Egy közepesen jól sikerült nyaralás

INSTAGRAM @fancsikai_eszter
/ fancsikai_eszter

@zsofiadragon2593
@zsofiadragon2593 2 жыл бұрын
Sose hagyd abba! Imadjuk ahogy “panaszkodsz”, annyira real. Vegre valaki, aki nem martja cukormazba a kisgyerekes mindennapokat 🙏🏼❤️🥰 Kozben pedig egyertelmuen rajongsz Emilert es szuper anya vagy! Mindig feludules a videoidat nezni 🥰❤️
@judann5311
@judann5311 2 жыл бұрын
Végre egy őszinte anya/szülő! 🙏🙏🙏 Elképesztően hiánypótló, amit csinálsz, köszönöm
@nikolettveress4454
@nikolettveress4454 2 жыл бұрын
Az első őszinte nyaralós videó, amit láttam vagyis ami a valóságot teljesen átadja!
@helgaschmidt620
@helgaschmidt620 2 жыл бұрын
Szerintem nagyon menő és bátor vagy, hogy ennyire őszintén leírsz mindent. Sokkal jobb ilyen videókat nézni, mint “cukormázat”. Bár azt sajnálom, hogy nem kipihenten feltöltődve, hanem betegen jöttél haza.
@pennichella89
@pennichella89 2 жыл бұрын
Az utolsó gondolatod nagyon jó volt, és teljesen így van. Szerintem akik követünk téged, pont azért tesszük, mert a valóságot mutatod meg, még akkor is ha az nem az általában közvetített minden jó és szuper állapot. Sőt! 2 gyerekkel nyaralásos élményeim: amikor a kisebb 3 hónapos volt, a nagyobb majdnem 2 akkor voltunk Siófokon, életünk legjobb nyaralása volt, a pici evett-aludt cukiskodott, a nagyobb mindent élvezett, nem volt nyekergés semmin, maga volt a csoda, pedig azt hittük h 3 hónapos gyerekkel jujj mi lesz... Na egy évre rá mentünk Hévízre, ahonnan kb 1,5 nap után mondtuk, hogy hazamegyünk a ***csába :D a kölykök képesek voltak még azt is végig hisztizni és nyafogni, amikor elmentünk fagyizni! Komolyan, úgy égett a pofám a fagyizóban, mint még soha :D na amennyire jó volt a siófoki élmény, annyira rossz volt a hévízi... sztem ez lutri, nem tudod milyen lesz amíg nem vagytok ott :D
@drekahordozasitanacsado5644
@drekahordozasitanacsado5644 2 жыл бұрын
Erről az jutott eszembe, amikor a 15 hónapos fiammal voltunk Lisszabonban. 🤣 egyetlen híres helyet nem tudtunk megnézni, a templomokban kiabált. mi a szállásra nem tudtunk visszamenni mert messze volt, úgyhogy a hátamon aludt. ettől délutánra már kezelhetetlen lett, a metróról egyszer le kellett szállni annyira üvöltött. éjszaka nem láttuk a várost nyilván. étteremben ettünk, de mindenhol csak gyorsan belapatoltuk a kaját mert elfogyott a türelme 🤣🤣 szóval legrosszabb nyaralás volt evör. most voltunk 3mal (5eves, 2.5 és 6hos). tök jól sikerült. minden program gyerekes volt és nagyon rugalmasan kezeltük. tök jó videó volt ♥️♥️
@angeleyesmp
@angeleyesmp 2 жыл бұрын
Jó, hogy feltöltötted ezt a videót. ❤️ Én is sokszor azt érzem velem van a baj.... Kicsit megnyugtat a tudat, hogy nem csak én küzdök ilyen érzésekkel. Remélem jobban vagy már. 🙏
@estelle4296
@estelle4296 2 жыл бұрын
Én abszolút nagyra értékelem az őszinteséged, a valóság bemutatását. 💪👌😉
@mariannaszell9711
@mariannaszell9711 2 жыл бұрын
Legkozelebb vigyetek el mamat/papat is :) Mi eloszor ugy voltunk a 8 honapos unokammal Tenerifen, hogy en is mentem, plusz az apukaja novere is (a lanyom), igy azert tudtak pihenni is. Nagyjabol minden masnap en otthon maradtam a kicsivel, a tobbiek meg elmentek pl megmaszni a hegyeket, amit en ugyse tudtam volna :) Estenkent is kaptak kimenot :)
@fancsikaieszter 2 жыл бұрын
Sajnos ilyen lehetőségünk nincsen, pedig nagyon jó lenne.:)
@mariannaszell9711
@mariannaszell9711 2 жыл бұрын
@@fancsikaieszter apukad annyit segit, nyaralast nem vallal? vagy a batyad esetleg baratnovel? Bocs, NEM AKAROK BELESZOLNI…
@csk3540
@csk3540 2 жыл бұрын
Szuper videó lett, örülök az őszinteségnek, hogy egy gyerekkel nyaralni nem egy könnyű menet. Egyelőre az itthon lét is kihívás a 2 hetes babával, nyaralásról csak álmodunk. A hidratáló (elektrolitos) só csodát művelt egy túrán amikor mindenkin végigment a fosós-hányós, azóta alap kellék ha megyünk valamerre.
@nagytimea8603
@nagytimea8603 2 жыл бұрын
Köszönöm ezt a videót! Nem panaszkodós, hanem igazi és a valóság!!
@tintanyul1980
@tintanyul1980 2 жыл бұрын
Nagyon köszi, hogy ezt megosztottad! Hiánypótló! Mi most jöttünk haza a 2 és 8 évesekkel..ki vagyunk facsarva teljesen..voltak szuper jó pillanatok, élmények de ezerszer keményebb volt mint itthon..
@gabriellareichardt4199
@gabriellareichardt4199 2 жыл бұрын
Szia Eszter! Mi a balatonról értünk haza szombaton az egy hetes nagy családi nyaralásról! Hasonló fáradtsággal érkeztünk meg! A vasárnapot szinte mind végig aludtuk. 😁 Nagyon örülök hogy feltöltötted a videót, abszolút hasonló gondolatokkal, érzèsekkel voltunk jelen az egész nyaraláson. Kulcsmondat férjedtől: "nyaralni vagy nyaraltatni, nem mindegy". Köszönöm az őszinteségeteket! Nekem sok erőt ad a mindennapokhoz! Remélem hamar rendbe jöttél! 🙂🤞🙏
@norakiss3122
@norakiss3122 2 жыл бұрын
Imádtam!
@venszdej
@venszdej 2 жыл бұрын
1. Mikor Emil porszívózott az erkélyről, hirtelen kétségbe estem, hogy kiszalad a macska (a cicánk nem kijárós és minden nyitott erkélynél lefagyok, mintha ő is ott lenne). Innen jön a 2. Én is nyünnyögök, ha távol vagyunk tőle pár napig, ugyanezen a hangszínen. :D 3. Fosós-hányós nem vicces, 1 hónapon belül 2x estem át rajta nemrég, teljesen átérzem. 4. Én is örülök az ilyen videóknak, habár itt még nincs gyerek, de már előre megnyugtató, hogy nem egy rózsaszín szeretetbubcsi és szivárványos csillámpóni az élet, ezt be lehet vallani bátran, attól még nem vagy szaranya.
@sofiem8936
@sofiem8936 2 жыл бұрын
Nekem nagyon tetszett! :) Igazi, valós vlog. Sajnálom, hogy megbetegedtel, aterzem. Kb minden nyaralason így járok én is 😬😬😬 szüleim szerint ezért kell pálinkát inni, az segít 😂😂😂
@endrehorvath4642
@endrehorvath4642 2 жыл бұрын
Szerintem te vagy a legjobb dolog ami a magyar internettel történhetett! ❤️
@anitafoldes5038
@anitafoldes5038 2 жыл бұрын
Nagyon nagy idill jött át nekem a videóból, annyira szépen beszéltek egymással❤️ 20 percig eskü engem is elrepítettetek nyaralni.
@orsolyka
@orsolyka 2 жыл бұрын
Én is mindig kifacsarva jövök haza a nyaralásról (2 gyerek), de közben ha egész héten csak a játszótérre megyünk az is kifacsar :D És közben fel is tölt az új hely, új élmények, szépségek. Azért tavaly vittük magunkkal a nagyszülőket Horvátországba, de sztem a gyerekek legyűrtek 4 felnőttet is :DD
@petrabiegelbauer6479
@petrabiegelbauer6479 2 жыл бұрын
Aaaa, nagyon köszönöm, most jöttünk haza, és párszor vekengtünk mi is, hogy akkor most így lehet egyáltalán pihenni, meg mit is kéne gyerekkel csinálni, hogyan kell élvezni, miért vannak béna dolgok is.... Köszönöm, hogy megosztottad
@rapszil
@rapszil 2 жыл бұрын
Nálunk is 2 es fél éves volt az egy szem gyerek Márciusban mikor először külföldön nyaraltunk. Nővérem és én mentünk a picivel. 3 nap után egy fél napot külön kellett toltenunk, mert bár nagyon sok időt töltöttek ezelőtt is, de egyszerűen nem bírta tesóm tovább ezt a folyamatos stresszt.. Mindig kell figyelni hova megy, mit csinál, mit akar, mit nem.. Akkor egy kicsit Heronak éreztem magam, hogy én ezt már majd' 3 éve csinálom majdnem egyedül 😅
@Zizzy19
@Zizzy19 2 жыл бұрын
Imadlak Titeket! Jobbulast! Nalunk is hanyos/hasmenos cucc volt itthon mindket gyerekem atment, rajtam is, brutal volt! :( Menok vagytok!! :)
@KrisztianAnett
@KrisztianAnett 2 жыл бұрын
Jövő héten utazunk a 4,5éves TE fiammal és a közel 2éves egyszerre mozgékony és szepaszoris kislányommal nyaralni…hát nagyjából erre számítok 😅 köszi a vidit ❤️ azért biztos nagy élmény volt (legalább) Emilnek 😍🌊 A fiam hetek óta lázban ég, hogy utazunk és láthatja a tengert…hát meglátjuk élesben 😬🤞😅
@fancsikaieszter 2 жыл бұрын
Azért hozzátenném, hogy nagyon sok gyerek reagál extra jól az ilyen szitukra, szóval simán lehet, hogy tök jól sül el! Drukkolok!
@postedbynorico
@postedbynorico 2 жыл бұрын
Ami nekünk bevalt, annak idejen kisgyerekes csaladkent, hogy minden nyaralast Bajororszagban ugyanazon a Bauernhofon töltöttük. Eveken at csak oda mentünk. Ami jo ebben, hogy ezek a Bauernhofok kisgyerekes csaladra vannak specializalodva es nagyon jol felszereltek - gyerekjarmüvön at, allatsimogato, jatszoter, minden van. Es mivel hasonlo kisgyerekes csaladok vannak, a gyerekek is hamar bandaznak masokkal, szoval a "nyaraltatas" resz leredukalodik valamennyit, mert sokat jatszanak együtt a gyerekek. Mivel mindig oda mentünk a gyerekek is tudtak mire szamitsanak, igy nem volt ez a megszokott környezetböl kiszakitottsag erzes - hanem inkabb olyan coming home feeling lengte at a vakaciokat. Most hogy nagyobbak, kezd kitagulni a vilagunk es mas helyekre is jarunk. De az meg mindig szempont, hogy akkor tudunk nyaralason pihenni, ha a gyerekek jol elvannak. Igy az utobbi evekben atnyergeltünk arra, hogy a tesomekkal együtt nyaralunk, akiknek ugyanolyan koru gyerekei vannak mint a mieink. Mindettöl függetlenül a csalados nyaralas egy stresszes helyzet. I feel you. ❤️
Köszi a tippet!
@erika8116
@erika8116 2 жыл бұрын
Bajországban élek,úgyhogy ezt nekünk is ki kell próbálni....mármint a gyereknek 😃
@DarinkaH1984
@DarinkaH1984 2 жыл бұрын
Jaj, Nizza
@csilla9294
@csilla9294 2 жыл бұрын
Azért ne haragudj meg, de fel vagyok há bo rod va! Egy teregetős kontent a nyaralás alatt igazán lehetett volna😂🤩😜😃
Pedig mostam egyszer!!😂
@helgahock2595
@helgahock2595 2 жыл бұрын
Nyugi én (is) szarul éreztem magam az első nyaraláson a gyerekemmel. A gyerek viszont jól érezte magát😃
@alicemeszena8965
@alicemeszena8965 2 жыл бұрын
Nem én vagyok az egyetlen aki szerint mondd el ahogy érzel, kisgyerekes nyaraláson is! Szerintem még mindig sokan azt hiszik, hogy könnyű, megoldható, kikapcsolódó, pihentető nyaralni kisgyerekkel. Nem baj, hogy elmesélted, hogy Ti hogyan próbálkoztatok. Én élveztem, köszönöm! 💕
@FKR0203
@FKR0203 2 жыл бұрын
Figyi, én a helyedben nem foglalkoznék azzal, ki gondolja, hogy csak panaszkodsz itt is.. Brutál rossz alvó 1,5 éves kislányommal átérzem milyen egy kimerült anya. Plusz a gyerekek is mások! Nekem pl. a kislányom annyira élvezte a környezet változást, az új helyet, idegeneket, stb., hogy az első nyaralás után pár nappal már nézegettük a szállásokat őszre és azóta le is foglaltunk. 🏖️ Két gyerekkel voltunk, a 8 éves keresztlányunk is jött velünk, és ősszel is fog. Én is hasonlóra számítottam, mint ahogy ti nyaraltatok, kellemes meglepetés volt mennyire élveztük mindannyian. De igenis el kell fogadni, hogy van gyerek aki nehezen viseli az idegen helyen alvást, az új környezetet, stb. Plusz beteg is voltál. Talán lehet jobb lenne az első alkalmakat belföldön nyaralni, hátha úgy nektek is pihenés lenne kicsit a nyaralás, nem kínlódás. De ha egyáltalán nem mentek és a helyben strandolással/csavargással adtok neki élményt, ő akkor is jó gyerekkora fog emlékezni. Ki tudja, lehet neki ilyen a kis lelke. Aki nem szereti a kis megszokott dolgait elengedni, úgy érzi jól magát, ha minden kiszámítható és ismerős. Felnőttben is sok ilyen van, ezt el kell fogadni. Én is kb. hetente kaptam meg az elején, hogy miért nem utazok haza a nagyszülőkhöz 110 km-t 2-6 hónapos babával, bezzeg XY 500 km-ről már 2 hetesen hazavitte bemutatni..😏 Tojtam rá, és megmondtam, hogy ide bárki jöhet bármikor, de mi sehova addig amíg a kislányom nem áll erre készen. Ordított az autóban rövid távon is nem még 220 km-en keresztül.. 7 hónaposan voltunk vele először haza és egyáltalán nem érdekelt senki véleménye a döntésünkről. Addig ski akart, jött hozzánk. A szülei vagyunk, mi ismerjük. Senkinek nem tartozok indoklással mit miért teszek vagy nem teszek a gyerekemmel kapcsolatban.
@fancsikaieszter 2 жыл бұрын
Na igen, tavaly még a Balatonig eljutni is őrület volt nekünk is az autózás miatt, eleinte meg a sarokig is. Én tökre megértelek titeket!:)
@xeniairma
@xeniairma 2 жыл бұрын
A babakocsiról is lehet infót kérni esetleg a szobatisztulásról is lesz beszámoló 🙏
@Dragonzuzuz
@Dragonzuzuz 2 жыл бұрын
Jèzus vègre nem azt èrzem, hogy èn vagyok az ufo, csak mert beszèlek a nehèzsègeinkről a gyerekkel. Abba ne hagyd, nekem mindig sok-sok erőt adsz. Kitartàs Nektek, remèlem hamar jobban lettèl! :)
@tota-czegledieszter263
@tota-czegledieszter263 2 жыл бұрын
Imádtam! Tudtam én, hogy idén még nem kell elindulni nyaralni egy 2 évessel 😂 Én itthon is ennyit panaszkodok, mi lenne nyaralás közben?
@AntigravitYoga
@AntigravitYoga 2 жыл бұрын
Huh, mi augusztusban megyunk oda 3,5evessel. Vegul nem talaltok arnyekos jatszit? Vagy vmi hasznalhatobb partot? Cuki az Emil, igazi “jofiu” 😊Az en fiam 2eves koraban kezdte ataludni az ejszakakat, sztem sok mindenben hasonlitanak🤣
@fancsikaieszter 2 жыл бұрын
Sajnos nem találtunk egyiket sem, de azért van ott még bőven játszó, ahol nem jártunk, csak az alapbenyomásunk tényleg az, hogy nekik igényük sincs rá, ezért egy ponton fel is adtuk.
@bluebirdie0406
@bluebirdie0406 2 жыл бұрын
Az apartman linkjét megosztanád kérlek?
@fancsikaieszter 2 жыл бұрын
www.airbnb.hu/rooms/5356451?c=.pi80.pkYm9va2luZy92MV9taWdyYXRpb24vcmVzZXJ2YXRpb25fYWNjZXB0YW5jZV9jb25maXJtYXRpb25fZ3Vlc3Q%3D&euid=7c97e402-922b-50ec-395b-ac3159f533fc&_set_bev_on_new_domain=1656075693_NTdjNjgwNmFiNGNi&source_impression_id=p3_1656075695_OUGJss62zvkAREw%2F
@hajgubo
@hajgubo 2 жыл бұрын
Figyi és kavicsot dobáltatok?🤣❤️ imádom a vlogjaid, ne hagyd abba a panaszkodast❤️😘
Elő-előfordult 😂
@kicsiiszlai10
@kicsiiszlai10 2 жыл бұрын
@@fancsikaieszter Hát azért járt a markoló, hogy visszahordja a kavicsokat amit Emil bedobált :D
@Loona890331
@Loona890331 2 жыл бұрын
Korábban foglaltunk szállást 2 éjszakára, 1 évessel utaztunk volna, de beláttuk, hogy felesleges azért 100+ ezret elkölteni, hogy még fáradtabban jönnünk haza. Majd X év múlva. 10? :)
@FKR0203
@FKR0203 2 жыл бұрын
Szerintem simán el tudtok menni. 🤗 Nekem extra anyás, örökmozgó, nagyon rossz alvó, (kocsiban pl. sosem alszik el és többször ébred mai napig délután és éjjel is) egyedül sosem játszó majdnem 1,5 éves kiscsajom van. Hétköznap teljesen leszívja minden energiám estére. Plusz vittük a 8 éves keresztlányunkat is. 4 napot voltunk nyaralni áprilisban (akkor volt 14 hónapos), és egyáltalán nem jöttünk fáradtabban haza, nagyon jó volt. ☺️ Programoztunk rengeteget, ez tény és iszonyat sokat mentünk, játszótereztünk, kirándultunk, stb. Millió programunk volt, főleg az aktív pihenést szeretjük, de azért fedett strandra is jutott idő. A kislányom imádta a pörgést, az új felfedeznivalókat, az új szállást. Én is tudtam pihenni simán, addig vagy a férjem játszott velük, vagy együtt voltunk kisvonatozni/pancsolni. Mindenki annyira élvezte, hogy azóta le is foglaltunk októberre is egy 2 éjszakás "nyaralást" ugyanígy két gyerekkel, plusz még jön két felnőtt rokon is. 😊 Teljesen más kicsi gyerekkel nyaralni, de brutálisan jó ez is. És az öröm, amit láttunk rajta, amikor felfedezte az óriás tükröt a szobában, vagy az állatsimogatóban a lovakat, felbecsülhetetlen emlék nekem. Csak több szervezést és több gyerekes programot igényel. Én csak biztatlak, hogy induljatok el vele. 🥰 Én is nagyon féltem az első gyerekes nyaralástól, de nem bántuk meg, sőt. ❤️
@faragoannamaria7764
@faragoannamaria7764 2 жыл бұрын
Azt sajnálom,hogy beteg lettél. Viszont az előre latható,hogy egy ilyen kicsi gyerekkel nyaralni a szülőknek nem lesz pihenés. Meg talán nem is külföldre menni a legszerencsésebb,bár ez lehet,hogy mindegy, a gyerek bárhol tud nyűgös lenni.
@fancsikaieszter 2 жыл бұрын
Ahogy a videóban is többször elmondtam, nem számítottunk pihenésre, nem is ez volt a probléma. Belföldön is voltunk már nyaralni többször, az is ugyanilyen sokféleképpen el tud sülni, semmi összefüggés nincsen.
@Ri-a-iR
@Ri-a-iR 2 жыл бұрын
Szerintem nem panaszkodtal hanem feltartad, vállaltad a tevedesedet, és utat mutattál ezzel másoknak. Becsülendő.
Így szabadulok meg a fölösleges cuccaimtól + öko kérdezz-felelek
LIFE UPDATE | Kétéves gyerekkel az élet
Гараж 54
Gyerekruha pakolás, terhesség
Fancsikai Eszter
Miért lettem vegán?! Hogyan? Mikor? Minek?
BEST OF mesekönyv
Fancsikai Eszter
Miért nem lehet ezt normálisan?🙄
Adománybolt HAUL
Fancsikai Eszter
Őszintén a szülés utáni depresszióról