Pe poteci, spre inima ta! Ep 24: Crucea de pe Gurga (Breaza, Prahova)

Pe Poteci

@anyanyc4238
@anyanyc4238 2 жыл бұрын
Ești fantastic Ioane. Câte avem de învățat despre Munții României. De fiecare dată ajungi la inima iubitorilor natură și frumos ⛰🏔🗻🏕🏞🌲🍀☘🌿🌾🌳
@dandanu2526
@dandanu2526 9 жыл бұрын
Multumim frumos Ioane pentru inca un loc minunat adus noua in casele noastre.
@Mateescuedit
@Mateescuedit 8 жыл бұрын
Este extraordinar acest demers de prezentare a frumusetilor Romaniei, mai mult decat munca a 100 de diplomati laolalta!:)
@raduconstantinescu6653
@raduconstantinescu6653 7 жыл бұрын
Ioan Stoenica: THE BEST.
@Carina1faur
@Carina1faur 6 жыл бұрын
ASA SE EXPLICA TALENTUL TATALUI TAU.. CA ESTE BREZOIAN !IAR IOAN IL URMEAZA SUPER FRUMOS!DORESC ASTA SI URMASILOR LUI IOAN! DUMNEZEU SA VA OCROTEASCA!!
@RaMoNa20041986
@RaMoNa20041986 9 жыл бұрын
Superb! Felicitări!
@cristinamarinache8026
@cristinamarinache8026 8 жыл бұрын
Foarte simpatic tovarășul de drum! Chiar dacă te-a însoțit puțin.
@loveantique3131
@loveantique3131 9 жыл бұрын
Superbe iile de Breaza!...Knd ajung in Breaza prima oprire va fi la magazin! ;x...Iar traseul, excelent pt o zi de relaxare....Felicitari pt promovarea Romaniei!...obiceiuri traditii frumusetile unice in lume....
@whattovisitinromania5044
@whattovisitinromania5044 4 жыл бұрын
Minunate locuri! Bine de stiu acest traseu! ❤️🌿👍🌼
@cristinastroia8669
@cristinastroia8669 9 жыл бұрын
Dragut episod! Pe mine m-ai convins. Dupa ce inverzeste bine, adun o trupa de iubitori de dealuri si urcam pe Gurga. Practic se poate merge si pe Sinoiu in aceeasi zi. Uite motiv sa te trezesti, ca omu' de munte, tot la cinci dimineata, ca sa urci ambele dealuri si sa ai timp si de o plimbare prin Breaza. Aproape ca trebuie sa te grabesti. :)) O, si in oras se poate merge cu bicicleta fara probleme, caci nu e trafic prea mare! Super! Trebuie sa fie frumos sa-ti petreci copilaria printre dealuri, in vacanta de vara sa o tulesti de acasa si sa nu mai stie parintii de tine pana seara. Copilaria perfecta! Murdar din cap pana-n picioare, cu hainele rupte, mirosind a verde si... fericit! :D
@FLORYNN100
@FLORYNN100 7 жыл бұрын
22:20-E incredibil cum evidentiezi locurile. Imi dai o stare atat de placuta sa vad ce poti vedea tu, mai ales atunci cand revad locurile pe unde am avut onoarea sa umblu sii ma bucur enorm de mult ca au ramas exact asa cum le-am lasat, pline de emotii si peisaje extraordinare.
@muntomama
@muntomama 9 жыл бұрын
Super! Mi-a placut mult montajul la episodul asta, se vede ca a fost f muncit. Si rezultatul e pe masura! Dinamic, cu de toate (oras si traseu si traditii, informatii serioase intrepatrunse cu f inspirate faze comice care sa rupa monotonia si sa atraga atentia etc). Da, confirm si eu faptul ca toate artizanatele din Iasi vand ii de Breaza. Iar traseul e intr-adevar interesant, imi place ca nu e atat de cunoscut/aglomerat ca altele accesibile pt copii de pe Valea Prahovei... deci daca o sa ajung prin zona cu baietii mei, o sa-l incercam cu siguranta (mai ales ca celui mare, in varsta de 5 ani, i-a placut la nebunie episodul, cred ca e in top vizionate. Bineinteles, faza de pe varf, cea despre "cusca", a atarnat greu pt el, dar nu numai :D). Frumoase locuri, deci, si ff pe gustul meu realizarea. Felicitari!
@anamariafernea9695
@anamariafernea9695 3 жыл бұрын
Magnifice peisaje
@dragoscristian8860
@dragoscristian8860 9 жыл бұрын
Imi plac in mod deosebit dealurile iar Gurga cu a sa cruce ma atrage pentru un viitor traseu chiar si cu copiii . Felicitari si pentru faptul ca promovezi traditiile ( iile de Breaza ) ! Inca un episod pe care l-am urmarit cu placere . Bafta in continuare !
@IoanStoenica 9 жыл бұрын
Multumesc Dragos, ma bucur ca ti-a placut! Sigur vei ajunge si pe Gurga!
@anna-mariamitroi5538
@anna-mariamitroi5538 9 жыл бұрын
Un alt traseu interesant, si usor de abordat de noi incepatorii.Am vizionat o parte din videoclipurile tale si m-a impulsionat sa o iau la pas prin Bucegi. Desi este a5a oara cand vin aici, niciodata nu ma satur de peisaje. Ma bucur, ca te-am descoperit!!
@IoanStoenica 9 жыл бұрын
Anna-Maria Mitroi Ma bucur si eu ca e utila emisiunea mea! :D Lista cu toate episoadele e aici: ioanstoenica.com/2014/10/07/pe-poteci-spre-inima-ta/
@icaradu171
@icaradu171 7 жыл бұрын
Deosebit traseul,cred ca si eu as putea sa-l fac,chiar usor.Sigur ca este si mai frumos dupa ce inverzesc copacii.Peisajele vazute de sus sunt minunate!
@anamariafernea9695
@anamariafernea9695 3 жыл бұрын
Minunat
@cristinamarinache8026
@cristinamarinache8026 6 жыл бұрын
Cred ca aerul curat este cel mai important atu al orasului Breaza. Desigur, chiar este o onoare sa treci pe unde au trecut si Mihail Sebastian, Ion Manolescu, familia Stoenica. Ai ales o strada frumoasa pentru a incepe filmarea, cred ca era pietruita. Ai surprins si cateva case dragute, cu cerdac. Si mie mi-a placut artizanatul si apreciez munca depusa pentru a coase manual o ie. Eu am cusut doar un semn de carte pe panza de casa( parca asa ii zice) si deja mi se pupazase vederea. Pana o sa-mi fac singura o ie mai e mult... Dar mi-am cumparat in toamna una cu model cu creste( nu autentica). M-am inspirat de la Breaza. Se vad privelisti frumoase de pe dealul Gurga! Crucea adauga un plus de maretie dealului. Am fost atenta la muntii despre care vorbeai si banuiesc ca vad si eu mai neclar de la mine nu numai Bucegii, ci poate chiar Leaota, muntii Baiului si Neamtului. Sau visez cai verzi pe pereti :)) Or mai fi si dealuri, dar se vad si munti sigur. Si Crama Seciu. Curpenul mi se pare interesant, din crengile lui poti alcatui niste decoratiuni interesante pe perete. Dar mai frumos e in natura, nejumulit. Multumim pentru floarea de lumina! :)
@arhiluna6640
@arhiluna6640 5 жыл бұрын
Chiar mi-a plăcut episodul 1 la dealul Sinoiu
@ioanduica9381
@ioanduica9381 4 жыл бұрын
De mic am facut acest traseu . Bine , se poate urca si prin nord . Lafel de spectaculos . Iar virful dinspre vest ,( din finalul filmului) , este cel mai inalt - 746m . Oricum , multumesc pentru tot ceea ce faci .( IOAN - ALEX. BREAZA P.H. 2020)
@Mobulus
@Mobulus 9 жыл бұрын
Multam fain pentru episod! :) Am sa incerc si eu traseul. Mentionez oficial ca am facut drumul Cornu de Sus - Comarnic pe dealul Sinoiul etc. dupa cum urmeaza: urcare pe strada Mihai Viteazul in Cornu de Sus, apoi la crucea de pe deal, urmat drumul spre stanga pe Sinoiul si dreapta spre Frasinet, apoi drumul inainteaza inspre Plaiul Cornului si Nistoresti care sunt legate, apoi se iese intr-un luminis mare, o poiana care se afla intre aceste localitati din urma si Podul Corbului si Podul Lung (este o mica sosea care duce in dreapta, de asemenea, catre Sotrile si Vistieru, apoi catre lacul Paltinu), doua cartiere ce apartin de Comarnic, apoi am urmat drumul prin padurea de la Podul Corbului inspre Podul Lung (atentie mare! este o stana intr-o poiana acolo!) si apoi am coborat in Podul Lung si pe DN1 catre gara din Comarnic. Pe timp de vara, cu niscaiva pauze de apa si mancare am reusit un timp (dupa ceas) de 3 ore si 35 de minute (numai dus, aprox. 20 km de mers) de la crucea din Cornu de Sus pana in gara din Comarnic. Este o drumetie superba in anotimpul cald dar si toamna-iarna, de ex. Iarna este foarte frumos, dar atentie la lupi, ceva.. este de recomandat sa nu mergeti singuri, la fel si toamna unde vin ursi foarte multi prin padurile si vaile de prin zona Plaiul Cornului - Sotrile - Campina - Poiana Campina - Brebu etc. Sunt mai multe trasee marcate pe acolo, dar drumul principal care duce pe coama dealurilor este accesibil. Trebuie doar sa-l urmati. Din Plaiul Cornului se merge inainte pentru a intra in padurea de langa Podul Lung. Am facut aceasta drumetie de multe ori. Pericole mari nu prea sunt decat cainii de stana. Mare atentie la ei! :) P.S.: Mai vreau sa spun ca gasiti multa zmeura in padurea de la Podul Corbului :D, pe la iesire, catre Podul Lung (Comarnic). Nu degeaba vin ursi pe acolo. :))
@IoanStoenica 9 жыл бұрын
Si eu cunosc bine zona - am facut traseul de mai multe ori, in ambele sensuri. Dar cu mai multi oameni, durata este mult mai mare. Am un album de acolo: plus.google.com/photos/107524476304789170667/albums/5675882356084967633?banner=pwa
@dozadefolk
@dozadefolk 9 жыл бұрын
Traseul ales de tine este mai dificil: poteca mai abrupta si tot timpul sunt copaci cazuti sau tufe. Pe aici prefer sa cobor. Mai bine alegeai un alt traseu: www.lutyk.ro/2010/08/breaza-2/ Biserica de care zici tu e cea din Breaza de sus. Cand eram copil era o poteca si pe langa ea care ajungea la cruce. Acolo unde ai facut dreapta din drumul principal este biserica din Breaza de jos. Oricum, super filmare. Felicitari.
@vasilesupiala8364
@vasilesupiala8364 7 жыл бұрын
eu am mai fost iar luna asta o sa ma duc din nou
@opreaandrei5658
@opreaandrei5658 6 жыл бұрын
Eu stau in Breaza de cand m-am nascut si am răcit decat o data in viata mea
@andreibargan3938
@andreibargan3938 9 жыл бұрын
incearca si alte variante spre cruce, mult mai accesibile celor cu copii ( str. carierei, str. pacii, str. gurga )
@andreiadriantrifan7826
@andreiadriantrifan7826 7 жыл бұрын
Sa am iertare Ionica , dar pe un asemenea traseu nu m-asi aventura cu familia,sincer. Mai degraba un traseu de cateva ore bune (urcat-coborat) decat un hatis ca acela.
My Daughter's Dumplings Are Filled With Coins #funny #cute #comedy
Funny daughter's daily life
What's in the clown's bag? #clown #angel #bunnypolice
超人夫妇
ROSÉ & Bruno Mars - APT. (Official Music Video)
ROSÉ
De 20 de ani sta singur in munti, l-am gasit pe fratele lui Laurentiu
Hoinar prin Romania
DOCUMENTAR De ce trăim de azi pe mâine?