Zachwycający Beskid Śląski | Wędrówka z Bielska-Białej do Węgierskiej Górki + bonus!

Na Szlaku Przygód

Wędrówka szlakami Beskidu Śląskiego podczas jesiennego długiego weekendu sprawiła, że pasmo to nas zachwyciło i oczarowało.
Rozpoczęliśmy w Bielsku-Białej podejściem na Kozią Górę i Szyndzielnię oraz Klimczok. Pogoda nas rozpieszczała i mimo tego, że była to prawie połowa listopada to słoneczko i temperatura sprawiły, że czuliśmy się tak jakby to była co najwyżej końcówka lata. Po drodze do Węgierskiej Górki, gdzie zaplanowaliśmy metę odwiedziliśmy oczywiście najwyższy szczyt całego B. Śląskiego czyli Skrzyczne oraz znaną Malinowską Skałę. Wróciliśmy też na krótki odcinek Głównego Szlaku Beskidzkiego, który na tym fragmencie wydawał się jakby obcy, ale tego dowiecie się w filmie...
Linki do tras:
mapa-turystyczna.pl/route/3yq2s
mapa-turystyczna.pl/route/3yi0c

@BS-kq4rp
@BS-kq4rp 3 ай бұрын
Bardzo fajny klimat w waszych filmach. 🙂
@naszlakuprzygod 3 ай бұрын
Dziękujemy bardzo i cieszymy się, że podobają Ci się nasze filmy 😊 Pozdrawiamy
@fuoridalsentiero
@fuoridalsentiero 5 ай бұрын
This video is simply amazing! The visuals are so enchanting, and the destinations are absolutely breathtaking. Thanks a million for sharing it with us. Big Like ! We're now part of your channel! 🏞😍
@spanishmyszorek
@spanishmyszorek 3 ай бұрын
Dzięki wam mam silna motywację do działania Za tydzień jadę w Beskidy Wielkie dzięki ❤
@damiano1800
Pięknie dziękujemy 😊
@veloturysta5125
@veloturysta5125 Жыл бұрын
Nestle Lion są FU batony. Twardy karmel 😂 Film jak zawsze z uroczym klimatem. Pozdrawiam Was oboje.
@pawementelski4201
@pawementelski4201 Жыл бұрын
Super fajni jesteście :)
Hehe 😁 dzięki!
@izabelaandruszewska5989
@izabelaandruszewska5989 Жыл бұрын
Coś WSPANIAŁEGO 😍piękne widoki .POZDRAWIAM SERDECZNIE 🙂
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Dziękujemy 😊 Pogoda się trafiła, widoki były, więc pozostało tylko sfilmować 😀 Gorąco pozdrawiamy 😀
@Dominikaasinska-gk3im
@Dominikaasinska-gk3im 7 ай бұрын
❤❤❤
@marcinpajak2921
@marcinpajak2921 Жыл бұрын
Oj tak Beskid Śląski zachwyca od dziecka bo to najbliższe mi góry :)
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Zdecydowanie zachwyca, zwłaszcza odcinek Skrzyczne - Barania Góra - Hala Radziechowska 🤩 Jak to najbliższe Twoje góry, to w takim razie do zobaczenia na szlaku w B.Śląskim 😉
@zlukaszemprzezswiat
@zlukaszemprzezswiat Жыл бұрын
Świetna wędrówka i to blisko mnie bo jestem z Pszczyny xD
Dzięki 😁 O to faktycznie już blisko Ciebie byliśmy 😁 Pozdrawiamy
@zbigniewkubiak9387
@zbigniewkubiak9387 Жыл бұрын
SUPER, przywróciliście mi dobre wspomnienia.
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Dziękujemy 😊 Bardzo nas to cieszy, że dzięki naszemu filmowi wracają wspomnienia 😊 Pozdrawiamy i do zobaczenia na szlaku 👋
@martinmax8425
@martinmax8425 Жыл бұрын
Dołączam się do wielu laudacji na temat filmu. 👏 No.... Jesteście oryginalni , niedopodrobienia. Chyba się powtarzam ale netflix się chowa ! 😉 .....czekam na kolejne relacje ! 👍
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Dzięki wielkie 😁 Do tego netflixa to jeszcze sporo brakuje 😉 Następną relację chyba będziemy chcieli zmontować z zimowego Beskidu Żywieckiego 😁 taki film adekwatny do aktualnej pory roku 😉 Pozdrawiamy
@KefasOpoka
@KefasOpoka Жыл бұрын
​@@naszlakuprzygod Żeby było jasne. Proponowano mi "Netfliksa na spółkę" ale zrezygnowałem. A z ​ "Na Szlaku Przygód" nie mam najmniejszego zamiaru rezygnować. Trzymajcie tak dalej😊👍
@@KefasOpoka Dzięęęękiiii 😁👍
@dg4846
@dg4846 7 ай бұрын
Szyndzielnia, Klimczok, Błatnia, Czupel, Magurka - mój dom :)
@naszlakuprzygod 7 ай бұрын
Taki dom to super dom 😁
@plop154
@plop154 Жыл бұрын
Piękne widoki, super pogoda i dziękuję za premierę na żywo 🤍 do następnego ⛰️
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Dzięki Ola 😊 Super było pogadać na premierze. Do zobaczenia 😊 najlepiej... na szlaku! 😉
@bramoo7404
@bramoo7404 Жыл бұрын
Coraz lepszy montaż i ujecia, widać progres ;) a sama trasa .... co mam powiedzieć ... kopiuje i ruszam na wiosnę, dziękuję za pomysł i film.
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Wielkie dzięki ☺ Polecamy B. Śląski, chociaż jeszcze mamy tam trochę do odkrycia 😁 Co do trasy, jak byś szedł tak jak my, to na Magurce Wiślańskiej odbij jeszcze na Baranią Górę 🤩 Pozdrawiamy 😀
@bosmanbee
@bosmanbee Жыл бұрын
Pięknie zrobiony film. We wszystkich tych miejscach już byliśmy (mieszkamy w Cieszynie, więc mamy blisko), ale fajnie i z przyjemnością się to ogląda z Waszej perspektywy :)
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Pięknie dziękujemy za miły komentarz 😊 Beskid Śląski mimo tego, że zatłoczony w taki długi weekend, to bardzo przypadł nam do gustu 😊 Pozdrawiamy 👋
@dzialkaiogrodnaszapasja
@dzialkaiogrodnaszapasja Жыл бұрын
To nasz ulubiony kanał podrózniczy z ulubioną Ekipą :-)
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Ale nam słodzicie 😊 Nie mamy nic przeciwko, żeby tak było zawsze 😉 Dziękujemy, że byliście z nami na premierze. Pozdrawiamy 😁
@dzialkaiogrodnaszapasja
@dzialkaiogrodnaszapasja Жыл бұрын
@@naszlakuprzygod to nie słodzenie - dajecie nam radość swymi podróżami, fajnie składacie filmy, od was bije mega pozytywny przekaz a to dla widza jest kluczowe. Przenosicie nas w fajne miejsca i robicie to pięknie. Nie wiemy jakie są Wasze plany, ale kibicujemy aby algorytmy Wam sprzyjały bo Wasz kanał zasługuje na kolejne wzrosty. Za to trzymamy kciuki
@stachu646
@stachu646 Жыл бұрын
Super Was znowu oglądać.👏👏👏 Teraz zdaję się, że wszystkie drogo prowadzą na niebieski szlak graniczny😜
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Cieszy nas Twoja radość z naszego nowego filmu 😁 Wszystkie drogi, a nawet bezdroża 😉 Pozdrawiamy
@napodrozach51
@napodrozach51 Жыл бұрын
Extra przygoda👍
Dzięki 😁 to była bardzo przyjemna wędrówka 😊
@wilkinawloczedze9750
@wilkinawloczedze9750 Жыл бұрын
😁fajna relacja, znamy te miejsca ale odkryliście je nam na nowo 😃. Inwersje bajeczne🤩 machaliśmy Wam wtedy że Śnieżnika 🥾🥾 Świetne ujęcia i super progres w montażu - przyjemność była wielka w oglądaniu. Namówiliście nas na włóczęgę ponownie po Śląskim 😁 Dzięki za materiał i do zobaczenia na szlaku 👊
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Wielkie dzięki 😊 Beskid Śląski fajny jest 😁 Długo mieliśmy w planach odwiedzenie tego pasma, ale zawsze coś innego wypadało. W końcu jak ruszyliśmy to i warunki nam zaczęły sprzyjać, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni 😁 Super, że po naszym filmie macie ochotę ruszyć w Śląski 😁 oto nam chodzi w tych filmach, aby zachęcić do wędrówki 😉 Śnieżnik to też super góra 🥰 Pozdrawiamy i do zobaczenia na szlaku 👋
@wolamniedroga
@wolamniedroga Жыл бұрын
Super film. Pozdrawiam.
Dzięki 😁 Pozdrawiamy
Myślałem, że dobrze znam te moje tereny, a okazuje się, że jest dużo do nadrobienia 😂 Piękne ujęcia i pogoda dała radę ☺️ Znów czekam na te jesienne mgły …
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Czasem wystarczy pod innym kątem na dane miejsce spojrzeć i już wydaje się, że to zupełnie gdzie indziej jest 😉 Dzięki, a pogoda... faktycznie tym razem nam sprzyjała 😁 Do jesieni to jeszcze trochę poczekasz, ale najpierw daj nam nacieszyć się wiosną i latem 😁 Pozdrawiamy i do zobaczenia na szlaku 😉
@arturwasniewski54
@arturwasniewski54 4 ай бұрын
Z batonami to racja,są niezdrowe ,wysokowęglowodanowe,powodują choroby metaboliczne....
@KefasOpoka
@KefasOpoka Жыл бұрын
Przepiękny film. Mam sentyment do tych okolic. A w Brennej jeszcze nie byłem. Jeśli będziecie nadrabiać "pogodowe zaległości GSB" w Beskidzie Żywieckim, to polecam przepiękne widoki od Węgierskiej Górki (przepiękny widok na Czupel-po lewej stronie, gdy zejdzie się z asfaltu zaraz za Żabnicą), przez prześliczne widoki na Hali Rysianka do Hali Miziowej z widoczkami na Babią Górę. Pozdrawiam serdecznie i czekam na więcej Waszych relacji.
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Pięknie dziękujemy 😊 Co do nadrabiania widoków z GSB, których nie było, właśnie montujemy film z zimowego Beskidu Żywieckiego, w którym m.in. wędrujemy fragmentem GSB od Rysianki do H. Miziowej i... tym razem widoki były zacne! Także do końca lutego powinien ukazać się ten film, na który serdecznie zapraszamy 😊 Pozdrawiamy
@AgnieszkaZebraDziadek
Dzięki 😁 Pogoda nam sprzyjała podczas tej wędrówki 😁
@Cichy_b0b
@Cichy_b0b Жыл бұрын
A wiecie że Czupel ma dwa słupki z tabliczkami i przy jednym jest skrzynka z pieczątką?
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Tak wiemy, nawet obydwa są pokazane w filmie (pierwszy w 48:32, drugi w 50:34) natomiast pieczątki, kiedy my szliśmy, niestety nie było 🙁
@iwonakocimska8894
@iwonakocimska8894 Жыл бұрын
Na szczecie Czupla nie było pieczątki już? Miesiąc wcześniej przybijalam tam pieczątkę.
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Jak tam byliśmy to nie było 😕, bo pieczątki w książeczce mamy przybite ze schroniska.
@aiw128pl2
@aiw128pl2 Жыл бұрын
O, superfilm, a jak nam pomoże w planowaniu! Paulinko, jak to zrobiłaś, że z powrotem masz takie długie włosy? Jak będziecie robić Lackową, a chcielibyście iść z Izb ze względu na "ścianę płaczu", to nie wracajcie, jak większość, po tej samej trasie, tylko zejdźcie na Przełęcz Pułaskiego i za nią skręćcie w kierunku Bielicznej (tak jak np. małe Koty na Szlaku), bo to po prostu przeurocza wieś. Można się też tam dostać skręcając w pierwszą większą ścieżkę tuż przed Przełęczą Pułaskiego, ale to raczej w suchym okresie, bo tą trasą kilkakrotnie przechodzi się w te i wewte meandrującą po drodze Białą, więc lepiej żeby stan wody był niski... Za to można z boku w lesie odnaleźć urocze źródła Białej (naszej rzeki). Ewentualnie można zrobić większą trasę, skręcając dopiero dalej, na fajne Ostry Wierch i Białą Skałę, a na Bieliczną zejść dopiero z Przełęczy Prehyba (jak np. dziewczyny z Z buta i Rowerem).
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Dziękujemy 😊 Super, że ten film będzie pomocny w planowaniu, to znaczy, że na coś komuś się przydał 😉 Haha teraz mamy okres kiedy możemy nadrobić filmowe zaległości, więc ten film nagrywany był zanim ścięłam włosy 😉 Jeśli chodzi o Lackową, to bardzo dziękujemy za polecajkę i w przy okazji kolejnej wizyty w B. Niskim z niej skorzystamy, ponieważ do KGP wchodziliśmy z Wysowej, ale ze względu na późniejszą porę startu odbiliśmy tylko na Ostry Wierch i cerkiew pod górą Jawor. Pozdrawiamy i do zobaczenia gdzieś na szlaku 😀
@aiw128pl2
@aiw128pl2 Жыл бұрын
Tak myślałam, że tajemnicą włosów będzie po prostu niechronologiczny materiał :) Aaa, jak z Wysowej, to Jawor obowiązkowy! Ale ile tam w okolicy jeszcze ślicznych miejsc, to nie wiadomo, w którą stronę iść najpierw :)
@krzysztofgros4245
@krzysztofgros4245 Жыл бұрын
Witam jesteście super a może jakiś esklepik jakieś gadżety koszulki przypinki z waszym tytułem kanału logo bardzo fajny zresztæ
@naszlakuprzygod Жыл бұрын
Wielkie dzięki 😀 Mieliśmy już jedną akcję z przypinkami, więc jest szansa na powtórkę 😉 Co do innych gadżetów, jeśli będzie takie zapotrzebowanie to coś pomyślimy w tym kierunku 😉 Pozdrawiamy
@piotrkaczmarek1354
@piotrkaczmarek1354 11 ай бұрын
Chciałbym sie tam wybrać. Jak to zaplanowaliscie i jak niclegowo. Czy uzyskam odpowiedź bede wdzięczny. Bo miejsca sa super.
@naszlakuprzygod 11 ай бұрын
Hej 😀 Trasę zaplanowaliśmy praktycznie z dnia na dzień używając do planowania mapy turystycznej, więc przed wyjazdem zarezerwowaliśmy sobie tylko nocleg w Brennej, a potem już jak wyszło 😁. Ogólnie noclegów szukaliśmy przez Booking. Pozdrawiamy 😀
@piotrkaczmarek1354
@piotrkaczmarek1354 11 ай бұрын
Dziękuję za odpowiedź. 😀 Pozdrawiam
@olek1971-bw3ld
@olek1971-bw3ld 9 ай бұрын
beszczelnie zerżniete z "chodz na pole"
@naszlakuprzygod 9 ай бұрын
Co jest "bezczelnie zerżnięte"?
@heathcliffmarek
@heathcliffmarek 5 ай бұрын
🤚
Ogarnij się takich filmów jest mnóstwo ja sam tą trasę przechodziłem zarówno w jedną i w drugą stronę. Oglądam też czasem ten kanał o którym piszesz. Każdy z nich ma swój charakter i tak cichutko mogę ci podpowiedzieć że tutaj bardziej ciepło i żywiołowo z emocjami.
@zbigniewbatory3684
@zbigniewbatory3684 2 ай бұрын
Jest dużo ludzi ale tam na dole gdzie się obżerają i piją piwska a potem ten grube obleśne tyłki wsadzą do samochodów mòwią że byli w gòrach na wycieczce obserwuje takich najwięcej ludzi na górskich wycieczkach jest tam gdzie można coś zeżreć i wypiic i najlepiej żadnej aktywności fizycznej . I
Główny Szlak Beskidzki - Piesza wędrówka - część 1
Wibracje Życia
Osman Kalyoncu Sonu Üzücü Saddest Videos Dream Engine 170 #shorts
Получилось у Вики?😂 #хабибка
ХАБИБ
Мы никогда не были так напуганы!
Аришнев
KRZYŻNE - NAJPIĘKNIEJSZA PRZEŁĘCZ TATR? - TATRY
Na Grani
ROBERT MAKŁOWICZ POLSKA odc. 68 „Z Bielska-Białej do źródeł Wisły".