Pierwszy raz na Wyspę PAG. Z przyczepą kempingową do Chorwacji. Kemping STRASKO i pierwsze wrażenia

Hobby na haku

Pierwszy raz z przyczepą kempingową jedziemy na wyspę. Wybieramy wyspę Pag, ze względu na możliwość dostania się na wyspę mostem. Nigdy nie byliśmy na Pagu, dlatego sami jesteśmy ciekawi jak ta wyspa wygląda. Naszą destynacją jest Camping Strasko. Po pierwszym kontakcie z tym kempingiem, jego ogrom trochę przytłacza. Później jest już tylko lepiej.
⏱ Rozdziały ⏱
7:17 Dojechaliśmy na kemping, pierwsze wrażenia
7:53 Rozstawiamy się na parceli
10:10 Idziemy na plażę
#chorwacja #straško #wyspa #pag #tunel #svetirok #dalmacja #przyczepakempingowa #caravaning #camping #travel #trip #wakacjewchorwacji #wakacjenakempingu #adriatyk #drogadochorwacji

@--Kwinto--
@--Kwinto-- 14 сағат бұрын
W nieco wcześniejszych czasach, gdy nie było autostrady i trzeba było się przebijać wąską drogą przez góry, moja żona o słabych nerwach wstępnie się przygotowywała wypijając, zamiast kropli nasercowych, pół butelki wina. Ja, dumny i blady, prowadziłem naszą poczciwą Mazdę 323. Któregoś roku pech chciał, że w tej górskiej trasie nagle powalil mnie atak jakiejś kolki czy woreczka i trasę z serpentynami nad przepaścią musiała dokończyć moja nabzdryngolona żona 😉
@Hobbynahaku 13 сағат бұрын
@@--Kwinto-- @--Kwinto-- niesamowita historia 😅 mamy nadzieję że wszystko dobrze się skończyło. Pół butelki wina to prawie,prawie w limicie😉 a kto wie🤔 może w tamtych czasach i w tamtych rejonach była najtrzeźwiejszą osobą za kierownicą 😉
@user-tk1ce4yg2q
👋👋👋
@halinagrabska5923
@halinagrabska5923 7 күн бұрын
Byłam na wyspie Pag piękna wyspa
@Hobbynahaku 7 күн бұрын
@@halinagrabska5923 tak, naprawdę piękne okolice. Z chęcią byśmy tam jeszcze kiedyś wrócili 🥰
@przyczepa.rodzinsonada
@przyczepa.rodzinsonada 8 күн бұрын
Dotrwałem, więc zostawiam ślad. Na Starsko nigdy nie byliśmy. Fajnie było zobaczyć go na waszym vlogu. Kemping piękny. Pag też piękny. Mi movera brakuje. Też tak kalkulujemy jak ją ustawić, jak przedsionek rozłożyć.
@Hobbynahaku 8 күн бұрын
@@przyczepa.rodzinsonada mover to był warunek konieczny przy zakupie przyczepy, po tym jak pierwszy raz pojechaliśmy z wypożyczoną i na parceli nie potrafiliśmy jej sobie wepchnąć na najazd żeby ją wypoziomować😀 miejsce w którym garażujemy przyczepę też jest dosyć ciasne i wymaga manewrowania między samochodami, więc prędzej czy później skończyło by się jakimiś uszkodzeniami. A sam kemping z dnia na dzień podobał nam się coraz bardziej...
@przyczepa.rodzinsonada
@przyczepa.rodzinsonada 8 күн бұрын
@@Hobbynahaku To prawda ten mover to życie ratuje. Ja już nawet zamówiłem, ale pojechałem potem na wagę i się okazało, że mam tylko 120-130kg ładowności. Mover i akumulator by mi ją praktycznie całkowicie odebrał, no i teraz się proszę ludzie dokoła o pomoc. W następnej przyczepie to już na bank będzie mover!
@Hobbynahaku 8 күн бұрын
@@przyczepa.rodzinsonada trafione w punkt.
@paweg.9572
@paweg.9572 5 күн бұрын
Usłyszałem BAG i się zląkłem 😅 rozgadało sie towarzystwo. Tylko jakoś tak poważnie sie zrobiło. Nawet gangsta rap wleciał 😆 mało hihihi było 😅 pozdro ziomeczki, joł 😆
@Hobbynahaku 5 күн бұрын
@@paweg.9572 ooo i to jest ciekawe czy BAG zaaresztował by zestaw z przyczepą kempingową😀 dla gangsta widza - gangsta rap. A na koniec to czego ci brakowało: hihi hi hihi
@lem8088
@lem8088 2 күн бұрын
Na pierwszy wypad do chorwacji jaki kemping polecacie?
@Hobbynahaku 2 күн бұрын
@@lem8088tak naprawdę wszystko zależy jakie są Wasze preferencje. Byliśmy tylko na trzech chorwackich kempingach. Każdy z nich był w innym regionie,każdy z nich był inny. Bi Village Istria- największy plus dla nas to bliskość do miasteczka Fažana, w maju cichy i spokojny, kemping z trzema basenami. Kemping Lavanda- półwysep Peljesac. Kemping niewielki, ok 50 stanowisk,parcele niewielkie ale wystarczające. Największy plus to prywatna plaża na której zawsze jest sporo miejsca, nawet w szczycie sezonu. No i Strasko na wyspie Pag, kempingowe miasteczko. Na wszystkie wrócilibyśmy ponownie ale na Strasko poza wysokim sezonem. Cena w sezonie wysokim dla nas jest zbyt wysoka a nie korzystaliśmy w pełni z atrakcji które on oferuje. Na pierwszy raz 🤔 może coś na Istrii, bo najbliżej
@lem8088
@lem8088 2 күн бұрын
@@Hobbynahaku Dzięki bardzo za wskazowki :)
@Hobbynahaku 2 күн бұрын
@@lem8088 to są bardzo ogólnikowe wskazówki ponieważ ciężko coś podpowiedzieć, nie wiemy jak mają wyglądać Wasze wakacje i jak spędzacie wolny czas. Kolejna sprawa to cena kempingu jaka jest dla Was akceptowalna bo tu zakres też jest bardzo szeroki. Pozdrawiamy
Odbieramy nową przyczepę kempingową! - Dethleffs Beduin 550 BET Scandinavia
CHORWACJA Jedziemy w ciemno / Szukamy Apartament z basenem VLOG 2024
Best father #shorts by Secret Vlog
Secret Vlog
DO YOU HAVE FRIENDS LIKE THIS?
dednahype
Does size matter? BEACH EDITION
Mini Katana
Laskowa - najbardziej stromy polski podjazd (26%)
ProjektyPrzygodowe
ZAMACH NA DONALDA TRUMPA❗ SOŚNIERZ VS ŚMIESZEK I KIERWIŃSKI!