5 napig a kocsi tetején sátraztunk!

bit.ly/tetosat...
Dóra csodálatos sáljai: tiatia.hu/
a TiaTia instája: ...
Pólóvásár: videosbolt.hu/...
Facebook: on. 1hc3BIa
Insta: / magyarosicsaba
Zenék Spotify: spoti.fi/2Dgxd6a
Zenék Apple Music: itunes.apple.c...
A technika:
Mikrofon#3: www.rode.com/mi...

@gluki32
@gluki32 Жыл бұрын
45évesen fogtam magam és elmentem egy motorral, sátorral a hátam mögött egy 1 hónapos európai "körútra" kempingezni. Hatalmas élmény volt és már most tervezem a következőt mert hogy ennek lesz folytatása, az tuti. Rengeteg élménnyel, tapasztalattal gazdagodtam és egy percig sem bánom, hogy nem hallgattam másokra akik próbaltak lebeszélni erről az "őrült" kalandról.
@balazsvarga440
@balazsvarga440 Жыл бұрын
Jé, ezt pont most olvastam a Winkler Honda Forza 125-ös videója alatt. Kicsi ez a magyar youtube! :)
@gluki32
@gluki32 Жыл бұрын
@@balazsvarga440 igen, oda is irtam mert sokan azt hiszik, hogy csak egy 5-7m ft-os csúcsszuper motorral lehet "világgá menni"miközben én mai is a forza 125-el megtettem 340km-t kevesebb mint 4 óra alatt (megállásokkal együtt) szakadó esőben a német autópályán... Ez a forza kivisz a világból is.
@ditke8479
@ditke8479 Жыл бұрын
Ilyenkor mindig felerősödik bennem a "Vegyünk egy lakókocsit és induljunk el valamerre" érzés. Régi vágyam ez a kempingezés. Nagyon szupi volt a videó! Na meg lehet a fiam mosogatna... Mennyei a gondolat is. 😀
@moo_HU
@moo_HU 10 ай бұрын
Az egyik legszuperebb a révfülöpi kemping, mi is nagyon kedveljük. Éppen össze is futottunk a boltban veled. Mindent elmondtál róla és nagyon klasszul bemutattad.
@kovacszsolt3359
@kovacszsolt3359 Жыл бұрын
Ismét egy minőségi videó tőled de a legjobb rész amin nagyot nevettem 13:24-nél volt! :)
@Zorkoteg
@Zorkoteg Жыл бұрын
Étterem jó drága meg ami a tálalást is illeti eléggé gagyi ,meg a kaja se nézet ki jól szerintem és még szervízdíj sincs árban,bár azt nem is adnék ezért :D Égetett kis lángos mennyi volt 2500ft :D áhh ez a balaton már nagyon alja szint nem éri meg ,Horvát 100x jobb nyilván nem kempingben voltam :)
@Kobak1977
@Kobak1977 Жыл бұрын
Nézegettem én is ilyesmi sátrakat, mert elég sokat kempingezünk, de az ilyen felhasználási módra, ahogy voltatok - mi is kb. így járunk, 3-5 nap egy helyen és 2-4 helyre megyünk - nem ideális. Nekünk nagyon hiányozna belőle a nagy, álló magasságú elősátor. Amit vihetsz, és rakhatsz mellé, de akkor ugyanott vagy, mintha eleve egy családi sátrat állítottál volna fel. Ha az ott tartózkodás alatt kirándulnál, akkor is vissza kell bontani mindent, ráadásul a menetközben kipakolt cuccokat is vissza kell tömöríteni az autóba. Hogy aztán a kirándulás után újra tábort verhess. Szóval ez inkább az este megalszunk, reggel megyünk tovább jellegű utazásokra van kihegyezve. De arra meg kb. a legjobb. A Hekki Kft.... Első találkozásom velük úgy volt, hogy kellett vmi Thule cucc és bár nem ők voltak a legolcsóbbak, de hozzájuk lehetett elmenni megnézni, megfogni, kipróbálni. Végül meg is vettük. Mára meg ha Thule cucc kell, meg se nézem, hogy hol mennyi, hanem rögtön irány a Hekki... Profik, kedvesek, segítőkészek. Értenek is a termékekhez, amit árulnak. Komolyan, ha nem tapasztaltam volna, nem hinném el, hogy ma még van ilyen Mo-n!
@hekkikft.-thule
@hekkikft.-thule Жыл бұрын
Köszönjük szépen :)
@szucsi99
@szucsi99 Жыл бұрын
15ezer a mirelit krumpli meg pár szelet frissensült, most képzeljük el milyen minőséget kapunk 40-50 euróért Olaszországban és sírjunk együtt.
@MyriamTaub
@MyriamTaub Жыл бұрын
Nagyon szuper igy a Campingezés .Csaba igazán szuper család vagytok . Kivánok nektek nagyon jó és kellemes nyarat.
@istvankohalmi151
@istvankohalmi151 Жыл бұрын
2010 - ben itt töltöttünk egy éjszakát. Szerintem már akkor is teljesen jó volt ez a kemping. Jó pihenést kívánok. Szimpatikus ahogy a kempingezésről vélekedsz, a 15:06 - nál látottak még szimpatikusabbak. :)
@hreni27
@hreni27 Жыл бұрын
Hát ez nagyon menő 😀 A gyerekeidnek lesz mit írni a nyári naplóba,ha még van ilyen
@haaniko
@haaniko Жыл бұрын
A tetős sátor ill. a lakóbusz akkor jó, ha mindennap máshol alszol, vagy nem mozdulsz ki autóval. Ha lecövekelsz valahol 5-6 napra és onnan csillagoznál, mennél más strandokra, városnézésre, bevásárolni, más étterembe jobb ha le tudod tenni a házad. Szerintem a tetős akkor jó, ha vándortáborozol, vagy off roadra mész.. De egy horvát tengerparton nem feltétlenül akarod az egész napot a kempingben tölteni, akkor viszont csomagolni kell minden nap
@TomanovicsGergely
@TomanovicsGergely Жыл бұрын
Ezt most úgy mondod, mint ha nem lehetne tömegközlekedéssel, bringával, elektromos rollerrel vagy egyéb módon közlekedni úgy, hogy az autót a kempingben hagyod. Egy szűk utcás történelmi városmagban egyébként is szar vezetni meg parkolóhelyet keresgélni, a buszra várva még egy jó korsó hideg sör is belefér, minden szempontból kényelmesebb és nyugisabb.
@Creutzfeld10 Жыл бұрын
@@TomanovicsGergely Lehet, ha mondjuk 15 km-es körben akarsz mozogni. Annál távolabb már baromi macerás autó nélkül. Én csak tudom, lassan 20 éve csináljuk lakókocsival.
@tamaskeri4582
@tamaskeri4582 Жыл бұрын
Kerékpár a megoldás. Ilyen egyszerū.
@Creutzfeld10 Жыл бұрын
@@tamaskeri4582 Távolságfüggő. Autóval 100km-re is eljutsz, kerékpárral valószínűleg nem (mázelődnél is, vissza is kéne menned, úgy már 200km). Nyilván igénytől és helyzettől is függ, hogy mit tehetsz meg és mit nem. Ennyire egyszerű. :)
@papistvan3556
@papistvan3556 Жыл бұрын
Nagyszerű Család, Nagyszerű Szülők vagytok Csabám! Követendő példa! 👏🏼
@freebirdcsatornaja
@freebirdcsatornaja Жыл бұрын
51 éjszakàt töltöttem rooftop tentben, Ausztráliàban, több, mint 15.000 km-en keresztül idèn :) Fizetős kempingeket bírtam, nagyon jól felszerelt volt 1-2, az ingyenesekben nem volt fürdő, se konyha. Könyvet tudnék írni az élményekről 😅
@BG-zl4dg
@BG-zl4dg Жыл бұрын
Aztaaa !! De jó lehetett. Meg is néztem a csatornádon a videókat róla, kár hogy nincs több, mert elképesztően szép helyeken jártatok :)
@freebirdcsatornaja
@freebirdcsatornaja Жыл бұрын
@@BG-zl4dg köszi :) rajta volnék, csak nem vagyok egy nagy videovágó 🤣
@danielfekete8461
@danielfekete8461 Жыл бұрын
Csabikám ez a videó nagy segítség nekem! Ezzel fogok kedvet csinálni a menyasszonyomnak a kempingezéshez ;)
@renenoel9952
@renenoel9952 Жыл бұрын
Köszi a videót, Cukik a gyerekek ❤❤❤❤! Jó nyarat mindenkinek !!!! 😊😊😊 Természet !!!
@TheoreticalCyclist
@TheoreticalCyclist Жыл бұрын
A kempingezés nagy élmény! Főleg a vadkemping! Emlékszem nálunk családi sportvetélkedő volt a táborhely elkészítése, tereprendezés és utána az előteres két hálófülkés csővázas román sátor összelegózása a Tisza partján. Már akkoriban létezett valami utánfutó amiből sátrat lehetett origamizni. Apa nagyon szeretett volna egy olyat. Én személy szerint ha tehetném építenék egy micro campert valami egyterűből, és azzal mennék nyaralni.
@wadkan
@wadkan Жыл бұрын
Skif volt a neve, aminek a ponyvája szétmállott pár év alatt ha kint hagytad, és az utánfutójából utána lehetett általános célú utánfutót készíteni ;)
@robertviski7661
@robertviski7661 Жыл бұрын
Révfülöpi kemping a legjobb. Imádjuk!
@sunblindX
@sunblindX Жыл бұрын
1. Hát az azér távirányítós, mer mover. 2. Itt úgy lehúz a Lölő a wifivel, hogy arra kevés szó van. 3. A kemping közértjében többféle ír viszki is kapható, pirospont. 4. Az az étterem közel ehetetlenül szar. 5. .. a Kánya Zoli halsütője két percnyire meg a legjobb az északi parton, feleannyiért. 6. Odaértetek a kertmozira időben?
@bogi_jb
@bogi_jb Жыл бұрын
Unokatesóm jött Németből a barátjával ide és ilyen sátorban aludtak a mamája kertjében. Akkor nem tudtam elképzelni egy sátrat az autó tetején, de ez a videó nagyon jól bemutatta és meg is hozta a kedvet hozzá hogy én is kipróbáljam!
@peternyvelt5383
@peternyvelt5383 Жыл бұрын
Mindenkinek ki kéne próbálni a Campinget mert tényleg nagyon jó érzés a természetben élni pár napig.
@207gtr
@207gtr Жыл бұрын
Kempingezésben ultra minimál a tapasztalatom. De ebben a formában ahogyan most toltátok, nem csak, hogy a kedvem jött meg hozzá, de még egy megoldó kulcsot is adtál ötlet szintjén egy későbbi nemzetközi bringázós projektemhez.
@psymouss
@psymouss Жыл бұрын
Szkif :D Tudom, negyven éve volt menő, de 4x ekkora és negyedennyibe kerül. Ahhh, eszméletlen jók voltak.
@Creutzfeld10 Жыл бұрын
Két napja láttam egy hasonlót újonnan Bruckban a Camping Holidaynél, bár nem tudom a márkáját. Baromi nagy, különösen elősátorral is felszerelve.
@Atys1982
@Atys1982 Жыл бұрын
Tetszik ez a sátor, biztos jó buli lehet az autó tetején aludni, bár szerintem én frankón lezuhannék azon a létrán éjszaka, amikor félkómásan ki kéne mennem wc-re. 😂 Amúgy mennyire bírja a viharos szelet ami pl egy-egy zivatarral szokott érkezni?
@petralaszlo5151
@petralaszlo5151 Жыл бұрын
De szeretem révfülöpöt gyerekkoromba mindig oda mentünk ... de sokat változott 😢❤
@outdoorstechalex7412
@outdoorstechalex7412 Жыл бұрын
Én egész évben lakókocsiban lakom 😎👍
@godzsy
@godzsy Жыл бұрын
A legolcsóbb is fél misi, akciósan. :D
@robertfrey1105
@robertfrey1105 Жыл бұрын
Thule termékeket soha nem szabad a saját oldalukon venni. Alternatßiv oldalakon 20-30%-al olcsóbbak
@renenoel9952
@renenoel9952 Жыл бұрын
Sajnos igen...😢
@adamkahorvath
@adamkahorvath Жыл бұрын
Itt dolgoztam 1 nyarat amikor 17 voltam, de jó Csabi. Akkor is telel volt németekkel mikor ott dolgoztam :D
@gyongyiabraham913
@gyongyiabraham913 Жыл бұрын
Klassz helyet találtatok ismét! Nagyon jó pihit a gyerköcökkel!❤
@FDToth2x
@FDToth2x Жыл бұрын
Haaat… nem is tudom… ez a sator nagyon picurka, kicsik marketingszaga van a dolognak… 130 centi szeles, 3-an lenylemes? Nanee! Nekunk a 180-as agy nem komoatibilis 2 gyerekkel 2 felnottek, meg ket felnottnekmis kicsi neha, azaz kenylemes akkor lenne ha 2 meter szeles. 13eft napontna berles? Akkor inkabb elmegyek kulfoldre, 25/ejszaka, full kenyelmben, kempingezes full szopo, szocreal eleterzes :)
@csodartravel
@csodartravel Жыл бұрын
13/ nap csak a satorberles + ehhez jon a kemping placc napi dija, + szemelyenkent napi par ezer ,h hasznalhasd a kemping furdojet. Ehhez jonnek az egyeb szolgaltatasi felarak (aram hasznalat, kerekpar berles stb)
@TGabor-iz1ii
@TGabor-iz1ii Жыл бұрын
Mi iKamper mellett dontottunk. Az kemeny tetős, es baromi nagy 2.15x2.1 belul 2 felnott 2 gyerek sima vele. Es tenyleg 60mp ki-be. Bringak a vonora es irany a hegyek pl. Igen rohadt draga de egesz mas fíling mint egy tömött szalloda. Csaba ha ez bejott erdemes azt is kiprobalni.
@renil.8699
@renil.8699 Жыл бұрын
Lemaradtam valamiről a tavalyi horvátországi kempingezéseteknél, mi akasztotta ki annyira Dórát, hogy most nem jött? Csak mert gondolkodunk hasonlón, mire fiygeljünk? Köszi
@balazsvarga440
@balazsvarga440 Жыл бұрын
Még folyt valami epítkezés a kempingben es messzebbre kellett menni wc-re. Az akkori videókból nem úgy tűnt, hogy akkora trauma lett volna, most direkt visszanéztem. Meg ez nem olyan ami évekre elveszi az ember kedvét a kempingezéstől. Inkább kifogásnak tűnik. 4-en nyilvan nem fértek volna el a sátorban.
@pillango80
@pillango80 Жыл бұрын
​@@balazsvarga440linkelnéd a videót?
@_R_4_G_N_4_R_
@_R_4_G_N_4_R_ Жыл бұрын
Jo oreg revfulop egy szezont le nyomtam a kempingben meloteren
@miklosszendrodi8313
@miklosszendrodi8313 Жыл бұрын
Balaton? De gazdagok vagytok 🤪😄 Érezzétek jól magatok! 🎉
@marcellnemeth2756
@marcellnemeth2756 Жыл бұрын
Nekem annyi kérdésem volna a sátorral kapcsolatban mert olvasom a neten hogy a tetőtartók 75 kilót bírnak. Ha egy ilyen sátorba bemászom a 100 kg önsúlyommal meg még esetleg más is belefekszik azt mennyire fogja megköszönni a tetőtartó vagy a kocsi váza? 😁 A különféle beltéri sportokat még nem is számolom. 🤣
@ENDROS1111
@ENDROS1111 Жыл бұрын
A létrát nem értem egészen. A sátor merev lapjához fent rögzülve fix szöget tart? Ha lent eső miatt iszapos lesz a talaj, tud e az egész borulni, netán a sátor merev lapjai közti zsanér nyekken?
@dahabian
@dahabian Жыл бұрын
Sanszos, h ez trip nem mostanában lehetett, mivel a Balaton jelenleg ehető leves hőmérsékletű. Nem hűt , hanem fűt. Bár a vihar már a kertek alatt...
@Starcos
@Starcos Жыл бұрын
Biztos korábban vetted fel, de szombaton már simán 26 fölött volt a Balaton, azóta még több.
@SimiczAnita71
@SimiczAnita71 Жыл бұрын
🤩👌Isteni jo satrazni!
@TancalYT
@TancalYT Жыл бұрын
Hello nagyon jó videó
@tamaskeri4582
@tamaskeri4582 Жыл бұрын
Mindenki másolja a Maggiolina-t,,,,,de az s legjobb elõsátorral!!❤
@koltaicsaba
@koltaicsaba Жыл бұрын
a tejfölös uborkasalátát a szakács szó szerint vette...uborkasaláta és ráb...szva a tejföl, meg pirospaprika szóróból épphogy...1090 Ft-ért. szégyen.
@goddardbolt
@goddardbolt Жыл бұрын
Csak sajnos nem mindenkinek adatik meg,hogy családja és ilyen körülményei legyenek 😞
@babo1982410
@babo1982410 Жыл бұрын
Nekem a Balaton a Riviera! Imádom a Balatont. Régen nem szerettem a 20-21 fokos vizet, viszont Angliában hozzászoktam, mert a tenger se melegebb. Sőt! Angol szokás, hogy újévkor megmártóznak a hideg tengerben.
@istvankohalmi151
@istvankohalmi151 Жыл бұрын
10 éve Skóciában élő barátom és ugyanezt mondja mikor haza látogat. :)
@ben_9985
@ben_9985 Жыл бұрын
Jó napot kívánok! Mi a neve a mobil hűtőnek?
@Ripy_X
@Ripy_X Жыл бұрын
Túlsúlyos nagypapának (125kg) keresek kempingszéket. Sajnos amit a videóban láttam, teherbírás tekintetében 110kg (weboldal alapján - praktiker). Ha esetleg van olyan néző, akinél hasonló "probléma" felmerült és tudta orvosolni kérem egy linkkel segítsen. (Volt, hogy 130kg teherbírást írt egy napozó ágy, berendeltem, de egy használat után eltört...) Köszönöm!
@Kiccccsavo
@Kiccccsavo Жыл бұрын
Üdv. Tavaly szezon elején rendeltem én is 130kg. Teherbírással kempingszéket magamnak,és páromnak horgászathoz.Ő 60 kg sincs,mégis szét ment mindkettő.Én 125kg vagyok,nyilván az enyém az első használat után odalett.Aztán vásároltunk a Decathlonban kicsivel drágábbért,na azóta azokkal semmi baj,lassan egy éve,pedig legalább 70 nap peca van bennük.Mintha azok tudnák a ráírt kilót,talán meg is haladom kicsit.
@15phineas
@15phineas 3 ай бұрын
Szia Csaba! Esetleg emlèkszel h mi volt a parcella szàma?!
@fiataldemokratakautoja8073
@fiataldemokratakautoja8073 Жыл бұрын
Aki pl 20 évre tervez annak megvenni jobb mint bérelni, fixen van olcsóbb megvételi hely, és sok helyen a szállás is olcsóbb mint 6500+camping bérlet/fö/éjj
@amajkika
@amajkika Жыл бұрын
Bondzsorno. Hiába beszéltél 16 percig , h milyen jó kempingezni. Énn passzolom ezt a nyaralási formát. De a lelkesedésedért jár a piros pont. 130 cm-eren 3-an kényelmesen? Na ....nemá!
@SpeedyHungarian
@SpeedyHungarian Жыл бұрын
A kisasztalról lekerült végül az árcédula? 😄
@Mr.Toronto007
@Mr.Toronto007 Жыл бұрын
Mi volt a baja az asszonynak a Horvát kempingezéssel ? Lemaradtam erről a videóról?
@attore89
@attore89 Жыл бұрын
Más márkáju kemény házu tetősátrunk hosszú évek óta van. Nagyon szuper és hatalmas szabadságot ad, pl Franciaországban bárhol meg lehet állni kemping nélkül is, vagy akár Románia hegyeiben is szuper
@messziroljott1516
@messziroljott1516 Жыл бұрын
tetszett :)
@zssbei
@zssbei Жыл бұрын
Magyarosan múver 😄 a neve a cuccnak, ami a lakókocsit mozgatja. Hasznos tud lenni a centizésnél.
@peterv7902
@peterv7902 Жыл бұрын
Mi értelme van a talaj helyett az autó fölé rakni a sátrat?
@szmeagol22
@szmeagol22 Жыл бұрын
Több előnyt is említ Csaba a videóban. Nézd végig! :)
@zoltansimorka91
@zoltansimorka91 Жыл бұрын
Jó pihenést!
@CsigerVintagelab
@CsigerVintagelab Жыл бұрын
Köszönjük az infot már le is foglaltam a lakókocsi helyem augusztusra itt, épp akkor botlottam a videódba mikor terveztem egy itthoni lakókocsis kempingezést a Horvátország utánira ami már lement. Tényleg hasznos volt mert eredetileg nem ezt a helyet néztem. A távirányítós lakókocsis dolgot pedig MOVER-nek hívják ami segít beállni a kocsival nehezebb helyekre, nekem is tervben van, amíg ez nincs meg sportedző nejem használom erre a célra, aki egymaga is berántja a helyére a fullra felrakott lakókocsit.
@profi965
@profi965 Жыл бұрын
Mar vartam ezt a videot. Igen es igen es igen, nem kell motivacio egy gyereknek hogy, rendet tartson magautan ,csak neveles, amit toletek becsulettel meg kapnak. Mennyibe kerult a langos?
@molnaradam14
@molnaradam14 Жыл бұрын
Erről a Lanterna kempingről és a kellemetlenségekről készült valami videó? Kíváncsi lennék mit alkottak ott is a drága horvát szomszédaink...
@Mike__channel
@Mike__channel Жыл бұрын
1 milla 1 sátorért... Na menjenek a 🤣🤣🤣
@toroklev
@toroklev Жыл бұрын
13eFt/nap a berles
@gyorgy.babos_PhD
@gyorgy.babos_PhD Жыл бұрын
Ezen én is meglepődtem (vagyis először a napi bérleti díjon, "mivan, 5 nap alatt be akarják hozni a sátor árát?" :D ), mondjuk van azért olcsóbb is. De akkor is a tudat, hogy ennyi pénzből jó sokáig bérlek olcsóbb szállást... Igaz az előnyei között az ár nem szerepelt, annak biztos jó, aki beutazza fele Európát, ill. tényleg oroszlán-pók-skorpió-vérkenguru megeszi éjjel.
@janosczeba8447
@janosczeba8447 Жыл бұрын
Hofi: nem a zsemle kicsi elvtársak…vagyis a fizutokkal van baj, nem a sátor drága
@gyorgy.babos_PhD
@gyorgy.babos_PhD Жыл бұрын
@@janosczeba8447 Nem tudom, én biztos jó nagy hülye vagyok, mert 3 (szak)mérnöki diplomával tanárként dolgozom - igaz az általam tanítottak szerint senkinek nem szabadna annyira jól élnie, hogy ilyesmiket simán kicsengessen - de lehet lassan megszavaztatom, hoy én is mondjak-e fel, aztán valaki kapcsolja majd le a lámpát... :/
@janosczeba8447
@janosczeba8447 Жыл бұрын
@@gyorgy.babos_PhD Sajnos ebben igaza van.
@nagymarton4236
@nagymarton4236 Жыл бұрын
En 150 kilo vagyok, asszony 95. Vajon kibir ennyi sulyt?
@viktor_farkas
@viktor_farkas Жыл бұрын
Megnézve ✔️
@fabian_dani
@fabian_dani Жыл бұрын
Esetleg az árnyékos App nevét megadnád?😁
@danielfekete8461
@danielfekete8461 6 ай бұрын
Nekem is kellene
@patrikbogdan2791
@patrikbogdan2791 Жыл бұрын
21 fok az nem hűvös, nem kellemes hanem hideg 😅
@jozanparasztpeti
@jozanparasztpeti Жыл бұрын
Alfa City-n láttam először ezt a sátrazási módszert. Le vagyok maradva. 38 év kellett, hogy megtudjam: ilyen is van. Zseniális megoldás amúgy. Eh...most viszont megnéztem az árakat. Hát, ez megint nem a hétköznapi embernek akarják eladni. Ennyi pénzből konkrétan veszek egy lakóautót.
@gsmbrett3799
@gsmbrett3799 Жыл бұрын
Nézve az árakat amennyiért adják szerintem drága, én negyven éve sátorozok 30 éve vettem egy 6 személyes termosátort 40e ért abban van egy előtér fedett kiugró hidegben meleg melegben hidegebb lakályos semmi képpen nem cserélném ilyenre igaz nem 3 perc a felállítás mondjuk 20 de ez szerintem arra jó ha minden nap tovább állsz egy helyről!
@andraspoloskei8820
@andraspoloskei8820 Жыл бұрын
Szia! A tavalyi videóban vagy valahol megtalálható, hogy mi volt annyira negatív élmény horvátban? Mi is voltunk már ott 2x (legutóbb 5 éve) és terveznénk visszamenni. De ha ennyire leromlott akkor mást keresünk. Előre is köszi. Üdv.
@laszlokurfis6086
@laszlokurfis6086 Жыл бұрын
engem is érdekelne szeptemberben megyünk oda 3.alkalommal:) mi nagyon meg voltunk vele elégedve
@zsolesz088
@zsolesz088 Жыл бұрын
Engem is érdekelne. Mi 2020-bán voltunk, azóta is mennék, tervben is volt idén vagy jövőre szeptemberben de ha leromlott akkor biztos nem.
@Mate-uw9ih
@Mate-uw9ih Жыл бұрын
Gondolom semmi, csak reklámozni kell a balatont mert mindenki külföldre megy inkább nyaralni🤷🏻‍♂️
@enikonagy4450
@enikonagy4450 Жыл бұрын
Mi 3 éve járunk oda! Soha semmi problémánk nem volt. 😊 amikor problémánk volt vagy kérésünk akkor megoldották! menjetek nyugodtan! Jó nyaralást! 😎
@kovacskuxyakos
@kovacskuxyakos Жыл бұрын
Én is kíváncsi lennék a problémákra ami azt eredményezi, hogy oda többet nem. Épp most értem haza a 11. ottani nyaralásról, igaz mi csak egyszerű apartmanban, ott azért megállt kicsit az idő cserébe bőven a megfizethető kategória. A félszigetet viszont minden évben körbejárjuk és a kemping nagyon hangulatos az új vizes blokk pazar, udvarias személyzet jócskán túlméretezettnek tűnt a kapacitás is. Mi azért járunk vissza mert tudjuk, hogy mire számíthatunk és abban még nem csalódtunk soha.
@darthvader8316
@darthvader8316 Жыл бұрын
Mekkora lehet vajon egy személygépkocsi tető teherbírása? Csak kérdem.
@thomasvoros1
@thomasvoros1 Жыл бұрын
Több száz kiló. Gondolj bele, hogy egy baleset esetén simán fejre tud állni egy autó és nem rogyhat be a tető. Az Árpád hídon is a tettes Mercedese a tetején forogva csúszott. Amit megadnak tetőcsomag szállításra terhelést, az a dinamikus terhelés. Ott már szempont az is, hogy hirtelen fékezésnél, kanyarodásnál ne éljen külön életet a cucc. Továbbá ne változzon meg drasztikusan a gépjármű menettulajdonsága.
@viktorvarga1577
@viktorvarga1577 Жыл бұрын
Srácok androidra melyik lenne az az AP ami az árnyékot mutatja a napnak? Megirnátok?
@poruban
@poruban Жыл бұрын
Szia. Nekem a Sun Locator van fent. Teljesen magyar és minden is van benne. Kellemes böngészést hozzá.
@arvagabor8419
@arvagabor8419 Жыл бұрын
Mi van az alfával ?
@marijacsoknya6765
@marijacsoknya6765 Жыл бұрын
Ember legyen a talpan aki felmereszkedik a tetosatorba. Kesz nyaktores.
@hekkikft.-thule
@hekkikft.-thule Жыл бұрын
Reméljük azért, hogy Csaba jól van :)
@menyhertlaszlo
@menyhertlaszlo Жыл бұрын
És ha mindenki egy irányba álmodik, de nem estek le az autó tetejéről?
😀
Köszönöm
@Ricsiqe
@Ricsiqe Жыл бұрын
Lehet hogy most is ottvagytok?
@user-bb6dy9rd1w
@user-bb6dy9rd1w Жыл бұрын
13.000Ft/nap :D Montenegróba kb ennyibe kerül egy olcsó szállás tengerpart közelében :D
@speter3579
@speter3579 Жыл бұрын
A mai napig nem tudtam megszokni az arc nélküli gyerekeidet Csaba … engem sajnos zavar , még ha a személyiségi jogaikat is sérted… :/
@magyarosi Жыл бұрын
Hát inkább ezt a zavart választom a gyerekeim érdekei helyett, biztos megérted ;)
@speter3579
@speter3579 Жыл бұрын
@@magyarosi Rengeteg idegen arc kerül a kamera képbe akaratlanul, mindenféle megkérdezés nélkül , akkor a gyerekeid esetében ez miben más ? Nem rossz indulatból kérdezem!!
@magyarosi Жыл бұрын
Olyan fura ezt nem érteni. Az a különbség, hogy azok random, nem azonosítható gyerekek, szemben az enyémekkel az én videómban. Ennek megfelelően az én gyerekeim is simán felbukkanhatnak híradókban, más videósok anyagaiban, turisztikai filmekben, városlakók fotóin, ahol nem azonosítható módon veszik fel őket. Nem azzal sérülnének a jogaik, ha látszódna az arcuk, hiszen nem az arc az érdekes ebből a szempontból, hanem az azonosíthatóság.
@biankaretsari6977
@biankaretsari6977 Жыл бұрын
@@magyarosi Respect a gyermekeid iránt érzett felelősségért! Megvetem azokat a közszereplőket, akik szinte a gyermek "kipottyanásának" pillanatától nemzeti híradót csinálnak az életükből.
@SpeedyHungarian
@SpeedyHungarian Жыл бұрын
@@magyarosi Én nagyon becsülöm, hogy ezt tiszteletben tartod, egyre ritkább az ilyen hozzáállás. A gyerek nem tulajdon és nem videókellék.
@laszloboros2904
@laszloboros2904 Жыл бұрын
Baromi drága ez a sátor ...inkább hajtogatok 10 percig. :)
30 ÉVES lakóautó és MEGY!
Webshippy: ROBOTOKKAL támad a magyar AMAZON
Elsa Arca
Ez a KÁBEL TÖNKRETEHETI AZ ÉLETEDET! ⚠️
TheVR Tech
VADKEMPING - Hol szabad/hol tilos Európában?
Marcello On Tour M.O.T.
Mint régen, csak sokkal jobb! Thule Approach tetősátor teszt
ilyen HALAT Magyarországon még nem ettünk!!
Magyarósi Csaba
Mi a gond a DECATHLONOS FELSZERELÉSEKKEL?
Kiss Kolos
Ömlő kerozinnal a MALDÍV-SZIGETEKRE!
Magyarósi Csaba
USÁNKA 3.6: Kivettünk egy BAZINAGY lakóautót!!!
Magyarósi Csaba
Utazás Magyarországra autóval 1.