Great Walks 37 - Hadím údolím

@liborpelcman7400 9 ай бұрын
Itinerář, Great Walks 37 Krušné hory, Výsluní, Prunéřovským údolím: 1. den, 14 km: Zaparkovat se dá na návsi na parkovišti Výsluní; kostel ve Výsluní; vydat se po silnici směrem na Rusovou, ale hned za obcí odbočit doleva; v Třebíšce v zatáčce doprava na lesní cestu; po 300 metrech na začátku lesa odbočit doleva a po této cestě jít tři kilometry do Volyně, cestou potkáte kamenný památníček, kousek za kostelem sv. Petra a Pavla je prastarý smírčí kříž; pak po silinici dolů a po půl kilometru doprava, památný Javor u Volyně; za maringotkou (a naučnou cedulí Přírodního parku břízy ojcovské u Volyně) odbočit doleva a šikmo přes louky sejít na cestu a pod Volyňským vrchem dojít ke skalám Kokrháč, ke konci půjdete po pěkném hřebínku; Vyhlídka na Kokrháči, krásný hluboký prostor Údolí prunéřovského potoka a výhled na hrad Hasištejn ve stejné výšce; poté dolů po cestě a po 600 metrech odbočit mimo cestu a sestoupat 150 výškových metrů prudkého svahu (pozor, opravdu náročné); dole budete na nejnižím bodě trasy (420 m n.m.), přebrodit Prunéřovský potok a vydat se po modré značce nahoru k Hasištejnu; prohlídka hradu (z boku můžete obhlídnout volně přístupný obrovský hradní sál); Od Hasištejna po silnici do kopce přes Vysokou Jedli k vrchu nejvyššímu bodu výletu, vrchu Poustevna (826 m n.m.), od silnice pod vrcholem odbočit vpravo; 300 metrů pod Poustevnou najdete pěšinku, která vás dovede k bezejmenným skalám s krásnými výhledy, na místě je i ohniště. 2. den, 11 km: Sestoupáme dolů k Prunéřovskému potoku (600 metrů po silnici a doprava po lestní cestě dolů); dole jít půl kilometru po proudu k nejvyššímu přírodnímu vodopádu Krušných hor - vodopádu Kýšovickému; poté nádherným údolím po Císařské cestě dojít do Myší díry pod Celnou; do kopce po silnici a po 150 metrech doprava; na mítině pak doleva a pokračujte na hraně lesa podél pastvin, až nad Přírodní park Na Loučkách II; pak sejít dolů k potoku, k tábořišti, a před začátkem parku naleznete velmi ostré meandry; a pokračujte proti proudu potoka; možno po obou březích, překrásné místo ; po nějaké době můžete vystoupat na levý břeh a s krásným výhledem na údolíčko dojdete k cestě; najdete zde nedokončenou hvězdárnu z počátku 90. let ; a nakonec po silnici zpět do Výsluní; Krušným horám zdar!
@mracnakgf7562
@mracnakgf7562 9 ай бұрын
Další super díl,fantastické výhledy na krajinu ,znám pár míst ,vodopád jsem hledal v létě ,trochu složitě ,zasloužil by víc vody ,možná teď to tam hučí trošku víc,Sám se tam člověk až bojí chodit ,fakt slušná divočina ,super pejskové 👍🐕
@arzgebirgsmadlauftour
@arzgebirgsmadlauftour 9 ай бұрын
Děkuji moc za toto video. Nějaké místa už zná. V Prunéřove údolí je nádherné. To je fakt.
@van3847
@van3847 9 ай бұрын
Greetings from Germany to Bohemia! 🇩🇪🇨🇿
@josefcihak6823
@josefcihak6823 2 ай бұрын
V Prunéřově starostoval můj dědeček, zařídil tam koupaliště.
@sieglindeoettel9154
@sieglindeoettel9154 8 ай бұрын
Schöne Bilder aus der Sonnenberger Kirche
@ПутешествияпоЧехии
@ПутешествияпоЧехии 9 ай бұрын
Ten potok na konci videa vypadá z dronu moc pěkně. Na vodopád doporučuju jít při oblevách.
@martbenmarty7
@martbenmarty7 8 ай бұрын
komentář namluvila AI poprvé? 🙂paradní špacír i video EDIT: už jsem to dokoukal až k vysvětlení na konci ;-)
@ZDARVYLETU
@ZDARVYLETU 9 ай бұрын
Díky za klasický starý format Great Walks s tradiční hudební kulisou v pozadí :) jen mě trochu rozptylovali ty titulky, co nejdou vypnout :) a namluvení mám raději od tebe Petře , než od Ai ( tedy přišlo mi to jako hodně povedená AI ) každopádně díky za novou Great Walks :)))
tak jsem si to pustil ještě jednou až po titulky , kde se vysvětluje hlasový komentář :) ješte jednou díky :)))
@tvojekarma1910
@tvojekarma1910 7 ай бұрын
Zajimalo by mě p.Mikšíček ,ta vaše mikina great wolks, dá se koupit někde?
@MiksicekPetr
@MiksicekPetr 7 ай бұрын
Dobrý den, zatím ne, ale asi letos nechám vyrobit pár velikostí. Nejste jediný, kdo se na ni ptá... :-)
@tvojekarma1910
@tvojekarma1910 7 ай бұрын
@@MiksicekPetr super,díky za info,dejte vědět určitě objednám
@MichaelPlehn-e4v
@MichaelPlehn-e4v 9 ай бұрын
Ahoi mp Musikjournalist Wurzeln kraslice CS
@martinvaldhans7370
@martinvaldhans7370 9 ай бұрын
Ahoj, nebyla by mapka ze Stopaře?
@liborpelcman7400 9 ай бұрын
Martine, Mapku přiložím, až budu u počítače.
Přiložil jsem dvě mapky trasy celého GW37, na každý den jedna; viz další komentář.
@liborpelcman7400 9 ай бұрын
aha, tak youtube nezverejni dvakrát stejný text, tak musím dodat jen samotné mapky a itinerář nechat v původním komentáři, prosím strpení
Nevím, zkoušel jsem to 10x a odkaz vždy po nějaké době zmizí. Možná není dovoleno vkládat odkazy do komentářů.
Great Walks 39   Tajemství Kienhaidy
Petr Mikšíček
Vandr s Radkem - Havran na tachovsku...
MATEJKA55
GIANT Gummy Worm Pt.6 #shorts
Mr DegrEE
Inside Out 2: ENVY & DISGUST STOLE JOY's DRINKS!!
AnythingAlexia
Every parent is like this ❤️💚💚💜💙