Jezioro Ala Kul jest cool? 💦 Kirgistan 🐴

Podróże w Naturze

Fajny film? To napijmy się razem wirtualnej kawy ☕ buycoffee.to/podrozewnaturze
Subskrybuj i nie przegap kolejnych filmów 👉 bit.ly/2Zdg7Or
Zobacz przewodniki z Kirgistanu na naszym blogu 👉 podrozewnaturze.pl/category/k...
Facebook ► / podrozewnaturzepl
Instagram ► / podrozewnaturze
Jak wygląda szlak nad jezioro Ala Kul w okolicach Karakolu w Kirgistanie? Przeważnie trekking zajmuje 2 dni, czasem 3. My ze względu na załamanie pogody zdecydowaliśmy się wynająć od lokalsów UAZa, by dowiózł nas możliwie najdalej, a kierowca poczekał aż wejdziemy na szczyt, by zobaczyć Ala Kul i zeszli z powrotem. Wtedy taki trekking zajmuje 1 dzień. Zobaczcie, co czeka na Was na trasie. Taki "mini-przewodnik" i research zanim sami tam traficie :) Polecamy Kirgistan przede wszystkim w okresie połowa czerwca-koniec sierpnia.
Po więcej informacji o Kirgistanie chodź na nasz blog podróżniczy ► podrozewnaturze.pl/category/k...
#kirgistan #trekking #4x4 #podróże
Temat filmu: zwiedzanie Kirgistanu, trekking na jezioro Ala Kul, okolice Karakol, szlaki trekkingowe Kirgistan, co warto zobaczyć w Kirgistanie, wynajem samochodu Kirgistan, jeziora w Kirgistanie

@Piotr-nd9vr
@Piotr-nd9vr 3 ай бұрын
Gratulacje !!! Znakomity materiał i naprawdę profesjonalne przygotowanie. Byłem może koło 20 razy w b. Związku Sowieckim i poza Moskwą i chyba Odessą Issyk-Kul jest jedynym miejscem gdzie byłem 2 razy. Jest tak magiczne i urzekające... Było to dawno, dawno temu - w 1993 i 1994 r. Podjęliśmy wówczas większą eskapadę z Ałma-Ata w kierunku jeziora. Trwało to kilkanaście dni - ok. 120 km przez przełęcze i lodowce. Kirgizja i Ludzie wspaniali. Bywały jednak i gorsze chwile - zagrożenia (np. pijane bandy na koniach) i takie, które wynikały z sowieckiej struktury służb mundurowych z którymi mieliśmy niezbyt dobre przygody... Nie było wtedy oczywiście internetu, komórek itp.a zdjęcia - większość slajdy na materiałach profesjonalnych :-)
@TamGdzie
@TamGdzie 6 жыл бұрын
Hej. Należy słuchać się rozsądku i dostosowywać do panujących warunków. Teraz się nie udało - na pewno będzie jeszcze okazja. Natomiast film bardzo fajny i dobrze się ogląda. Kirgistan obok Tajikistanu jest naszym najbardziej lubianym krajem w Azji Centralnej. W zeszłym roku byliśmy tam 3 razy. Nie jak wy samochodem ale na rowerach. Jak coś wpadajcie też na nasz kanał. Pozdrawiam i szacunek.
Tak, ten Tadżykistan kusi, bo i tam natura zachwyca na maksa (trzeba teraz sprawdzić na żywo, nie z obrazków!) :) Azja Centralna bardzo nas urzekła... będziemy wracać. Droga Pamirska aż się prosi o wyprawę rowerem! Brawa dla Was za te rowery i siłę! :)
@TamGdzie
@TamGdzie 6 жыл бұрын
Tadżykistan polecam z całego serca. Jak byście potrzebowali jakiś informacji to dajcie znać. Byliśmy tam miesiąc drogę Pamirską też przejechaliśmy. Więc mamy dość dobre informacje. Na rowerze jest fajnie ale można też innymi środkami komunikacji się tam przemieszczać i też będzie bardzo fajnie. Dzięki i pozdrawiam :)
Cudownie! Zapamiętamy i jak Tadżykistan się ziści jakoś to do Was podbijamy z pytaniami! :)
@PlanetaAbstrakcja
@PlanetaAbstrakcja 6 жыл бұрын
Woow tam w akurat nie byliśmy, ale zdecydowanie dla nas Kirigistan to najciekawszy kraj w Azji Centralnej :D Dla nas to też kraj najtańszej wódki, znaleźliśmy tam specjał o nazwie "Ruskaja Ochota" za 3,90zł na 0.47 litra!!!! :D :D nie umarliśmy hhaha
Taak, wódka w poradzieckim świecie to niedrogi, przynajmniej z polskiej perspektywy, specjał. My zauważyliśmy, że Kirgizi większość produktów do sklepów sprowadzają z Kazachstanu, troszkę z Rosji. Swojej na potrzeby handlu niewiele mają. A Azja Centralna to tak różne na maksa kraje, że musimy jeszcze pojechać do Tadżykistanu, Turkmenistanu i Kazachstanu, żeby ocenić całościowo :) Ale zarówno Uzbekistan, jak i Kirgistan skradły nasze serducha, każde z innych względów, które wynikają własnie z ich różnic :D
@TomyWalker
@TomyWalker 6 жыл бұрын
Świetnie nagrany i zmontowany materiał! Powodzenia w dalszych podróżach! :)
Serdeczne dzięki! ✌
@lifestylebyjob
@lifestylebyjob 6 жыл бұрын
Wielka szkoda że nie dotarliście. Może następnym razem się uda☺️
Tak!!! Kieeeedyś w lipcu, sierpniu!
@PatrykKorbel
@PatrykKorbel 6 жыл бұрын
Mój ulubiony sprzęt. UAZ jest nie do zdarcia. Dzika przyroda robi wrażenie!
Jak tak napisałeś... to nas natchnęło, żeby może poszukać i kupić... na Ukrainie! Tych modeli tam jak na lekarstwo, ale może jakiś podobny UAZik :D Chyba żaden samochód nie zrobił na nas takiego wrażenia, jak ten :D
Fajna przygoda :)
A jaki smuteczek był! :D
Piękne zdjęcia, fajna opowieść. Super się ogląda!
Dziękować!
@CzasnaWywczas
@CzasnaWywczas 6 жыл бұрын
Ale przygody samochodowe, najważniejsze, że udało się dojechać ;) Spokojnie zawsze jest dobry powód do powrotu do Kirgistanu ;)
Azja Centralna, w tym Kirgistan - koniecznie!!! Tu aż prosi się wracać, i do ludzi, i w cisze natury :)
@cezaryszczepaniuk2266
@cezaryszczepaniuk2266 6 жыл бұрын
Super zmontowane, kupa roboty! Szacun!
Tiaaa... :) Dzięki serdeczne, Czarek!
@TymoteuszBajor
@TymoteuszBajor 6 жыл бұрын
Niezwykle ciekawy kanał i odcinek :)
Dzięki! :)
@balkanyrudej
@balkanyrudej 6 жыл бұрын
Biedny łazik :( Muszę powiedzieć, że sztuką jest umieć się wycofać. Lepiej wrócić cało z wyprawy. A jezioro będzie nas Was czekać!
Haha, "łazik"
@quizzidi6244
@quizzidi6244 6 жыл бұрын
fajnie nagrywacie!
Dziękujemy
@WedrowneMotyle
@WedrowneMotyle 6 жыл бұрын
Ta mapa szlaków na skale
Haha! :D Taaak! A jeszcze mieliśmy kadr, jak prezentuję na tej mapie wielkim kijem, jaką drogę przeszliśmy :D Ale już nie dawałam do montażu ;)
@BudzetowyLuksus
@BudzetowyLuksus 6 жыл бұрын
podobno łazy są nie do zniszczenia a jednak :(
No właśnie! Dziadek tak powiedział nam na głos, po czym silnik zgasł :D Aż mu wstyd się chyba zrobiło :D
@remik89
@remik89 6 жыл бұрын
Wyprawa swietna i ta dykcja glosu dziewczyny w niektorych momentach jak profesjonalny lektor filmowy haha:) szkoda ze musieliscie sie jednak wycofac:/
Hej, tu Ania :D Jeśli choć trochę brzmię czasem jak lektor filmowy, to jest mi przemiło, dzięki! :D Taaak, szkoda, bo marzyło się nam się Ala Kul, ale w tych wysokich górach trzeba wziąć poprawkę, że na przełomie pór roku czasem nawet tydzień robi robotę. Nie żałujemy, bo trekking i wyprawa UAZem były mega przygodą!