Podróżowanie

Source:
www.spreaker.com/episode/podr...
I jak matka matce chcę powiedzieć: "Z jednej strony, totalnie i w pełni godzę się z tym, że mając dziecko, moje życie wygląda inaczej, niż przed dzieckiem. To trochę jakbyśmy się ze wsi wyprowadzili do centrum miasta- oczywiście, jest nowa rutyna, nowe przyjemności, nowe okoliczności, nie znaczy to, że są GORSZE tylko że są INNE. Mamy inny widok z okna i inne bodźce. Ja decydując się na dziecko absolutnie wiedziałam, że moje życie się zmieni. Ja uważam, że trzeba znaleźć złoty środek. Jak w każdy piątek chodziliśmy sobie na imprezę, to logiczne, że nie będziemy chodzić co piątek i zabierać ze sobą dziecka. Jak spaliśmy do 11, to logiczne że te czasy kiedyś powrócą, ale nie z dwulatkiem. Można się oczywiście zapierać piętami i wciskać nienawidzącego fotelika niemowlaka do auta i jechać z nim z Gdańska do Zakopanego, ale czy ktokolwiek jest wtedy szczęśliwy i zadowolony? To jak zapraszanie weganina na mięsną kolację. Można to pogodzić, ale trzeba myśleć o każdym."

@katarzynakowalska2288
@katarzynakowalska2288 4 ай бұрын
Zwidzaliśmy USA z dwójką dzieci 4 i 5 lat. 3 miesiące rollercoaster ... 😂 Prawie się rozstaliśmy z mężem 😂🎉 ale mimo wszystko cieszę się że byli, zobaczyli, poznali i cóż... Czułam się momentami jak wariat ale widząc ich wykończonych i brudnych na koniec dnia jestem wdzięczna losowi że mieliśmy taka możliwość ❤❤❤❤Naprawdę to napisalam?!😂
@zaneczka2488
@zaneczka2488 4 ай бұрын
Moja córka dość szybko nauczyła się,że jej potrzeby są stawiane przed moimi. Hasło mamo kupa w pewnym momencie było hasłem, które kończyło zakupy, rozmowy ze znajomymi, w zasadzie każdy moment,który był dla niej niewygodny.Później okazywało się,że wcale nie chce i tak naprawdę to nie chciała.... Podobnie było -z mamo cyca (karmiłam ją 2 lata). Dzieci to cwane bestie.
@Papi727
@Papi727 4 ай бұрын
Od razu skojarzyło mi się z chorowaniem z dzieckiem. Ciul, że jest się umierającym, leci ci między nogami, gorączka, czujesz się połamana, trudno, dziecko potrzebuje uwagi... To jest trudne. Podróże z dzieckiem, podziwiam. Dla mnie misją było pojechać do teściowej, która mieszka ok. 13 km dalej. A teraz, gdy nie mamy samochodu, to już w ogóle... Nie mam na myśli dziecka, bo syn sobie świetnie radzi, bardziej chodzi o mnie, o pamiętaniu o wszystkim. Ale z dziećmi w podróży jest tak samo jak w restauracji. Żeby dziecko nauczyło się jak funkcjonować w danej sytuacji, musi w niej przebywać, no trudno. Raz z mężem pojechaliśmy nad morze na dzień z prawie pół rocznym synem. Daliśmy radę, ale to było upierdliwe. W drodze powrotnej syn zaczął tak płakać, że usiadłam z nim z tyłu i co jakiś czas uspokajałam przy piersi. Czy jeszcze kiedyś pojedziemy z nim gdzieś? Pewnie tak, ale będę musiała uzbroić się w pokłady spokoju, cierpliwości i nie wiem czego jeszcze 😁
@izabelakorzinska8586
@izabelakorzinska8586 4 ай бұрын
Cos niebywalego te Twoje spostrzeżenia dziewczyno… czemu nikt mi tego nie mowil zanim zdecydowalam sie na dziecko:) Super podcast!!!
@jasmintea2132
@jasmintea2132 4 ай бұрын
Ja na każda swoja podroz biore ze soba moją emerytowaną mamę. Byla Z nami juz w azji na 6 tygodni, w Izraelu na miesiac, w roznych krancach europy i w Kanadzie. Wszyscy bardzo zadowoleni. Bardzo polecam!
@december125690
@december125690 4 ай бұрын
Nie każdemu można polecić podróż z rodzicem..
@jasmintea2132
@jasmintea2132 4 ай бұрын
@@december125690 nie każdemu można niczego polecić
@olga.sz-ska
@olga.sz-ska 4 ай бұрын
Genialne! Asiu, uwielbiam Twój punkt widzenia i po raz kolejny "zrobiłaś mi dzień"! Dziękuję! ❤❤❤
@fruzia2544
@fruzia2544 4 ай бұрын
Smart games, układanki na magnes czy kolorowanki wodne- mają zamykane pojemniki na wodę. Co do psiego patrolu-ratowaly nam życie, tylko majtki z pieskami chciał nosic;) im starsze tym lepsze bajki można oglądać, a teraz animacje są super;)
@magdalenasejwa7529
@magdalenasejwa7529 4 ай бұрын
Dziękuję 🤗💚
@martajaworska5579
@martajaworska5579 4 ай бұрын
Bylam raz z Chorwacji i małżeństwo mieszkające na 1 piętrze miało.mega kłopot bo dzien przed naszym przyjazdem spadlo im ze schodów To była masakra, najeździli sie po szpitalach, aptekach bo zdarł sobie skore z buzi ciągle potem za nim biegali, zero przyjemnosci i nic z tego wyjazdu nie użyli Współczułam im naprawde
@kingakijewska3261
@kingakijewska3261 4 ай бұрын
Mój syn jeździł tyłem do 7 roku życia, wtedy przestał się mieścić 😂 ile się nasłuchaliśmy od wszystkich, że przecież niewygodnie, że juz trzeba przodem. Wszyscy marudzili, oprocz Niego 😂 jestem z nas dumna, że daliśmy radę. Szacun za Psi Patrol! Super odkrycie na gry w podróży to takie magnetyczne za 12 zł z Biedry 😅
@lolakowalska8968
@lolakowalska8968 4 ай бұрын
Świetne!
@kowadelko01
@kowadelko01 4 ай бұрын
Mam to samo zdanie o fotelikach z wypożyczalni, w związku z tym na Cyprze nosiliśmy ze sobą dwa nasze foteliki między lotniskiem, autobusem, hotelem i wypożyczalnią aut. Do tego bagaże i dwójka dzieci (3 i 5 lat). Tak, było to torturą 😅
@daria6374
@daria6374 4 ай бұрын
Z mojego 12-letniego rodzicielskiego doświadczenia już wiem, że urlop, a rodzinny wyjazd wakacyjny to dwie ZUPEŁNIE różne rzeczy 😁 Dzięki za podkast, mam podobne przemyślenia 👍😉
@agnieszkamichalska3011
@agnieszkamichalska3011 4 ай бұрын
Moje dziecko lubi stałość więc od kilku lat jeździmy do tego samego hotelu w Hiszpanii. To nam załatwia kwestie logistyki, wiemy co gdzie jest. Jemy w hotelu. Aha i jest taras gdzie dzieci nie mają wejścia 🤩 więc poczytałam też troszkę.
@user-bs3iu3or1p
@user-bs3iu3or1p 4 ай бұрын
@AnetaGierasimowicz
@AnetaGierasimowicz 4 ай бұрын
Niedawno odważyłam się na pierwszą "podróż" do dziadków, pociągiem z moją dwulatką. Niedługo po przyjeździe dziecko dostało jelitówki i załatwiło cały zapas ubranek w parę godzin. Na razie mam dosyć podróży na cały rok.
@nianiaogg88
@nianiaogg88 4 ай бұрын
Lisy w Edenie pokazują jak jest i nie kolorują życia z bąbelkiem w Vanie 😊 Ale ja osobiście w wakacje z dziećmi przeżywam mikrozałamania nerwowe (średnio kilka razy dziennie) 😂😂😂
@esowa8018
@esowa8018 4 ай бұрын
Moja córka umiejętnie pozbyła nas tego problemu. Ponieważ ma taką chorobę lokomocyjna, że siedzimy w domu żeby się nie odwodniła w podróży 🫠 Plany na podróże były ambitne, ale jest jak jest 🤷🏼‍♀️
@AnetaGierasimowicz
@AnetaGierasimowicz 4 ай бұрын
O witam w klubie. Moja nie rzyga tylko w metrze i pociągu
@Anjak_
@Anjak_ 2 ай бұрын
Foteliki i ich transport to jakiś dramat, ogranicza nas to w podróżach. Tyle ”dobrego”, ze młody nie moze latać samolotem do jakiegoś 5 rż przez problemy laryngologiczne 😅
@piziaaa
@piziaaa 4 ай бұрын
Chciałam uniknąć Psiego patrolu , ale jednak czasem oglądają. A za pościel z tymi pieskami oddali smoczki (bliźniaki 2,5 roku) 🤷‍♀️
@Ola_themom
@Ola_themom 4 ай бұрын
Ja wracałam samolotem z chorą dwulatką (covid). Byłam wtedy jeszcze w czwartym miesiącu ciąży. W trakcie lotu obrzygała mnie całą. Musiałam iść zarzygana z nią na rękach do tej miniaturowej kabiny WC żeby się jakoś ogarnąć, ona nie chciała ze mnie nawet na sekundę zejść…nie chcę już nawet pamiętać o tym 🥲
@tuokuniewska3365
@tuokuniewska3365 4 ай бұрын
kurwa ale DAŁAŚ RADĘ!!!! kumasz? ja bym nie dała chyba! nawet w tamtej sytuacji sobie poradziłaś! i to już za Tobą, jesteś wielka! :)
@Ola_themom
@Ola_themom 3 ай бұрын
@@tuokuniewska3365 to chyba mózg gadzi się włącza wtedy 😅
@patrycjakwiatkowska9428
@patrycjakwiatkowska9428 4 ай бұрын
Moze i unikniesz Psiego Patrolu, ale potem są jeszcze Pokemony;)
@tuokuniewska3365
@tuokuniewska3365 4 ай бұрын
O kurde pokemony lubię sama 😂
Kroki milowe
Zmartwienie
MEGA BOXES ARE BACK!!!
Brawl Stars
MEU IRMÃO FICOU FAMOSO
Matheus Kriwat
Jak zbudować dobrą relację, czyli rzecz o zaufaniu. Gościnnie Miłosz Brzeziński
Małgorzata Machniewicz - Pani od zmiany
#19 Joanna Okuniewska | Po co mamy dzieci?
BizuteriaYES
O czym milczy historia? Kleopatra. Radio Katowice, 17.03.2022.
Radio Katowice
Pływanie w chaosie
Jak wytrzymać z samym sobą (i z innymi) | Miłosz Brzeziński
Mała Wielka Firma
Kredens na wspomnienia
Nasza wieczorna rutyna | ODC. 83 | mama lama
mama lama
Достали существо из под земли
RICARDO
Когда все обошлось 😮‍💨 | Королева Двора
Аминка Витаминка
小丑女太帅了 #小丑#shorts  #天使
好人小丑
37.First Day as a Zombie💀
Limekey0
ПРИДУМАЛ ВЫХОД (@inaciomundoafora - Instagram)