Podlasie: Białowieża, Kraina Otwartych Okiennic, Białystok.

Gravelowe Opowieści

Rzuciliśmy wszystko i pojechaliśmy na Podlasie. Długi weekend wakacji, kiedy to wszystkie trasy są oblegane przez tłumy, my wybraliśmy ciszę i spokój. Malownicze wioski w Krainie Otwartych Okiennic, Białowieski Park oraz nowoczesny Białystok. Zapraszamy.
GPX:
ridewithgps.co...

@enjoyallvideo7
@enjoyallvideo7 Жыл бұрын
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@Cykloop
@Cykloop Жыл бұрын
Kapitalne miejsca i świetna realizacja.👍 Brawo Grzesiek. Mam w planach kiedyś w przyszłości więc na pewno skorzystam z Waszych relacji. Pozdrowienia dla Was👋 Ps. Nie zapominaj o jesiennym Beskidzie Niskim.😀 może w któryś weekend kolorowy w październiku?
@graveloweopowiesci Жыл бұрын
Hej. Podlasie z pewnością warto przejechać, choćby dlatego żeby wyrobić sobie swoją opinię 🔥🚜. Pamiętam o naszej wyprawie. Nagramy świetny odcinek 👍🏻💣 chociaż trochę się obawiam Twojego Beskidu 🤪 Pozdro
@marekmtb6256
@marekmtb6256 Жыл бұрын
Świetny film, klimat polskich wsi jest nie do opisania. Widzę że tym razem bez żadnego pecha i nieszczęścia 😁😉. Czyżbyście mieli plany odwiedzić Kamila i NieKamila? Pozdrawiam
@graveloweopowiesci Жыл бұрын
Dokładnie. Bez pecha, bez ludzi, bez narzekania 😂. Wyczułeś temat: byliśmy w ekologicznym studiu, ale z wizytą o świcie. Już w sobotę do śniadania będzie można obejrzeć następny odcinek z Podlasia. 🔥💪🏻 Pozdro
@marekstaski8143
@marekstaski8143 Жыл бұрын
Byliśmy w tym roku na urlopie na Podlasiu i się zakochaliśmy w tych terenach ♥️ wszystkie te miejsca odwiedziliśmy i oczywiście jeszcze więcej 🙂 tam gdzie jedliście babkę ziemniaczaną mieliśmy naszą bazę wypadową u tej miłej Pani także na Podlasie na pewno wrócimy a tak na koniec to ta zagroda żubrów w Białowieży nie wart swojej ceny najgorzej wydane pieniądze na urlopie. Pozdro
@graveloweopowiesci Жыл бұрын
No proszę. Czyli przez presję czasu nie rozczarowaliśmy się. Dzięki za podpowiedź. Pani z Trześcianki faktycznie bardzo miła, klimat wsi jak z dzieciństwa. Pozdro 🔥
Podlasie: Białystok, Królowy Most, Kruszyniany, Supraśl
Bagnowka
KRAINA OTWARTYCH OKIENNIC PODLASIE 2023
makoontheGO
Podlasie. The land of open shutters