Vlog podróż: Sardynia. Poznaliśmy sekret długowieczności Sardyńczyków. Katowice, Alghero i gorączka

Chilli Anna

Witam na moim kanale. Mam nadzieję, że mój pierwszy vlog sprawił Ci radość i wniósł do Twojego życia coś nowego. Poniżej plan podróży, miejsca, które zobaczyliśmy:
1. Podróż do Katowic
2. Kolacja w Restauracji "Karczma Sączówka" - muszę przyznać, że było całkiem smacznie i tradycyjnie, obsługa bardzo miła, a dzieci miały super zabawę
3. Hotel "przy lotnisku" a nie "pod" czy "na" :) Nazwa hotelu "Moxy" - czysto, miła obsługa, fotokomórka umiejscowiona na dole łóżka włączała w nocy światło jak tylko poruszyło się dziecko w łóżeczku turystycznym, zakryłam ją w nocy poduszką :D
Zostawiliśmy samochód na parkingu przy hotelu, więc na lotnisko szliśmy ok 7 min (z dziećmi i walizkami). Wylot był o 7:15 więc na lotnisku byliśmy ok 6:00
4. dzieciom na takie podróże robię "podróżnicze teczki" do których władam kolorowanki, naklejki czy książeczki z zadaniami, które kupuję sukcesywnie na okazjach np. w pepco, carrefourze, action, tiger czy rossmann. Zbieram by potem użyć ich właśnie w czasie podróży
5. Z Lotniska w Alghero do hotelu dostaliśmy się taxówką
6. Do hotelu mogliśmy się wprowadzić dopiero ok 15:00 więc poszliśmy na śniadanie.
UWAGA! W tych okolicach siesta jest w godzinach 15:00-19:00 ( w niektórych restauracjach jest to +/- 1h), ale należy o tym pamiętać przy planowaniu posiłków, szczególnie z małymi dziećmi (albo źle znoszącymi głód dorosłymi :D )
7. Nie mogliśmy zobaczyć Groty Neptuna, bo morze było wzburzone.
8. City Eye - przejazd trwa ok 7-8 min, koszt to 10Eur za osobę dorosłą i za dzieci (3 i 4 lata) 5Eur. Czyli w sumie za naszą czwórkę, zapłaciliśmy 30Eur
9. Restauracja "perbacco cafe" - jedzenie było ok. Kalmary świeże i smaczne, ale czas oczekiwania na posiłek (i na stolik dość długi)
10. Wycieczka mini pociągiem turystycznym - to bardzo fajna atrakcja. Polecam siadać w drugim wagonie, bo w pierwszym mocno było czuć spaliny. Wycieczka ok 20 min, z tego co pamiętam cena 6Eur za dorosłego i 4Eur za dziecko.
11. ościół pw. Św Franciszka - słyszałam ciekawostkę, że po zawaleniu się części kościoła, Franciszkanie ograniczyli jedzenie, aby zaoszczędzić na remont ;)
12. Lodziarnia "Gelateria Artiginale" Via Gilbert Ferret 107 - lody polecamy!
13. Katedra pw. Maryi NP - stoi na ruinach meczetu zbudowanego przez Maurów, można tam znaleźć ornamenty charakterystyczne dla sztuki muzułmańskiej oraz różnokolorowe mozaiki.
14. Restauracja "Aragon", którą polecił nam Pan taksówkarz - było tam na prawdę smacznie. Chlebek o którym mowa w filmie to Pane Carasau.
15. Zachód słońca Alghero

@onaciaglegotuje
@onaciaglegotuje Жыл бұрын
Uwielbiam Was ❤
My Was tez ❤
@Weronaiwerona
@Weronaiwerona Жыл бұрын
Bardzo dobrze się to ogląda bo raz ze są fajne naturalne ujęcia z podróży, miejsca warte zobaczenia i jedzenie a przy tym jest tez trochę takiego Waszego Family Life 😘
@ChilliAnna Жыл бұрын
Dziękuję! Bardzo miło to usłyszeć! ❤️ mam nadzieje że z każdym kolejnym będzie się nas ciekawiej oglądało! 🥰
@MegLoyd
@MegLoyd Жыл бұрын
Nie mogę się już doczekać kolejnych filmików !!
Będą szybciej niż się spodziewasz ! Ale cieszę się ze czekasz ❤️❤️❤️🍾
@andrzejmikoajczak3418
@andrzejmikoajczak3418 Жыл бұрын
❤❤❤
❤️❤️❤️
@izazaleska8052
@izazaleska8052 Жыл бұрын
Super! A gdzie następnym razem nas zabierzecie?
@ChilliAnna Жыл бұрын
W kolejnym odcinku będzie Bosa również na Sardynii ❤. Planujemy tez Los Angeles wiec zapowiada się ciekawie. A jakie miejsce miałabyś jeszcze ochotę z nami zobaczyć? 🥰
Polacy za granicą, cała prawda Sardynia, Włochy
Vlog: Czemu czuć ode mnie rybą i historia czarnego worka...
Nutella bro sis family Challenge 😋
Alghero in two Days: The Ultimate Sardinia Travel Guide
Sardynia, Alghero mała Barcelona
RadVan
Niesamowita SARDYNIA kamperem w 6 tygodni. TOP atrakcje i tajemnica długowieczności