PLANINARSKA OPREMA Što ja nosim u planine? *CIJENE I IZDRŽLJIVOST*

Robert Nuli

👉 Pogledaj opremu koju ja koristim na PLANINARENJU. Vidjet ćemo i stanje nakon 1. godine korištenja te koliko je koja stvar koštala. Znači cijene i stanje.
POPIS PLANINARSKE OPREME
Dodaci 14:05
Završni savjeti 16:51
#OpremaZaPlaninarenje #Planinarenje
Ukoliko vam financijske mogućnosti dozvoljavaju podržite moj rad da mogu POSJETIT što više VRHOVA, i SNIMITI što više VIDEA. Možete pomoći preko KZbin članstva, Paypal donacije ili Bitcoin donacije, linkovi su odmah u nastavku. Hvala
🆘 PODRŽITE MOJ RAD, Veliko Hvala 🆘
KZbin Članstvo: [ / @robertnuli ]
PayPal: [ paypal.me/robertnuli ]
Bitcoin: [ 14yyb87SSpzXpLnoXCa9ff6kLY5oEJjUwP ]
🌄 SVI HRVATSKI VRHOVI 🌄
Video serijal u kojem možete pratiti moje pohode na sve hrvatske planinarske vrhove:
• SVI HRVATSKI VRHOVI
👨‍👩‍👧‍👦 Slijedite me: 👨‍👩‍👧‍👦
Instagram: [ / robi.nuli ]
Web stranica: [www.robertnuli.com]
Twitter: [ / robertnuli ]
Facebook: [ / robertnuli1 ]
Pinterest: [ / rnuli ]

@RobertNuli 3 жыл бұрын
POGLEDAJ serijal SVI HRVATSKI VRHOVI kzbin.info/aero/PLm2mDpDv8FiSBDlQG-NxEm2HzDc6q9lxc
@lucijeanej 3 жыл бұрын
Hvala puno na savjetima. Za početnike zlata vrijede!
@RobertNuli 3 жыл бұрын
Nema problema Alph. Naravno samo naprijed. Drago mi je da počinješ s planinarenjem i uživanjem u prirodi. Tako da sretno!
@lucijeanej 3 жыл бұрын
@@RobertNuli Hvala ti. Btw. di si kupio Darn Tough čarape? Na Amazonu je shipping nenormalan.
@RobertNuli 3 жыл бұрын
Kupio sam na eBayu. Prije sad već više od godinu dana. I isto su dosta koštale. Mislim da oko $35. Ali čarape i gojzerice na tome nisam štedio...
@@RobertNuli Ok hvala ;)
@mbiketv4042
@mbiketv4042 9 ай бұрын
savjeti su ok , posebno bravo za stapove . odseci dren sa racvom na vrhu . poz sa Sar Planine ,
@RobertNuli 9 ай бұрын
Hvala. Drago mi je da ti se sviđa. Pozdrav i sretno!
@juricavrbanec7025
@juricavrbanec7025 2 жыл бұрын
Odlican
@RobertNuli 2 жыл бұрын
Hvala Jurice. Pozdrav i sretno!
@karlotrbovic6820
@karlotrbovic6820 Жыл бұрын
Ja sam prošao VPP 2 puta i većinu planina u Hrvatskoj, vani Alpe, Durmitor, većinom kao student s budget McKinley ili iz Decatlona opremom osim gojzerica i tenisica to sam imo Salamon ili Milet jer su mi najviše pasale, bavim se i alpinizmom ,brdskim biciklizmom itd. Nagledao sam se svega od ekipe u japankama, ali najviše na našim planinama ima preseravanja tipa ekipe koja ima para, počne baviti s time pa kurčenja radi primjer kupe tvrde zimske ekspediciske gojze od oko 500 eura pa onda kukaju kad ih nažuljaju. Najjači mi je lik kad smo išli na Alpe na bordanje lik neki dao 4000 kn za neku kurac-palac jaknu onda da ju ne podere obuče nekakav obični šuškavac. Za sve naše planine osim zimi i dubokog snijega nije potrebno puno ulagati u skupu opremu jer većinom su to vikend izleti. Drugo su višednevne ture tipa VPP ili trailovi, onda je zbog kvalitete, težine i volumena potrebna skuplja oprema tipa šator, vreća Osim gojzi i čarapa to treba tražiti kvalitetnije ovisno o dobu godine i uvjetima za planinarenje s ostalim ne treba pretjerivati pogotovo početnici koji tek počinju planinari.
@RobertNuli Жыл бұрын
Super Karlo. Hvala na informacijama. Da osim čarapa i gojzerica sve drugo je manje važno kod nas u Hrvatskoj. Pogotovo na kontinentalnim planinama za toplijeg vremena. Treba samo volja i želja. Pozdrav i samo naprijed! Sretno u planinama!
@itrygames3207
@itrygames3207 3 жыл бұрын
nebi nikada rekao,zanimljivo !
@RobertNuli 3 жыл бұрын
Nadam se da će vam poneka informacija iz videa biti korisna. Pozdrav
@CROYAGER
@CROYAGER 3 жыл бұрын
Odličan opis opreme, nego, gdje kupiti sprey protiv divljih životinja odn. medvjeda? Pitam jer sam morao odustati od Velikog Kobiljaka radi dotičnog dlakavca koji se javljao u daljini i nije mi se išlo dalje bez ičega što bi imao za obranu od medvjeda.
@RobertNuli 3 жыл бұрын
Ima nekoliko trgovina gdje se može kupiti. Samo upišete sprej za medvjeda. Ja sam kupio ovaj www.suzavac-argus.com/trgovina/suzavci/papreni-sprej-za-samoobranu-pfeffer-ko-fog-100-ml-magla/ . Iako ne znam koliko bi sprej pomogao kod napada. Mislim da je to više ono kao posljednja linija obrane i plan C ne čak ni plan B. Treba raditi buku da ne iznenadimo i preplašimo medvjeda, izbjegavati medvjeda i tako. Mislim da je sve drugo prije spreja. Tako ja na to gledam. Pozdrav CROYAGER i sretno u planinama
@ivankaticic8840
@ivankaticic8840 3 жыл бұрын
u svakom army shopu
@quazar912
@quazar912 Жыл бұрын
ja bio ove godine u 5 mjesecu na V Kobiljaku(ima video na mom kanalu) i nisam ga čuo 🤣...ja sam kupio sprej u čini mi se american shopu prije 2 godine i nisam ga trebao koristiti za sad
@Goghahahahahaeej
@Goghahahahahaeej 4 ай бұрын
Sprej se prska ako ne i pre "susreta" jer miris odvrati zivotinju od prilaska nepoznatom smradu. Barem sam tako cula, ako gresim ispravite me. Npr ako ste u satoru, naprskati ispred satora kad cujete medveda
@ajmobijeliale
@ajmobijeliale 3 жыл бұрын
Robert imaš li možda neki savjet koje gleznjače da uzmem koje nisz toliko skupe,tek se upuštam u svijet planinarenja i nadam se svemu dobrom.
@RobertNuli 3 жыл бұрын
Ja sam jako zadovoljan s ovim Solomon modelom koji imam. Ali su dosta skupe i čini mi se da neće izdržati previše kilometara. U početku sam koristio samo Adidas planinarske tenisice, ali ovaj noviji Swift model mi nije dobar, nema amortizacije. A kad sam krenuo na Velebit i Dinaru onda sam kupio ove 4D 3. Tako da nemam uopće iskustva s nekim jeftinijim modelima gojzerica. Naš gledatelj D Seb preporuča Nike Manoa koje su oko 700kn, ali on ih je uspio kupit u Intersportu za 330kn na akciji. Kaže da ih nosi po 5 godina i da drže preko 3000 km. I da su dobre, udobne i nema žuljeva. Tako da možeš probati s tim modelom. Ili da ih barem probaš negdje u trgovini pa odlučiš. Pozdrav i sretno u planinama Patron
www.intersport.hr/nike-manoa-leather-boot-muske-cipele-73113
Svakodnevna brutalna upotreba topla nepromočiva. Meni traju oko 2 godine stim da svaki dan hodam u njima. Jedino preko ljetnih mjeseci koristim tanje tenesice. Malo je teža čvršća i glomaznija i treba ju razgazit i kad se kupuje treba pazit na veličinu. Bar meni su cijelih 2 godine nepoderive. Highlander velebit bez beda i žulja. Da si samo vidio kakve žuljeve su ljudi imali s hoka i la sportiva. A moguće da ih nisu ni razgazili prije. Pozdrav.
@ivankaticic8840
@ivankaticic8840 3 жыл бұрын
@@dseb6133 Malo si se zabunio, Hoka tenisice su najudobnije tenisice na svijetu (s razlogom ih koristi masu ultra maratonaca), mana im je to što se brzo pokidaju sa strane. Imao sam solomonke i na prvom usponu (i silasku) sam ranio petu, nažuljao i nabio prste. T rex od adidasa isto ne odgovara mojem malo širem stopalu. La sportiva mi se isto čine tvrde ili nije bilo mog broja... Ja bih osim Hoke preporučio i Merrell: jeftinije od većine konkurentskih a udobne su i kvalitetne. Tvoje Nike Manoa mi se ne čine da odgovaraju mojim uvjetima za planinarsku tenisicu. Pozdrav.
@dseb6133 3 жыл бұрын
@Ivan Katičić Upit je bio o gležnjačama ili sam ja neš pobrkao?. E I da je najjeftinije. Manoa definitivno nije za ultra maratonce. Al za hodanje po planinama po pikavom oštrom mokrom skliskom blatnjavom opakom terenu na kojem ti se u svakom trenu može izvrnut stopalo. Za duboka blata od 10 15cm . E za to je najbolja. Za hodanje idealna. Hoka planinarskih cipela nema ispod 1000 kuna. Tenesice možda. A i pedersko načičkane izgledaju.
@morishogo144
@morishogo144 3 жыл бұрын
Adidas terex mi nikako ne pašu na nogu, nit drže nogu kako treba, gaz bacaju na unutra kod palca, šteta. Važno za napomenuti Ljudi trebaju gledati kad kupuju da li su walking ili running. Često vidim ekipu na planinama da nose running tenisice a one nisu dobre kao walking za planinarenje tj. hodanje. Šuze kupujem preko interneta puno je jeftinije i veći izbor nego u dućanima kod nas. Kod nas stare modele iz 2012 prodaju po cijeni novih. Često vidim i ljude iz Zagreba koji dolaze u gorski kotar s ful opremom (ono šmekerija) a puštaju iza sebe smeća kao da su na smetlištu. Žalosno. Preporučujem umjesto sendviča nositi sa sobom nešto hranjivo što zaista daje energiju a ne zabetonira te da jedva ideš dalje. Pozdrav 👍
@RobertNuli 3 жыл бұрын
Odličan komentar Moris! Veoma koristan. Pozdrav i sretno u planinama.
@dseb6133 3 жыл бұрын
Meni osobno najbolja hiking cipela Nike Manoa. Nosim Nike sigurno preko 5 godina od Nike Mandara acg njih više nema u prodaji a sad već 3. il 4. cipela samo Nike Manoa crna koža. Ove zadnje koje nosim kupio sam na jesen prošle god. Znači cijelu jesen, zimu i praktički do ljeta sam nosio a onda samo tako uzeo za highlander velebit 104 i prehodao velebit bez problema i bez žulja. Da ne velim da sam i sad svaki vikend negdje u njima bez problema reko bi da sam prehodo ovu godinu u njima preko 3000 km. Ugodne su za cijelodnevno nošenje po hladnoći i toplijem, ok su i kad su uglancane za otić na neka događanja jer su neutralne crne, kožnate i nisu načičkane ko salomon, la sportiva il neke druge fensi šmensi. Već drugo ljeto kupujem salomon za po ljeti i moram reć uopće nisam zadovoljan neudobne su bježi mi noga a kad jako zategnem onda to smeta ma neću više salomon. Ma to isto spada u fensi šmensi a i načičkane su ko pička zgledam u njima iliti gay. Nema me više u njima preko ljeta. Još moram samo reć nisu uopće skupe ja sam ugrabio u intersportu za 330 kuna fakat dobra cijena jer su se poklopile kojekakve akcije. Inače su 700 kuna. Eto nove su išle u povremena razgazivanja do novog highlandera 😁. Pozdrav i Sretno planinarenje.
@RobertNuli 3 жыл бұрын
@@dseb6133 Super odgovor. Hvala D Seb. Znači Nike Manoa odličan izbor s prihvatljivom cijenom. Nadam se da će ovaj komentar pomoći nekom planinaru i ljubitelju prirode koji ovo gleda. Također pozdrav i vama i sretno.
@zagreb2012
@zagreb2012 3 жыл бұрын
Moris, ajde mi objasni zasto nebi nosio tenisice za trail? Imam Salomon Speedcross 5 i gamaše (blato i malo snjega) ili Sense ride (kamen, suho, ljeto) posto kod nas nema puno tehnickih staza i na svakoj nozi ustedis barem 200-300 grama, sto ti puno znaci ako zelis udariti brzi tempo.. npr trcanje niz Debelo brdo u gojzama je nemoguce.. Gojzerice bi preporucio ljudima koji su teški, idu na više dana, staza je jako tehnicka (kamen, vrhovi van Hrvatske), ma da i za to ima Alpine model..
@RobertNuli 3 жыл бұрын
Evo dok čekamo odgovor Morisa za usporedbu running vs walking (ja baš ne trčim pa nemam nekog iskustva) ja bi samo rekao zašto su gojzerice bolje od tenisica. Ove godine na Malom Rajincu da sam imao tenesice uganuo bi gležanj. I to dosta gadno. Gojzerice su mi zadržale gležanj. A budući da ja idem solo vjerojatno bi me HGSS trebao spašavati. Tako da ovo je jedan od razloga. I to se ne događa često. Možda jednom godišnje se neki kamen izvrne posebno na kukovima na Velebitu, ili se na nekom spuštanju krivo stane. Ali u tom trenutku gojzerice/gležnjače/čizme zlata vrijede. Pozdrav i sretno u planinama Tomislave
@milanmetalovejnovic7875
@milanmetalovejnovic7875 2 жыл бұрын
ranac evoc patrol 32l
@RobertNuli 2 жыл бұрын
Pozdrav Milane. Super izgleda. Hvala na preporuci, sigurno će pomoći i meni i gledateljima. Nadam se da ćeš uživati i u ostalim videjima i pomoći ponekad s nekim savjetom. Sretno u planinama i prirodi! Uživaj
Šta poneti na višednevno planinarenje?
Analogni nomad
MISS CIRCLE STUDENTS BULLY ME!
Andreas Eskander
Schoolboy - Часть 2
⚡️КАН АНДРЕЙ⚡️
НРАВИТСЯ ЭТОТ ФОРМАТ??
МЯТНАЯ ФАНТА
Greške u oblačenju za Outdoor aktivnosti
Outdoor Tested
Šta morate da znate pre nego što krenete na planinarenje?
Radio-televizija Vojvodine
Osnovna oprema za PLANINARENJE * 10 najbitnijih stvari *
Josip Bačić
Ranac i oprema koju nosim na BUSHCRAFT 🌳🌲⛰️🏕️
MILITARY SURVIVAL- VOJNO PREŽIVLJAVANJE
Sasvim prirodno: Lekcija o preživljavanju (Jovan Memedović)
RTS Sasvim prirodno - Zvanični kanal
Koju planinarsku opremu koristim i šta je bitno za početnike?
Herbal Athlete
OPREMA ZA PLANINARENJE - Camino Krk
EduKamp
MISS CIRCLE STUDENTS BULLY ME!