SZLAK WYGASŁYCH WULKANÓW 🟡 ZAMEK GRODZIEC STRASZY 🏰 WIESŁAW WSZYWKA 🌋 NEKI WULKANICZNE 🦌 BIAŁY JELEŃ

LabTrekking

Przedstawiamy Wam pełną relację ze Szlaku Wygasłych Wulkanów, który przeszliśmy pod koniec października 2022 roku. Pokonaliśmy 100 km po Pogórzu Kaczawskim w kolorach przepięknej, złotej jesieni.
W tym filmie zawierają się poniższe punkty podsumowujące ten spacer:
➡️ Trafiliśmy na wspaniałą jesień z mocno zaangażowaną jesienną kolorystyką.
➡️ Spaliśmy SAMI w Zamku Grodziec i... tak, tam rzeczywiście straszy! Wieczór spędzony przy ognisku na dziedzińcu, w jednej komnacie całą noc paliło się światło, w drugiej co chwilę (nieregularnie) zapalało się światło na czujkę ruchu, drzwi od naszego pokoju były szarpane, klamka się ruszała, słyszeliśmy kroki, skrzypienie drzwi, stukanie, nie mogliśmy przez kilka minut otworzyć drzwi od wieży, w której spaliśmy, choć nikt ich nie zamykał, bo nikogo poza nami tam nie było. Te i inne atrakcje (jak przestraszone psy czy szereg historii, z którymi zapoznaliśmy się następnego dnia, mówiących o tym, że ludzie po prostu w środku nocy uciekali z tego zamku, bo nie byli w stanie znieść noclegu w tym miejscu) spowodowały, że od tego momentu jesteśmy pewni, że istnieje równoległy, inny wymiar, w którym egzystują niespokojne dusze.
➡️ Trzeciego dnia wędrówki rankiem spotkaliśmy pod lasem białego jelenia. Analizowaliśmy ten fakt pod kątem różnych wierzeń i mitologii, czy nie jest to powiązane z doświadczeniami z zamku. Są podania mówiące o tym, że symbolizuje on wysłannika z zaświatów w momencie, gdy naruszone zostanie tabu lub święte prawo. Cieszyliśmy się ze spotkania, ale jednocześnie głowy nasiąkały obawami, czy aby historie z zamku nie mają swojej kontynuacji...
➡️ Spotkaliśmy też niezliczoną ilość saren, które wypoczywały sobie w zaroślach przy szlaku.
➡️ Odwiedziliśmy sklepik w Nowej Wsi Grodziskiej, gdzie pani sprzedawczyni wspominała jedną dziewczynę, która przeszła ten szlak przed kilkoma laty i odwiedziła jej sklep. Jesteśmy pewni, że chodzi o królową polskich szlaków, Agnieszkę "Zebrę" Dziadek. 🙂
➡️ Zobaczyliśmy ruiny kościoła sekty schwenkfeldystów, który w okolicach Twardocic i Pielgrzymki miał kiedyś swoich licznych wyznawców.
➡️ Weszliśmy na kilka neków wulkanicznych, pod jednym z nich (Ostrzyca) siedzieliśmy na legendarnej ławce, na której program "Kopsnij drina" nagrywał przed laty Wiesław Wszywka.
➡️ Przeżyliśmy naprawdę ekstra przygodę, która na zawsze zostanie w naszej pamięci.
0:00 Start - Złotoryja
1:40 Ku zamkowi
4:36 Uniejowice
5:38 Czy na Zamku Grodziec straszy?
12:53 Mroczne opowieści z Zamku Grodziec
#pięknykraj #szlak #szlakwygasłychwulkanów

@kasiabo9902
@kasiabo9902 Жыл бұрын
Z przyjemnością obejrzałam relację ze Szlaku Wygasłych Wulkanów, przypominając sobie miejsca, które odwiedziłam w tym roku latem z mężem i pieskiem: Złotoryja, Grodziec, Ostrzyca, Wielisławka... Lubię ten kanał za pieski, narrację i klimat. Wielki podziw i szacun za przejście GSB z Lesią👍
@tomekz5123
@tomekz5123 Жыл бұрын
Nie dość ,że wierzę to wiem ,że sam też jestem duchem.
@klosiu1
@klosiu1 Жыл бұрын
Elegancki ten zamek Grodziec, myślałem, że to coś bardziej jak hotel, a tu patrz pan. Może zanocuję, jak będę się przymierzał do Szlaku Zamków Piastowskich na wiosnę. Ale pogoda wam dopisała, kanoniczna złota polska jesień się wylewa z ekranu :).
@naszlakuluty Жыл бұрын
Ciekawą herezją jest też lutanizm....polecamy🤭🤭🤭🤭🤭😁😁
@rastek68
@rastek68 Жыл бұрын
To jest dobry przekaz . Pozdrawiam.
@KOLEJ22DrogaPrzygody
@KOLEJ22DrogaPrzygody Жыл бұрын
Witam sztosik mega wypad , lux ekipa
@AgnieszkaZebraDziadek
@AgnieszkaZebraDziadek Жыл бұрын
Dziękuję bardzo za pozdrowienia, Szlak Zamków Piastowskich zaliczony w 2021, polecam :-) Masz gadane! Czarny koń na białym rycerzu ;-D Do zobaczenia na szlaku!
@LabTrekking Жыл бұрын
Dzięki, hehe. Do zobaczyska! :-)
Cha cha! Ale wystraszyłeś kolege na Grodźcu🥲🥲🥲🤭🤭🤟
@lordtom3234
@lordtom3234 Жыл бұрын
Więcej tak dlugich filmów. Dobrze sie oglada....
@paweidzik5593
@paweidzik5593 Жыл бұрын
Sama przyjemność oglądania Paweł robisz super klimat. Kiedyś podejmowałem ten szlak i ze Złotoryi doszedłem do Proboszczowa i chodzi za mną powtórzyć. Dzięki za relacje z krainy wulkanów
@naszlakuprzygod
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Super odcineczek 😁 niby najdłuższy ale jakoś tak szybko zleciało 😉 Nocleg na Grodźcu - z jednej strony nas zachęciłeś, a z drugiej strach się bać 😅 Powiedz lepiej, że nie wchodziliście na Czartowską Skałę, bo obawialiście się przelotu jakiegoś diaboła nad Wami, a wiadomo czym to grozi 😂 Gratulacje za skończenie kolejnego szlaku! Pozdro!
@LabTrekking Жыл бұрын
Dzięki, dzięki. Hehe, na szczęście szlak nie wiedzie samym wierzchołkiem Czartowskiej Skały. O diabolcu nie pomyślałem, ale w sumie racja - lepiej licha nie kusić. ;-) Pozdro!
@piotrbogacki1465
@piotrbogacki1465 Жыл бұрын
#pienkny kraj
@stachu646
@stachu646 Жыл бұрын
Gratulacje ukończenia kolejnego szlaku. 💪👏👏👏 Ps Wielki plus za bonus na końcu - dystans do siebie do podstawa 😂 3M Cie Się
@LabTrekking Жыл бұрын
Dzięki za opinię i wytrzymanie do końca. Trzymaj się! :-)
@danielobumbum
@danielobumbum Жыл бұрын
Ciężko było, ale obejrzałem cały .Spoczuńko .AJPIJAJEJ
@ewachwalko8939
@ewachwalko8939 Жыл бұрын
Świetny film i relacja! Szłam ten szlak w 2015 roku, ale nabrałam ochoty na powtórkę.
@LabTrekking Жыл бұрын
Dziękuję za miłą opinię. :-)
@naszlakuluty Жыл бұрын
Narzędzia tortur niestety mnie lekko odrzucają. Ominąłem te salę na Grodzcu. Jestem zbyt wrażliwy. Trzeba zapic to browarem😶
@LabTrekking Жыл бұрын
O jaaa, a w tej właśnie części była lekka wzmianka o Was. :-) Takie sytuacyjne nawiązanie. :)
@naszlakuluty Жыл бұрын
@@LabTrekking hehe dzięki 😊😊😊😊👍 W najnowszym filmie ktory w piatek wrzucę bedzie tez o labtrekingowaniu bo spotkalismy po drodze kolesia z labradorem i nie mozna bylo nie skomentowac😊😊😊
@@LabTrekking cieszymy się ze tez spotkaliscie na placu SnoopDoga😁😁😁🤭🤭🤭🤭🤭🤭 i dzięki za pozdrowionka🤟🤟🤟🤟👍👍😊😊
@naszlakuluty Жыл бұрын
@@LabTrekking a te duchy co po nocy was nawiedzały i za klamki szarpały to nie przez SnoopDoga?
@LabTrekking Жыл бұрын
@@naszlakuluty nie, nie, dziwne odgłosy zaczęły się długo przed...
@cissco83
@cissco83 Жыл бұрын
ani troche głupio to nie brzmi , głupi prędzej jest ten , który wszystko to wyśmiewa. Od lat mam w planie noc na Grodzcu, w tym roku plan musi byc spelniony, dotad tylko na Bolczowie (tam tez klimat-zwłaszcza jak sie pocichutku pusci sciezke z robina z sherwood) Wracajac do "duchow" ... nie widzialem , nie doswiadczylem .Slyszalem na ucho jedynie historie , ale od ludzi , ktorzy niechetnie to opowiadali...
@LabTrekking Жыл бұрын
Jeśli naprawdę jesteś zdecydowany na takie możliwe zakłócenia w środku nocy, to polecam nocleg tam w tygodniu (a nie w weekend), gdzie masz prawie pewność, że nocujesz na zamku sam i nie ma żadnych turystów, na których mógłbyś zwalić odgłosy zamkowych czeluści. Poczytaj jednak na necie o historiach osób uciekających w środku nocy z tego miejsca. Nie tylko my doświadczyliśmy tam braku spokoju...
@cissco83
@cissco83 Жыл бұрын
@@LabTrekking hehe czytalem :) o Grodzcu i o Czosze, tam też jest niezle:D
Góry Kaczawskie i Góry Ołowiane z nocą pod wiatą
LabTrekking
Scary Teacher 3D Nick Troll Squid Game in Brush Teeth White or Black Challenge #shorts
Clown takes blame for missing candy 🍬🤣 #shorts
Telewizja Łużyce
Sekielski o nałogach: najtrudniejsza rola Borysa Szyca
SEKIELSKI
My North Korean Holiday: The Funniest / Worst Place on Earth?
Show Me the World
Psidiotki
Rafał Ziemkiewicz
POLSKI szlak wygasłych WULKANÓW! 120km z buta w 3 dni!  Cz.1
Michał Jesionowski
Worek Okrzeszyński - mało znana perła Sudetów