od 25kg. LP.
@zoransinjeri3480
@zoransinjeri3480 Жыл бұрын
Lijep pozdrav Fox timu,kao i našem slavoncu Branku, big budhi, prelijep video,još nisam bio na Vinkovačkom bajeru što mi je velika želja,poslje ovoga videa želja je još jača.... moj najbolji a ujedno i najzahtjevniji ribolov bio je na jezeru Grabovo,kraj Vukovara... prvi puta dosao na jezero i to na poziciju broj 2,malo ribiča odabire baš tu poziciju zato što je široka,velika i do trske preko ima 120+ metara... kako sam čuo priće drugih ribiča da znaju imati 20 i više riba za dan,znao sam da dolazim na vodu punu ribe....nije me bilo briga, računao sam da imam 5 riba za 24h bio bi zadovoljan za prvi puta.... bio sam sam' na poziciji,sreća imao sam 2 meredova,igranka je krenula cim sam zabacio štapove,nisam uspio ni 5 spombova zabaciti,amur, pa amur,pa amur itd, bilo je svega double pa čak i triple runova,a ja sam,sta da vam više pričam... u 20h provedenih na vodi( nisam uspio izdržati 24h) imao sam 27 grizeva, uspio sam usačiti 23 amura i samo jednog šarana, sam hranio,sačio,slikao... poslje tog ribolova su me ruke boljele dobra 3 dana ali se isplatilo, nezaboravan ribolov.... pozdrav iz Višnjevca ❤️
@danijelcaleta3430
@danijelcaleta3430 Жыл бұрын
Nije ti bilo lako... Ja ode sutra tamo.... Naleti na pivo
@zoransinjeri3480
@zoransinjeri3480 Жыл бұрын
@@danijelcaleta3430 koju pozz ideš? Šaranija ili feeder? Ja ode sutra na Borovik
@danijelcaleta3430
@danijelcaleta3430 Жыл бұрын
@@zoransinjeri3480 e neznam koju će kolega ulovit poziciju..... 2 ću na šaranske bacit i 1 feeder ako budem imo šanse s njim probat
@karlo_roki9105
@karlo_roki9105 Жыл бұрын
imam 15 godina i skoro sve od foksa najljepsa avantura ili ribolov mi je bio zapršic velike ljepe ribe i naj veca riba mi je bila 31.132kg i stvarno bi mi bio potreban foks helou pawer beng 48k jer se zadržavam na ribolovu po 3 čak i 5 6 dana. i svaka čast decki iz fox Croatia fishing
@gabrijelmajstorovic8259
@gabrijelmajstorovic8259 Жыл бұрын
Moj najuspiješniji ribolov je kada sam upecao svoju nejvecu ljusku od 15 kg i jos prekrasnih riba.BISTRO🎣
@awesomemen2092
@awesomemen2092 Жыл бұрын
Najuspješnija avantura bila je na rijeci Bitulji kod Kladavca kad sam uhvatio svog prvog šarana ikad. Imao je nešto više 4 kg. Od tada sam zavolio ribolov
@josipfric359
@josipfric359 Жыл бұрын
Bravo legendo, samo naprijed... Najuspjesniji ribolov, hmmmm..... tesko je izdvojiti nesta sto je naj kad je svaki odlazak na vodu top zbog micanja iz svakodnevnice... al ajd, naj ribolov je bio prije nekih 2 godine kad sam ulovio prvu ribu 20+
@emanuelpuhanic1140
@emanuelpuhanic1140 Жыл бұрын
Bok Brane doktorski video moj najuspješniji ribolov je bio na moru kad sam u jednom danu ulovi 5 strijelki preko kilu i jedu od 2 i po tehnikom spin.
@ivanosubic5551
@ivanosubic5551 Жыл бұрын
Lijep video i dobri ulovi👍. Moja najbolja avantura je sa mojim bratičem na jezeru lapovac kada samo ja i bratić skoro u isto vrijeme uhvatili ja 10 kg šarana a on 15 kg šarana i oba ih zajedno pustili.
@vedranpleli4561
@vedranpleli4561 Жыл бұрын
Sa Legendom BigBuddha 2020 godina na Lapovcu poz. hrasticu✌️👍 reci hrana brane
@DeTocas.Krematorium
@DeTocas.Krematorium Жыл бұрын
Nisam ribič al nakon ovog videa žalim za nedostatkom vremena i da isti postanem..svaka čast na produkciji i naravno, na Buddhi..Veliki pozdrav velikom
@bigbuddhafishing1330
@bigbuddhafishing1330 Жыл бұрын
😘😘😘
@filipondrasek1137
@filipondrasek1137 Жыл бұрын
Biser Slavonije 🎣🎣 Najuspjesnija kampanja mi je bila ove godine kad sam nakon 3.mjesta na boroviku otisao na posao i onda tako sretan od vikenda šef mi dingne tlak,ja dam otkaz i sljedeci dan odma odem.nazada na borovik..preko 50 poteza u 4 dana i zadnju noc uhvatim pb šarana 24,650😁😁😁
@tomislavmisic9004
@tomislavmisic9004 Жыл бұрын
Jedva cekam otiči na ovu vodu. A sada kako sam se vratio nazad u Hrvatsku nadam se da ce biti to uskoro. Bistro
@stefanjanjic3562
@stefanjanjic3562 Жыл бұрын
Pozdrav Fox ekipi, super video. Moj najbolji ribolov je bio pre 15-ak dana kad sam upecao mladicu od 7kg I soma od 14kg u razdoblju od 10 minuta na drini
@dusancvjeticanin1471
@dusancvjeticanin1471 Жыл бұрын
Pozdrav,Odličan video. Moj najuspešni ribolov ove god Peskara Čepel 30h 8riba od 12do 19 kg
@floki8495
@floki8495 Ай бұрын
umes ti i bolje pogotovo kad si pored sremaca u jarku kad krste ludaci stapove rakijom LJUBI TE BRAT
@cuturav
@cuturav Жыл бұрын
Bravo za video.Moja najbolja kampanja je bila na nekadasnjem jezeru Čonoplja.Pozdrav.
@matorugasevic
@matorugasevic Жыл бұрын
Pozdrav Budha frende...napokon si dosao, bilo mi je drago vidjeti te na Bajeru. Svaka cast, rekao sam ti kad smo se vidjeli a sad kazem i javno, sto si jedan od rijetkih ribica koji je kao gost odnosno na vikend dozvolu dosao i potpuno postovao i poslusao savjete, i za debljinu najlona i za udaljenost sistema od granja i jos puno toga. Moj najbolji ribolov u zivotu, i sam si vidio, bio je prije tjedan dana upravo na Bajeru, na meni novoj poziciji sa ostvarena 32 poteza, 6-7 lijepih vretenaca, nekoliko debelih riba, ali i veleljuskavih riba te ribom kampanje i osobnim rekordom, golaćem od 26,600 kg. Strasno iskustvo i vrlo teska ali uspjesna kampanja. Pozdrav. Bistro
@mateopranjic4671
@mateopranjic4671 Жыл бұрын
Najuspijesnija kampanja to jest ribolov mi je bio u lipiku na,pjeskari sa 30 uhvacenih riba a ujedno i obranjem nekih osobnih rekorda
@dominikkunic1172
@dominikkunic1172 Жыл бұрын
Odličan video, najuspješnija ribolovna avantura mi je bila 1. kampanja na Vranskom jezeru gdje sam i ulovio svog prvog šarana.
@bogdanlazic7010
@bogdanlazic7010 Жыл бұрын
Kako tebe lepo slušati kako pričaš, pravo ribolovacki,nema sta pravi si profesionalac sarandzija, a prijatan čovek.Pozdrav i bistro.Kladovo
@nikoladjordjevic9244
@nikoladjordjevic9244 11 ай бұрын
Pozdrav iz Srbije lagano snimas sve zanimljivo 👍
@matijahorvatek2857
@matijahorvatek2857 Жыл бұрын
Nisam u životu pecao, al ovaj video sam odgledao od početka do kraja... Svaka čast
@SUDzoni
@SUDzoni Жыл бұрын
Svaka cast momci! Najuspesnija kampanja jezero Treset, Subotica. Uz gomilu uliva, bio je i jedan od 24 kg 👌👌
@josipdukmenic1588
@josipdukmenic1588 Жыл бұрын
Odličan video! Definitivno jedan od boljih izlazaka na vodu je bio borovik prije 7-8 godina, sa preko 50 poteza i 40-ak ulovljenih riba!
@matijavlahovic2495
@matijavlahovic2495 Жыл бұрын
Bravo Foxekipa ;) najljepša i najuspjesnija kampanja bila mi je na jezeru Finzula Rakitje...prvi puta napravio svoje boile i stvarno se napecao i bio odusevljen :)
@alenkiralj1149
@alenkiralj1149 Жыл бұрын
Čestitke 🦊 timu na odličnim videima!! Definitivno najuspješnija kampanjica je bila na jezeru Jošava prije cca 10godina, sa čovjekom koji nas je pre rano napustio, no ostavio dubok trag u hrvatskom šaranskom ribolovu, Pave Vukelić - Pajo, gdje smo u 16h ribolova uspjeli prevariti 49 šaranskih ljepotana.. 🙌🙏❤
@CTCroatiaCarp
@CTCroatiaCarp Жыл бұрын
Super video, bas mi je bilo zanimljivo jer ima isto ovakva pozicija na jezeru na kojemu ja cesto lovim😁. Najuspjesnija ribolovna avantura mi je bila ovi ljeto kada sam ulovio 19 šarana u pola dana. Bistro!👍🐟
@nikolabarkovic6977
@nikolabarkovic6977 Жыл бұрын
Najuspješnija kampanja mi je bila na švičkom jezeru gdje sam sa prijateljem uspio prevarit par šaranov preko 15 kg
@mataribic3033
@mataribic3033 Жыл бұрын
Svaka cast! Video brutala👍👍
@zdenkadarabus4001
@zdenkadarabus4001 Жыл бұрын
Pozdrav Odlična avantura bila mi je na ribnjaku ŠRK Vinica, gdje smo ulovili puno riba.
@nikolabozic8844
@nikolabozic8844 Жыл бұрын
Najuspjesnija kampanja mi je bila na Ilovskom jezeru 5 dana 40 riba a najveća riba kampanje je 22 kg , a prosjek ribe 13 kg.
@zdravkofricensaft2909
@zdravkofricensaft2909 Жыл бұрын
Sjajan video, po običaju. Najbolji ribolov ove sezone mi je bio na Ođenici, 21 riba i sve na Dumbelse na Drigu, Boilie academi. Bistro🐬
@marioabramovic5358
@marioabramovic5358 Жыл бұрын
Pozz Budha...najdraža kampanja mi je bila na grabovu 3 dana prvi mjesec..Znači sve sam imao sunce,kišu,snijeg,vjetar....nakon 15 min ribolova došla babuška...nakon toga tek u noći krasna ljuska..16kg...nakon toga još 2 ribe ...sve u svemu volim ekstreman ribolov i to mi je ono bilo...najjači ostaju...drugi po redu od najdražih mi je borovik ..u 3 dana 64 griza preko 30 riba vani ..među kojima i smuđ koji mi je bio prvi u životu...pozz i bistro svima...
@labasnikola8
@labasnikola8 Жыл бұрын
Pozdrav ekipa Fox. Definitivno najbolji i najzanimljiviji ribolov na finzuli kad sam bio sam na pozici a dobio 3 run. Ludo i nezaboravno👍🎣
@fukifuki1232
@fukifuki1232 Жыл бұрын
Jako lijepi Video . Bio sam ove goldine prvi put tu na pecanju i jako mi es svidjelo,ali nazalost samo sa jednom upecanom ribom sto znaci da cu opet doci tu pecati. Jako ljubazni domacini sa puno dobrih savjeta.Puno hvala i lijepi pozdrav iz Berlina
@karlov7499
@karlov7499 Жыл бұрын
Najuspješnija ribolovna avantura bila mi je sam prvi ribolov šarana gdje sam upoznao top ekipu koja me uvela u sam šaranolov i dala mi je top savjete te sam danas tu di jesam 🙂.lp
@FCKSystem42
@FCKSystem42 Жыл бұрын
Ribolovna avantura mi je da još nisam dobijo ribe . ribolovni pozz👌👏
@janmohar9578
@janmohar9578 Жыл бұрын
Pozdrav ekipa💪 odličan video. Moja najuspešnija kampanija je bila u Sloveniji gdje sam na jezeru Krog upecao 10 riba u jednoj noči i to je bilo decembra najjači šaran je bio 20.8 kg. Ekipa želim vam sve dobro 💪👏
@dariokovacic8854
@dariokovacic8854 Жыл бұрын
Odličan video, bravo Buddha svaka čast👏najuspješnija ribolovna avantura...pa prije jedno 3 godine, negdje u ovo doba, želio sam ići na Borovik prvi puta otpecati vikend..te godine sam se i počeo baviti šaranskim ribolovom pa je sve bilo još nejasno. Odlazim na Borovik, stajem na poziciju i pitam se šta sad? Izmarkirao, nahranio i čekao. Nakon 2-3h dobivam prvu ribu, ogromnu ljusku koja je bila nešto više od 15+kg, sreći nema kraja. Pred mrak dobivam još jednu manju ribu, cca 6-7kg. Drugi dan je prošao mirno, promjena vremena i pad temperature je utjecalo na ribu..😑. Ovo mi je bila nauspješnija kampanjica jer sam prvi puta otišao, probao i potrudio se da nešto upecam, u čemu sam i uspio. Velihi pozdrav cijelom Fox Teamu🤗🦊bistro🎣
@tinmauhar9567
@tinmauhar9567 Жыл бұрын
Odličan video i vrlo zanimljiv🦊🦊 Najlijepši ribolov mi je bio na Ilovskom jezeru gdje sam ulovio jako puno krupne ribe i rušio svoje rekorde.
@topfisching4981
@topfisching4981 Жыл бұрын
Tek sam krenu i prva riba mi je bila amur od 6kg i naj veći doživlja je ogrmni šaran ali nažalost je zapeo u travi i otpao🎣🎣BISTRO🎣🎣
@tomislavspoljaric1231
@tomislavspoljaric1231 Жыл бұрын
Odličan video Najbolja kampanja upravo na jezeru Bajer u Vinkovcima, gdje sam oborio svoj PB sa šaranom od 24kg 🐟🐟
@aleksandarsalegeric8685
@aleksandarsalegeric8685 Жыл бұрын
Jedan od boljiv videa koji ste snimili. Najvecu ulov mi je 16kg, nije velik, ali mi je adrenalin radio pun gas. Inace koristim fox fx11 masine i super su se pokazale. Svaka cast 👌
@karlo655
@karlo655 Жыл бұрын
Svaka čast na videu!! 👍👍🎣🎣 Moja najuspješnija kampanja je jedno malo jezero u okolici Varaždina, u 5 sati ribolova 20+ riba od 1-12 kila.
@gabrielfilkovic5415
@gabrielfilkovic5415 Жыл бұрын
Bok Brane moj najuspješniji ribolov je bio na malom jezeru Zajarki gdje sam ulovio moj osobni rekord na tom jezeru 12,100 kg ljuskaša. Odlićan video i lijep pozdrav!
@Sm0th1e
@Sm0th1e Жыл бұрын
Odličan video! Najbolja kampanja mi je bila na jezeru Ježevo gdje sam za 6 sati ribolova dobio 7 šarana od 5-8 kila i jednoga 13 330.
@bornalesic5997
@bornalesic5997 Жыл бұрын
Pozz Budha, definitivno najuspjesnija ribolovna avantura je na Bajeru u Vinkovcima, gdje je srusen moj pb😁✌️
@davidbicanic7602
@davidbicanic7602 Жыл бұрын
Odličan ulov jedva sam doceko ovaj video meni je naj uspjesniji ribolov je na također na Bajeru Vinkovci
@petarhuis7043
@petarhuis7043 Жыл бұрын
Lijepo je vidjeti ribolov i na nekim slavonskim vodama, pogotovo nama slavoncima! Najuspješnija kampanja mi je bila na jezerima Savica, gdje još uvijek stoji osobni rekord od 15,5kg.
@cuki5661
@cuki5661 Жыл бұрын
Pozdrav moja najveća avantura je kada sam sa prijateljem išao pecati babuške i kedere a pritom nam se zakačio ogroman šaran na malom jezeru i strgao naravno sve.
@martinmikolaj7463
@martinmikolaj7463 Жыл бұрын
Moja najuspjesnija avantura je tek sami početak šaranije... kad sam ulovio šarana teškog 10 kg s štapom i mašinicom u kompletu iz dekatlona u vrijednosti 150 kn
@igorkaranfilovski3896
@igorkaranfilovski3896 Жыл бұрын
Svaka cast za video,jako jako zanimljivo I prijatno za gledanje.sto se tice pogresnog stapa ahahahhhaha (rekao si da mozemo :) ). Najbolja kampanja jezero bambi austrija I saran 22kg.Poz I svako dobro
@valentinprajo6211
@valentinprajo6211 Жыл бұрын
Svaka cast 👍💪
@sergejpolupanov8530
@sergejpolupanov8530 Жыл бұрын
Odličan video Moja najbolja kampanja je bila na početku kad sam počeo loviti šarane i to dok još odma dobiješ šarana nakon par minuta
@tihomircapalija8794
@tihomircapalija8794 Жыл бұрын
Bravo ekipa👏👏 Najuspjesnija kampanja je skoro svaka kada odmoris glavu od svakodnevnih problema..obaveza..
@franbalunovic1367
@franbalunovic1367 Жыл бұрын
Top video🤣 Sigurni najbolji ribolov sam dozivio na rijeci Savi, gdje sam u sat vremena imao 4 sarana po 4-6kg🤓 plus extra druzenje sa ekipom💪🏽
@robertkovacic9088
@robertkovacic9088 Жыл бұрын
Svaka cast majstore, znaci brutalan video, brutalnoo dobro!!!! Moja najuspjesnija kampanja je ona prva naravno, s prvom vecom ribom od 14,5 kg, znaci ti drilovi, taj osjecaj, bolesnoo 😁😁
@matija1405
@matija1405 Жыл бұрын
Super video i lijepe ribe. Najuspjesnija avantura bila je na jezeru Mokrice gdje sam u jednom danu izvadio preko 15 prelijepih sarana, ujedno i svoj PB 13.800. Pozdrav cijelom Fox timu👊
@stelataritas3832
@stelataritas3832 Жыл бұрын
Svaka cast na videu Jedan od boljih ali i tezih ribolova je na rijeci Mreznici, u tri dana legao je jedan saran od 14kg te dva lijepa linjaka, pva se pokazao kao dobitna kombinacija u gustom pojasu lopoča
@ivangrofelnik373
@ivangrofelnik373 Жыл бұрын
Pozdrav dečki 😉 Odličan video kao i uvijek 😉 Najbolja kampanja mi je bila u Trakoščanu kad smo lovili ja i moja 3.prijatelja... Imali smo odlične ulove predivnih riba.Najljepsi trenutak kampanje mi je bio šaran vretenac 12kg. Bistro
@peroperic8052
@peroperic8052 Жыл бұрын
Moja najuspješnija ribolovna avantura je kad sam bio na jezeru u Mađarskoj (don carp lake) za 3 dana uhvaćemo 16 riba i sve preko 14 kg.
@mirkacha8126
@mirkacha8126 Жыл бұрын
Najuspjesnija kampanja Finzula,namazano šarana koliko želiš,na kraju se lovilo sa jednim stapom!!!! Pozzzzzz
@antoniokey4090
@antoniokey4090 Жыл бұрын
Svaka cast..
@crozippo1369
@crozippo1369 Жыл бұрын
Kao i uvijek odlični 💪💪,a najuspješniju kampanija definitivno Kneginec 48h ,62 poteza 57 realizirano ,412 kg ribe od 3-11 kg ...nadamo se ubuduće i boljemu a naravno i većem ulovu .. LP
@kristijanvejzovic2978
@kristijanvejzovic2978 Жыл бұрын
Brutalnoooo💪💪
@nerkobiserovic3751
@nerkobiserovic3751 Жыл бұрын
Mnogo dobar video..a ribe same po sebi zdrave i jake kao sto je i poznato za Bajer 😃 Jedan od ribolova zivota bas na ovom jezeru u 3 mjesecu..dnevna temperatura 10-12...noci -6 do -8..za divno cudo kampanja od 48 sati sa 23 ribe vani 😃
@valentinpavlovic5399
@valentinpavlovic5399 9 ай бұрын
Svaka cast
@technoboy3881
@technoboy3881 Жыл бұрын
Bog Brane odlican video preljepo jezero. Moja najuspješnija kampanja je bila letos na smartinskom jezeru u sloveniji bio sam 10 dana i uloviu 86 riba od teh 5 riba preko 20kg. Lepo pzdrav tebi i cjeli fox team croatia💪🔥
@mateo7076
@mateo7076 Жыл бұрын
Cestitam na uspjesnom ribolovu! Moj najuspjesniji ribolov bio na jezerima Sljuncare, jezero br.6, gdje smo u 2 i pol dana natjecanja ulovili 100kg sarana.
@ct_old_crew
@ct_old_crew Жыл бұрын
Svaka Cast, Odlicna kampanja..a koliko god Riba bilo , baterije su na 100 posto.. Bistre glave i Samo napred... :) :) :)
@Dominik-xl7wy
@Dominik-xl7wy Жыл бұрын
Odličan video dečki, najuspješnija kampanja mi je bila 30h na jezeru Pjeskara, Lipik sa 11 riba prosjek je bio 15kg a najveća riba je bila 22,5kg što je moj osobni rekord
@vlatkopecaver116
@vlatkopecaver116 Жыл бұрын
Bravo Brankec.Moj najuspješniji ribolov je bio na rijeci Kupi prije par god. sa ljuskom u podmetaču od 18,300kg. nezaboravni dril od sat vremena
@fricer2602
@fricer2602 Жыл бұрын
Moja najuspješnija ribolovna avantura je bila na jezeru Raminac u Lipiku, gdje sam dolazio od ponedjeljka do petka hraniti spod mixom, a stari ribiči se smijali da razbacuje hranu. Došao je vikend i riba je počela udarat. Dok su stari ribiči čekali cijeli dan na jednog šarana, ja sam u svega sat vremena uhvatio jednog amura od 11.600kg i dva manja šarana. To su bili početci i taj dan neću zaboraviti nikada 😀
@mihaelzlodi1653
@mihaelzlodi1653 Жыл бұрын
Svaka je na svoj način najdraža Još pogotovo ako je se sjećam
@antoniobracun6435
@antoniobracun6435 Жыл бұрын
Najbolja kampanja mi je bila na ilovskom jezeru u Kutini posto sam tamo dobio svoj PB 18.100kg i jos uvijek mi je to najveca riba uz to jos sam isprobavo novi pribor i odlicno se pokazo. Bistro ekipaa 🐟🐟
@simunlimun7082
@simunlimun7082 Жыл бұрын
Najbolja ribolovna avantura mi je na Grabovu,gdje sam imao u 70 sati ribolova po najvećem suncu na čuvenoj jedanaestici bez trunke hlada 😊 U tih 70 sati ribolova sam imao preko 100 riba Najveći mi bio divljak 19,800
@mariomargic1049
@mariomargic1049 Жыл бұрын
Odličan video!!!👏👏👏 Najbolji ribolov sam imao s kumom na Keču. On PB 20 kila golač, a ja PB 24 kila ljuskaš
@lukataras1012
@lukataras1012 Жыл бұрын
Pozdrav branko, video je odličan. Moja najdraži ribolov bio je prošlog ljeta u ozlju, gdje sam u kratkom dnevnom ribolovu od 10 sati uspješno usačio 13 riba od 15 grize a. 😁
@Kraparsi
@Kraparsi Жыл бұрын
Pozdravljeni, Odlični video, ter vedno odlični Fox proizvodi, kateri so mi pripomogli ze mnogokrat pri mojih ribolovnih avanturah... Več kot 30 let lovim že na domači reki Dravi in seveda najboljša kampanja je bila 2020, kjer sem uspel ujeti v 48urah 20 rib od tega 14 krapov do 16kg❤️
@jovananikolic8077
@jovananikolic8077 Жыл бұрын
Moja najuspresnija ribolovna avantura je bila na toploj Mlavi kod Kostolca gde sam upecao sa drugarom puno deverika babuska...I bio je bas lep osecaj,Pozdrav.
@leon-ey7ii
@leon-ey7ii Жыл бұрын
Odličan video 😁🦊 najuspješnija kampanja mi je bila na lapovcu 24h gdje sam uhvatio svog najvećeg šarana od 13,400kg.Brane veliki pozdrav!🖐️
@balkankliper0017
@balkankliper0017 Жыл бұрын
Najuspjesnija ribolovna anvantura bila prije par mjeseci na Laminicma u Gradiskoj, 30h ribolova, 17 riba, prvih 7 sati ribolova nismo culi ni bip pa kada je krenulo nije nam dala da jedemo ahah, pozdrav i bistro
@juricamzg3948
@juricamzg3948 Жыл бұрын
Svaka cast Brane. Najuspješnija kampanja mi je bila na Rakitju( jezero Keč) di sam u jedno danu dva put oborio svoji rekord. Prva riba 16kg a druga ljuska 21kg. 😀
@andrejkovacic5445
@andrejkovacic5445 Жыл бұрын
Moja najuspjesnija ribolovna avantura za sada je bila u Vladislavcima, jezero Carpland, gdje sam srusio pb od 15.700✌️
@patrikhercig1785
@patrikhercig1785 Жыл бұрын
Pozdrav svima u Fox🦊temu. Odlican video. Najbolji ribolov je bio nenadano kada smo ja i kolega odradili malu kampanju na Bajeru u Vrbovcu. Te kampanje nisam se nadao nicemu i na kraju ulovio prekrasnog špigla od 22.300. 🎣 Bistro svima i lijep pozdrav🎣👍🏽
@matijavidakovic5376
@matijavidakovic5376 Жыл бұрын
Svaka čast na odličnoj kampanji.💪💪 Najuspješnija kampanja je na Jezeru Grabovo Kaiševac gdje sam za 32 sata ribolova imao 34 griza od toga 21 u podmetaču, najveća riba kampanje te moj osobni rekord šaran od 20.100 kg koji je došao kao druga riba double run-a, (16.400 te Pb 20.100). Za 32 sata sve ukupno 430 kg ribe. Bistro💪🦊🦊
@josipvlasic1445
@josipvlasic1445 Жыл бұрын
1.kampanja na finzuli, kum i ja još bili osnovna škola, nikakva ribolovna oprema, ali zato su tri amura kroz noć jako razveselila (u ono vrijeme malu djecu 😁)
@bornaurisic661
@bornaurisic661 Жыл бұрын
Pozdrav ekipa👋🦊 Najuspješnija kampanja mi je bila na jezeru Grabovo-kaiševac gdje sam lovio nekih 36h i u navedenon vremenu izvadio 42 ribe sa ukupnom težinom od preko 300kg.😁 Pamtim ju kao najbolju kampanju u zivotu ali ujedino i najgoru za ruke i leđa jer sam tjedan dana nakon ribolova osjećao posljedice🤣🤣🤣🎣🎣🎣🔝🔝
@nenadzoricic8423
@nenadzoricic8423 Жыл бұрын
odlican video i sportski ribolov,iako je igra vjerojatno zavrsila moj najsretniji ribolov je bio prije dvije godine..u devetom mj. od sest ujutro do devet navecer 26 sarana ukupno 86kg zapisano ali nesmijem napisat di...uglavnom sljedeca dva dana od upale misica nisam mogao lovit...
@tomofish4053
@tomofish4053 Жыл бұрын
Pozz Budha,jos jednom odlican video iz fox kuhinje....Idealna kampanja mi je bila pred 2o-ak god .isto jesensko vrijeme same debele ribe od kojih jedna 21 kg koja je i presudila da se krenem bavit šaranolovom,a avantura se zbila na pjeskari Šarje u Podravini gdje i dan danas lovim....pozz....
@markogalic2209
@markogalic2209 Жыл бұрын
Najuspješnija kampanja mi je moj prvi odlazak na jezero Pjeskara. Prvi puta tamo i odmah šaran 20+.
@bossboy-7313
@bossboy-7313 Жыл бұрын
Najuspješnija kampanja mi je bila kampanja na triblju u vrbama. Sa kolegama smo imali preko 50 grizeva u 2 dana.
@matejsiric9845
@matejsiric9845 Жыл бұрын
Moja najuspješnija ribolovna avantura je bila u Vinkovcima na Bajeru kad sam s prijateljem uhvatio šarana od cca 25 kila nakon pola sata borbe. Bilo je to nezaboravno iskustvo koje ću zauvijek pamtiti.
@markoliscevic6585
@markoliscevic6585 Жыл бұрын
Moja najuspješnija kampanja je bila na grabovu-kaiševac 48 sati pecanja 36 poteza 31 riba vani Dečki svaka čast na odličnim videima pozdrav Fox timu ✌️🦊🦊
@sjurec
@sjurec Жыл бұрын
Top odrađeno ! Možda i nešto najbolje od tebe ! 💪💪🎣🎣. Najuspješniji ribolov je bio kad sam ulovio ženu prije desetak godina :). Mamac neću javno otkriti 😈🔞
@ivanroncevic3939
@ivanroncevic3939 Жыл бұрын
Kulen, šunka, sir i sarma 😉😉 Najuspješnija ove godine, jezero Lapovac, tridesetak sati ribolova 17/17 ribe 10 do 18+ kg. Pozz 💪💪
@kiko_woukcro4t640
@kiko_woukcro4t640 Жыл бұрын
Bravo Brane,najuspješnija kampanja hmmmmm vj. Ogulin Sabljaci ,5 dana, amur na amuru ,zarađena upala leđnih misica ali isplatilo se .....
@leonvanjek3770
@leonvanjek3770 Жыл бұрын
Bok moja najbolja avantura je bila 48 sati Pjeskara Lipik gdje sam uhvatio svog najvećeg šarana 19kg bilo je odlično i nezaboravno uhvatio sam i amura 16kg isto najvećeg do sad .Odličan video i bravo.
@darkoopodhraski8010
@darkoopodhraski8010 Жыл бұрын
Najuspjesnija ribolovna avanutra jezero Bara Banova Jaruga
@dominikvelenderic5776
@dominikvelenderic5776 Жыл бұрын
Svaka cast za video 💪🏻🦊 Najuspjesnija kampanja mi je ribolov na Drniću,u 24 sata ribolova nekih 15-16 riba,prva i najdeblja riba Brzi Mirko 28.500 😁🍻
@vrabacja9162
@vrabacja9162 Жыл бұрын
Naj uspesnija kampanja jezero fazanerija ub saran tezak 14 kg ali najvaznije je pecati uspeh dolazi zagarantovano pozz ekipa i srecno svima
Jezero JEŽEVO ispod površine | Šaranski ribolov
Fox Carp Fishing TV Croatia
Klenovi sa Krivaje i Bosne. Nove Avanture širom BIH !
Ogi & Marko Fishing
Must-have gadget for every toilet! 🤩 #gadget
GiGaZoom
⬅️🤔➡️
Celine Dept
Khó thế mà cũng làm được || How did the police do that? #shorts
NIKAKO nagovoriti ŠARANE da odu na dno (šaranski ribolov)
Fox Carp Fishing TV Croatia
Osnove markiranja | MALA ŠKOLA šaranskog ribolova ( 2. DIO)
Fox Carp Fishing TV Croatia
Napeti ''fajt'' između Hrvoja i Dalibora!
Banaj & Jakopcevic Carp Fishing Croatia
Jesenski ribolov šarana na Dunavu
Scarra fishing
Pecanje Šarana na Velikim Daljinama - Jezero Čepel / UŽIVO SA VODE
NAJLUĐI RIBOLOV MRENE NA FEEDER + MEGA GIVEAWAY!!!🔵
Tomislav Boh Fishing 🔵
Šaranski ribolov na LUKAVE stanovnike JEZERA GRANJE
Fox Carp Fishing TV Croatia
KORAK po KORAK do prvog griza (šaranski ribolov)