Pe poteci, spre inima ta! Episodul 8: echipamentul pentru drumetii

Pe Poteci

Editia cu nr 8 prezinta echipamentul necesar in drumetiile pe munte. Este primul episod filmat pentru emisiunea de la TVS Brasov.
Pentru echipament montan, va recomand magazinele www.proalpin.ro si www.echipmont.ro
Vizitati si www.ioanstoenica.com

@florinbuholteanu6810
@florinbuholteanu6810 Жыл бұрын
Frate,esti grozav. Te-am descoperit acum si te gasesc nemaipomenit. Bravo, n-am ce sa mai spun...
@mihaidinu4075
@mihaidinu4075 2 жыл бұрын
Salut Ioan,foarte bune sfaturile dar sfatuieste-ne si despre o minima conditie fizica pentru calatoriile pe munte pentru ca de la birou pe munte e drum lung,bafta in continuare,te saluta Mihai.
@mihai-iulianistratuca9200
@mihai-iulianistratuca9200 4 жыл бұрын
Te-am descoperit, imi pare bine, imi place mult ce faci. Episodul asta este extrem de util si si mi-as dori sa mai vad astfel de episoade despre echipament, detaliata si axplicata asa cum ai facut-o acum. Multumesc ! Carari cu soare !
@valentinrotila994
@valentinrotila994 7 жыл бұрын
ce face Stoenică Nelu e RAR, îl apreciem pentru efortul depus, am fost 9 ani cu..cortul, inclusiv cu blide la noi, când nu se inventase tehnologia și nu am murit, am fost mușcați și de trăznet în Piatra Craiului dar am supraviețuit, dar de fiecare dată am purtat bocanci și am avut tărie la noi..MULȚUMIM Ioan Stoenică pentru ce faci în prezent!
@anyanyc4238
@anyanyc4238 2 жыл бұрын
Super. Mi-a plăcut foarte tare cum ai prezentat despre echipament. Succes și pe viitor!
@Jeepman.
@Jeepman. 6 жыл бұрын
Excelent, in sfarsit ceea ce cautam. Multumesc!
@radutorz2123
@radutorz2123 4 жыл бұрын
Ești incredibil . Mulțumesc pe sfaturi
@constantindumitru1309
@constantindumitru1309 Жыл бұрын
Bravo!felicitări!
@gheorghesarman4745
@gheorghesarman4745 4 жыл бұрын
foarte frumos si util TOT ce faci tinere draga, pentru cei care iubesc natura, FELICITARI !!!
@ivelermi539
@ivelermi539 7 жыл бұрын
Bravo Ioane, mi-a placut prezentarea ta.Foarte util incepatorilor in drumetii montane.
@adaslavinia
@adaslavinia 10 жыл бұрын
Îmi place ! Mulţumesc , Ioane !
@mimosynvanmarco
@mimosynvanmarco 5 жыл бұрын
Foarte bine explicat! am inteles si treaba cu ursii!
@floriniacoboaia3785
@floriniacoboaia3785 6 жыл бұрын
sall ma bucura ce spui tu este adevarat
@lunalu5272
@lunalu5272 7 жыл бұрын
Minunat!Multumiri!
@cristinamarinache8026
@cristinamarinache8026 4 жыл бұрын
Ce idee minunata a avut domnul de la TVS Brasov cand te-a invitat sa colaborati pentru emi-siunea "Pe poteci, spre inima ta!"! Era pacat sa nu bucuri si pe altii cu drumetiile tale si cu ex-perienta bogata, de munte, pe care o aveai deja la 31 de ani. Ma bucur de faptul ca ai putut sa iti continui emisiunea la Travel Mix si astfel am ajuns sa te descopar si eu. Nu-mi aduc aminte pe care din episoadele de la Breaza l-am vazut mai intai( 8 sau 38), dar am fost incantata de tot echipamentul prezentat si de explicatiile tale, nu mai urmarisem ceva de genul acesta. Habar n-aveam cum se monteaza un cort, cati litri au rucsacurile montaniarzilor sau cum sa interpretez informatiile de pe un sac de dormit. Vara 2016 a fost mult mai vesela pentru mine si a trecut pe negandite. Cu atatea episoade...nu m-am mai vaitat ca nu m-am plimbat.:)
@HP-zq7uw
@HP-zq7uw 5 жыл бұрын
Foarte util! Mulțumim!
@anamariafernea9695
@anamariafernea9695 2 жыл бұрын
Bune sfaturi
@silviuioan2037
@silviuioan2037 6 жыл бұрын
Foarte fain filmul. Mie mi-a folosit.
@teodortanasie6175
@teodortanasie6175 7 жыл бұрын
M-ai făcut să-mi aduc aminte de tinerețe...Felicitări și succes.
@73caballero
@73caballero 9 жыл бұрын
Foarte frumos. Enrique.
@gnrmarius
@gnrmarius 10 жыл бұрын
Bun episod, util tuturor. Eu nu pot sa dorm pe izopren, poti sa ma bati. Simt prin el toate denivelarile si pietricelele. Prefer oricand o saltea auto-gonflabila. Sper sa mai faci pe viitor astfel de episoade, putin mai tehnice.
@nbw0313
@nbw0313 7 жыл бұрын
mai sunt si saltele tehnice gonflabile, mult mai mici volumetric si mai usoare decat auto-gonflabila - vezi Klymit Static v2, se umfla cam din 15 suflari. n-ai nici o treaba la frig cu ea...
@loveantique3131
@loveantique3131 8 жыл бұрын
Absolut superb!...acum am descoperit aceste minunatii de realizari.... Avem o tara de vis....Multumim ca existi sa ne umpli sufletele de asemenea frumusete!...Pot sa-ti spun ''Fiul Muntilor''?...esti de acolo...se vede si transmiti enorm.... iubesti ceea ce faci... La cat mai multe realizari de exceptie si multa bafta cu fotografiile!...Sunt un vis!!!!
@IoanStoenica 8 жыл бұрын
+Love Antique Ma bucur ca se uita la emisiune si oameni noi! :D Sper sa urmaresti toate episoadele, le gasesti mai usor aici: ioanstoenica.com/2014/10/07/pe-poteci-spre-inima-ta/
@spirydeea1470
@spirydeea1470 3 жыл бұрын
😘👍👍
@verdesilvia4188
@verdesilvia4188 8 жыл бұрын
Frumos am înțeles😮
@ionescucalin4192
@ionescucalin4192 10 жыл бұрын
Este un bun "material"... de dat exemplu celor care vor sa mearga pentru prima data pe munte .. si cum ma straduiesc sa-mi adun cat mai multi colegi sa mergem pe munte ...acest material ma ajuta in explicatiile de genul "eu in ce ma imbrac" ... sper Ioane sa nu te superi ca atunci cand o sa-mi invit colegii pe munte ..la capitolul imbracaminte o sa le sugerez o lista cu echipamente si la acea lista o sa le trimit si ceva de genul vezi linkul ... material Ioan Stoenica .. numai de bine ..si multe poteci frumoase spre sufletul nostru
@IoanStoenica 10 жыл бұрын
Hei, multumesc de comentariu! Sper sa fie cat mai util episodul acesta, dar si emisiunea in general. Sigur ca poti da link spre postarile mele, daca le vad mai multi oameni e foarte bine - poate le e si altora util :)
@EduardWichner
@EduardWichner 10 жыл бұрын
Solutia impermeabilizanta nu revitalizeaza membrana gore-tex. Solutia o aplici pe exteriorul bocancului pe cand membrana gore-tex este in contact cu piciorul, in interior. Apreciez dedicarea ta in tot ceea ce faci! Bafta in continuare!
@IoanStoenica 10 жыл бұрын
Asa e, cred ca incercam sa spun ca ajuta membrana sa-si faca treaba, tinand apa la distanta... Mai imi scapa si mie tot felul de greseli, ca deh :D Mersi pentru completare!
@caeindrucaeindru4284
@caeindrucaeindru4284 7 жыл бұрын
În altă ordine de idei, am descoperit drumețiile pe munte foarte târziu, acum 4 ani când am fost la Crucea de pe Caraiman. A doua zi am urcat Jepii Mari. La câteva zile am urcat până la Cabana Sâmbăta de la Sâmbăta de Sus. Când am văzut cât e frumos este dar având în vedere vârsta înaintată(45 la acea vreme) mi-am propus ca anul următor să urc pe Moldoveanu așa ca scop o dată-n viață. Din păcate în toamna aceea am avut operație de hernie de disc. Acum că m-am mai recuperat și fiindcă nu mi-a ieșit din cap ideea am programat pentru anul viitor ascensiunea pe Moldoveanu prin Valea Rea care am înțeles că e cel mai scurt traseu. Ai fost cumva pe acolo? Crezi că unu cu coloana cioplită poate să facă traseul?
@bogdisa
@bogdisa 4 жыл бұрын
cine produce cortul acela de o persoana mi se pare f misto
@adrian_marin
@adrian_marin 8 жыл бұрын
o idee buna este sa organizezi drumetii la cort...sunt incantat sa merg cu cineva care stie multe locuri frumoase ...pot sa fac si filmari cu drona le vezi la mine pe canal.
@andreibradul555
@andreibradul555 8 жыл бұрын
Buna, Ioan Poti trimite spre vizionare noi filme de drumetie? Ai montat ceva nou pana acum?
@MirceaVladulescu
@MirceaVladulescu 10 жыл бұрын
foarte buna prezentarea,am sa o recomand amicilor mei
@baronlocal8569
@baronlocal8569 7 жыл бұрын
cine a mers mult cu cort de o persoana , 2 , 4 persoane etc , deobicei ajunge sa foloseasca la sfarsit cort automat care se deskide instantaneu , nu prea are nevoie de ancorari cat timp inaintru este o persoana sau un rucsac mai greu .. Dupa 20 - 40 km de mers in vant , soare , etc nu prea mai are cineva kef de pus bete , batut carlige intre pietre acoperite cu pamant etc .. Si diminiata cand deobicei e frig , cortul ud leoarca de la roua , de la umezeaza de la respiratie e mult mai simplu de strans cortul automat , care apoi poate fi usor pus la uscat intro pauza la pranz .. Incepatorii ar fi bine sa inceapa cu un asemnea cort cu care nu sunt surprize neplacute sa se piarda sau sa se rupa componente vitale , uneori tocmai cand ploua .. Oricum statul in cort in zilele ploioase , dormitul intrun cort netransparent este destul de stresant mai ales pt cei care merg singuri mai ales cand se aud tot felul de zgomote , noaptea etc . Uneori trec alti turisti pe langa cort , localnici .. Cand se doarme la cateva sute de m de stani in Fagaras noaptea mai vin ursii care simp orice cutie cu mancare neinkisa etans , si nu sunt intimidati nici dupa 40 de min de latraturile si atacurile cainilor mari si mici de la stana . Kiar si la dormitul in masina stresul este creat de incapacitatea de a vedea ce se intampla in exterior , ce derbeu din zona sau alt turist drogat sau beat poate arunca cu o piatra , o tigara aprinsa etc si sa fuga .. Cei care transpira mult ar trebui sa isi ia minim 5 litri de apa potabila sau filtrata bine mai ales cand urmeza sa mearga la altitudini de peste 1500 m unde nu prea se mai gasesc izvoare curate .. Dezhidratarea duce la dureri puternice de ceafa de nici nu se mai poate merge decat distante scurte . Combinat cu lipsa de somn dezhidratarea poate duce la hipotensiune , lesin caderi care duc la lovituri la coate , degete , deosebit de dureroase uneori cateva luni .. Apa rece de munte dupa mai mult de 8 ore de la ultima masa cu grasimi si glucide , poate produce crampe extrem de dureroase la picioare dar si la intestinul gros care este lipit de stomac si care dau impresia ca sunt priduse sub buric dar defapt contractiile sunt deasupra - se poate simti intestinul gros extrem de intarit. Ar trebui incalzita in gura in inghitituri mici daca nu se poate face ceai sau sa se incalzeasca la soare etc .. Saltelel gonflabile sunt cele mai confortabile , cele mai bune izolatoare de frig de la pamantul care este rece si in noptile cele mai calduroase de vara . Pt cei transpira mult , saltelele gonflabile mai racoroase decat saltelele din burete , caldura aerului din interior se disipa mai ales daca nu sunt protejate lateralele si la capete . Iarna pot fi extrem de reci necesitant acoperirea mai ale la sale cu haine ... Saltelel din cauciuc Barum etc de la Auchan sunt grele cam 6 kg , se usca greu de la roua .. Ar fi bine sa fie umflate cu un mic furtun nu direct cu gura pt ca altfel treptat se rup langa punctu de umflare , si se ajung sa se desumfla mai ales compartimentul de sub sale in somn - foarte neplacut si iremediabil in somn . Saltelele se pot intepa de la fire groase de iarba ramase dupa cosit , crengute necuratate inainte de pus cortul etc . Asa cum amvelopele de biclcete de munte de pot pune banda subtire din platstic antiintepare care sa protejeze camera , saltelele ar trebui protejate cu o folie speciala din rafie care se gaseste si la Practiker sau poate fi cumparata o prelata impermeabila pt bagajele puse pe portbagaj pe masina , sau 1.5 m de linoleum subtire etc , tot de la magazine de constructii . Saltelele gonflabile subtiri de la Caufland , Lidl , Carfur dar si alte magazine , cand se desumfla rapid sau scapa vizibil aer , sunt intepate , sparte la suduri etc , pot fi taiate la un capat si nervurile din interior , rasfrangandule ca si ciorapii . Sunt excelente ca huse , hamuri care strang o alta saltea de aceasi dimensiune bagata in interior , care va sta incretita kiar si umflata la maxim . Astfel nu vor fi suprasolicitate sudurile saltelei , frecarile marginilor de sudura de rucsaci , copaci etc . Salteaua sparta ar fi bine sa fie lipita cu 4 benzi lungi de scoci transfersale ca niste bretele peste taietura din loc in loc nu pe lungimea taieturii si ar fi bine sa fie de la picioare si facute pe o saltea intoarsa pe dos pt ca pe suprafatza plusata nu se poate lipi scociu decat cu adezivi care ingreuneaza si mai mult . Dupa bagat o saltea noua in altele 8 saltele nu se mai sparge la suduri , nu se mai inteapa kiar si daca se mai calca pe ea zilnic la fiecare sculare etc , lucru interzis in prospect . Totusi nu trebuie calcat pe ele la valva de umflare si nu trebuie umflat la maxim asa cum scrie in prospect . Din pacate 8 saltele de o persoana ajung sa cantareasca cu tot cu scoci peste 32 kg si e preferabil sa fie folosite non stop in locuinte , sau in deplasari cu masina , bicicleta cu remorca , cvadricicle , pt excursii de mai multe saptamani la mare etc .. Saltele autogonflabile cu un fel de burete in interior , si cele cu inaltimea mai mica de 22 cm nu ofera confort pt persoanele mai grele de 85 kg - la dormitul pe o parte doar daca sunt umflate peste 0.8 atm cat scrie in unele prospecte deobicei , se ajunge sa se doarma cu soldul pe pamant sau suprafata tare si este dureros in timpul somnului . Vaporoasele de pasageri de pe Amazon in Brazilia nu au scaune dar ofera pasagerilor 4 randuri de tevi de care sa isi agate pasagerii hamacele pe 2 randuri suprapuse . Pare mult mai comod decat calatoria pe scaune , mai ales ca fiecare are propriul hamac , sta pe scaune lipicioase , murdare , sau banci tari din lemn , plastic etc . Transpiratia nu mai enerveaza in hamac ca la saltelele gonflabile vara pe canicula , dar sunt deobicei destul de tari si incomode la dormitul pe lateral . picioarele trebuie indoite foarte mult si permament , nu pot fi intinse decat daca sunt ridicate in sus . Daca hamacul este legat de copaci , atentie sa nu putred copacul , SUnt filmule aici comice dar aproape mortale in care sau rupt crengi si trunkiuri care au cazut peste hamac si deobicei cel din hamac a cazut si dupa ce a fost lovit la cap se loveste si la sold .. Sunt hamace care au si cort deasupra , si par foarte bune in special pt zonele umede cu scorpioni , serpi , furnici etc .. Raymond “Ray” Mears a facut episoade extrem de interesante cu Discovery care sunt si pe yu tub . Ray Mears este ofiter englez specialist in supraviețiure și viața în sălbăticie . Armata britanica a invins armata germana in Africa si datorita cunostintelor din experienta de colonisti . Merita vazute aici macar secventele cu curatarea pamantului , facutul unui adapost etc din episoade kzbin.info/www/bejne/b3qVl3yJrL97m6sm48s
@tomswan3401
@tomswan3401 5 жыл бұрын
Si eu cänd merg in excursii peste 1 zi iau 1 powerbank de 10000mah (greutate acceptabilä) ptr a reincärca telefoanele. Am intälnit indivizi care aveau telefonul descärcat si nu puteau accesa programul trenurilor, autobuzelor etc. Si mai faci si filme, poze, care descarcä telefoanele etc.
@andreiadriantrifan7826
@andreiadriantrifan7826 5 жыл бұрын
Te-ai bagat ca o musca in maximus gluteus -ului calului.
@fabricat007
@fabricat007 4 жыл бұрын
Bună Ionuț, Legat de echipament montan, ai o preferință asupra unui brand, mărci de renume mondial sau oricare marcă din Decathlon, Intel-Sport, Hervis sau sunt produsele din Metro, Dedeman, Jumbo, Real (Remark), Kauflanb, Auqhan. Mi-am cumpărat un rucsac din Lidll destul de bun și din Practiker un cort util pentru 3 persoane, dar nu este ca al tău, profii. Totuși aș dori să cunosc dacă merită să dau mulți bani pentru echipament montan pentru al folosii doar o dată pe an vara și un alt echipament pentru iarnă? Și legat de geacă și pantaloni, deoarece ai menționat despre tricou, poți spune câte ceva? Poate faci un scurt video despre aceste lucruri. Multă sănătate! Stimă!
@italokid80
@italokid80 10 жыл бұрын
Bocancii oricum se uda cand mergi prin iarba uda, si vei sta ud la picioare toata ziua -nu se mai usuca. Cortul ud (condens, ploaie) dimineata il impachetezi ud, n-ai ce face (nu e soare, n-ai timp), va fi greu in rucsac, si seara il intinzi tot ud.
@IoanStoenica 9 жыл бұрын
Nu e obligatoriu sa fie asa, nu toti bocancii se uda asa usor - depinde si de starea in care se afla membrana de exemplu. Iar cortul se poate usca dimineata chiar si de la vant, nu doar de la soare - rar l-am impachetat ud ca sa-l montez apoi seara ud. Uneori da, dar nu asa des. Azi insa am ajuns cu el ud acasa :D
@paulbanescu7087
@paulbanescu7087 9 жыл бұрын
Am inceput sa urmaresc episoadele tale.Esti un singular pe trasee te filmezi singur ca Less Stroud sau Alin Tortorean?
@IoanStoenica 9 жыл бұрын
Da, majoritatea episoadelor si excursiilor le-am facut singur. Gasesti si jurnale de munte si alte informatii pe blogul meu: www.ioanstoenica.com
@tudorfotopro
@tudorfotopro 10 жыл бұрын
Foarte faina prezentarea. Spune-mi te rog ce coloana sonora se aude pe fundal ?
@IoanStoenica 10 жыл бұрын
Salut! Din pacate nu stiu sa-ti spun ce melodie e pe fundal, cei de la TVS s-au ocupat de sunet... Daca aflu iti spun :)
@maricicalupescu3374
@maricicalupescu3374 8 жыл бұрын
+IoanSto draga ioan sanatate din partea mea. sunt din bv. ne-am antalnit si asta vara.erai an gara la bv. cu un baiat.frumoase emisiuni.
@venividi8883
@venividi8883 Жыл бұрын
un clip de 10 ani relevant si acum
@tronicxit
@tronicxit 10 жыл бұрын
Salut! Foarte interesanta emisiunea! Am totusi o intrebare. Daca mergem cu cortul in Fagaras in zona inalta, putem tine mancarea in cort? Cum se procedeaza in situatia asta?
@IoanStoenica 10 жыл бұрын
Salut! Eu pentru un plus de siguranta tot nu as tine-o in cort (am vazut urme de urs chiar si pe Vistea Mare, deci ursii oricum urca in creasta). Nefiind copaci, eu as pune punga cu mancare intre bolovani, la oarece distanta de cort (sau agatata pe un stalp de marcaj). Ideea e in primul rand sa nu fie luata de caini, ca ursul daca vine oricum o ia (dar sunt f mici sansele sa se apropie).
@tronicxit
@tronicxit 10 жыл бұрын
IoanSto Multumesc pentru raspuns, Asa o sa procedez si eu
@maricicalupescu3374
@maricicalupescu3374 8 жыл бұрын
minunat episodul.sunt doamna din brasov.ne-am antalnit de 2ori.mai stii?
@caeindrucaeindru4284
@caeindrucaeindru4284 7 жыл бұрын
Trăiască Decathlonuuuuu!
@cristianlorinczi6992
@cristianlorinczi6992 8 жыл бұрын
poti sami dai un link de unde ppt cumpara acest cort
@IoanStoenica 8 жыл бұрын
De ce vrei sa cumperi un cort despre care nu stii nimic, despre care nu stii daca e potrivit pentru tine sau nu? :) Iti recomand sa analizezi site-urile magazinelor de munte si sa faci comparatii intre corturile pe care le gasesti acolo, pana cand gasesti ceva potrivit pentru tine. Ce cort folosesc eu nu e neaparat cel mai bun sau potrivit si pentru altcineva.
@cristianlorinczi6992
@cristianlorinczi6992 8 жыл бұрын
+IoanSto am nevoie de un cort care sa fie cu doua foi pentru ca am o problema cu condensul, greutatea nu este o problema nu merg prea departe , si nu am nevoie de un spatiu prea mare de obicei plec singur si cortul pe care il folosesc e de doua persoane si imi e comod un cort de 2 persoane , rar mai merg cu inca o persoana
@nelulung
@nelulung 7 жыл бұрын
Ioan Stoenica, sper ca nu te superi, daca-i spun omului un nume de cort si un magazin de unde poate sa-l cumpere ? Bushcraft Cu Buget Redus , in cazul in care, nu ai cumparat un cort inca, eu iti recomand unul, este foarte usor (doar 2 kg), robust, rezistent la ploi si vint si destul de incapator (este pentru 2 persoane, dar pentru una este ideal). In pretul de 333 de lei, il primesti (si-l platesti la primire) la tine acasa. Sper ca ti-am fost de ajutor. Bafta. www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjmgNjU54XRAhXKLsAKHdfSC7AQFgg9MAU&url=https%3A%2F%2Fwww.dimisport.ro%2Fechipament-munte%2FCorturi%2Fcorturi-doua-persoane-grupa%2Fcort-vango-soul200new.htm&usg=AFQjCNH-ka8lYxtzsswXvEz0JeIdUK5mcA&sig2=mzd-T_bC37iqdg6LSagN5g
@raresjoaca6885
@raresjoaca6885 8 жыл бұрын
am inteles si o sa imi cumpar si io un cort si o sa merg pe munte !
@nemo1877
@nemo1877 8 жыл бұрын
Daca mergi pe trasee arhicunoscute (gen Bucegi, Ciucas, Retezat etc.) gasesti harti, informatii si trasee marcate, dar ce te faci cu sutele de trasee pentru care nu gasesti o harta detaliata ? Mi s-a intamplat sa merg 2 zile intregi, fara sa stiu in ce judet ma aflu, unde anume ma aflu in raport cu harta si fara sa intalnesc oameni care sa ma orienteze. Chiar de curand, intr-o comuna din Subcarpatii Vrancei, o localnica a fost la un pas de moarte, ratacindu-se prin padurile din imprejurimi in timp ce era la cules de ciuperci ...Ce vreau sa spun ? Din experienta de peste 20 de ani pe trasee de munte mai putin conventionale (trasee lipsite de marcaj) am ajuns la concluzia ca un GPS, oricare ar fi el, e un dispozitiv care te poate ajuta enorm sa ajungi acolo unde ti-ai propus, fara sa mai irosesti timp si bani doar de dragul (orgoliul) etalarii cunostintelor de orientare turistica. Fara vorbe mari, in anumite situatii un amarat de GPS chiar poate face diferenta dintre viata si moarte.
@IoanStoenica 8 жыл бұрын
+Daniel Duţă Cu siguranta sunt multe situatii in care un GPS poate fi foarte util. Dar eu nu vad culegatorii de ciuperci mergand cu GPS sau cautand, inainte sa plece de acasa, o harta a zonei in care se afla. Eu am gasit mereu harti cu muntii in care voiam sa merg, fie ca era vorba de muntii Vrancei, Harghitei, Bodoc sau alti munti mai putin cunoscuti. Harti exista - mai bune sau mai proaste. Daca stii sa le citesti si sa te folosesti de ele insa, asta e alta treaba :)
@NoruNegru
@NoruNegru 10 жыл бұрын
de ce 480p ? de ce ?
@IoanStoenica 10 жыл бұрын
ca sa raspund intr-un mod amuzant, "pentru ca euro si pentru ca scump" :)) Aceasta editie este prima filmata pentru emisiune si e filmata cu aparatura TVS, nu prea performanta. Oricum, avand in vedere imaginile statice din acest episod, nu mi se pare chiar asa importanta calitatea tehnica in acest caz. La episoadele pe munte conteaza mai mult - dar cele filmate cu aparatura de la TVS au o calitate mai slaba. Vor urma si episoade mai bune.
@andrinelu
@andrinelu 10 жыл бұрын
SE VEDE CĂ EȘTI PASIONAT TREBUIA SĂ TE FACI PROFESOR SAU PREZENTATOR DE RADIO SAU POLITICIAN CĂ LE AI CU PAPAGALUL, ȘI-ȚI PLACE SĂ PREZENȚI
@23sheek
@23sheek 4 жыл бұрын
Prea multe reclame....celor de la you tube sa va ia coviduuuu!!!
@IoanStoenica 4 жыл бұрын
De fapt, creatorii de conținut (cum sunt și eu) încearcă sa își susțină canalulde KZbin și prin acele reclame, adică și eu câștig câțiva cenți dacă cineva apasă sau vede o reclama de pe filmele mele. Asa ca dacă în altfel nimeni nu sprijină realizarea acestor filme (deși au mai fost oameni care au donat bani uneori), măcar reclamele acelea ar putea ajuta. Dar nu, lumea vrea și gratuit și fără reclame.
Sigma girl and soap bubbles by Secret Vlog
Secret Vlog
Finger Heart - Fancy Refill (Inside Out Animation)
FASH
Smart Sigma Kid #funny #sigma #memes
CRAZY GREAPA
11 ARTICOLE ESENȚIALE pentru drumeție și hiking
Andrei Ghioarcă
ECHIPAMENTUL COMPLET PENTRU O TURĂ DE DRUMEȚIE (1-2 ZILE)