Portul Tomis,Plaja Modern și Plaja Trei Papuci.Locul unde se tine Neversea.

Silviu Petrescu

@gherasimlucian7104
@gherasimlucian7104 11 ай бұрын
Sorry prietene...din cate stiu nu sezloange , nici sezloane ...ci , sezlonguri...😃
@dncviorel 11 ай бұрын
Sezlongi? un sezlong, doi sezlongi
@emalu8574
@emalu8574 11 ай бұрын
Te salut Omule Bun! Apreciez efortul pe care îl faci pentru a ne prezenta în mod obiectiv starea Litoralului nostru și îți mulțumesc! Din păcate (și o spun cu tot regretul) mi-a fost confirmată opțiunea de a nu mai petrece vacanța pe Litoralul românesc de peste 20 de ani😢! Și nu pentru ca sunt fițoasa, dar respect timpul liber și resursele financiare.. Am vizitat, am văzut și am plecat! M-au năpădit amintirile și am retrăit nostalgia vacanțelor petrecute în Tabăra de la Năvodari (primite drept premiu😊), cu distracție, cu discoteca... Mulțumesc și precizez ca am apreciat încă de anul trecut cum arata Mangalia, Eforie Sud și Techirghiol! Deci se poate decent, curat, fără muzici și porumbi pe plaja! Te asigur că ținem legătura în continuare!
@raresionescu2894
@raresionescu2894 11 ай бұрын
Chiar daca nu esti fanul transportului in comun, ar fi extraordinar daca ai putea sa ne prezinti o calatorie cu autobuzele electrice gratuite care circula intre Mangalia - Neptun - Olimp. In 15 ani de calatorit in Europa si nu numai nicaieri nu am mai intalnit asa ceva. Am primit in Geneva un card cu gratuite pe transportul public la cazarea in hotel, am mers intre Nisa si Cannes sau Nisa si Monte Carlo cu autobuze tarifate precum liniile normale din Nisa, am vazut transport gratuit pentru localnici in Tallinn, insa transport gratuit pentru turisti nu am mai intalnit nicaieri, asta e cu adevarat ceva unic ce merita promovat.
@emiliapop8949
@emiliapop8949 11 ай бұрын
Frumoase plajele din Constanța. Sa ai o zi buna!
@marianeculai6483
@marianeculai6483 11 ай бұрын
SI UNII ROMÂNI SUNT CU DOI DE R,CA RROMII! MĂREFER LA CEI CARE DAU MUZICA LA MAXIM PENTRU A FI LUAȚI NÎN SEAMĂ!
@klarafratila1495
@klarafratila1495 11 ай бұрын
La sfarsitul lunii mai am facut un week-end in Bulgaria la un resort de golf, splendid! Dar ceea ce vreau sa spun este ca la intoarecere ne-am oprit in Constanta si am mancat la un pub chiar in dreptul plajei Neversea, cred ca langa un salon de evenimente comunistic. Mancare fff buna, eram 5 persoane si fiecare a comandat un alt fel de mancare, toate bune, servire OK, nu foarte ieftin dar nici sa trebuiasca sa faci un credit bancar!, super gustos si un loc unde ne-am simtit bine. Deci locuri bune se gasesc, asteptam sa ni le arati tu, in calitate de om al locului. Deci tinem legatura!
@feliciamunteanu5022
@feliciamunteanu5022 11 ай бұрын
Te apreciez, Silviu ! Pluralul de la șezlong= șezlonguri.( nu-i o critică) Continua, ceea ce faci e ok.😊
@milin6656
@milin6656 11 ай бұрын
Covorul din moscheea din centru este intr-adevar cel mai lung din lume (tesut manual), el fiind adus de la moschea din insula Ada Kaleh, pe care Ceaușescu a scufundat-o când a construit barajul și centrala de la Porțile de Fier.
@stefanisac6368
@stefanisac6368 11 ай бұрын
În interiorul geamiei din Ada Kaleh s-a aflat cel mai mare covor din Europa (nu din lume!), care a fost dăruit în anul 1904 de sultanul turc Abdul Hamid al II-lea. Covorul a fost lucrat manual timp de 17 ani la centrul artizanal Hereke din Turcia; el are o lungime de 14 metri și o lățime de 9 metri, cântărind 490 de kilograme.
👍👍🤗🙏🙏🙏❤️
@janoshegedus8086
@janoshegedus8086 11 ай бұрын
si eu am stat cateva veri in tomis nord pe strada suceava am avut doi insi o garsoniera la parter in coproprietate mergeam la mare prin parcul tabacariei si prin satul de vacanta vechi pana la cleopatra acolo era locul nostru preferat in satul de vacanta doi frati machedoni faceau cei mai buni mici de pe litoral faceau mici pe patru ratare imense si tot nu ajungeau era coada tot timpul acolo a baut fiica mea prima bere neagra din viata ei cu mine la 14 ani
@georgedanaila3163
@georgedanaila3163 11 ай бұрын
Salut. Se spune șezlonguri nu sezloange...
@sencoviciclaudiu6959
@sencoviciclaudiu6959 11 ай бұрын
Dintre toate plajele pe care le-ai filmat , aceasta mi se pare ce a mai faina.
@alexmanea1000
Zi frumoasa, Silviu🤗🤗🤗
@Cristian-A23
@Cristian-A23 11 ай бұрын
Nu am să înțeleg niciodată raționamentul de a pune prețuri astronomice și să stai cu restaurantul gol. Mai ales că acolo vin oameni în slip și maieu, nu vin pentru petreceri de seară în ținute rafinate. Eu aș pune prețuri mai mici care vor da imediat rezultate: rulaj mare, restaurant plin mereu, local căutat prin recomandarea clienților etc. Mulți patroni vor spune că au cheltuieli mari. Dar dacă nu ai un buget care să-ți susțină afacerea, stai acasă, nu te plânge că nu faci față!
@relugaiu3991
@relugaiu3991 11 ай бұрын
Corect, adevărat, exact. La mijloc , clar este ori prostie ori setea de înavuțire. Ce prețuri de neam prost aveau pe-acolo?!?! Ce imbecilitate !!!!
@cata_s2020
@cata_s2020 11 ай бұрын
o duminica frumoasa, frumosi pisoii ... :)
@Delonll
@Delonll 11 ай бұрын
👍🏻👍🏻👍🏻 super vlog ca de obicei
@ciupercabogdan9959
@ciupercabogdan9959 11 ай бұрын
O zi liniștită ❤❤❤❤❤
@nikolay6865
@nikolay6865 11 ай бұрын
🙋‍♂️ apa arata superb🙂 Ținem legătura⛱️⛱️⛱️
@mariapatrascu5937
@mariapatrascu5937 11 ай бұрын
Servus Silviu! Plaja din Constanța +apa curata sunt minunate. Mâncarea, este exagerat de scumpă. Seara frumoasa și, ținem 🌳🤗🙏😊
@ioanignatioan7661
@ioanignatioan7661 11 ай бұрын
Fain,cred ca în aceasta zona mi-ar plăcea sa stau dacă as mai merge vreodată la noi la mare....❤respectele mele pentru vlog..... din ce în ce mai bun ....succes ....și aprecieri maxime Silviu.
@bunibuni6344
@bunibuni6344 11 ай бұрын
Cele mai frumoase plaje Liniște,apa curata nu aglomeratie Super .Multumesc dn Sorin
@lauraichim7590
@lauraichim7590 11 ай бұрын
🎉🎉🎉 Ținem legătura Silviu și Doamne ajută
@lorenasoare7449
@lorenasoare7449 11 ай бұрын
Ce minunăție ❤
@emilpriscu8934
@emilpriscu8934 11 ай бұрын
Minunat și frumos mulțumim pt efortul drpus
♥️🤗🙏👍
@mariaion6830
@mariaion6830 11 ай бұрын
Salutare Silviu. Fumoase si linistite plajele de la Constanta. Multumesc pentru stradania ta, la revedere si tinem legatura! 🤗👏👍
Ținem legătura🤗👍🙏
@margaretauiheli4960
@margaretauiheli4960 11 ай бұрын
La Modern mergeam si eu cu familia, in 85 si 88 am fost 😊,mi-a placut mult !❤🤗😇
@hortenziamihaelarad2566
@hortenziamihaelarad2566 11 ай бұрын
ma mir ca așa puțină lume e dimineața pe plajă,cand e soarele mai bun!!! au luat moda din Grecia unde dorm pana la amiază si noaptea stau pe terase,dar acolo sunt temperaturi mult mai mari! mulțumesc frumos pentru toate filmulețele din toate stațiunile, așa am avut si eu ocazia să simt aerul si ,,spiritul,, mării! sunt tare frumoși pisiceii...doamne ajută!
mai bine sună,,babuinu,,! cred că sunt de-ăștia tineri, teribiliști......am citit azi că a scăzut temperatura apei mării cu zece grade datorită unui efect nu știu cum care a adus curenți reci!
@radu1129
@radu1129 11 ай бұрын
Chiar frumos aici❤❤❤
@danconstantinirimia9714
@danconstantinirimia9714 11 ай бұрын
No salut frumos, felicitări și numai bine om bun
Va salut🤗🤗🤗🙏♥️♥️♥️
respect pentru imagini
@ioneland8066
@ioneland8066 11 ай бұрын
Silviu te contrazic , poți merge în mamaia la o terasă să găsești mai scump,și în celelalte stațiuni să fie mai ieftin , sau viceversa. Dar este vizibil că urăști maxim unele stațiuni. ,,Macaci" sunt peste tot,de ce nu vorbești de acele clădiri din zona ta ce ascund marea?
Așa este...👍🤗🙏🙏🙏
Mulțumesc.
@magda3370
@magda3370 11 ай бұрын
Foarte frumoasa plimbarea❣ M-as "rataci" si eu prin zona portului si pe stradutele din centrul vechi!...
♥️🙏🙏🙏👍👍🤗
@rdcalator6845
@rdcalator6845 11 ай бұрын
Salutare Silviu😊! Din toate statiunile prezentate, as merge la Mangalia, Constanța si Mamaia! Litoralul romanesc este cu bune si cu rele.Imi aduc aminte cand am fost la Mamaia in 2014( aveam cazare in Eforie Nord) si ne am dus sa vedem Mamaia! Eu si soțul am vrut sa ne plimbam cu barca,😅.Eram pe ponton si ne uitam la preturi! Eram doar noi doi, dar in 10 minute cat am așteptat, s a format un grup de 10 persoane, plus un ghid! Acel ghid ne a luat si pe noi( cred ca era un teambilding).Ne am plimbat cu barca cu motor, am vizitat cazinoul si muzeul.
👍👍👍
@doroseidoro8153
@doroseidoro8153 11 ай бұрын
Bravo bro ai facut ce trebuie lumea sa stie cand vrei la mare sau vrei la macaci 3 papaci traiasca tanti aurica cea ma buna gazda str banu mihalcea din constanta!!!
@nuticoman4075
@nuticoman4075 11 ай бұрын
Doamne ajută!
@mariaelenafoote4819
@mariaelenafoote4819 11 ай бұрын
Bunā Silviu, Frumoasa plimbare de dimineata si frumoase plaje. Doar preturile la māncare sunt putin cam exagerate... M-am delectat cu videoclip-ul tāu dar trebuie sā recunosc cā si si Mamaia Nord e frumoasa. Poftā bunā, Duminica placutā si tinem legatura. Cu drag, Mena 🤗❤️👍🌹💁‍♀️
@Florin971
@Florin971 11 ай бұрын
Ca si idee despre preturile de pe litoral : In Tenerife cu all inclusive , pe malul oceanului 4 stele am dat 900 de lei pe noapte pentru 2 persoane , in iulie
@benteudarius7502
@benteudarius7502 11 ай бұрын
Camera de hotel?
@vlad-mh2wu
@vlad-mh2wu 11 ай бұрын
"Macac in toata regula"😂 aveti dreptate d nl Silviu, din pacate ii plina Romania de specimene de astea😢
@stefanisac6368
@stefanisac6368 11 ай бұрын
7:25 Cel mai mare covor din lume, confectionat manual, a fost realizat in Iran si acoperă podeaua unei moschei din Abu Dhabi, unde este intins in incinta moscheii Zayed ben Sultan Al Nahyan, botezata dupa numele fondatorului Emiratelor Arabe Unite. Covorul are 5.625 mp și 25 de culori din care verdele este culoarea predominanta, si a fost facut din 38 de tone de lana si bumbac.
@Digix111
@Digix111 11 ай бұрын
Am vizitat această extraodinară moschee. E adevărat, am văzut covorul.
@odettedizmacsek5392
@@petrescusilviu392 😘
@ottoodell_dell
@ottoodell_dell 11 ай бұрын
Bunā Silviu . Nici nu am shtiut , cā Constantza are asha faine plaje . Frumos filmat/ comentat ! ( style a lá Silviu ,,,, excelent..) Dacā ai avea o cascā / microfon din acela pe o ureche , ar crede lumea cā vb. la telefon ...nu vb. singur.
@danadumi7433
Salutaresi noroc !”🍷🍷
@CharloiRO
@CharloiRO 11 ай бұрын
Like🙌🙌 concertu sa tinut deja sez asta ¿ sau urmeza cand ¿
@anamariafernea9695
Salutare Silviu.👋👋👋👋👋👋👍👍👍👌
@ioanbodea1349
@ioanbodea1349 11 ай бұрын
Filmarea cu noua camera este la calitate f buna,interesant ar fi de folosit și zoom-ul!👍
♥️👍🤗🙏
@simymenik167
@simymenik167 11 ай бұрын
Mulțumesc Silviu pentru incursiunea pe plaja Modern.Cred că nu ai ajuns la Plaja 3 Papuci...Ca localnic, știu că incepe cu următorul golfuleț unde este Plaja Damar, după Neversea,aceasta făcând parte din golful plajei Modern si nu 3 Papuci.După părerea mea ai ratat una dintre cele mai de top plaje ale Constanței,cea situată în zona Spitalul Miltar-Universitate,Zoom Beach,o plajă cu aer Mediterenean,cu verdeață,unde se poate inchiria echipamente de Kite surfing pt doritori,unde se organizează petreceri in aer liber.Poate te mai gândești și iei in considerare o plimbare la acea plajă si la cele din Faleză Nord ,unde este si vestita faleză Santa Maria Bay😊.Sunt tare curioasă să iti aflu părerea, având in vedere că, comentariile tale sunt totdeauna naturale,sicere,realiste😊
Simona..🫣🤗🙏👍♥️♥️♥️♥️♥️
@silva1584
@silva1584 11 ай бұрын
Și noi care îl credeam un cunoscător, om al locului.
@simonazamfir650
@simonazamfir650 11 ай бұрын
👍👍👍👍👍👍👍👍
@doinaboldea8901
@doinaboldea8901 11 ай бұрын
Și🤫🤫🤫🤫🤫🤫te rog . Corect este mi_ar plăcea , și șezlonguri .
@verginiaairinei5948
@verginiaairinei5948 11 ай бұрын
BUNA DIMINETILE, toate si sa fie PLACUTE, FAINE, dar FRUMOASE pt. TOATA ROMANIA, nu pt Guvernantii Inutili, Corupti🤠😜💞❤️!!!! BADE SILVIU(sper ca nu va suparati la apelitiv) STIMA si RESPECT😝👍🙏!!! Constana, este FAINA, dar cand o vezi din tren, e 😜SUPER MISTO, este INSULA CT?, Sa n-o t4aga Putin la BOLSEVICI😜😄😋!!!!
@Shoo7er09
@Shoo7er09 11 ай бұрын
Salut, Silviu. Mi-a atras atentia acel macaque pt ca mi-a amintit ca si "pã Anglia" avem macaci. Exact asa ruleaza ei cand vin si iti aduc mancarea pe care ai comandat-o online. Iar daca nu conduce cu muzica la maxim, poti sa-ti dai seama ca e macaque prin simplu fapt ca mana aproape atinge tarmacul si conduce din locul din spate 😂😂 Si am invatat ca exista si macaci de gen feminin, se comporta exact ca un mascul macaque. La genul feminin se spune macaca? Ganduri bune 🙌
🫣👍🤗🙏♥️
@cristian39es
@cristian39es 11 ай бұрын
Eu am fost la 7 dimineata,cu catelusa mea.
@ciprizoltan1 11 ай бұрын
Nu știu de ce tot timpul am văzut barca aceea de pirați parcată în port. :)) 30 lei de persoană doar reclamă. Poate daca cumperi toate locurile din barca pornește în larg. Însă asta cu submersibilul chiar mai impresionat :) Cât despre preturi... Chiar nu sunt preturi omenești... Însă în fine :))) poate toți românii câștigă minim 2000€ lunar încât să spună că este un preț omenesc. Sabroso este cel mai omenesc restaurant din Constanța daca nu șnițel din gara sau shaorma de langa mega din gară ori covrigi la un leu de la autogara de langa gara ori mici la 2,5 lei tot acolo langa autogară. Ori kovland cu pui la rotisor. Cât despre Konak :) chiar nu știu ce să spun deoarece pare o țigănie scumpa după mine unu. Pizzaro este altceva daca mergi pe langa muzeu. Așadar la ce spui tu unu despre bărci :) poți să faci cursul de barcagiu deoarece fara permis poți conduce doar bărci mici fara cabina și cu motor de 5 cp.
@alexam.9033
@alexam.9033 11 ай бұрын
Pe alocuri sonorul e slab, sau doar mie mi se pare?
@dncviorel 11 ай бұрын
E foarte slab, asa e. Doar cand tine camera la gura se aude bine.
@nicusorionita8674
@nicusorionita8674 11 ай бұрын
Salut Silviu!!!!! Ma dezamagesti ca tu ca fiind constantean nu ai mai fost la Modern!!! Glumesc dar eu fiind constantean chiar mi se pare putin asa aiurea ca tu copilarind in Tomis Nord sa nu ajungi acolo!!!! Imi este atit de dor de Constanta!!!!! Salutari din Norvegia!!!!
@petrescusilviu392 11 ай бұрын
Am fost pe plaja Modern dar nu am stat sa fac plaja .👍🙏♥️🤗
@RoseN-CJ
@RoseN-CJ 11 ай бұрын
Silviu, cum a fost vremea la voi anul asta? cred ca destul de atipica, nu? nu prea am auzit sa fie frig si apa rece in mijlocul verii...si in Cluj a plouat aproape zilnic, deci f ciudata vremea.
@petrescusilviu392 11 ай бұрын
In general a fost cald...nu așa cald ca în Dubai dar plăcut. Zilele astea apa marii a fost rece..Este un fenomen pe care îl întâlnesc pt prima dată...
@gianinamoldovan-xf6md
@gianinamoldovan-xf6md 11 ай бұрын
Silviu, pe plaja “3 papuci “era terenul de fotbal si aparatele sportive ? Imi poti spune , te rog !
Da ..acolo..🙏🤗👍
Salutari la pisicoti
@original7844
@original7844 11 ай бұрын
A încercat cineva fast-food La Travola situat între Tomis II și Tomis Nord, pe net vad o porție de hamsie la 8 lei suta de grame
@Y1Toube
@Y1Toube 11 ай бұрын
Se vede bine doar ca nu poti face zoom cu aceasta camera noua cu care filmezi,asa e?Pesti aia marisori sa fie hamsii?Numai bine
@petrescusilviu392 11 ай бұрын
Pot face zoom dar inca nu știu toate funcțiile...🫣👍🙏🤗♥️
@Mihaitza07
@Mihaitza07 11 ай бұрын
Plaja Modern ❤ preferata mea. De când eram mic veneam si stăteam toată vara acolo. Nisip foarte fin, apa mica, curata, lume bună. Sunt din București și nu știu dacă am ratat vreo vară fără să bag piciorul în apă la Modern...
@icobalexandru9771
@icobalexandru9771 11 ай бұрын
cand te apuci de gatit? sanatate
Curând 🙏🤗♥️👍
@victorfrv7596
@victorfrv7596 11 ай бұрын
La plaja Tuzla, pe cand?
Când mă întorc în Cta...După 15 august
@dncviorel 11 ай бұрын
Te auzi slab, Silviu. Ridica volumul la sonor (poti face si in post-productie)
@edigri33
@edigri33 11 ай бұрын
Restaurantul On Plounge din portul Tomis , cel de la etaj e aproape in paragina, fiind inchis de vreo 3 ani minim, fostul propritar a murit si baietii lui nu pica la pace cu mostenirea.
Nu știam...🫣😮☹️👍🙏🤗
@Ionela79 11 ай бұрын
fara slapi??? nu suna bine..
@CatalinV
@CatalinV 11 ай бұрын
#ținemlegãtura
@ungureanupolixenia5880
@ungureanupolixenia5880 11 ай бұрын
APRECIERI MAX 😮😮❤😮🎉
@milin6656
@milin6656 11 ай бұрын
Cum se numește plaja din zona restaurantului Reina? Este tot 3 papuci? Sau faleza nord? Acolo unde se dau cu zmeele.
Nu . este restaurantul Reina.👍🤗🙏
@Costa7999
@Costa7999 11 ай бұрын
De plaja 3 Papuci nu am auzit pânã acum ,dar e interesant 😊
@dncviorel 11 ай бұрын
In trecut plaja se chema 3 Pitici, dar dintr-o greseala s-a ajuns la papuci.
@simonapersefona9302
@simonapersefona9302 11 ай бұрын
Pe plaja Trei Papuci am copilărit, la Modern ma duceam rar, că ma enervau scarile! 😂😂😂
@petrescusilviu392 11 ай бұрын
Eu mergeam acolo pe scări înainte de bacalaureat și învățam...Era un loc liniștit și care mă inspiră...
@simonapersefona9302
@simonapersefona9302 11 ай бұрын
@@petrescusilviu392 la mine era locul unde stăteau bunicii mei, pe Puskin. Viata mea a fost la Cireșica! 😂😂😂😂Dar fericirea, la trei papuci! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@LucianLucian764
@LucianLucian764 11 ай бұрын
Salut Cum se numeste camera si ce pret are te rog să îmi spui dacă nu te deranjeaza ? Multumesc!
DJI nu stiu care
@petrescusilviu392 11 ай бұрын
Este Dji osmo pocket. Găsiți cam la 350euro.
@marioarairimin3542
@marioarairimin3542 Ай бұрын
Dar nu au toalete am mers după sălcii.
@Ionela79 11 ай бұрын
blocul rotund se numeste blocul creion...!
blocul spray nu creion
@Ionela79 11 ай бұрын
@@dncviorel caută pe googlee un bloc emblema
@lp7729
@lp7729 11 ай бұрын
Pe plaja unde a fost scena principala Neversea a ramas nisipul plin de mucuri de tigara,plastice,confetti.
@poprafael509
@poprafael509 9 ай бұрын
@adrianapaduraru2775
@adrianapaduraru2775 11 ай бұрын
Bună ziua domnule Silviu. Mulțumim pentru prezentarea Litoralului dar eu regret foarte mult că nu mai gătiți. Pe mine mă odihneau teribil filmele dvs cu gătit. Acolo nu vă enervați și nu vă supărați pe nimeni. Și să știți că se pot face mulți abonați și din vloguri cu mâncare. Vă trimit aici unul din vlogurile cu gătit pe care le urmăresc, din Azerbaidjan ca să știți de ce spun asta. Sunt niște bunici, din Azerbaidjan, filmate de familie cum gătesc. Mă gândeam că așa veți continua și dvs. Asta este. Mulțumim pentru ce ne-ați transmis. kzbin.info/www/bejne/mGSmYZhugdaBa80
@gabrielacraescu3093
@gabrielacraescu3093 11 ай бұрын
Bunicii ii urmarec si eu ii ador.
@petrescusilviu392 11 ай бұрын
Avem timp să gătim...vine vremea rece curând🙏🙏🤗♥️♥️
@gicugiculescu3161
@gicugiculescu3161 11 ай бұрын
👏👏👏💪🫡🙏🥇🏆🥂
@mariusdinca5365
@mariusdinca5365 11 ай бұрын
Zona unde ani de zile am fost la plajă dar cum in zilele de astazi preturile parcarii ,meniurilor de la tersase au facut zona inaccesibilă..preferam malul unui rau de munte ca e mai ieftin
@ciprizoltan1 11 ай бұрын
Sunt cursuri de la cluburile sportive :) Și chiar este un plus pentru copii din zilele noastre. Decât tableta și telefon atunci mai bine antrenament pe plajă. Cât despre fotbal :))) Să nu vorbim deoarece este alta mafie acolo. Iar Hagi știu că își înjură cu draci elevii care îl plătesc ... Așa a dispărut și reclama lui de la bt... Am pus doar o întrebare despre subiect :)))
Dorada de Marea Neagră? :))) Și caracatița tot de acolo? 😂🎉😅😊
@ciprizoltan1 11 ай бұрын
Deja acolo spui de vraja portofelului sau a fraierului :))) Nicidecum vraja mării...
Cât despre Brotăcei cred că este cea mai scumpă piața din tara pe lângă cele din București. Tomis III are cât de cat preturi decente da tot așa trebuie sa ai grija sa nu îți iei sarmonela pe banii tăi 😅
@niculescudan4427
@niculescudan4427 11 ай бұрын
pai nu este ok.. marea era un mare lac.. apa destul de tulbure.. si astazi venim sa papam la tine.. nu sunt de acord tocmai astazi duminica sa tin post mai ales ca ne ai aratat preturi mari la mancare.. adica super mancare.. deci la silviu toti... ..in felul acesta scapa de o problema de banii pe care vrea sa i arunce pe o barca.. pe aia neagra.. a spus un om pe care nu dau 2 bani.. un prieten de al vostru.. sorin ca atunci cand iti cumperi ..un iaht.. ai 2 momente placute.. in momentul cand il cumperi.. ..poti visa plimbari pe mare.. si cand reusesti sa o vinzi..
sesloangele... erau niste scanduri..probabil salteaua daca aveau costa 30..40 lei.. normal fiecare vede in felul lui.. asta este partea frumoasa in viata.. stiu pe cineva care s a indragostit nebuneste de ce a mai urata femeie din sat.. normal ca o avea cine voia.. si a deschis ochii dupa aproximativ 15 ani.. viata..
@ciprizoltan1 11 ай бұрын
Italia shezlongul la 5 € . Cazare la 50 € / zi. Asadar ? Si vorbim despre Italia nu Ro SRL cu salariu de 2500 ron :)))
@marianapopescu753
@marianapopescu753 11 ай бұрын
. Sunt curioasă in ce locație din Italia sunt șezlonguri cu 5 €, la cât de scumpă a devenit peninsula in ultimii ani ar fi un miracol!!
@ciprizoltan1 11 ай бұрын
Însă pe plajele ce le areți tu unu acum tot cei din Constanța vin. Așadar unde sunt milioanele de turiști ? :))) Și apropo :))) Italia 5 € shezlongul... Și de ce nu poți să stai 4 persoane pe shezlong ? Asta este reclama gratis :) bine că shezlongurile stau acum goale :))) După mine unu 40 lei sunt 40 de lei. Așadar 2 beri și două sucuri in plus pentru acea familie 🎉
@dncviorel 11 ай бұрын
Un sezlong e 200 lei (acum in sezon)...daca stai o saptamana la sezlong mai bine il cumperi. :)))
@kentasyboy3052
@kentasyboy3052 11 ай бұрын
Trebuia sa te duci la Cin Cin sa bagi o shaorma peste medie.
@emilioobeada1346
@emilioobeada1346 11 ай бұрын
Preturi de nebuni.....astia inseamna ca tin mancarea la gongelator,,,,nu cumpara mineni....
@djprojectus
@djprojectus 11 ай бұрын
Sună urat de tot cuvantul "maca" ,cred ca e mai potrivit "babuin".
🫣🤗👍🙏❤️
@iulicutza27
@iulicutza27 11 ай бұрын
Turistul fara obraz, clasic! 4 persoane, 1 sezlong! Cum sa ceri asa ceva? La o ciorba cer 4 linguri?🤣🤣🤣
@pupa-mi-ai_ciocanu_punctRO
@pupa-mi-ai_ciocanu_punctRO 11 ай бұрын
Foarte limpede apa, chiar mi se pare cea mai frumoasă plaja de până acum.
@RomeoTudor
@RomeoTudor 11 ай бұрын
Frumos! Nu am mai fost in port de ani de zile! Poate prin septembrie am si eu placerea sa dau mana cu Jack Sparrow! Sper sa nu fie prea rece! Mana, nu vremea!🫵🧔🏻‍♂️👍🌞🐚🛳️⛴️🚤
Beautiful gymnastics 😍☺️
Lexa_Merin
Эффект Карбонаро и нестандартная коробка
История одного вокалиста
КАК ДУМАЕТЕ КТО ВЫЙГРАЕТ😂
МЯТНАЯ ФАНТА
Cum să gătești pe plită! Tutorial în descriere.
Bu-Bu Bucătarul Burlan
Senzationalele Povesti Ale Cazinoului Din Constanta!