PRANTSUSE RIVIERA vlog (Osa 2) | Monaco ja Nice sõbrannadega 🍾 + kõikide reisikulude ülevaade

💙UKRAINA💛
Erinevad annetuslingid leiad siit:
www.ukrainaheaks.ee/
☀️ UUS - Fit Girl Summer 2022 - JÕUSAALI TREENINGKAVA ☀️
karinlarven.gumroad.com/l/ppsuv
🏠 2022 KODUTREENINGUD (4 videot)
karinlarven.gumroad.com/l/gpqor
Reservedi rohelised bikiinid:
www.reserved.com/ee/et/rannap...
www.reserved.com/ee/et/bikiin...
Esimese päeva ranna lounge - blue beach:
Esimese õhtu värviline kleit:
www.prettylittlething.com/sha...
Teise päeva overthrow suur triiksärk:
www.aboutyou.ee/p/levi-s/pluu...
Teise päeva brunchi resto - Garden Cafe:
Teise päeva hobusesaba juuksepikendus:
beautyworksonline.com/24-inst...
Teise päeva kleit on Bershkast - Marble Print Midi Dress Brown (kahjuks ei leidnud linki)
Teise päeva õhtu restoran - Dolce Caffe:
🤍 JÄLGI MIND 🤍
/ karinlarven
/ karin_larven
🔥SÕBRANNAD
/ tuulilarven
/ kaarijuhanson
----------------------------------------------------------------
!! SELLE VIDEO VISUAALE JA SISU/INFOT ON RANGELT KEELATUD KOPEERIDA JA MEEDIAS (VÕI MUJAL) JAGADA!!

@jessicaliitvee6203
@jessicaliitvee6203 2 жыл бұрын
Nii lahe reisivideo.🌞
@emmar3995
@emmar3995 2 жыл бұрын
Hei! Käisin samal ajal Nice'is (olin 5 päeva) ja mõtlesin lühidalt ka oma kulud siia panna, vb siis lugejatel huvitav võrrelda🙂 käisime kutiga kahekesi, lennupiletid (kui mäletan õigesti) vaatasin skyscannerist ja selle järgi läksin otse lennufirma kodulehele. Ostsin swissilt, mõlemas suunas oli 1 ümberistumine zürihis (2h ja 1h) ja jõudsime idekalt- 125€/nägu (ps meil oli ainult käsipagas). Äraantav pagas oleks vist 40€/ots olnud, 1 kahepeale oleks piisanud, aga meil polnud üldse vaja. Piletid ostsin aprillis. Ehk siis julgen soovitada ka ümberistumisega vaadata🙂 ööbimisega joppas kuidagi väga hästi ja saime bookingust väikese korteri 5ks ööks 350€ ehk 175€/nägu. Korter asus kaks tänavat rannast/promenaadist ja absull kõik oli käe-jala ulatuses. Ainuke miinus korteri puhul oli see, et tänaval olid teetööd ja mulle tundus, et prantslased alustavad tööpäeva juba pimedas niiet suht unetud ööd olid😃 käisime kahe päeva peale Monacos, Cagnes Sur Mer'is (primarkis) ja Cannes'is. Ülimalt soodne ja mugav on seal ühistransporti kasutada. Algul plaanisin autot 1ks päevaks võtta, aga jumala rahul, et ei võtnud. Kohapeal käisime kivide peal rannas, lossimäe tipus ja lihtsalt jalutasime paari päeva peale pool linna läbi. Kuna nii kuum oli, siis söögiisu eriti polnud ja pmt iga päev tegime ainult 1 korraliku toidu- reeglina pitsa😃😃 juua ostsime ka pigem poest ja nt jõime ranna ääres istudes/jalutades. Ennast kuidagi ei piiranud (ma ei ole kunagi suur restoranide fänn olnud isegi mitte Eestis) ja viimasel ajal reisides tunnen, et ei viitsi hunniku suveniire kaasa osta (vanasti panin reisil kõik lähedased endast ette- kõigile pidi midagi olema!). Piisab ühest magnetist ja lahedatest piltidest, mida nt fotoalbumiks teha. Kokku läks mul kohapeal raha umbes 200€, aga muidugi me ei võtnud mingisuguseid paadireise vms, kuna 4 täispikka päeva oli kohapeal, siis tundus põnevam ümberolevaid linnakesi avastada🙂 ehk siis ligikaudu 500€ nägu 5 päeva peale. Mitte midagi kripeldama ei jäänud, et poleks saanud lubada või teha (st tropez oli ka algses plaanis, aga jäime peikaga reisi keskel veits haigeks ja ei hakanud end üle koormama). Niiet kui leidub minusuguseid, kes iseloomult lepivadki "vähesemaga", siis saab ka üpriski soodsalt ära reisida🙂kindlasti soovitan Nice'i! Fantastiline koht. Ja Teil oli ka superlahe reis ☀️
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Väga hea võrdlus ja ega ma ka mainisin, et paljudest kohtadest saaks kokku hoida 😊 Me Sassiga ka 5a tagasi pigem trippisime rolluga mööda rannikut ja ei söönud väga restodes ja olime hästi kauges airBNBs ja kindlasti läks meil kõvasti vähem raha kui nüüd sõbrannadega. Sõbrannadega kuidagi oli selline teistmoodi luksuslikum seekord. Kuidagi vanusega on tulnud see meil, et meeldib restodes käia ja kokteilitada jne. Eks see kõik tuleb teatud hinnaga😆Aga teie reis kõlas täpselt sama imeliselt 🤎
@iavalable
@iavalable 2 жыл бұрын
Respekt, et nii avatult jagad kulude poolt ja äge, et saad nautida. Nagu SATC Miranda ütles: "I wanna enjoy my success not apologize for it" 🎉
@marinake2570
@marinake2570 2 жыл бұрын
💖
🥰
@reglesepik1095
@reglesepik1095 2 жыл бұрын
Nii mõnus naistekas 🤩 Netis levib see videoidee et raha saan alati teenida aga ala 30 aastaselt Nice linnapuhkusel enam kunagi vms. Ma sellega jumalast nõus 😊
@Riinikas
@Riinikas 2 жыл бұрын
Väga mõnus trip tundus, see sihtkoht on ka mul mõnda aega peas keerelnud, peab ikka ära käima 😊 Kulude osas olen sama täheldanud, et kui ei taha nö rotitseda, siis ikka läheb ja eks reisil ei taha ju senti veeretada ka ☺️ Ilusat suve jätku! 🌞
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Just, eks natuke alati arvestatud, et reisil lihtsalt läheb rohkem. Aga oh well. Ei kahetse 🤍☺
@leagiorgadze5931
@leagiorgadze5931 2 жыл бұрын
Nagu alati💥 jälle hea ja mõnus vaatamine💖Aitäh!!🎉🌞🍓🦋
Suur aitäh, et vaatasid! ❤
@leagiorgadze5931
@leagiorgadze5931 2 жыл бұрын
@@KarinLarven 💛
@negrizestonii
@negrizestonii 2 жыл бұрын
Puhkusel olles ei heidaks ühtegi kulutust ette. Ma ei lähekski puhkama, kui pean igat senti lugema. Aga neid päevakulusid oli sellegipoolest valus vaadata😅😀 kuidas inimesed üldse lastega jaksavad kuhugi puhkama minna😀
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Ma mõtlesin täpselt sama, et kas ma pean perereisi eest igakord 4000 välja käima aga ilmselt see ongi reaalsus kui on 4 liikmeline pere. Aga nt Nices saaks kokku hoida kui päevitada kividel, süüa airBnBs rohkem jne. Saab mängida natuke oma eelarve järgi aga reisimine on kallis kahjuks 🥲🤍
@kertuojaloo5171
@kertuojaloo5171 2 жыл бұрын
Need brunchid lihtsalt 🤤🤤🤤. Mega mõnus on naistega nii reisida 🤗
omg, ära räägi! see french toast... TO DIE FOR 🤤🤍
@hele-riinrebase7158
@hele-riinrebase7158 2 жыл бұрын
Niiii mõnus video, aitäh!!! Ja oeh, mu arust reisimisega ALATI see, et enda peas planeeritud summa pead veel kahega korrutama :D nii palju kulubki.. Käisin just Varssavis, mis ikka ju oluliselt odavam kui Nice, aga ikka kulus kahekordne summa, mille olin planeerinud :D
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Kusjuures nii vist oligi. Kui mõtlen sellele, mida "eeldasin" ja mis reaalne oli. Siis oligi kerge kahekordne vahe. Suht hirmutav 🤣💸
@msemjonova6314
@msemjonova6314 2 жыл бұрын
Aitäh Karin nende toredate videote eest. Ise lähen ka tööga järgmisel nädalal Nizzasse. Niiet oli hea saada tore sissejuhatus ja ideid. Lahe,et tegite tüdrukutega trenni ka!!
Nii vahva. Tahaks ka tagasi minna! Naudi täiel rinnal ja head reisi 💗😍
@evameres
@evameres 2 жыл бұрын
Ka minu arust ei oleks puhkusereis mingi puhkus, kui alatasa peaks sente lugema 🙈 uus raha tuleb peale, aeg tagasi ei tule. Pluss mälestused jäävad sellest toredalt koosveedetud ajast. Lisaks ei taha ka, et midagi jääks kripeldama, et ohh tegelikult oleks tahtnud veel seda ja teist teha või osta 🥰 Tüdrukutega koos reisid on parimad 🥂
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Jaa, sul on nii õigus 🥰 Need mälestused on hindamatud, mis eluks ajaks jäävad. Isegi neid samu reisivloge tagasi vaadates on kuidagi süda nii soe 💜
@triintseprassov7434
@triintseprassov7434 2 жыл бұрын
Nii lahe reis. Kindlasti tahan ka oma sõbrannadega trippima minna. See paat on muidu tuub :)
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Jah, just, tuub. Ma ei tea miks me koguaeg paat ütlesime 🤣 Või "diivan" ja "banaan" ka tihtipeale 🤣
@TheAily
@TheAily 2 жыл бұрын
Hea ülevaade. 👍 kuidagi eeldasin, et kokku läheb veidi vähem raha. Aga eks kõik oleneb, kas oled turismipiirkonnas või tripid kaugemale 😁
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Jaa, 100% saab soodsamalt ka läbi ajada. Oleneb täpselt sellest, et palju raha kaasas on ja kus süüa/juua. Mida teha jne. Ma usun, et igas kohas on suht nii. Kui Tallinnas aint väljas sööksin 3x päevas, siis oleksin ka suht kiirelt väga vaene😁
@Rohelinepuuder
@Rohelinepuuder 2 жыл бұрын
Väga hea video ning ülevaade reisist 😍 kui palju sa ise arvasid enne reisi, et võiks kõik kokku minna lihtsalt niisama huvi pärast? Nii nõus, et kvaliteetaeg lähedastega on igat senti väärt❤️ ja miks reisida kui ei saa endale lubada, mida süda soovib.
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Aitäh, et vaatasid ❤ No ma võib-olla naiivselt loodan, et päevakulud ca 50-75eur nägu. Tegelikult saaks kenasti hakkama kui süüa rohkem kodus ja mitte nii vabalt laristada. Ja maksimaalselt arvasin, et on 100eur päev. Aga mõni päev oli seal 130eur jne. No see ikka suht kallis, olgem ausad. Aga jah õnneks see periood on nii lühike ja teisalt miks siis üldse tööd rügada ja koguda. Tuleb ennast premeerida vahel 👼
@C2rolK
@C2rolK 2 жыл бұрын
Järjekordne mõnus vlog😍. Kas oled saanud seda Ole Hendriksen primerit kasutada, oled rahul? :)
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Jaa, olen paar x kasutanud. Ta on C vitamiiniga seerum. Ma ei ütleks, et ma meigi osas mingit suurt vahet näen kui aus olla. Pigem vist lihtsalt teeb naha mõnusaks ja lõhnab hästi. Kahjuks mingit super bluri vms ei näe 🥲💸
@karinmurik
@karinmurik 2 жыл бұрын
kui me euroopa roadtripil käisime, mis oli VÄGA on budget reis, siis Nizzas ja mujal rannikuäärsetes linnades alati mõtlesin, et kui oleks rohkem raha laristada, siis ei päevitaks kivises rannas, ei teeks lunchi kaasa ja bookiks igast boat trippe, sööks väljas koguaeg jne😥🙃😬 nii tore, et teil on selline sõbrannade gang, kellega suudate kasvõi lauamängu õhtuid planeerida ja no reis ikka next level😃😍 mis on su dream destination, kuhu tahaksid trippida nii, et ei peaks raha pärast üldse muretsema? 😃 kas reisil olles üritad süüa pigem local toite või jääd oma klassikaliste maitsete juurde?🤤 see on alati reisimise juures nii tobe, et need daily kulutused kogunevad lõpuks alati nii suureks summaks😬mõtled küll algul, et ah lennupiletid, hotell ja thats it, aga elamine ise kõige kulukam😑😬 kas reisides kasutad nt revoluti või wise pangakaarti hoopis või kasutad ikka eesti kaarti? kas see lisab ekstra % ka makstes jne?😃 kas vajad peale puhkust veel ekstra nädalat, et puhkusest puhata? 😆 nii lihtsad aga väga ilusad drooni kaadrid ja jällegi väga mõnus reisivlog😍
@KarinLarven 2 жыл бұрын
MEGA tore sõbrannade gäng on mul ikka jaa. Me nooremana juba alustasime seda traditsiooni, et koos reisisime. Esimesed reisid olid ka sellised budget reisid täiea ja ajas need edasi arenenud rohkem 😆 Unistuste destination ma ütleks Bora Bora, mingi veepealne villa. See "Couples Retreat" filmi location lihtaslt. See saar ja see majutus jne. Aga no ma ei tea mis ma peaks tegema, et seda kunagi endale lubada saaks selle unistuste majutusega. OnlyFans on hetkel välistatud 😆😆 Ja reisil kasutan eesti pangakaarti. Ei tea midagi tasudest. Ma suht tumba. Ma usun, et mõni kogenud reisija vaatab ja naerab aga no mis teha. Olen ettepanekutele avatud 🤣 Peale reisi mul reaalselt pea valutas mingi 5p ja magasin lihtsalt Paides. Seega getting old❤
@liina3326
@liina3326 2 жыл бұрын
Uu ülihea video oli! See oli sul väga hea mõte, et video lõppu panna kirja, palju sul miski maksma läks ja reisi summa nagu kokku. Sai ise ka ettekujutuse, mis kui palju seal umbes maksta võib. 🙂 Palju seal nt umbes kokteilid maksid, et kas umbes sama hind nagu Eestis või hoopis midagi muud? Ma lähen ka septembris Gruusiasse reisile ja ei jõua seda juba ära oodata. 😊
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Enamjaolt suht sama ma arvan nagu vanalinnas. Leidis palju kohti, kus kokteilid olid ca 10eur. Aga samas rannaloungedes või õhtustes restodes ikka pigem 20eur. Nt st tropez rannas maksis väike coca zero 7 eur, jääkohv 12 eur, kokteil 20eur 😄 Julm minu arust.. Ma usun, et Gruusias palju mõistlikumad hinnad 😊👍 Tuleb kindlasti super reis 🤍
@katlyna.8367
@katlyna.8367 2 жыл бұрын
Fenty Beautyl on spf30 näokreem, mis on minu meelest hästi imenduv ja ei jäta sellist rasket tunnet näkku. Kui kuskil testrit näed, siis proovi kohe, usu mind sa ei kahetse. 😃 Mul on kahju, et neil spf 50 ei ole, siis oleks see vaieldamatult minu lemmik toode. Praegu pean kombineerima.😬 Ja Ole Henrikseni tooted... no ma ei saa neist üle ega ümber. 😃 Põhimõtteliselt kogu mu kosmeetika koosnebki sellest ja fentyst. Avastasin eelmisel talvel ühe double c näokreemi. Talvel on nahk pigem kuiv ja see niisutab ikka korralikult aga samas ei tekita näole sellist rasket tunnet nagu nt Maria Gallandi või Image skincare tooted. Näohooldustooteid ei ole vist kunagi liiga vähe. Ausalt ma ei tea, kuidas ma teismelisena sain mingit suvalist noname toidupoe näokreemi näkku panna. Igale probleemile oli alati sama näokreem. 😃 Puhkuse kuludest rääkides, siis minu meelest on täiega okei puhkusel elu nautida ja mingeid roti reise mina näiteks enam teha ei taha. Kunagi nooremana oli jah okei aga nüüd, kui juba vanem olen, siis ikka tahaks täiega nautida. Puhata tuleb ikkagi korralikult! Kui hiljem reisi meenutad, siis peaksid ikkagi head emotsioonid ja mälestused tekkima. Aitäh sulle, et meiega neid hetki jagasid! ❤️
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Me ka sõbrannadega naersime, et kunagi olime mingi 9p Ibizal (ka ÜLIKALLIS sihtkoht) ja elasime mingis ülisoodsas majutuses ja sõime 1euroseid burgereid 3x päevas. Kogu raha läks pidude peale ja nädal kokku ca 300 eur kohapeal. Nüüd kui läheks Ibizale, siis oleks juba natuke teised standardid 😂 Eks see tulebki vanusega nagu sa ütlesid. Mulle üleliia ka ei meeldi raha tuulde visata aga samas peab olema ikka piisavalt mugav, et suudaksin nautida. Ja Ole Henrikseni primeriga ma veel müüdud ei ole. Kuigi tean, et seal on C vitamiin, et tegelt ta ongi nagu näoseerum ka ja see juba tekitab natuke head tunnet. Aga meigi tulemusel ma väga vahet ei märganud. Aga KÕIK need 4 fenty toodet, mis ostsin on täiesti imelised. Ma nii nii rahul. Täiega mõtlen, et kui edaspidi ka Sephorasse satun, siis tahaks igakord ühe Fenty asja jälle kaasa haarata 🥰💸
@karoliinakallion6742
@karoliinakallion6742 2 жыл бұрын
Ma augustis Rhodosele ja mōtlen kogu aeg, et appii, mis raha mul sinna raudselt läheb😆 reisil kuidagi nii lihtne “kulutada”. Aga nagu praegu need Tiktokid kuulutavad, et sa pole enam iial x vanuses x kohas tegemas x asju niiet don’t worry about the money😎😀 (kuigi süda kindlasti veits tilgub verd😃). Väga mōnus trip ja need toidud🤤
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Jaaa, ära mõtle selle peale veel. Lihtsalt kogu ja muretse siis kui muretsemise aeg 😂 Ja võib-olla teil pole üldse nii kallis. See Nice oli üks kõige kallemaid kohti minu arust. Isegi Mykonosel ei läinud nii palju aga siis me Sassiga pigem tipsutasime hotellis ka 😂 Igatahes - u deserve it. Sul tuleb äge reis ja rahaliselt tuled ka toime. Täpselt, the money will return but u will never be this young and in Rhodos again 🤍🤍
@sigridruutmann2950
@sigridruutmann2950 2 жыл бұрын
Uuh, see meri on nii ilus sinine! *..Tuuli sai mult peaga põske - see oli 20€ nägu* :D :D Liiga hea
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Täiega hull oli see Tuuli silm. Ta oli nagu täisparm sellega mingi üle nädala aja. Jumala lillaks läks ja täpselt silma alla kogunes see sinikas 😁😁 Nüüd on hea naerda kuna see on möödas 😁🥰
@sigridruutmann2950
@sigridruutmann2950 Жыл бұрын
@@KarinLarven Vaeseke 😬 peaasi, et püsivaid kahustusi ei jäänud
@elfriidekalmann3582
@elfriidekalmann3582 2 жыл бұрын
Mul on ka lampjalg 🫢
@maarjakivitalo7935
@maarjakivitalo7935 2 жыл бұрын
Ma olen siin abikaasale vingunud "no lähme Lõuna-Prantsusmaale pliis" :D Siis vaatan su reisikulusid, mis tegelikult on ju väga reaalne Euroopas ja sellistel Vahemere aladel.. Kas sügiseks on sul ka mingeid reisi sihtkoha soovitusi? Aga mulle väga meeldis see ülevaatlik vlog ja ootan põnevusega järgmist! :)
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Meil hetkel plaanis Sassiga veel hilissügisel Mallorca reis kuna saime ka mingi aeg otselennud ülihea hinnaga. Et kui kõik tähed joonduvad, siis läheb see ka õnneks 😊Ja Prantusmaale võite ikka minna. Me laristasime suht korralikult seal aga saab kindlasti siit-sealt kokku hoida. Lihtsalt natuke netis ja tripadvisoris teha taustauuringut, et mis on head soodsamad restod jne. Kui on eeltöö tehtud siis kindlasti saab targemalt seal hakkama❣
@maarjakivitalo7935
@maarjakivitalo7935 2 жыл бұрын
@@KarinLarven Kus sa neid lennupileteid vaatad? Ma ise olen ka jälginud hetkel Air Balticu lehte ja momondot vahel. Ma täitsa mõtlen Santorini peale, see lihtsalt nii kaunis koht.
@KarinLarven 2 жыл бұрын
@@maarjakivitalo7935 enamjaolt ma tsekkan ala estravel, novatours jne. Neil alati otselennud oma charteritega. Ja ei pea paketti ostma nagu enamus arvavad. Lihtsalt valid lennupiletid ja kõik otse. Me saime Mallorcale nii otselennu 😊👍
@Krissssuuu93
@Krissssuuu93 2 жыл бұрын
Kas plaanid see aasta veel kuhugi reisida?
Sassiga Mallorcale sügisel kui kõik õnneks läheb 🥰
@gerly016
@gerly016 2 жыл бұрын
Nii äge video ja see soovitus “kilpkonnale”: pane teise silma alla ka põsepuna oli lihtsalt parim 😂😂😂😂😂
@KarinLarven 2 жыл бұрын
sa ei kujuta ettegi, mis alkassi silm tal oli lõpuks. räme sinine silma alt jne 😂😂 nüüd on naljakas aga kui kodukohvikus pidi külalisi nii vastu võtma siis ei olnud äge 😂😂
@ge4nely
@ge4nely 2 жыл бұрын
Nii tubli et endale lubad! Milleks siis üldse elada. :)
@KarinLarven 2 жыл бұрын
Just. Homne pole kellelgi lubatud. Ma muidugi olen ka seda usku, et natukene võiks säästa ka aga see peab olema kõik inimlikus tasakaalus 🥰
Why Is He Unhappy…?
Alan Chikin Chow
Finger Heart - Fancy Refill (Inside Out Animation)
FASH
Sassiga Stockholmis - paar päeva minu elus 🖤⛴️
travel vlog to the south of france | beach days AND famous restaurant
Mathilda bussituur!
Mathilda the Van
SASS-POISIGA CHICAGOS - reisi vlog ✈️✨
EPIC PATUPÄEV
MA VIHKAN LENDAMIST (see pole isegi läti) | KREEKA VLOG 1
deanabanana
Tule meiega Soome tööle OSA 1 | üks päev sisulooja elus
Hanna Martinson
A Week in the South of France (Nice, Monaco, St. Tropez)