Krakkó - Ahol a kövek mesélni tudnak

Légifelvételek: ‪@yuvaldax1‬

@zsoltszenku724
@zsoltszenku724 7 ай бұрын
Krakkó gyönyörű. Decemberbe voltam. Nagyon jó volt.Örök élmény!
@juditbozsokinekovacs5501
@juditbozsokinekovacs5501 11 күн бұрын
Gyönyörű volt.Mi augusztus végén négy csodálatos napot töltöttünk ott egyénileg.Flixbusszal utaztunk Bp.-ről.A szállodánk a Matejko hotelben volt.Ajánlom mindenkinek.Reggelivel.ehettünk bármennyit, bőséges volt, csak elhozni nem engedtek semmitTömegközlekedésre nem kellett költeni, mert a szálló a központban volt.Hátránya, hogy nincs zárt parkoló, viszont a buszhoz nagyon közel van. Ajánlom letölteni a goggle térképet, annak alapján tájékozódtunk. Bp.-ről majd kilenc órás a flixbusz útj, erre számítani kell. Nagyon szépeket láttunk. Már itthon rendeztük neten a flixbuszt és a Chopin koncertet,valamint a hajó utat a Visztulán.Esti fényekkel szerettük volna, szép is volt. Ajánlom, nézzenek utána az időjárásnak, mikor ezt rendezik. Megnéztük a Jagello egyetem botanikus kertjét, 9 hektár, gyönyörű,ez majd fél nap.Aztán a Wawelt, de csak kívülről, inkább fagyiztunk.Megnéztül a helyi piacot, a aztána posztócsarnokot. Nagyokat sétáltunk, mert az óvárost hatalmas park veszi körbe. Sok gyönyörű templomot láttunk.Krakkóban én most voltam másodszor, a korábbi út csoportos volt. A SÓbányát és Birkenaut is feldobta a net programnak, de mondtam, ha azt végijárjuk, háromnapig mozdulni nem bírunk. Haláltáborokat kihagytuk, máshogy is lehet időt tölteni.Csak Krakkóban voltunk, sehol máshol.Semmi sem olcsóbb olyan nagyon, sőt van ami drágább.Annyit, hogy a Matejko hotel közelében vanZabka bolt, ott lehet olcsón kaját és innivalót, kávét venni, mikrózzák is.Hazafelé más útvonalon hozott minket a flixbusz,értesített minket előre. Szlovákiában is gyönyörű tájakon mentünk keresztül. EkkorKassa, Miskolc Bp. reptér , stb volt az útirány.A flixbusz Varsó és Dubrvnyik között ment. Nagyon régi vágyam volt ide visszajönni, mi nem szoktunk nagyon elmenni sehova,,ez mindekettőnknek feledhetetlenül gyönyörű négy nap volt. Karácsonykor még biztos szebb.Érdekes, hogy nagyon sok nemzet ott volt, de magyar szót nem hallottunk.
@tobibaby
@tobibaby 2 ай бұрын
Köszi a videót. Jövő tavasszal szeretném megnézni Krakkót. Hasznos információkat kaptam.
@zsoltszenku724
@zsoltszenku724 11 ай бұрын
Krakkó gyönyörű. Decemberbe megyek Krakkóba, alig várom már.
Beautiful Hidden Gems in Kraków, Poland 🇵🇱
HONEST GUIDE
Ilyen volt a havas ZAKOPANE (Világjárás, 45. rész)
Beférek a bőröndbe?
Rick Steves' Europe
Warum man Krakau gesehen haben muss - Polen mit dem Wohnmobil - Polen entdecken
WomoTraum - Chris und Sylvia
A legkisebb magyar falu, ahol csak 9 -en élnek! :))
Sekler Hunter
Lengyelországi kalandok camperrel: Krakkó csodái és környéke