w 2023 mogłeś też wspomnieć o maps od blly woodsa albo Beloved! Paradise! Jazz!? od McKinley Dixon.
@pushistyy44559 күн бұрын
spoko materiał, spodobało mi się twoje tempo wypowiedzi przyjemnie się tego słucha i zachęciłeś mnie do przesłuchania dla mnie nowych albumów, aż się zdziwiłem że masz takie słabe zasięgi...
@szatanskradmitwarzbb6659Ай бұрын
Fajny filmik :))
@MaksJadrychАй бұрын
Dzieki :)
@Goraal8 күн бұрын
własnie takiego kanału brakowało mi na polskim YT :) leci sub :)
@adamswistak45229 күн бұрын
bardzo ciekawie i przyjemnie gadasz stary
@MaksJadrych9 күн бұрын
Dziekii!
@krolsky883125 күн бұрын
dobre wybory !! jedyne co to 2k23 Lana - ocean blvd, chociaż w honorable bym wymienił, cudo płyta.
@gulufАй бұрын
U mnie to wygląda tak: 2014: Swans - To Be Kind 2015: Kendrick Lamar - To Pimp A Butterfly 2016: Paradis - Recto Verso 2017: Gas - Narkopop 2018: Kids See Ghosts- Kids See Ghosts 2019: Nick Cave and the Bad Seeds - Ghosteen 2020: The Flaming Lips - American Head 2021: Sweet Trip - A Tiny House in Secrets Polar Equals (szkoda, że wyszło co wyszło) 2022: Fontaines DC - Skinty Fia 2023: Tim Hecker - No Highs Zaznaczam, że nie uważam tych płyt za jakieś "obiektywnie najlepsze", a po prostu moje ulubione - takie, do których dziś najczęściej wracam
@Tomeg420Ай бұрын
Dla zasięgu
@bodzio6597Ай бұрын
Pytanie dotyczace filmiku z top 500 albumow wedlug magazynu Rolling stone. Czy moglbys troche szerzej wyjasnic czm uwazasz Wish you were here za album lepszy od The Dark Side of the Moon, bo ja ostatnio zapoznalem sie z tymi albumami i jak dla mnie lepsze jest TDSOTM ze względu na bardziej przystepne brzmienie. Jezeli chodzo o teksty i koncept albumu to czytalem tylko TDSOTM, a WYWH jeszcze nie, wiec nie bede porownywal na tym polu ale koncept TDSOTM rozwala mi leb. Chetnie uslyszalbym twoja dluzsza wypowiedz na ten temat, nawet w jakims shortsie dluzszym.
@MaksJadrychАй бұрын
Według mnie właśnie to brzmienie na Wish you were here jest bardziej odkrywcze a instrumentale bardziej rozbudowane. Same piosenki napewno są bardziej różnorodne i moim zdaniem na ten album jest bardziej emocjonalny. Ale TDSOTM tez uważam ze genialny album, tylko po prostu uznaje wish you were here za lepsze
@bodzio6597Ай бұрын
dzięki za odp
@Autobus61226 күн бұрын
Teksty nie mają żadnego znaczenia w muzyce
@Autobus61226 күн бұрын
@@MaksJadrych Rozbudowane może są bardziej na WYWH (przy czym też niepotrzebnie wydłużone), ale na pewno nie bardziej różnorodne💀 Na Dark Side każda piosenka jest zupełnie inna (zachowując oczywiście spójną całość), a na WYWH wszystko opiera się na syntezatorach i klawiszach
@bodzio659725 күн бұрын
@@Autobus612 nie zgodze się tutaj z tobą, np. rap głównie wyróżnia się swoją warstwą liryczną
@marcinkierznowskiАй бұрын
RYMcore, kurde ileż można
@MaksJadrychАй бұрын
XD
@marcinkierznowskiАй бұрын
@@MaksJadrych XD a nie?
@Autobus61226 күн бұрын
Dosłownie
@enigma7373Ай бұрын
mogles od 2k24 zrobic bo juz wiadomo ze taylor zjadla cala scene swoim albumem pozdro 😸😸 ps. kiedy top 10 sezonow fortnite
@MaksJadrychАй бұрын
Każdy sezon z sielskim siołem w top 5
@merton243823 күн бұрын
Tak z głowy sprawdzałem tylko roczniki (coś mogło ulecieć) 24 - zapewne Billie (French 79 i Kings of Leon też dwa świetne albumy) 23 - Depeche Mode - Memento Mori (Utopia, Kimosabe i Chronicles of a Diamond bardzo spoko) 22 - Artic Monkeys - The car (Unlimited Love, Entering Heaven Alive i Ha Ha Heartbreak też są świetne) 21 - Liquify - Illusionary Reality / Billie Eilish - Happier Than Ever (Delta kream i Apnea też jest świetne) 20 - Traumer - Gettraum : Souvenirs (Texas Sun ma niestety tylko 4 kawałki) (trochę z odmętu album wykopałem słaby rok) (edit: Risk of Rain 2 Full OST chyba jednak najlepsze) 19 - Foals - Everything Not Saved Will Be Lost - Part 1 (2 też kozacka) (WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO? jest genialne, bardzo lubię Cry) 18 - Low - Double Negative /Moby - Everything Was Beautiful and Nothing Hurt (Childqueen od Kadhja Bonet jest świetny, do albumu AC nie mogę się nadal przekonać) (było by Hungry 5 ale to bardziej składanka, 5 lat muzy od genialnych producentów NTO, Worakls, Joachima Pastora) 17 - Slowdive - Slowdive 16 - oprócz Davida w 2016 zmarł również Leonard Cohen - You Want It Darker (uwielbiam Zeitreise i Olympic) 15 - Tame Impala - Currents (Honey Bones też jest świetne) 14 - The Black Keys - Turn Blue (Men I Trust jest mega spójnym muzycznie albumem, warto docenić Symphonia, zapomniałem o My Favourite Faded Fantasy )
@merton243823 күн бұрын
ps. włączyłem The Black Keys - Turn Blue no i muszę dosłuchać do końca :), mega przestrzennie nagrana płyta, wokal z przodu ale wokół dzieje się mega dużo, choć się może tak nie wydawać to płyta z rozmachem
@merton243819 күн бұрын
21 warto wspomnieć o The Pilgrim - Walking Into The Forest
@Nativoo__Ай бұрын
dobre filmy robisz ale wez zainwestuj w jakies pianki czy cos bo echo jest i srednio to brzmi
@MaksJadrychАй бұрын
Postaram się zainwestować, bo właśnie widzę, że ten dźwięk mógłby być lepszy
@Nativoo__Ай бұрын
@@MaksJadrych ale filmy ogolnie dojebane masz i widac ze sie znasz na temacie az dziwne ze masz tak malo subow
@michaelz121229 күн бұрын
Moje wybory so far: 2023 - Paramore - This is Why 2022 - Black Country, New Road - Ants from Up There 2021 - brak. nie żartuję. ja nic nie mam. pls no hate. 2020 - Fiona Apple / Mac Miller - Fetch The Bolt Cutters / Circles (chyba pójdę w Circles) 2019 - King Gizzard - Infest The Rats' Nest 2018 - Twenty One Pilots - Trench 2017 - King Gizzard - Flying Microtonal Banana 2016 - Radiohead - A Moon Shaped Pool 2015 - Kendrick - TPAB 2014 - Swans - To Be Kind Bieżący rok - Lupe Fiasco - Samurai
@Kacper-fo2nw19 күн бұрын
Jak powiedzieć, że oglądasz Fantano i używasz RYM nie mówiąc, że oglądasz Fantano i używasz RYM.
@MaksJadrych18 күн бұрын
Mówiłem już kiedyś, że oglądam Fantano i mam konto na rymie, tak samo jak oglądam wiele innych muzycznych content creatorów ale nie wpływa to na moją opinie, tylko na to, że poznaje dużo ciekawych albumów i artystów o których nie miałbym pojęcia gdyby nie oni😊
@Drummusicpanreset715 күн бұрын
Mam konto AOTY i też takie same oceny więc nie musicie zwalać winę na RYM. Oglądanie fantano nie znaczy że ma taki gust muzyczny jak on przykład MBTF dostało 6/10 a jego widzowie się śmieją z tej oceny. Mam dosyć tych oceń na tych portalach na przykład "Ants from up here" które jest przereklamowane. Ten album miał potencjał ale to był Art Rock a moim zdaniem to na siłę ambitna muzyka. Lubię Rock jazz ale "Ants from up here" to Swans które myśli że jest Swans. 0.3/10 Yard act miał w tym roku miał lepszy w stylu The Fall i Talking heads. The Overload jest 10/10 przez dziwny klimat i przez ciekawe teksty. Nie każdy na tych portalach mięć taką samą opinie.
@kacper99023 күн бұрын
Grzechem jest nu wspomnienie fetcht the boot cutters Fiony Apple. album 10/10
@slepyomanАй бұрын
gdzie mobbyn
@sylwitoАй бұрын
aha
@Jan-tm2hjАй бұрын
gdzie bladee
@nieaktywnekonto733529 күн бұрын
2013: 9MUSES - Wild 2016: BTS - Tear 2017: Lorde - Melodrama 2018: SUNMI - Warning 2019: CLC - No.1 2020: GFRIEND - Walpurgis Night 2021: (G)I-DLE - I burn 2022: NewJeans - New Jeans 2023: fromis_9 - Unlock My World 2024: TWICE - With Youth
@nieaktywnekonto733529 күн бұрын
wiem że to nie twoja bajka ale puść se 9MUSES - Figaro 😎