Trojak - ruiny zamku Karpień

Witajcie,
kolejny raz zawitaliśmy w Kotlinie Kłodzkiej, tym razem przy wschodniej granicy. Wybraliśmy Lądek-Zdrój jako punkt startowy naszej wycieczki, która, jak się później okazało, dostarczyła nam wielu niespodzianek. Sudety są dla nas tak samo obce, jak wschodnie części Beskidów. Góry Stołowe tak nas zachwyciły, że zapragnęliśmy czym prędzej wrócić i kontynuować eksplorację nieznanych nam terenów. Mieliśmy niestety tylko dwa dni na zwiedzenie okolić Lądka-Zdroju, dlatego wybraliśmy chyba najpopularniejszy kierunek - Trojak i Zamek Karpień. W drodze powrotnej zeszliśmy na czeską stronę odwiedzając fragment pięknej miejscowości Zalesi. Zachęcamy do obejrzenia filmu, komentowania i, jeśli się podobało, zostawienia "kciuka w górę".
Mapa: mapa-turystycz...

@KOLEJ22DrogaPrzygody 6 ай бұрын
No elegancki wypad czekamy na bonus 3 kilometrowy
@zielnikowewedrowki 6 ай бұрын
Nie no, łącznie to 6 wyszło, bo jeszcze trzeba było wrócić 🙃 Bonus jeszcze nie zmontowany, ale już zgrany.
@dobrzenamrazem
@dobrzenamrazem 6 ай бұрын
Fajna relacja. Dzięki za zachętę. Nie chodziliśmy jeszcze w tym rejonie, zawsze gnaliśmy dalej na Śnieżnik albo na druga stronę Kotliny. Skały są super i należy je filmować 🙂 Jak lubicie skały i mało ludzi to polecamy Czeski Raj. Pozdrawiamy.
@zielnikowewedrowki 6 ай бұрын
Dzięki 😊 My też tam pierwszy raz, jak w sumie w większości naszych filmów 😉 Czeski Raj brzmi kusząco! Na pewno skorzystamy! Możliwe, że od wakacji będzie więcej skałek bo otwierają w Tarnowskich Górach połączenie PKP aż do Szklarskiej Poręby ❤️ Pozdrawiamy!
@dobrzenamrazem
@dobrzenamrazem 6 ай бұрын
@@zielnikowewedrowki Czeski Raj warto odwiedzić z namiotem latem. Są tam campingi przy każdej większej formacji skalnej i wszystkie maja jakiś zbiornik wodny w którym po wędrówce można się schłodzić i popływać. Formacje skalne są blisko miasta Jiczyn, który kojarzy się oczywiście Z Rumcajsem 🙂 Blisko jest także do Skalnych miast Adsprach i Teplickie Skały a także do Szwajcarii Czeskiej i Saksońskiej. Polecamy
@zielnikowewedrowki 6 ай бұрын
@@dobrzenamrazem Dziękujemy za podpowiedzi! ❤️ W tym roku chcieliśmy trochę pobiwakować, więc jest już jakiś kierunek na to ☺️ Jeszcze raz dziękujemy!
@MsApacz 6 ай бұрын
Bardzo byłem ciekaw tego szlaku. Bo mimo, że myślicie, iż wszędzie byłem, to w tym rejonie nie. Choć na Borówkowej byłem w listopadzie i widok z tarasu był mi znajomy stąd odpadłem zagadkę. A ten szlak mam w planach. Jak Jarek powiedział, że widzi podejście, to już mi się spodobał ten szlak. A polany pod koniec rewelacja! Nieco niżej są szlaki, które Wam też zasmakują...ale to albo trzeba podejrzeć w moich relacjach albo... ;)
@zielnikowewedrowki 6 ай бұрын
Te łąki po czeskiej stronie bardzo malownicze, dobrze widać aż po Nysę. Szlak nie ma wiele podejść. Najciężej było dojść z parkingu do leśnego odcinka 😅 może tam trochę dalej przy wejściu na ten szlak graniczny było bardziej stromo, ale to był krótki odcinek. Ogólnie szlak bardziej rekreacyjny i widokowy niż wymagający 😊
@MsApacz 6 ай бұрын
@@zielnikowewedrowki ciekawe, czy wracaliście przez Czechy? Bo ten skrót tą drogą jest piękny!
@zielnikowewedrowki 6 ай бұрын
@@MsApacz Weszliśmy na Koniček a potem na czeską stronę, przez sklepik i zahaczyliśmy o wioskę Zálesí, a potem zeszliśmy z niebieskiego w stronę Szwedzkich Szańców. W opisie masz mapkę 😊
@MsApacz 6 ай бұрын
@@zielnikowewedrowki mi chodzi o drogę przejazdu autem. Do Jawornika skąd do Polski.
@zielnikowewedrowki 6 ай бұрын
@@MsApacz A, to nie szliśmy tamtędy. Samochodem się przyjemnie jechało, to piechota musi też być fajnie 😊
Szukamy Czarownic w Beskidzie Małym
Bushcraftowy
Niebieski Szlak Sudecki - 400 km DZIKICH Sudetów #4/5
Szybkie Podróże
500 km przygody  - odcinek ostatni | Karpacz - Szrenica - Hala Izerska | GSS 2.0 | Dzień #17/18
Zieloni w podróży - Mateusz Stawarz
Potrójna - Łamana Skała | Szukamy wiosny w lutym!