Sfanta Ana, Tinovul Mohos, alpine coaster la Toplita (Copilarie in Natura)

Pe Poteci

O excursie facuta in luna mai 2024 prin judetul Harghita. Am trecut pe la lacul Sfanta Ana si prin Tinovul Mohos (am luat cadre faine cu drona, cu mare de nori!), apoi am mers la izvoarele raurilor Olt si Mures, dar si la Toplita - unde ne-am dat de cateva ori cu saniuta de vara (filmare de la bord!).
10 mai 2024, filmat cu Sony Xperia 5V.

@user-kk2sg6he2c
@user-kk2sg6he2c 23 сағат бұрын
Felicitări ptr un asa copil inteligent și educat❤
@xY-ry3eq
@xY-ry3eq 11 күн бұрын
Iustin este un băiat curajos! Felicitări!
Foarte frumoase peisajele!
@ana-maria.ulmeanu
@ana-maria.ulmeanu Ай бұрын
Ce excursie frumoasa! 💚 Am vizitat aceleasi obiective, tot in mai, dar in urma cu cativa ani. Tinovul Mohoș a fost o surpriza placuta si pentru noi.
@alexam.9033
@alexam.9033 Ай бұрын
Foarte frumos. Mulțumim! A crescut băiatul mare, să trăiască.
@humarelu8019
@humarelu8019 Ай бұрын
Mulţumesc, frumos ín natură alături de Iustin!Sănătate!
@blueboots170
@blueboots170 Ай бұрын
Felicitari pentru video, cum ne-am si obisnuit a iesit super! Tocmai am terminat azi un traseu de 25 km cu copilul meu de 16 ani. L-am luat de mic cu mine si in cursul anilor am construit numeroase amintiri frumoase.
@IoanStoenica Ай бұрын
Da, asta incerc si eu cu Iustin. Ii spun mereu, amintirile create in astfel de excursii ii vor ramane mult mai mult si mai puternic decat orice stat la computer sau cu ochii in telefon.
@user-sw1fj7lc7j
@user-sw1fj7lc7j Ай бұрын
Felicitari.
@gabrielabalabasciuc9245
@gabrielabalabasciuc9245 Ай бұрын
Multumesc cu recunostinta!superb,respect❤
@r0tacs0nucer
@r0tacs0nucer Ай бұрын
Superb! 🥰 Sunt in oraș, la plimbare. Și m-am oprit intr-un parc, doar ca să mă uit la voi. 🤭🥰
@VG-kn4tn
@VG-kn4tn Ай бұрын
Mersi pentru videou 🎉
@stefanracovita-bu9es
@stefanracovita-bu9es Ай бұрын
Super, am fost si noi in zona iarna, lacul era inghetat si ningea pe suprafata inghetata. Mi-a placut mult ironia cu cei care cheama salvamontul dupa 5 minute de mers pe poteca lina de la sf. Ana.
@romanulnicolae2060
Cat.de.frumos..sper.sa.ajung.pe.acolo..salutari.
@Barzote
@Barzote Ай бұрын
In perioada 2007 - 2010 toti pinii din jurul tinovului Mohos erau verzi , sanatosi. Acum s-au uscat aproape toti . Ne-a spus ghidul ca au fost afectati de boli . Zona este superba !
@Zsolt1946
@Zsolt1946 Ай бұрын
Excellent episod. Ce a mai crescut băiatul❤. La un moment dat am crezut că sunt în Tirol......... după muzică,😀
@alextohanean7879
@alextohanean7879 Ай бұрын
Super plimbare plăcută ..
@user-is1wp7yj2c
@user-is1wp7yj2c Ай бұрын
Salut, Te urmăresc de ceva timp . Să vă trăiască prichindelul viitor vlogerist👍👍
@IoanStoenica Ай бұрын
Deja a inceput sa capete repulsie fata de ideea de a fi filmat, asa ca are toate sansele ca lui sa-i mearga mai bine, fara vlog! :))
@icaradu171
@icaradu171 Ай бұрын
Iustin este un copil norocos!!!
@lunguviorel5875
Superb, multumim 😊❤
@motoagil9809
@motoagil9809 12 күн бұрын
Curajoșilor! Am emoții mereu , uitandu-ma la voi doi !
@mikeseba7817
@mikeseba7817 Ай бұрын
Frumos!👍👍👍
@vasilovicipaunica844
@vasilovicipaunica844 Ай бұрын
Foarte frumos 😅
@claudiabercuci
@claudiabercuci Ай бұрын
Superb :). Noi duminica la lacul Sfanta Ana ne-am intalnit cu ursoaica si puii :). Not so fun... 😕
@sterpumihai Ай бұрын
Inseamna ca n-ati fost cu energiile corecte la voi. Vedeti mai sus comentariul meu, aveti 2 experti energetici care mi-au raspuns, luati legatura cu ei pentru ca e 100% vina voastra ca v-ati intalnit cu ursoaica.
@LoRi_000
@LoRi_000 Ай бұрын
minunat!
@franciscszakacs3278
@franciscszakacs3278 21 күн бұрын
👍🏻🖐🏻🙋🏼‍♂️
@sterpumihai Ай бұрын
In 2023 parcarea era 40 lei pentru 3 ore, banuiesc ca tot asa este si in prezent. Foarte multi bani si lipsa flexibilitatii pentru cei care nu vor sa stea 3 ore acolo. Din cauza asta multi ajung sa parcheze pe marginea drumului pana la parcare. Dar asta nu e cel mai rau aspect. Daca cititi cu atentie panoul informativ din zona parcarii, accesul "pietonal" costa 30 lei de persoana! Cu alte cuvinte, un grup de 4 persoane care pleaca pe jos din Baile Tusnad si care ajung la lac trebuie sa plateasca 120 lei in total. Acelasi grup va plati doar 40 lei daca ajunge cu masina. Asadar, se incurajeaza accesul auto pana sus. Noapte mintii! Conform dex, "pietonal" e ceva ce se asimileaza pietonului adica "Persoană care umblă pe jos pe o arteră (cu trotuare) străbătută de vehicule". Ori 1. drumul catre lac este interzis autovehiculelor si 2. se poate cobori si pe poteca caz in care nu mai poti fi considerat pieton. Noapte mintii din nou! Masura este evident luata pentru a descuraja parcarea pe marginea drumului dar loveste in putinii turisti care mai au curajul sa parcurga traseele din Baile Tusnad, pline de ursi si motiv pentru care am renuntat in ultimii ani in a le mai parcurge. Despre accesul interzis auto la lac.. nu i-as lauda prea tare pe cei care au in custodie rezervatia. Iarna (sau cat e gheata pe drum) se plimba constant 3 jeep-uri care trag saniile la deal. 100 masini mici pe benzina nu cred ca polueaza cat alea 3 rable cu motoare diesel. Ori nu se gaseau variante moderne care sa nu polueze? Nu mai zic ca tot craierul vuieste de zgomotul acelor masini dar ce mai conteaza, turism sa fie! Punctul de belvedere de la 3:20 l-ati gasit inchis pentru ca lipseste o scandura si exact situatia asta era si in 2023 numai ca atunci inca nu facuse nimeni entorsa probabil - tipic pentru Romania oricum sa luam masuri dupa ce apar accidente, nu inainte. Ai zice ca pentru 40 lei ar avea cineva timp un an intreg sa amenajeze corespunzator acel punct de belvedere. Vizitarea tinovului doar la ore fixe si cu ghid (masura care chipurile e luata pentru protejarea acestuia) duce uneori la situatii bizare. Oricine pleaca in directia tinovului este din start considerat infractor care vrea sa intre ilegal. Noi de pilda am plecat din zona parcarii pentru a cobori spre Baile Tusnad pe triunghi galben si am auzit deodata cum suntem strigati cu "baaaaa" de la distanta. Ce e drept intrebasem inainte daca putem vizita tinovul si ni s-a raspuns ca nu dar reactia lor a fost una tare bizara si disproportionata. Drumul care merge pe langa tinov este PUBLIC si este imposibil sa ajungi la triunghiul galben sau punctul rosu (traseul ciclo) altfel decat mergand pe el. Daca protejarea tinovului este atat de importanta, sa puna paznic sau camere de luat vederi. La ambele intrari, ca tot veni vorba. Nu am mai fost de mult la intrarea secundara dar ultima data nu era absolut niciun semn ca ar fi interzis accesul fara ghid/fara plata taxei de acces. Asadar un turist care vine pentru prima data la tinov pe triunghi galben sau pe punct rosu poate intra in el pentru a fi mai apoi amendat cand iese prin partea cealalta unde sunt mai multe semne de acces interzis decat la palatul parlamentului.
@tothandras1741
@tothandras1741 Ай бұрын
Energia joasa/ negativa/ frica atrage lucruri negative. Cand nu se simte bine omul si traieste cu frica, atrage ghinion. Altii, cu curaj si iubire nici macar ursii nu atrag, si asta in zona lacului Sf. Ana (vezi cazul Stoenica:)
@r0tacs0nucer
@r0tacs0nucer Ай бұрын
@@tothandras1741 Exact. 🤭 eu dacă mă apuc să mă duc pe toți Munții, cu frica aia "ce caut eu aici?", dau de urși la fiecare colț. 😂 eh, asta ține și de norocul fiecăruia. A mai întâlnit și Ioan ursul pe munte, a și filmat in două episoade parcă. E adevărat ce spui cu negativ, frici, că atragi ceea ce gândești. Eu am început să înving multe frici. Și viața e mai frumoasă. Când faci ceea ce simți.
@sterpumihai Ай бұрын
1. Absolut hilar cum din tot ce am scris o singura paranteza v-a atras atentia. Ce ma enerveaza e ca tot eu sunt prostul care merge pe-acolo iar voi probabil n-aveti nicio treaba cu muntele in general. Dar, de ce nu, va incurajez sa o luati la pas intre Baile Tusnad si Sfanta Ana, eventual sa trageti o fuga pe circuitul marcat punct albastru de la ruinele cetatii Varteto - acolo fara exceptie am dat de urs la orice tura. Are insa un loc excelent de belvedere, perfect pentru a va incarca.. "energiile". 2. In contextul a ce s-a intamplat in Bucegi acum nici macar o luna mi se pare dovada de nesimtire pura sa scrii asa ceva, ca oamenii atrag ghinioane. Ca daca ati fi fost voi acolo cu energiile voastre superioare nu s-ar fi intamplat nimic. Nu cred ca v-ati intalnit in viata voastra cu un animal salbatic ca mi se pare ca habar n-aveti ce vorbiti. Animalele salbatice n-au treaba cu nicio energie inventata de voi, n-au treaba cu pozitivitatea, zen-ul, feng-shui sau alte prostii similare. Animalele au teama, instinct de prezervare si instinct de aparare a puilor in cazul femelelor. Chiar daca faci totul "ca la carte" vor fi cateva situatii in care animalul va reactiona total imprevizibil pentru ca sunt o sumedenie de factori care pot dicta comportamentul acestuia.
@tothandras1741
@tothandras1741 Ай бұрын
@@sterpumihai Mai ales animalele, dar si oamenii simt energiile altor oamani: De ce cainele te latra daca ti-e frica de el, si nici te baga in seama cand esti sigur pe tine si nu simti nicio teama? (nu ma consider cu nimic mai superior fata de tine, doar ca acum momentan mi-e mai bine si observ mai multe. Toata lumea traieste cu teama in suflet si toata lumea este zen....doar ca nu in acelasi timp. Cand tu, cand eu....
@mirelaroman6718
@mirelaroman6718 Ай бұрын
E era dor, 🤗
@DoinaDobre-ny9gn
@DoinaDobre-ny9gn Ай бұрын
🌲
@cobraRF
@cobraRF Ай бұрын
Nu te ai intalnit cu ursu pana acum? :))
@anamariafernea9695
@anamariafernea9695 Ай бұрын
Bună dragilor!
@MateiSchinteieArt
@MateiSchinteieArt Ай бұрын
Locuri aproape de mine (Stațiunea balneoclimaterică Covasna!. Ați fost?
@ludmilav_sb4244
@ludmilav_sb4244 21 күн бұрын
În mod clar EXAGEREZI ... Cu copilul pe Moldoveanu 😔 Nu se pune problema că nu ai grijă de el , dar astfel de forțari ale copiilor de către părinții ... ESTE PREA MULT în mod categoric
@IoanStoenica 21 күн бұрын
Ce poate face un copil la 7 ani diferă de la copil la copil. Tu știi ce e exagerat doar pentru copiii tai (dacă ai). Nu poți știi ce e forțat sau exagerat sau normal și ușor pentru alții.
@ludmilav_sb4244
@ludmilav_sb4244 21 күн бұрын
@@IoanStoenica Când tu vei avea vârsta mea, în mod sigur vei vedea altfel lucrurile... Să îl ocrotească Dumnezeu pe fiul tău! Mereu
Cum alegi rucsacul pentru drumetii pe munte
Pe Poteci
АЗАРТНИК 4 |СЕЗОН 1 Серия
Inter Production
Пришёл к другу на ночёвку 😂
Cadrol&Fatich
bucharestBIKEtraffic
Fața mai puțin știută a Italiei | Dolomiți
HaiHui in doi
Balaurii din Bucegi. Pe poteci, spre inima ta! S3 - Ep24 (98)