Honda Africa Twin - Motocicleta mea preferata

Atelierul de Detailing

Portofele personalizate, cusute de mana cu doua ace. MALVA LEATHER / malvaleather
Masini Corecte, canalul de podcast-uri AUTO / masinicorecte
Echipa noastra:
Atelierul pe Instagram
/ atelierul.de.detailing
Atelierul de Detailing / atelieruldedetailingcr...
Cezar Popovici
/ cosmin.dragotescu

@camilstoenescu
@camilstoenescu 2 жыл бұрын
Nu ma intereseaza in mod special motocicletele, dar la cat de bine prezinta Vlad urmaresc cu placere.
@ionuttanislav5208
@ionuttanislav5208 2 жыл бұрын
Mi-ai furat vorbele din gură.
@1704radu
@1704radu 2 жыл бұрын
Nu esti singurul
@cristianrino
@cristianrino 2 жыл бұрын
Buna Vlad… O istorioara si un test cu o MT 9 sau Tracer 9 ar fi pt mine si cativa prieteni sfantul gral :) Apreciez tot ce faci pt noi, si rabdarea care o ai sa memorizezi toate detaliile tehnice pe care sincer eu si daca le caut nu le gasesc pe net…. Ma irita astia cu criticile lor despre sunet imagine etc…. Luati fratilor esentialul
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Urmează și test cu tracer 9 , incerc sa îl fac in luna august. Tracer 900gt e una din preferatele mele
@bobans
@bobans 8 ай бұрын
Avanad in vedere ca programele de editare au acum AI sa reduci wind noise, poate pe viitor ar fi dragut sa mai reduca zgomotul vantului de pe fundal, nu este o critica ci o recomandare!
@petrusoporan2191
@petrusoporan2191 25 күн бұрын
Urmeaza sa achizitionez acest model. Am avut ocazia sa fac un ride test cu modelul 2024 dct si am ramas extrem de entuziasmat de performantele ei! Urmaresc multe prezentari,dar tu esti extraordinar cu stilul tau! Felicitari!!!
@dumiiionut8607
@dumiiionut8607 2 жыл бұрын
Iubesc atunci când văd că postezi cu o motocicleta ! Ești WOW omule ! Așteptăm și video ul cu propietarul cu Bmw S1000R !!!
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Facem, o sa mai urmeze motociclete
@morphibas
@morphibas 2 жыл бұрын
Dau si eu o cafea pe luna. E primul canal la care ma decid sa contribui financiar desi cu o suma modica, cel putin deocamdata. Multumesc pentru ce faci Vlad!
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Mulțumesc, genul acesta de comentarii ne țin moralul ridicat ')
@adrianmadaras
@adrianmadaras Жыл бұрын
Îmi plac review-urile moto și auto făcute de tine, ești întotdeauna bine documentat și foarte coerent.
@georgeburlacu1175
@georgeburlacu1175 2 ай бұрын
Super! Felicitări pentru tot ceea ce faci!
@Svrro
@Svrro Жыл бұрын
Cred ca e a 4a oara cand ascult acest reportaj. Mi-o doresc si nu mi-o permit si tu cumva imi alini aceasta placere :)) Merci Vlad
@mariantoader1260
@mariantoader1260 11 ай бұрын
Salutare! Imi place foarte mult modul in care faci prezentarile. Foarte coerent, documentat si cand este nevoie si funny. Sunt cu ochii pe tine :)))))
@oroiandan7397
@oroiandan7397 2 жыл бұрын
Salut Vlad ! Frumoasa prezentare !
@cipryaniancu
@cipryaniancu Жыл бұрын
Foarte fain video, felicitări și chiar mai vrem așa filmări de calitate cu diverse modele de motoare 🙏👋
@romulusdanieltomus9663
@romulusdanieltomus9663 2 жыл бұрын
😀👍👍👍 Bravo Vlad! Apreciez munca ta !!!
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Mulțumesc, mă bucur că nu filmez degeaba:)
@bertmanncleaningtechnology6334
@bertmanncleaningtechnology6334 Жыл бұрын
Cea mai buna prezentare AT. Bravo,felicitari
@claudiuvicentiuchiriloaie2960
@claudiuvicentiuchiriloaie2960 7 ай бұрын
F frumoasă prezentarea,bravo!
@pittarpittar9946
@pittarpittar9946 2 жыл бұрын
Salut, cand faci oprezentare și la o Honda VFR 1200 X CROSSTOURER.
@Preidak
@Preidak 2 жыл бұрын
Super noul segment de moto! Mai ales pentru un nou venit in aceasta lume care tocmai face scoala :D Sunt nerabdator sa aflu ce motoare mai aduci la review. Imi place mult partea technica si cum o prezinti, Vlad, fie ea auto sau moto si recomand intrarea in mai multe detalii.
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Am tot postat motociclete si aici și pe canalul Masini Corecte, si o sa mai apara, am filmat toata gama honda
@traciano77
Foarte bine de Africa Noul Transalp XL 750 va fi pe canal ? Mulțumesc
@lucianraileanu3489
@lucianraileanu3489 Жыл бұрын
te rog spune mi cum pun si eu aplicatia google map pe africa twin ? am o africa 2021 dar nu are aplicatia
@radurosca172
@radurosca172 2 жыл бұрын
Frumoasa prezentarea. Probabil voi inchide cercul: Africa Twin de 750, Varadero 1000, Bmw 1200 gs Adventure, acum iar Varadero, si probabil Africa Twin 1100 in curand.
@overlandingpainters8631
@overlandingpainters8631 2 жыл бұрын
Cu TDM 900 (2 pistoane in linie, 86 cai, injecție) am mers cel mai mult într-o zi 947 km cu pasageră si bagaje. De la granita Italo-Slovena pana la Tg. Jiu. Era ultima parte din drumul de 13.866 km, o tură de o lună si o zi prin 20 de tari (Ungaria, Slovacia, Polonia, Lituania, Letonia, Estonia, Finlanda, Norvegia, Suedia, Danemarca, Germania, Olanda, Belgia, Franta, Elvetia, Italia, Slovenia, Croatia, Serbia, Romania).
E interesant și tdm900, am un prieten care a avut una cativa ani
@r4zvanm521
@r4zvanm521 9 ай бұрын
Salut Vlad, mai crezi ca este motocicleta ta preferata? Nu am A-ul dar tare m-ar bate gândul să-l fac și sa-mi iau așa ceva sau un naked, sunt prea multe modele și mărci, e greu sa te decizi
@Radulexxx
@Radulexxx Жыл бұрын
Acum fac primii pasi in moto.Am studiat, m-am informat, citesc, vad video, de toate, dar acest video m-a hotarat, Africa Twin scrie pe mine, am cochetat cu BMW 1250 gs, Yamaha tenere s.a. dar, am ajuns la urmatoarea concluzie: fiecare producator (de orice) are cate un produs icon: nokia cu 6310i, merc cu s 250 d tank, porsche cu 911, toyota cu land cruiser, etc. astfel incat, cred, ca pt honda, africa twin este acel icon si asa cum a spus vlad, poti da blana daca vrei sau poti merge pe hârtoape, ea este acolo sa te ajute !!!! Cu foarte mare sinceritate, multumesc atelierului de detailing !!!
@cucciolopicasso5684
@cucciolopicasso5684 2 жыл бұрын
Vlad, ai incercat noul ducati monster 937 sau 950 ? Poate intr.o zi il vedem aici pe canal!
@SergiuMilu
@SergiuMilu 2 жыл бұрын
Când mai vii prin zona da un semn,bem un vin bun și îți arăt un Type R misto. Cel mai tare KZbinr pe segmentul asta!
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Mulțumesc, cand o sa mai am moto la test vin sigur 😁
@horiacraciun8518
@horiacraciun8518 2 жыл бұрын
Frumosa prezentarea, e modelul meu preferat dintre toate motoarele, din pacate raman la preturi foarte mari, indiferent de model ,de la rd 03 pana la cel actual! Poate peste 10 ani modelul actual va ajunge la un pret accesibil! E genul de motocicleta pt omul matur cu experienta care vrea ceva pt orice tip de teren si utilizare! Se devalorizeaza prea incet si e greu acesibila pt majoritatea pasionatilor!Cred insa ca t7 de la yamaha va fi mult mai acesibila pe piata Sh!
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Ușor ușor devin accesibile, nici eu nu mi-am permis mai mult de 5000 euro cu credit in 2011 :))
@dormstories
@dormstories 2 жыл бұрын
Rotile cu camera sunt folosite pentru ca permit rularea cu presiuni la care o anvelopa fara camera ar dejanta. Asta e singurul avantaj; daca nu faci offroad extram nu are rost sa devii vulcanizator mobil.
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Așa e, pai cu asta am mers cu presiune 0.6 la un moment dat și îți dă aderenta buna
@cheetor18
@cheetor18 2 жыл бұрын
Pe off road sunt si mai durabile si mai ieftin de întreținut. Prefer sa schimb juma de zi o camera decat sa arunc un cauciuc tubeless daca plec la drum lung.
@ohamoha6775
@ohamoha6775 8 ай бұрын
Este a patra oară când mă uit la prezentarea asta. Cum e posibil? 🤗
@ProfBab
@ProfBab Жыл бұрын
Salutare Imi place cum ai prezentat motorul, ma gandesc sa imi iau si eu. Am o intrebare pe care n-ai prea acoperit-o. Cum e pentru pasager? Nu ma refer musai la offroad. Pentru mine e important sa pot sa o iau pe domnisoara si sa se simta confortabil la drum lung pe asfalt. Multu
@alexcovaci22
@alexcovaci22 Жыл бұрын
Foarte confortabila, a mea mai si adoarme 😅
@georgerosoga5589
@georgerosoga5589 2 жыл бұрын
Frate, rămânem cu tine! 💯
@andreifeier2829
@andreifeier2829 2 жыл бұрын
Hai cu gs-ul sa vedem cum se prezintă!! Și putin video cu ciclistica lui pe drum 😁👍
@ksolobaric
@ksolobaric 2 жыл бұрын
Salut Vlad, felicitări pentru ceea ce faci! Ai sigur un public pentru formatul acesta detaliat, care se savurează, (cred ca asta e cuvântul). Ma interesează sa achiziționez o Africa Twin in viitor, și observatiile tale privind cat de reglabilă este suspensia 'manuală' mi-au dat de gandit. Întrebarea mea este următoarea : crezi ca se justifica sa plătești pentru suspensia electronică? Eu nu tin neaparat sa tot frec setarile daca gasesc o setare perfectă, in plus as prefera varianta standard mai ușoară, decat varianata adventure. Mulțumesc
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Nu, nu merita daca nu faci touring variat des, adica singur, dupa cu pasager si bagaje, ture pe asfalt, ture pe teren. Cea mai misto e africa twin simpla, si suspensiile au aceeasi anvergura doar ca le reglezi mecanic daca vrei neapărat. Cea standard manuala este ireal de buna la mers in toate conditiile, pe mine m.a uimit pe circuit cum poate sa stea Avantajul la africa twin adventure sports este ca are +150km autonomie, parbriz reglabil pe inaltime, manere incalzite, si anvelope tubeless. Doar ca oricum optiuni se pot monta si pe cea standard. O sa apara pe canal si NC750 similar cu al tau, salutări prin BCR daca mai esti pe zonă :))
@ksolobaric
@ksolobaric 2 жыл бұрын
@@vladdutz20 mulțumesc. Deabia aștept să vad clipul
@sliceru
@sliceru 2 жыл бұрын
uite, eu am un cb500x 2021 si tocmai am facut o tura in lefkada (3000+ km) in 4 zile, culminand cu lefkada - bucuresti (1100 km) intr-o singura zi, de la 6 dimineata la 9 seara. Tipul asta de motoare, desi se pliaza binisor si pe offroad, sunt facute in mare parte pentru touring. DUpa toti km astia nu am nici o durere, nu mi-a amortit nici un membru, si cu ceva accesorii de confort (mansoane incalzite, parbriz de touring, handguards), vei constata ca poti parcurge continentul destul de comod. Cat despre setarea suspensiei, o rozeta de aia e lux, iti ia efectiv 5 secunde sa reglezi pre-load-ul dupa plac. Eu trebuie sa reglez cu cheia shock-ul si tot nu dureaza mai mult de 2 minute, si asta pt ca e o pozitie usor incomoda, in sensul ca shock-ul e pozitionat sub sa si sub niste carenaj si e mai greu accesibil fara sculele corespunzatoare. De obicei incarc preload-ul la maxim cand merg cu pasager, si la nivelul de mijloc cand merg singur cu bagaje. Asfalt uscat !
@bogdilea110
@bogdilea110 8 ай бұрын
Salut, ai putea fi mai obiectiv daca tot faci review pentru noi. 1 motocicleta aia nu merge 230 numa daca o legi de o Hayabusa. 2 rotile fiind cu camere nu sunt foarte ok pentru off road, nu le poti repara rapid cu un snur iar daca e sa ai o camera la tine aia poate fi montata si pe o janta tubless in caz de nevoie. Stiu detaliile astea pentru ca m-am lovit de ele cand faceam prospectare anul trecut. Inca un mare minus la AT e ca nu poti kua suspensiile electronice decat pe Adv Sports care in realitate e mai grea decat un GS. Toata stima, Bogda.
@razva001
@razva001 Жыл бұрын
cu yamaha TENERE 700, astept nerabdator , sa vad un material
@jonvoxofficial
@jonvoxofficial 2 жыл бұрын
Da, e si motocicelta mea preferata, asta dupa ce ma atasasem de crossrunner
@nancyl.6904
@nancyl.6904 Жыл бұрын
Toate bune si frumoase mai putin saua care devine inconfortabila dupa un timp. Acest lucru se remediaza insa prin customizare. In rest foarte faina, dupa cum ai si prezentat.
@andreimuresan6987
@andreimuresan6987 2 жыл бұрын
@gabidin1454
@gabidin1454 2 жыл бұрын
Salut Vlad!
@mirceammc9400
@mirceammc9400 2 жыл бұрын
As vrea să prezinți un atv quad sau jet ski
Rezolv :)
@cantipop
@cantipop 2 жыл бұрын
Și eu caut o moto pt începători și am tot eliminat și au mai rămas cb500x si ktm 390 adventure. Oare care dintre ele?
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Cb500x e foarte confortabila si consuma putin, sub 4% oricum ii dai, ktm390 e mai slaba ca e mic motorul dar e mai jucausa la pozitie.
@Marius-vb8ll
@Marius-vb8ll 2 жыл бұрын
Foarte interesant că ai pus camera pe piept și ai filmat și în mers. O altă perspectivă
@andolis49 2 жыл бұрын
Frumoasă motocicletă! Păcat că am înălțimea mică. Aștept un test cu GS 650 . Baftă!
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Daca te referi la gs650/aprilia pegaso, e o mizerie veche care nu a fost fiabila
@andolis49 2 жыл бұрын
@@vladdutz20 Nu ... scuze de nume incomplet. La BMW m-am referit. Nu am permis pentru motocicletă dar ma gandesc foarte serios in iarnă sa dau de categoria A. Si mi- ar plăcea ceva simplă și fiabilă, joasă, nu foarte puternică și pentru drumuri neasfaltate, în natură.
@vladdutz20 2 жыл бұрын
@@andolis49 sa joasa in general gasesti la chopper, poti vedea un suzuki intruder de 800, sau o honda nc700 second hand, sunt bune de începător. Mai poti cauta nakeduri precum suzuki gladius, honda hornet, suzuki bandit, yamaha fz6, yamaha xt660, kawasaki er6n sau f, desi 2 cilindri paralel la 180° se simte cam necizelat, mai misto e la 270° ca seamana cu un V
@andolis49 2 жыл бұрын
@@vladdutz20 mulțumesc pentru sfaturi!
@miriaandrei3216
@miriaandrei3216 2 жыл бұрын
Parbrizul nu este original, este Puig, varianta originala de parbriz este cu mult mai mica. Am vrut să mi o iau și eu, însă am ales Yamaha Tracer 9 GT. Ar fi interesant sa faci rewieuri și celor de la Yamaha Tenere sau Tracer.
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Parbrizul este original, varianta adventure sports are un parbriz reglabil mai inalt. Motocicleta e stock
@vali303
@vali303 2 жыл бұрын
Dar ce facem Dl Vlad prezentam o japoneza si salutam in italiana ? Sau ai facut ceva genul cum spuneai de managerul de la Mercedes ?
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Mă revanșez la o italiana in japoneza😅
@silviotattoo3725
@silviotattoo3725 Жыл бұрын
Azi mi-am achizitionat si eu un Enduro de la Malaguti de 125. Nu imi pasa sa ma dau tare, iar cei 14cai pentru 130kg cat are motocicleta si 110km/h viteza maxima e tot ce am nevoie. Iar la 3500€ noua 2 ani garantie,fara limita de km e ce trebuie. De cand eram copil mi-a placut africana, asta e motocicleta care ma facut sa iubesc motoarele de enduro. Cand am vazuto prima data in revistele anilor 90-2000 m-am indrogostit de ea instant.
Ps. Si Transalp tot o bijuterie si aia.
@Streetboy57
@Streetboy57 2 жыл бұрын
locatia filmarii ?
Barajul Paltinu, pe valea Doftanei
@GabiFish
@GabiFish 2 жыл бұрын
Foarte mișto motocicleta și review-ul de nota 20, ca de obicei. Însă depășește bugetul meu pentru o motocicletă. Poate reușești să prinzi la review o CF Moto 650MT. Este foarte accesibilă de nouă și cred că mulți ar fi interesați de părerea ta despre ea. Sunt câteva review-uri pe KZbin, dar nu se compară cu ce faci tu. Baftă.
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Da, e interesanta motocicleta prin aspect si pret
@alexcovaci22
@alexcovaci22 Жыл бұрын
Daca nu ti-ai luat inca, uita-te dupa CF 800MT Sport, mult mai ok ca 650-ul
@MultiAng3l0
@MultiAng3l0 2 жыл бұрын
cum s-ar compara cu un GS?
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Il bate la toate capitolele mai puțin confortul si ergonomia infotainmentului desi avantaj la Aftica este că are android auto și apple carplay. Cel mai mișto ecran mi s.a părut pe r1250rt, e cat un laptop mic
@mpmotoadventure8886
@mpmotoadventure8886 Жыл бұрын
@sliceru
@sliceru 2 жыл бұрын
voblajul la viteza este de cele mai multe ori datorat anvelopelor, uneori si side-case-urilor. Vei vedea ca aceeasi mobra cu anvelope exclusiv de strada va sta altfel la viteza, eu am handguards mai mari si nu vobleaza deloc
@teocars9382
@teocars9382 2 жыл бұрын
Arată bine! Dacă nu citeam titlul, o confundam cu o motocicletă BMW.
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Probabil datorita culorilor :)
@iulianbudusan8707
@iulianbudusan8707 2 жыл бұрын
Totuși...trebuie să treci, intr-o buna zi, pe la casieria astora de la Honda. Ești cea mai buna reclamă. Dar parca tot Aprilia Pegaso 650 mi-e mai aproape de suflet.
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Am primit un soi de propunere de angajare mai demult :)) Pegaso 650 monocilindru, care e tot bmw gs650 mi s.a parut o motocicleta destul de necizelata, si mai ales prima generatie care a tot avut probleme electrice. A avut un amic si ne-am chinuit cu ea
@dorinchelcea3241
@dorinchelcea3241 2 жыл бұрын
Salut Vlad,salutare tuturor...
@poldaniel3574
@poldaniel3574 2 жыл бұрын
🤪🤪🤪🤪
@avrammarian6375
@avrammarian6375 Жыл бұрын
Problema cu voblajul se rezolva prin reglarea suspensiei fata.
@Incaceva
Ce.a mai tare motocicleta
@SenorJuancii
@SenorJuancii 2 жыл бұрын
Vlad,tu tii canalul in viata acum
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Așa zice lumea, eu îmi fac treaba aici la București, și contribuie și craiovenii :)
@TheologusOrthodoxus
@TheologusOrthodoxus 2 жыл бұрын
Fă-ne o favoare și Vorbește-ne și despre Harley-Davidson și Indian. De dragul abonaților
@vladdutz20 2 жыл бұрын
As vrea sa iau la test insa Harley de obicei permite test drive doar la ei in curte :)) O să fac cu un Harley al unui amic
@mihaibadea3288
@mihaibadea3288 2 жыл бұрын
@@vladdutz20 Salut Vlad. Să nu ai mari așteptări de la Harley. Am un bun prieten care a avut o Honda Shadow și i-a picat o pleașcă și și-a luat și Harley la 8.000 de iepuri cu 500 de mile la bord și 3 ani. Nouă! Prin 2008. Era visul lui. Mamă ce l-am admirat. Apoi a cam început să zică... Honda stabilă, mergea ca pe unt, frâne beton, ușoară, nu fugea prea tare că chopperele nu fug. Dar a vândut-o. Dar Harleyul era greoaie cu frâne mai slabe, instabilă, consuma mult cam fără zvâc, doar gălăgia, sunetul specific, era de ea că avea tobă Screaming Eagle. Doar imagine fără rezultate. Să vedem ce părere o să ai și tu după test.
@@mihaibadea3288 harley are multe modele care excelează doar prin imagine
@gabrielraveica7879
@gabrielraveica7879 2 жыл бұрын
APRECIEZ FOARTE MULT PREZENTAREA.
@Turkish4224
@Turkish4224 2 жыл бұрын
@vlad ai nevoie de o solutie tehnica mai buna ca sa preia ce zici mai bine cand esti pe moto :)
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Da, destul de greu de realizat, așa că la prezentările ulterior acesteia am renunțat la vorbitul in mers :))
@1337elite
@1337elite 2 жыл бұрын
@@vladdutz20 Eventual, ai putea încerca să înregistrezi separat ce dorești să spui și să pui la montaj peste. Respect!
@@1337elite da, as putea sa fac și asta
@Ac3Meister
@Ac3Meister Жыл бұрын
Hai cu un KTM 890 Adventure R. !!
@Romanianblackbirbrider
@Romanianblackbirbrider 11 ай бұрын
Am un CBR1100XX in iulie vin in țară daca sunteti de acord sa o prezentati va pun la dispozitie 2 zile motocicleta!
@FlorinCalisthenics
@FlorinCalisthenics 2 жыл бұрын
Ce rapida e
@mihailucian9273
@mihailucian9273 2 жыл бұрын
De ce nu ai spus ca vi la paltinul, dadeam o tura :) Astfalt uscat!
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Am fost de 2 ori în câteva săptămâni acum vreo luna:)
@nicolashulea1963
@nicolashulea1963 2 жыл бұрын
Nota 100 !!! Adică, 10!!! Şi dacă ar fi după sistemul austriac, pentru că locuiesc în Austria, ar fi nota 1!!!! Aici e totul diferit!!😉😉😉
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Frumos in Austria, am tot fost și eu la ski :)
@lucianraileanu3489
@lucianraileanu3489 Жыл бұрын
dupa multe cautari, m-am oprit la Africa Twin, ca prima mea motocicleta nu pot sa spun ca ii o motocicleta buna pt ca nu am pilotat una *rea ca sa impartasesc o opinie, insa ce nu imi place la ea: ma doare rau fundul dupa numai 30 de min, ii o tortura, aproape ca imi este imposbil sa activez pilotul automa ii departe de mana, cand il reactivez, motorul tasneste ceea ce nu ii prea confortabil,frana de motor ii prea puternica, nu functioneaza google map fara cablu, si nu am nici un buzunar macar de tel, in rest ii f ok
@pumpkinmecom
@pumpkinmecom Жыл бұрын
adica...poate mai tai din ragaituri :)) in rest faci treaba buna! Spor :D
@dragospahontu
@dragospahontu 2 жыл бұрын
GS ul este tatăl lor
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Nu prea, adica nu pt stilul mai dinamic . Gs e foarte confortabil dar e masiv si nu știe sa facă ce știe Africa. Le.am testat intens și pe circuit
@vali303
@vali303 2 жыл бұрын
Acum mi-am dat seama de unde te pricepi asa bine la motoare. Era o vorba: tractoriștii si motocicliștii sunt cei mai buni șoferi-mecanici
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Prima data am făcut un set motor la o gilera Dna 50 in clasa a10a :))
@ionellambru6999
@ionellambru6999 2 жыл бұрын
Nota zece!
@ciucavladimirandrei52
@ciucavladimirandrei52 2 жыл бұрын
Yamaha tenere 700 e mai misto👌🏼👌🏼
@vladdutz20 2 жыл бұрын
Nu:)) Adica nici nu e concurent direct pentru asta. Africa este o motocicleta ireal de buna de zi cu zi, si e un tourer dinamic. Tenere e mai basic pe sisteme dar e in egală măsură buna pe teren
@ciucavladimirandrei52
@ciucavladimirandrei52 2 жыл бұрын
@@vladdutz20 am zis asa pt ca am cumparat un tenere de putin timp😀😀imi plac amandoua.Oricum faci treaba buna!! Daca ai sansa testeaza si yamaha o sa ramai surprins
@aleximd9244
@aleximd9244 2 жыл бұрын
Baietii de la Mototeam sunt niste partzuri arogante . De aia nu voi lua de la ei nimic. Mai bine car motorul din Grecia.
@vladdutz20 2 жыл бұрын
De ce zici asta? Nu mi se pare, întotdeauna sunt saritori, la fel si cei de la bmw motohub
@handleby
@handleby Жыл бұрын
Africana nu-i capra, ii in cal. :)) Capre is alea de enduro ca se merge cu ele pe unde merg numa caprele. Africana in nici un caz nu ajunge pe acolo.
@poldaniel3574
@poldaniel3574 2 жыл бұрын
HONDA AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS ES cu cutie manuala (2023) | 4K
cati BANI am dat pe MOTOCICLETA?
Why? 😭 #shorts by Leisi Crazy
Leisi Crazy
когда достали одноклассники!
БРУНО
Chips evolution !! 😔😔
Tibo InShape
NO NO NO YES! (50 MLN SUBSCRIBERS CHALLENGE!) #shorts
PANDA BOI
Honda Africa Twin-Ce stie sa faca o motocicleta de 16.000 Euro?
Atelierul de Detailing
BMW R1250GSA vs. Honda Africa Twin. Care-i mai bună?
Pe Motoare
Motoron Média
Test Ride Honda Africa Twin Adventure Sports DCT
Motobikes Romania
TOT ce trebuie verificat la cumpararea unei motociclete second hand