RUDENS ŽYGIS DVIRAČIAIS Į AUKŠTAITIJOS SOSTINĘ PANEVĖŽĮ

DT TRIP

Pačios geriausios kelionės, kurios suplanuojamos paskutinę minutę.... Tiesiog po darbingos savaitės išsitraukėme kelionines tašes, pasiemėme reikalingus daiktus ir leidomės į kelionę dviračiais. Planas paprastas minti pedalus į tą kryptį į kurią nesame buvę... Vėjas buvo palankus, tad keliautojai dviračiais pirmą dieną pasiekė Pasvalį, šalia Pasvalio radę poilsiavietę apsistojome nakčiai...oras puikus nors jau ruduo, net uodai netrukdė statyti palapinę ir kurti laužą...Antrą rytą pažadino geniukas, bet pačiu laiku, nes į kelią leistis turėjome kuo anksčiau... nematyti vingiuoti miško takeliai keitėsi į lauko žvyrkelius, į plačius kelius.... kol tolumoje išvydome Kupiškio bažnyčios bokštus... aplankę Kupiškio miestą, papietavę ir vėl į kelią, diena neprailgo, nes daug nematytų vietų...Mes ir vėl puikioje poilsiavietėje viduryje miško šalia upelio....tžas vakaras gamtoje atperka visus patirtus sunkumus kelyje.... Trečia diena pasiekus Panevėžio miestą kelias sukasi link namų....
👉Mūsų nakvynės vietos iš:
3 diena:
👉Ir aišku Kempiniuko koordinatorės:
maps.app.goo.g...
👉Jei norite prisidėti prie mūsų kelionių:
contribee.com/...

Xzit Thamer
Самое неинтересное видео
Miracle
520-asis Panevėžio gimtadienis: Aukštaitijos sostinė pasitinka trijų dienų šventės maratoną
Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija
ВЫПУСК #42 Велопоход в Угор.
MorkovkaCrazyLife
Be plano po Lietuvą: Orijus Pasvalyje
Luminor Lietuva
#KUVALDApodcast❗️ Valerijus Šerelis - pirmasis nepriklausomos Lietuvos spec. būrys