🇮🇹 Kilometrų medžioklė Alpių keliais 2023. (7 diena Italia 🇮🇹 Stelvio pass - Como ežeras)

Kabailiukas

7 Keliones diena
Labas rytas, Italija. Visa naktį atklausę čiurlenimą klozete, einame vėlyvų pusryčių 8:00 jų laiku. Pilna salė baikerių, visi jau kažką lapnoja iš savo lėkščių. Mes kaip lietuviai ryte norime kiaušinienės ar bent kiaušinių. Prieinam prie kiaušinių stalo, o ten stovi kaitlentė su katilu vandens ir kiaušinių bliūdu šalia. Žiūrim, į katilą, o ten du kiaušiniai verda. Padarom išvadą, kad turi išsivirti pats kiaušinius. Žmonai sakau: įmesk 4 kiaušinius, čia reik išsivirti pačiam 😊. Kol pilamės kavą ir dedamės pjaustytas dešras, žmona pribėga prie katilo ir ištraukia 4 kiaušinius. Stebiu, kas toliau bus, nes du liko virti 😊. Žiūriu, prieina Čekas ir traukia likusius du. Po minutės, žiūriu, kad Čekas žiūri piktai į mus ir lekia atgal prie katilo ir meta juos atgal, nes turbūt jis mėgsta kietai virtus. Asta nugvelbė jo du kiaušinius 😊 . Katile visi kiaušiniai vienodi. Prikimšom pilvus ir iš karto sėdam ant motociklo ir sukam rankeną link Stelvio pass perėjos. Stelvijo pass tai 2758 m. aukščio kalnas, į kurį kylant reikia įveikti 48 serpantininius 360 laipsnių posūkius. Pradedam kilti. Kelio danga tragedija, asfaltas suaižėjęs, duobėtas ir labai siauras. Posūkį išlaužti yra didžiulis iššūkis, bet riaumodami kylam į viršų. Žmona tyli įsikibusi man į šonus, spaudžia juos ir kai aš suku vairą, ji suka mane. Vienu žodžiu abu vairuojam 😊 . Viena mintis galvoje: gerai, kad šią atkarpą pasirinkom iš pat ryto, nes vėliau eismas būtų dar sudėtingesnis. Akys didelės, adrenalino pilnas kūnas, kelnėse ir dar turbūt kišenėse yra jo. Lieka keli posūkiai iki viršūnes, o ten ant posūkių sėdi fotografai ir tave fotkina, paskui gali per internetą nusipirkti savo foto už 10 euru. Pagaliau pasiekiam viršų be jokių batonų. Prisiparkuojam ir tylėdami einam atsigauti nuo adrenalino. Stovim prie kalno krašto ir žiūrim, kokio siaurumo posūkius mums teko įveikti. Grossgloknerio kelias prieš Stelvijo pass atostogauja. Ant kalno pilna sniego, dar pilnai vyksta slidinėjimo sezonas. Kaip ir tradicija kalno viršūnėje reikia įkalti kavos puodelį su štrudeliu. Pasistiprinę einam išsikratyti adrenaliną iš kelnių, juk reik dar ir nusileisti nuo kalno kažkaip 😊. Kuriu mocą, keistai dirba, netolygiai, gesta vis, nesuprantu, kas darosi. Leidžiuosi nuo kalno, vėl gesta ir taip kelis kartus. Prisiminiau, kad esame labai aukštai ir kaip ir žmogui, taip ir motociklui, trūksta deguonies 😊. Suku gazą į pakalnę ir žemiau viskas susitvarko. Leidžiamės į Bormio miestelį, kur buvo suplanuota piltis kuro. Atriedam į degalinę, o ten kamštis, nes jau antrą dieną visose Italijos degalinėse rasti gyvą pardavėją, kaip išeiti žiemą žibučių ieškoti. Visose degalinėse kaba lapelis: mes atostogaujam, viskas automatika. Žmona atsakinga už kuro apmokėjimą degalinėje. Laukiam eilėje, kol kas apsimokės bankomate. Prieš mus du senukai su senovine raudona mazda. Maigo to bankomato klavišus ir neduoda jiems kuro piltis. Užleidžia mus. Žmona irgi maigo, irgi kažkas ne taip. Iš antro karto pavyksta apsimokėti. Užsipylęs kurą kažkodėl sugalvojau, kad man reikia įsijungti internetą pasižiūrėti. Ateina iš karto ataskaita apie du užstatus po 101 eurą ir du pylimus - vienas už 40 eurų, kitas už 12 eurų. Žiūriu į kolonėlės rodmenis - 12 eurų mano. O iš kur dar 40 euru nuskaitymas? Žmonai sakau pažiūrėk kitoje pusėje kolonėlės . Taip, ten rodo 40 euru. Išsiaiškinam, kad tie senukai su Mazda užsipylė kažkokiu tai būdu mūsų sąskaita ir dingo. Sodinu žmona ant moco greituoju būdu ir bandom vytis juos. Pasivejam prie išvažiavimo, užblokuoju jiems kelią ir liepiu apsimokėti. Tai žmonės labai atsiprašė ir grąžino mums tą sumą grynais. Kokiu būdu jiems pavyko mūsu sąskaita užsipilti, mes taip ir nesupratom. Jie dievagojosi kad jų kortelės blogas pin kodas ir neleido piltis. Tai daba kiekvienoje degalinėje tikrinam internetu visas sąskaitas 😊. Sekantis mūsų tikslas - kabantis tiltas Ponte tibetano PONTE NEL CIELO . Nuo tilto matosi jau mūsų šios dienos galutinis tikslas - Como ežeras, kur mes ir apsistojome porai dienų. Nakvynė ant ežero kranto su nuosavu baseinu. Prie Como ežero karštis 36 laipsniai, aplink auga palmės, traukiam iš moco daiktus ir pirmas planas - į baseiną. Pasimaudyti į baseiną atskrenda ir porelė ančių. Apeina visus sėdinčius ar gulinčius prie baseino ir prašo paėsti. Negavusios prišika į baseiną ir ramia sąžine išskrenda 😊 Antras planas - Žmona traukia suknelę, aš traukiu kelioninį lygintuvą, kurį atsivežėme. Lyginam sukneles ir maikutes bei lekiam į restoraną vakarieniauti 😊. Juokas dar ir dabar ima, kur jūs matėt baikerį, besivežiojantį lygintuvą 😊 . Ryt ir vėl nauji keliai aplink Como ežerą.

@remontodarbai-nn3ud
@remontodarbai-nn3ud 6 ай бұрын
Super 😀.
@kabailiukas
@kabailiukas 6 ай бұрын
Ačiū
@motosatus7302
@motosatus7302 6 ай бұрын
Labai geras filmas, puikiai suredaguota, vienas malonumas žiūrėti. Kadangi vis nedrįstu toliau išvažiuoti tai pakeliavau jūsų akimis 😄
@kabailiukas
@kabailiukas 6 ай бұрын
Ačiū už įvertinimą 😉. Smagu kad kazkas žiuri ☺️. Gal jau šiandiena vakare paleisiu sekančia serija
Kelionė į Austrijos kalnus, Wolfgangsee regionas. Geriausi trekai po kalnus ir ežerus
Шок. Никокадо Авокадо похудел на 110 кг
Amazing Parenting Hacks! 👶✨ #ParentingTips #LifeHacks
Snack Chat
An Unknown Ending💪
ISSEI / いっせい
(Ne)emigrantai. Ispanijoje valytoja dirbančios Jurgos istorija ir dėl meilės į Norvegiją emigravusi
Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija
Flashes form italy ,svitzeland and france .
Jakab Gipsz
In moto tra Italia ed Austria
Davide Leonardi
Naktis ant Trolio liežuvio
Aurimas Valujavičius
Trakų pilies istorija ir legendos