KASPROWY WIERCH (1987mnpm)-Pieszo z Zakopanego przez Gąsienicową-Liliowe oraz AKCJA RATUNKOWA TOPRu!

Mariusz "marioo" Wolosiak

#kasprowywierch #murowaniec #wypadek #akcja #akcjaratunkowa #topr #tatry #vlog #trekking #gopro
Zostań Moim patronem na PATRONITE (marioo) patronite.pl/marioo
CZYTAJ OPIS (wyprawy)
Nasza wyprawa zaczyna się w Zakopanem w pobliżu przystanku Watra skąd na pieszo idziemy do Kuźnic co zajmuje nam 35 minut i po wejściu do Tatrzańskiego Parku Narodowego (omijając kolejki z aplikacją SkyCash) zaczynamy naszą wędrówkę szlakiem niebiesko-zielonym po czym po paru minutach przy Odejściu na Nosalową Przełęcz wchodzimy na szlak Niebieski (przez Boczań) i idziemy tym szlakiem przez niezwykle piękną Halę Gąsienicową i docieramy do Schroniska "Murowaniec" gdzie jemy pyszną (najlepszą) szarlotkę i mega dobre frytki...Po posiłku i zaczerpnięciu paru łyków zupy chmielowej udajemy się żółtym szlakiem w kierunku Kasprowego Wierchu...lecz po chwili namysłu i uznajemy iż pójdziemy przez Liliowe(zielonym szlakiem)...m.in.dlatego,że na żółtym szlaku w obydwie strony przemieszcza się masa turystów. Po dotarciu na Przełęcz Liliowe odbijamy w prawo w czerwony szlak i mijają Beskid idziemy na Kasprowy Wierch...Docieramy na Kasprowy gdzie robimy przerwę na napoje i posiłek oraz rozkoszujemy się pięknymi widokami na Tatry...Po niespełna 40 minutach zaczynamy schodzić...schodzimy szlakiem zielonym w kierunku Myślenickich Turnii i schodząc zauważamy helikopter TOPRu,który ewidentnie czegoś(kogoś) szuka i chcąc nie chcąc jesteśmy świadkami akcji ratunkowej TOPRowców... Po 7 godzinach i 50 minutach docieramy z powrotem do Kuźnic...Cała trasa to ponad 18km
Jest to niezwykle przyjemna i widokowa trasa,w sam raz małych i dużych piechurów...;)
Serdecznie Pozdrawiam
Mariusz Wołosiak
Postaw mi kawę:buycoffee.to/marioo
#kasprowywierch #tatry #topr #trekking #góry #zakopane #kuźnice #kolejkanakasprowy #liliowe #halagąsienicowa
ps.obok Przełęczy Liliowe mijaliśmy nie Czarny, a ZIELONY Staw Gąsienicowy...za pomyłkę przepraszam.
Spis treści
0:00 - 1:06 Wstęp (intro)
1:06 - 3:25 Na pieszo z Zakopanego do Kuźnic
16:33 - 19:36 Z Przełęczy Liliowe na Kasprowy
19:36 - 21:00 Na Kasprowym Wierchu
21:00 - 22:06 Schodzimy z Kasprowego
22:06 - 27:01 Akcja TOPRu i Sokół w akcji...
27:01 - 30:17 Zielonym szlakiem przez Myślenickie Turnie do Kuźnic
30:17 - 34:02 Zdjęcia i zakończenie
Muzyka:
www.EpidemicSound.com

@tyija0000
@tyija0000 3 жыл бұрын
Wzruszyłam się patrząc na akcję ratowniczą, Boże jaką oni mają niebezpieczną pracę. Wielki szacunek. Dzięki za film 👍
@Marioo_Woo 3 жыл бұрын
Przyznam,że sam byłem pod ogromnym wrażeniem tej akcji i jak szybko i sprawnie to zrobili...a już pilot Sokoła to dla mnie przekozak!!! Wielki szacunek za to co robią...
@pocztowka_ze_szczecina
@pocztowka_ze_szczecina 2 жыл бұрын
Pozdro! Super filmik!
@robertkonik930
@robertkonik930 Жыл бұрын
fajny film
@Marioo_Woo Жыл бұрын
dziękujemy i pozdrawiamy oraz zapraszamy do oglądania innych naszych filmów z wypraw...
@patrykw.7093
@patrykw.7093 2 жыл бұрын
Akcja ratunkowa-Kozak!!!
@Marioo_Woo 2 жыл бұрын
potwierdzam!
@grzegorzskawinski6772 2 ай бұрын
Hej. Takie pytanie. Czy na szlaku robisz więcej zdjęć aparatem czy telefonem i które zdjęcia lepiej oddają piękno gór? A filmik rewelacyjny.
@Marioo_Woo 2 ай бұрын
Tylko i wyłącznie aparatem! Nawet najlepszy telefon nie zrobi tak fajnego zdjęcia niż średniej jakości aparat z obiektywem…to raz i dwa zdjęcia robię w formacie RAW czyli taki w którym bardzo łatwo można je edytować. Dziękuję i Pozdrawiam!
@grzegorzskawinski6772 2 ай бұрын
@@Marioo_Woo Dziękuję za odpowiedź. Również pozdrawiam i może do zobaczenia gdzieś na szlaku. ;)
@Marioo_Woo 2 ай бұрын
@@grzegorzskawinski6772 pod koniec czerwca "atakujemy"...;) Pozdrawiam!
@@Marioo_Woo Kurde. My będziemy wcześniej. ;) pozdrawiam
@herbi4640
@herbi4640 2 жыл бұрын
14:36 - to nie jest widok na Czarny Staw Gąsienicowy tylko na Zielony Staw Gąsienicowy - chłopie please doedukuj się a nie ludziom głupotki opowiadasz. Czarny jest zasłonięty przez masyw Małego Kościelca.
@Marioo_Woo 2 жыл бұрын
"Chlopie" gdybyś czytał opis pod filmem to jest tam wzmianka ze,wlasnie nie jest to Czarny tylko Zielony staw...Zwykła pomyłka Panie "mądraliński" ale dzieki "chłopie" za wzmianke przymajmniej zasiegi będą wieksze...Czuwaj!
Budowa kolei linowej  na Kasprowy Wierch
Adam Sobolewski
Самый Молодой Актёр Без Оскара 😂
Глеб Рандалайнен
One moment can change your life ✨🔄