Rodzinne wakacje i najpiękniejsze plaże na Cyprze / Most beautiful beaches on Cyprus

Bartosz Krajewski

Po dłuższych pertraktacjach tym razem padło na Cypr! Tu mnie jeszcze nie było, a miejsce ponoć piękne...
To fakt, choć w dużej mierze przypomina mi Grecję. Mimo to, naszym sposobem udaliśmy się na poszukiwania najlepszych miejsc na rodzinny wypoczynek.
Odnaleźliśmy jedną z najpiękniejszych plaż... Plażę żółwi :) I nie jest to Lara Beach... Zupełnie w innym kierunku, bo na północnym wschodzie znajduje się długa na kilka kilometrów i prawie pusta plaża. Miejsce, w którym można naładować akumulatory i wcisnąć "reset". Fale są tam jednak bardzo wysokie, dlatego podczas kąpieli należy zachować szczególną ostrożność.
Idealną dla nas była jednak plaża Posejdona (Ayia Thekla). Tutaj spędziliśmy większość leniwych popołudni. Błękitna i niezbyt głęboka woda, to świetne miejsce dla zabaw dla dzieci i dla relaksu dorosłych :) Miejsce, w którym nie spotkaliśmy zbyt wielu turystów... Głównie Cypryjczycy i ci, którzy przypadkiem zbłądzili ;) Zamiast zwiedzać zatłoczony WaterWorld (był szczyt sezonu), wybraliśmy Panthea Water Park. Mniejszy, spokojniejszy i chyba bardziej bezpieczny, a nasza córa i tak była w siódmym niebie!
Dziecięce atrakcje to również Camel Park, w którym skorzystaliśmy z jazdy na wielbłądach oraz wypiliśmy wielbłądzie mleko.
CyHerbia nas rozczarowała i niestety nie udało nam się załapać na festiwal arbuzów :(
Wyjazd zaliczmy jednak do udanych, a sam Cypr jest krajem godnym polecenia. Przyzwoite ceny, mili ludzie i wszędzie blisko!
After long negotiations we chose Cyprus! I haven't been here yet, and the place is supposedly beautiful ...
It's a fact, though it reminds me a lot of Greece. Despite this, in our way we went in search of the best places for a family holiday.
We found one of the most beautiful beaches ... Turtle beach :) It is not Lara Beach ... A completely different direction, because in the northeast there is a several kilometers long and almost empty beach. A place where you can charge the batteries and press "reset". However, the waves are very high there, so be careful when bathing.
The perfect beach for us was Poseidon beach (Ayia Thekla). Here we spent most of the lazy afternoons. Blue and not very deep water is a great place for children to play and for adults to relax :) A place where we didn't meet too many tourists ... Mostly citizens and those who accidentally went astray;) Instead of visiting crowded WaterWorld (it was the peak of the season) , we chose Panthea Water Park. Smaller, calmer and probably more secure, and our daughter was in the seventh heaven anyway!
Children's attractions are also Camel Park, where we used camel riding and drank the camel's milk.
CyHerbia disappointed us and unfortunately we were not able to get to the watermelon festival :(
However, the trip is successful, and Cyprus is a country worth recommending. Decent prices, nice people and close to everything!

@pawel01011
@pawel01011 4 жыл бұрын
Bardzo fajny materiał który został profesjonalnie zmontowany. Ciekawe miejsca które na pewno zostaną przeze mnie odwiedzone w Kwietniu. daje kciuka, oby więcej takich relacji z podróży bo są wciągające :)
@NieDoZajechania
@NieDoZajechania 3 жыл бұрын
Śliczne plaże i widoki. Pozdrawiamy 😊
@matahari588
@matahari588 3 жыл бұрын
Super
@romrom5218
@romrom5218 Жыл бұрын
Jakim miesiącu Pan był na Cyprze?
@BartoszKrajewski
@BartoszKrajewski Жыл бұрын
Był to miesiąc czerwiec.
@MsGosias
@MsGosias 4 жыл бұрын
podstawowe pytanie w jakim miesiącu byliście na Cyprze?:)
@BartoszKrajewski
@BartoszKrajewski 4 жыл бұрын
Byliśmy w lipcu :) Temperatura jeszcze znośna. Ponoć najcieplej jest w sierpniu, choć wielokrotnie czytałem, że Cypr jest dobry na każdą porę roku :)
@leszosgames2298
@leszosgames2298 4 жыл бұрын
Ja jestem na Cyprze
10 Rzeczy, Które Trzeba Wiedzieć, Zanim Pojedziesz na Cypr!
Szewczyk Travel (Natalia i Łukasz)
The 10 Best Beaches in Cyprus |  4K Drone review
Cyprus Scope
„Odeszłam, kiedy zaproponował mi operację biustu” | 7 metrów pod ziemią
10 Most Beautiful Beaches in the World - Travel Video
touropia
Ayia Napa Hotels and Beaches. Check out Any Hotel in 1 Minute.
Byliśmy na Cyprze! - film z podróży
Z wody, lądu i powietrza
Top 10 sights of Cyprus | Cyprus Travel Guide | Cyprus travel video
Secret-Travel.Guide
Myliliśmy Się Co Do Cypru. Musisz Tu Przyjechać!
Szewczyk Travel (Natalia i Łukasz)