Kako sprečiti bušenje gume na biciklu?

@makantahi3731
@makantahi3731 2 ай бұрын
bravo, sve si dobro rekao čak i za vodu
@simpleman-13
@simpleman-13 2 жыл бұрын
Ko se vozi taj i buši gume, ma neka se buše imam u jednoj maloj teglici kolekciju na šta sam sve probušio gumu. Od trnja ekserčića a najvrednije su dve rajsengle koje sam pokupio kao duo i to u prednju gumu zabile se iz prve. Verovatno je neko kupio rajsengle da nakači neki poster na zid pa su mu se usput prosule. A možda je neko alergičan na bicikliste pa je izvršio diverziju.
@zdravo4
@zdravo4 Жыл бұрын
Pozdrav i hvala za ovaj definitivno dobar i koristan video. Susreo sam se sa Schwalbe Marathon Plus gumama i mogu reci da su stvarno odlicne. Ovo sto kazes za babin zub je istina, mi ga imamo dosta na nekim mjestima u hercegovini i grozan je, ne mozes ga izbjeci nema sanse. Ja vec par godine koristim tubeless gume i za moje potrebe su se pokazale odlicne, trenutno imam Vittoria i narucio sam novi set, koji ce vjerojatno stici iduci tjedan. Samo sam ga montirao i imam dvije velike role Tesa tubeless trake koja se pokazala odlicna a puno jeftinija od razvikanih brandova. Shcwalbe TL ventili su mi se pokazali super zbog rupe za inbus, tako da ga mozes pritegnuti lijepo da se ne okrece i da fino sjedne.
@igormalinkov4128
@igormalinkov4128 2 жыл бұрын
Najbolje je nositi rezervnu, a ovu probušenu zakrpiti u međuvremenu. Kad smo već kod toga, koliko treba flekici da "uhvati" kako bi unutrašnja guma bila ponovo i funkciji i kako bi vožnja mogla da se nastavi?
@BikeGremlinRS 2 жыл бұрын
Oko 5 minuta je potrebno da se Rema Tip-Top lepak u potpunosti osuši. Kada se flekica stavi na skroz suv lepak, hvata u momentu i to je to. U naredna 24 sata, može još malo da se stegne. Zato više volim zakrpljenu gumu spakovati kao rezervnu, a namontirati rezervnu na točak. Međutim, puno puta sam montirao gumu odmah nakon krpljenja i nisam imao nikakvih problema. Ako se flekica stavi na lepak koji još nije suv, onda treba čekati satima da dobro zalepi, a rizikuje se i da se flekica smakne sa mesta prilikom montiranja, ili pakovanja gume. Opširnije o krpljenju - članak i video: bicikl.bikegremlin.com/1168/popravka-busne-gume/
@Dalibor483
@Dalibor483 2 жыл бұрын
ponesem ja rezervnu :D odem 15km na pecanje sa 20kg opreme.... zavrsavam pecanje pakujem se kad ono obe gume probusene :( :( :(
@stanislavhorvat5157
@stanislavhorvat5157 2 жыл бұрын
@@Dalibor483 kupi malu pumpu i samolepljive flekice. ima ih u dekatlonu, odlične su. Kupio sam ih i kls brend isto ali ih još nisam na srecu isprobao. Ove iz dekatlona uhvate za minut i meni stoji već godinu dana.
@BikeGremlinRS 2 жыл бұрын
​@@stanislavhorvat5157 Nisam ljubitelj samolepljivih. Mogu da rade - a mogu i da ne drže baš sjajno. Više volim one sa lepkom koji se suši - smatram ih sigurnijim, trajnim rešenjem.
@stanislavhorvat5157
@stanislavhorvat5157 2 жыл бұрын
@@BikeGremlinRS za prvu pomoć su odlične, spasile su me par puta bas. I ja kada lepim kuci zalepim lepkom. Ali mi je lakse nositi par tih flekica u novcaniku za svaki slucaj
@jocan4216
@jocan4216 2 жыл бұрын
Uzeo sam 700x32C CONTINENTAL CONTACT SPEED guma odlicna ali nije za nase puteve ako ne vozis po auto putu.mnogo tvrda zeludac mi pomeri , a i za kamen u bubregu su dobre.
@BikeGremlinRS 2 жыл бұрын
Sama po sebi to je sasvim OK guma. Ako je pretvrda, verovatno je do izbora širine gume. Tj. ne verujem da ima baš puno mekših guma koje bi u istoj toj širini dale osetno udobniju vožnju. Naravno, moguće je i da grešim, ali takvo mi je dosadašnje iskustvo. Nešto malo udobnije su Grand Prix 4 Seasons, koje se napolju mogu napecati i u 32 mm širini - ali nije neka ogromna razlika. Meni za asfalt super pašu te 4 Seasons u širini od 28 mm. Za gravel i slično ipak gledam barem 35 mm širinu guma (to mi je neki optimum). Naravno, ukusi i prioriteti se razlikuju.
@ilijastojanovic4790
@ilijastojanovic4790 2 жыл бұрын
Continental Gatorskin za drumasa nema greske! :)
@pericacvijetinovic1810
@pericacvijetinovic1810 Жыл бұрын
Pametan savet, kada več voziš, gledaj i kuda voziš !
@starscream4014
@starscream4014 2 жыл бұрын
dobar video
@gorenjetest9153
@gorenjetest9153 Жыл бұрын
Imao sam Pneumatico Force gume 27.5*2.80 trajale su mi 3 godine Max pa kad su se istrošile pre kupovine Dvoumio sam se izmedju Trayal B12 27.5*2.10 ili CST Rock Hawk 27.5*2.40 ja sam bio više za Trayal B12 mada sam ipak uzeo CST Rock Hawk kvalitetnije od Trayala fabričke su mi 27.5*2.80 to sto piše 2.80 ili 2.10 ili 2.40 nije neka razlika 😅😊
@stankobm7280
@stankobm7280 2 жыл бұрын
I ne samo maraton. Schwalbe radi i druge modele kao npr. Rapid Rob Kevlar guard..I novi Schwalbe airless urban uložak tubelles gume bez pumpanja ako sam dobro razumeo...poz....
@BikeGremlinRS 2 жыл бұрын
Samo komentar na gume bez vazduha (Schwalbe Airless Urban): Svako malo neki proizvođač izmisli toplu vodu sa gumama bez vazduha. Uvek su revolucionarni materijali i tehnologija i slična priča. I uvek su takve gume inferiorne od guma sa vazduhom - jer vazduh omogućava odličnu amortizaciju neravnina i sitnih vibracija, bez dodavanja težine (tj. mase). Tako da gume sa vazduhom omogućavaju veću udobnost, bolje prijanjanje na podlogu i manju težinu.
@lunatiy
@lunatiy 2 жыл бұрын
@@BikeGremlinRS istina, vozio sam pune gume na biciklu cijele godine, posebna vanjska a unutarnja je kobasa ciste gume, skupe su, problem je montirati, upravljanje je puno losije i masa je mnogo veca sve u svemu nije to to
@mickomil1
@mickomil1 2 жыл бұрын
Imam dilemu, ali nije teška (dobro je da nije trilema): Continental 4 season ili Continental 5000GP u dimenziji 25x622? Sa kojom bi moglo više da se skrene van asfalta?
@BikeGremlinRS 2 жыл бұрын
Dobro pitanje - odgovorio: :) bicikl.bikegremlin.com/10435/pitanja/#comment-2089
@davorvlahovic5189
@davorvlahovic5189 2 жыл бұрын
Dali slime moze u tubeles gumu ili je samo za unutrasnju ja sam to dobio za moje tubeles gume
@BikeGremlinRS 2 жыл бұрын
Koliko znam, prave i prodaju i tečnost za unutrašnje gume ("tube sealant"), a i za tubeless ("tire & tube sealant"). Da li se po nečemu razlikuju - ne znam (čisto sumnjam).
@Tuzne_ljubavne_pesme
@Tuzne_ljubavne_pesme 3 ай бұрын
Что ❤
@romanbezensek7595
@romanbezensek7595 Ай бұрын
Continental Racing King za MTB. Te se ne buše. Ali nisu za svaki bandaš.
@BikeGremlinRS Ай бұрын
Odlične gume, sa OK zaštitom od bušenja (ipak po samoj zaštiti od bušenja su daleko iza Schwalbe Marathon i sličnih guma sa debljom i jačom zaštitom od bušenja). Relja
@lazarkomazec2314
@lazarkomazec2314 2 жыл бұрын
dali imaš neki savet za one felne sto koče u nazad(naprimer kao na ponici),ili video kad objašnjavaš
@BikeGremlinRS 2 жыл бұрын
Za te doboš kočnice (u glavi - "kontra" ili aktivirane sajlom kao Shimano Roller kočnice) mogu se koristiti felne za disk, a mogu i one za kočnice koje koriste felnu za kočenje (ništa ne smeta, sem možda malo dodatne težine). Tako da tu važi ono što inače važi za dobre točkove: 36 žbica, jaka duplozidna aluminijumska felna (Krypton su dosta teške, ali dosta jake i dugotrajne, a jeftine) i kvalitetne žbice tanjene na sredini (ako se mogu priuštiti).
@kekibro3086
@kekibro3086 2 жыл бұрын
Dosad sam izbušio 6 guma a danas sam izbušio prednju gumu
@zlatkozunic5525
@zlatkozunic5525 Жыл бұрын
Ništa to ne pomaže, to jedino neki lim između vanjske i nutarnje ili flexibilna plastika drugo je sve (0)
@zeljkocetkovic4048
@zeljkocetkovic4048 2 жыл бұрын
To se zove kasarolje
@shonesymike4773
@shonesymike4773 Жыл бұрын
Генерално је то готово не могуће. Једино да не возиш бицикл 🙂🙂.
@BikeGremlinRS Жыл бұрын
Zbog ograničenog broja karaktera za naziv videa, prvobitni predlog "Kako dovesti verovatnoću bušenja gume na biciklu što bliže teorijski mogućem minimuu" je odbačena. :)
@shonesymike4773
@shonesymike4773 5 ай бұрын
​@@BikeGremlinRSсве похвале за објашњења. Готово никад не бих имао додатно питање. А код мене је то реткост 😊😊.
@damir-medurecan
@damir-medurecan Жыл бұрын
ne moj bre, da se vozis, pa nece ni da se probusi!
@tamnastrana
@tamnastrana Ай бұрын
Promašen klip
@rockrollking9997
@rockrollking9997 Жыл бұрын
Uzmes i stavis zastitni sloj u spoljasnjoj gumi i nemas problema..
@BikeGremlinRS Жыл бұрын
Sve ima prednosti i mana. Gume sa zaštitom od bušenja su tvrđe i teže - pa se sporije kotrljaju i manje su udobne u poređenju sa gumama sličnog kvaliteta bez zaštite (ili sa slabijom zaštitom). Takođe - ni takve gume nisu neprobušive, samo su teže probušive.
How to Setup Tubeless Tires
Park Tool
ПРИКОЛЫ НАД БРАТОМ #shorts
Паша Осадчий
Dad gives best memory keeper
Justin Flom
The FASTEST way to PASS SNACKS! #shorts #mingweirocks
mingweirocks
How Tire Repair Kits Work - With Internal Views
knobsdialsandbuttons
Početni alat za bicikle - šta kupiti?
Just Connect Your TV and Watch All the World's Channels in Full HD Format
Creative Passion 88
Geometrija ramova bicikala i podešavanje položaja sedenja [0066]
Osnovne stvari koje niste znali o svecicama | Kako odabrati pravu?
MOTO-BIKE Radionica
Vrste ventila za gume bicikla