Coasta de Azur E Locul De Vis

Pentru Contact
Facebook - / atentiecadmere.acm
Email atentiecadmere@gmail.com
Clik mai jos pentru abonare , multumesc
kzbin.info...

@robbie8161
@robbie8161 4 жыл бұрын
''Coasta de azur, un loc de vis''. Da, asa este, e un loc de vis intradevar, insa si foarte accesibil. Anul trecut, in august 2019 am decis cu inca 3 prieteni sa mergem in vacanta undeva la mare. Cum preturile in Romania sunt extraordinar de scumpe iar satisfactia este fix 0, am zis sa mergem undeva unde doar visam inainte. Asa ca ne-am luat bilete spre Coasta de azur, mai precis Nisa. Multi ne-au spus ca o sa ne coste foarte mult si ca nu merita. Lasati-ma sa va spun ca A MERITAT deoarece am cheltuit pentru 6 zile mai putin decat am cheltuit anul trecut in Romania. Adica cu 600 de euro (Avion, Cazare( 7 min de plaja intr-un Airbnb cu AC/ Bucatarie si toate cele necesare) si restul,bani cheltuiti mai mult sa nu ne intoarcem cu ei). Tin sa mentionez ca am mancat in oras de 2 ori pe zi preparate specifice locului in Nisa, Monaco si Cannes, efectiv nu ne-am refuzat nimic.totul a fost de vis exact cum ne arata si Alex in acest videoclip. Asa ca dragi romani, renuntati la a mai cheltui mii de euro sau sume cu care puteti vizita locuri de 100 de ori mai frumoase decat plajele de la noi, care sunt aglomerate si nu iti ofera satisfactie deloc. Concluzia e ca ar trebui sa deschidem toti ochii si sa vedem dincolo de Constanta/ Mamaia/ Bulgaria sau Grecia deoarece cu aceleasi sume de bani poti vizita locuri de 10 ori mai frumoase.
@adrianaiaciu7642
@adrianaiaciu7642 4 жыл бұрын
Am locuit anul trecut pe Coasta de Azur. Mi a tăiat respiratia la prima vedere. Este raiul pe pamant. Consider pt mine locul perfect pt a locui restul vietii, ceea ce si intenționez sa fac. ❤️❤️❤️
@cosmindvd
@cosmindvd 4 жыл бұрын
O idee de clip ar fi istoria regiunii Champagne, unde se produce unica sampanie din lume.
@0miruna0
@0miruna0 4 жыл бұрын
Merg acolo de câteva ori pe an, Menton e orașul meu de suflet, acolo vreau sa îmbătrânesc 😍.. poți arunca liniștit pietre in mare, acolo cam toate plajele sunt cu pietre, nu cu nisip
@antonetastoian7754
@antonetastoian7754 4 жыл бұрын
Am ,locuit in nisa ,timp de un an iar apoi m-am mutat in zona AUDE. a franței și aici este destul de frumos in general franta este frumoasa si tot odată scumpa .
@florihandmadegeta
@florihandmadegeta 4 жыл бұрын
O să am bac la franceză, multumesc pentru tema pentru eseul de civilizatie👏👏❤👍😁
@gabriellejuliettetheodor1804
@gabriellejuliettetheodor1804 4 жыл бұрын
Bună Alex! Eu am fost la Cannes cu niște prieteni de familie acum mulți ani și m-am simțit super bine!! În primul rând urma să învăț franceza la școală și mă afascina foarte mult să o aud (chiar dacă nu înțelegeam mai nimic) și în al doilea rând îmi dă o senzație plăcută și de relaxare atmosfera de pe coasta mediterană (zgomotul urban, pescărușii, marea la 2 pași)..... Mi-ar fi plăcut să locuiesc pe undeva la mare. Apropo de stilul mediteran mare - munte : și pe coasta italiană din regiunea liguria (Italia) este la fel
@danab8595
@danab8595 4 жыл бұрын
Bun video-ul ! Un mic amendament : Locuitorii din Monaco se numesc MONEGASCI , nu " monachezi"...
@liviublanariu6778
@liviublanariu6778 4 жыл бұрын
Am fost anul trecut😃😃😃 iar anul asta merg iar în septembrie 😍😍😍superba zona de la Nisa spre Monte Carlo si San Remo ai tot ce ați trebuie... Recomand doar la cei care nu au arici de mare în buzunare😂😂😂 te salut Alex Cozma🤝 pentru acest clip.
@vszne1625
@vszne1625 4 жыл бұрын
Foarte frumos loc, si foarte folositoare aceste informatii. Multa sanatate.
@biggreen8025
@biggreen8025 4 жыл бұрын
Fac mai putin de o ora pana la Cannes si 30 minute pana la Grasse, chiar este foarte frumos. Respect
@AlexMatei88
@AlexMatei88 4 жыл бұрын
Eu doar ce am revenit din vacanta de acolo. Și sincer că sa fiu scurt in comentariu... Este foarte over rated. Este frumos. Dar nici chiar așa pe cat o laudă lumea. ;) Merita vizitata odată în viața... Dar atât.
@imapotato6663
@imapotato6663 4 жыл бұрын
Da , am fost .
@VladZTY
@VladZTY 4 жыл бұрын
am fost acum 2 ani , merita vizitata. am fost pe o plaja unde nu era nisip , erau pietre si era extrem de curata apa
@ionutcatalin4604
@ionutcatalin4604 3 жыл бұрын
Trebuia sa vorbești și despre hotelul Negresco din Nisa.Fondatorul hotelului a fost român pe care îl chema Henri Negrescu.
@danutandronesi1310
@danutandronesi1310 4 жыл бұрын
Locuiesc aici.. E extrem de cald, dar frumos...
@Ra85031
@Ra85031 3 жыл бұрын
Sunt in vacanta chiar acum, plajele in Nisa sunt cu pietre, despre monaco, monte-carlo si cannes, vorbim cu totul diferit, eu stau in monaco, si este alta lume
@adrianmf1024
@adrianmf1024 4 жыл бұрын
Fa ceva despre matematica și discuta despre diverse teori din matematica și fizica
@lowdracow2265
@lowdracow2265 4 жыл бұрын
Video-ul a venit la fix, chiar ma aflu pe coasta de azur în tranzit și încercăm sa aflu mai multe despre ea 😎
@viatacuury1291
@viatacuury1291 4 жыл бұрын
Foarte frumos , felicitari .