Tisza-tavi élményhorgászat

HAL-adó

A Tisza-tóra látogattam el, ahol Koncz Dávid, a Tisza-tavi élményhorgászat túravezetője volt a kalauzom. Fantasztikus környezet, gyönyörű, érintetlen halak, csend, nyugalom és sok-sok kapás tették felejthetetlenné ezt a napot. Ha szeretnél egy kicsit te is kiszabadulni a városi zsivajból és a mindennapi taposómalomból, gyere te is velünk és csodálkozz rá, hogy micsoda kincsek vannak Magyarországon. Lehet, hogy nem is távol tőled!

@almady-andras
@almady-andras 3 жыл бұрын
Nagyon jók a videóid!
Köszönöm.
@KosibaZso
@KosibaZso 3 жыл бұрын
Nagyon jó videó lett! Bárcsak én is hasonló túrán vehetnék részt. :) Nagyon imádom a kárászozást! Valószínű a későbbiekben meg is látogatom Dávidot.
@halado 3 жыл бұрын
Nem fogsz csalódni benne, nagyon érti a dolgát.
@krisztianfurucz7638
@krisztianfurucz7638 3 жыл бұрын
De jó kis videó, köszi,gratula!
@halado 3 жыл бұрын
Igazán nincs mit. Én köszi, hogy megnézted.
@88dadoo
@88dadoo 3 жыл бұрын
Ez egy nagyon jó videó lett,gratulálok minden halhoz!Nagyon tetszett,pacsi!!! :D
Köszönjük :)
@norbilabasfishingtv1711
@norbilabasfishingtv1711 3 жыл бұрын
Jó volt nézni! Gratula, jó kis film lett! Többet voltál benne Csabios, jókat mosolyogtam😄
Köszi Kicsi Tyson! 👍😊
@jozsefsule4529
@jozsefsule4529 3 жыл бұрын
Szuper volt ez a beszélgetős, jó kedélyű peca!
Örülök, ha tetszett
8:54-nél Csabi az orsót tekeri, Dávid pedig a botot, speciális technikákat lehet itt tanulni 😅😅👌🏻
Sok gyakorlás van benne 🤣🤣
@vagnergabor3314
@vagnergabor3314 3 жыл бұрын
Szerintem sokan megnéztük volna hogy ha Dávid vagy te fogtál volna egy compót...😂😂😂 Persze az ugrást is utánna..😂 Adta ez a videó is..👌 Köszönjük..🤝
Azt elhiszem 😂
@gaborvoros2303
@gaborvoros2303 3 жыл бұрын
Elmondhatatlan milyen érzés fogott el a videó nézése közben. Visszaadta a gyerekori élményeket/emlékeket. :) Köszönet érte Csaba.
Nagyon szívesen! 👍😉
@TheGedo96
@TheGedo96 3 жыл бұрын
Nem tudom, hogy milyen a kettőtök kapcsolata de így videón keresztül idilli, baráti :) biztos nagyon jó élmény lehet ilyen társaságban horgászni (ezt mindkettőtökre értem)!
Egy tradícionális nádi feltolós pecát is megnéznék szívesen hasonló videó formájában!
@halado 3 жыл бұрын
Mókaficek a Dávid, tisztelem azt a tudást, amit felhalmozott. Nagyon képben van azzal, amit csinál.
Van erre is egy meghívás. :)
@Toto-km5ev
@Toto-km5ev 3 жыл бұрын
Gratulálok a pecához és a videóhoz.Én is a Tisza-tavon pecázom, igaz csónakból inkább úszózni szeretek. De ahogy látom,kell egy pár órát venne Dávidtól :)
@halado 3 жыл бұрын
Hát az is egy fantasztikus móka.
@karolytoth4957
@karolytoth4957 3 жыл бұрын
....szép videó, olyan eset, amikor nem sok halat fog az ember....:).....
Itt azért fogtunk :)
@laszlobekefi2267
@laszlobekefi2267 3 жыл бұрын
Nagyon jó videó gratulálok! Ha a helyet kitakarod a háttérben, ok. De az, hogy 5:32 nál ki van takarva a csali a kárász szájánál pitiáner hozzáállás! Jó lenne kinőni ezeket a dolgokat...
@halado 3 жыл бұрын
Nem értek vele egyet. Elmondom, miért.Ha vendégként meghívnak, és azt kérik tőlem, - mert adott esetben ebből él az, aki meghívott, hogy ne legyen látható a csali, akkor ezt nekem tiszteletben kell tartanom. A pitiáner akkor lennék, ha kérnek valamit, és nem venném azt figyelembe. Egy idő után senki sem hívna sehova. A videó megjelente után pár nappal egy prominens horgász forgattott ugyanott, ő biztosan megmutatja a csalit, mert biztosan jó reklám a terméknek. De ha tőlem azt kérik, hogy ne mutassam be, és ráadásul nem az én ötletem volt a csaali, akkor azt tiszteletben kell tartanom. Sajnos ezeken a vizeken, ha minden felfedsz, akkor megjelennek azok a horgászok is, akik nem tisztelnek semmit és senkit.
@laszlobekefi2267
@laszlobekefi2267 3 жыл бұрын
@@halado Akkor elnézést kérek tőled, Ő a pitiáner. Gondolom nem a “fiatalság forrásával vagy a szent grállal” horgászik, hogy ezt mindenki elől titkolni kelljen! Ezen múlik a tudománya akkor az már régen rossz! Én azért szeretek ilyen videót nézni hogy informálódjak és ellessek apróságokat a nálam ügyesebbektől! Ezek az apróságok ki vannak takarva akkor inkább marketing értéke van a dolognak nem informatív! Akkor most ez egy marketing videó ami a pénzről szól? Barátságból hívott meg vagy érdekből?!
@halado 3 жыл бұрын
@@laszlobekefi2267 nem érdekből, én kerestem meg őt először és nem ő engem. (Az egész egy Zepter edénnyel kezdődött. :) . Dávid mint kiderült, horgász túravezető. Nem kevés időt, energiát öl bele abba, hogy a vendégei mindig örömmel mehessenek haza a túrákról. A horgászhelyek feltérképezése, és igen, a megfelelő csalik megtalálása is része annak, hogy működjön a dolog. Egyébként a kkitakarása a márkajelzéseknek, setünkben a csalinak, nem hiszem , hogy nagy marketing értékkel bírna. Fogsz látni szerintem olyan videót, ahol ezek mind szépen be lesznek mutatva. Ennek a videónak nem feltétlen az volt a célja, hogy egy adott csalit reklámozzon. Legközelebb nem készítem el úgy a felvételt, ha valaminek nem kell látszania, de nem gondolom, hogy pitiánerség lenne amit kért. A helyeket meg sajnos védeni kell a kormoránoktól. Maradjunk annyiban a végére, hogy majd leszűröm a tanulságot ebből is.
@istvan_david
@istvan_david 3 жыл бұрын
@@laszlobekefi2267 szerintem meg én hálás vagyok minden olyan tippért amit megmutatnak nekem ingyen és bérmentve olyanok akik ebbe nem kis energiát öltek, hogy megtanulják. És ha van amit nem akarnak megmutatni akkor azt tiszteletben tartom. Mindent lehet és érdemes is több nézőpontból is átgondolni mielőtt ítélkezik az ember ha már valamiért mindenképp ítélkezni szeretne. Én köszönöm Csabi és Dávid az élményt és a tudásmegosztást!
@robertszarka2036
@robertszarka2036 3 жыл бұрын
Sziasztok! Mivel magyarázható, hogy ebben a szituációban a bordáskosárra lényegesen több kapás volt, mint a method kosars szerelékre?
@halado 3 жыл бұрын
Szerintem mivel nnagyobb felülete volt, és a kaját is lehetett bele egészen lazán is gyúrni, az enyhén iszapos mederfenéken nem tűnt el a matériában. A method kosárba ha a csalit is belegyúrtam, kosarastól, csalistól eltűnt az iszapban. A bordásnál szabadon volt a csali, így ha az bele is süllyedt, a csali nem.
@MarcosEightySix
@MarcosEightySix 2 жыл бұрын
Gratulálok a videóhoz! Szépen sikerült kitakarni a csalit a halak szájából... Mi ez, valami varázscsali, varázshelyekkel? A helyeket is jól összevágtátok és felgyorsítottátok az utat, így egy tapasztalt tiszai horgász sem láthatja, hogy a végén hogy értetek be a Szivárvány kikötőbe a Nyárád eren keresztül... készültem közben a pergetős videótokat is megnézni....remélem ott is lesznek hasonló cenzúrák! Azt sajnálom, hogy csak egy hozzászóló vette észre ezt eddig, de sajnos egyet kell értenem vele! Azért remélem, ha már Dávid ebből él ,és elmegyek egyszer hozzá 35.000 jó magyar Forintért egy napot horgászni, megmutatja ezt a szuper csalit és egy két helyet is feltár.... :)
@halado 2 жыл бұрын
Az út azért volt gyorsítva, mert 20 perc csónakázás elég unalmas lenne. Mivel Dávid kérte, nem a helyek reklámozása volt a cél, ahogyan a csali sem. Nem cenzúra, az ő kérése volt amit tiszteletben tartottam.
@jozseftoth4140
@jozseftoth4140 Жыл бұрын
Bármelyik édes pop up vagy waftres jó lehet erre felé! Ananász,mangó,csoki narancs,scopex...7-11mm.
6:54 nél erősen elszomorodtam. Mi ez a kopoltyús fogás? "szép hal, nem volt még horgon sosem"... Hát ezzel a fogással nem is lesz már másén...
@halado 3 жыл бұрын
Kedves Sàndor! Azért fogtam meg így a pontyot, hogy ne rúgja ki magát a kezemből, nehogy baja essék mielőtt visszaengedem. A ragadozókat mind így fogjuk, mert ez a legbiztonságosabb módja. Csabinak direkt mutattam is, hogy a kopoltyu fölött fogtam meg a kopoltyúfedőt. 🙂 Sértetlenül úszott vissza, egészségesen, tuti, hogy másnak is örömet fog okozni! :) Üdv, Dávid
@@halado köszönöm a választ! Tudom, hogy így fogjuk meg a ragadozó halak nagyrészét. Láttam IS, hogy a fogás "szakszerűen" volt végrehajtva, de valahol mégis rossz példának tartom, mert, ha egy kevésbé ügyes horgász ezt leutánozni kívánja - sikertelenül- , az a hal életébe kerülhet. Oldal uszonyokat újjak között tartva sem látom nagyobb esélyét az elejtésnek. De mégegyszer köszönöm a választ és további sikeres horgaszatokat kívánok Neked és Csabának is!
@halado 3 жыл бұрын
@ én pedig köszönöm azt, ahogy a kritikádat megfogalmaztad. A kezdő horgászokra írott soraiddal egyetértek, kiemelten fogunk figyelni erre a jövőben.
@zsoltbaksza5323
@zsoltbaksza5323 3 жыл бұрын
@ Illetve azért nem fogjuk még meg a ponty kopoltyúját sehol mert azon át könnyen fertőzést pakHAT.
@gaborhafra872
@gaborhafra872 3 жыл бұрын
Sziasztok,ott áltam melletetek kiskörèn a parkolóban,amikor pakoltatok ki
@halado 3 жыл бұрын
Azok biztosan nem mi voltunk, mi Tiszavalkról indultunk.
@Fantusz1966
@Fantusz1966 3 жыл бұрын
Említetted a hódot... Ezeknek a nagy termetű rágcsálóknak a vissza telepítésérő sokáig csak a hírekből hallottunk, de az utóbbi időben már olyan helyeken is nagyobb létszámban vannak jelen, ahol talán senki nem gondolta, hogy hódok lesznek a szomszédok :-) Nem csak a folyó partokat lakták be, megjelentek a különböző csatornák partjain, ahol a körülmények nem mondhatók ideálisnak számukra, kevés a vízhez közeli fa, így a hódok az üdülőtelepeken ültetett fűzfákat, nyárfákat rágjál éjszakánként. A vízgazdálkodást folytató cégeknél pedig törvényileg kellene előírni, hogy a másik feladatukat is komolyan vegyék, a környezet, és természetvédelemhez hozzá tartozik az ívó halak védelme is, a megfelelő vízszint megtartása sokszor csak akarat kérdése lenne.
@halado 3 жыл бұрын
Védd a fákat, egyél hódot! Hát igen. Teszik a dolgukat.
@Tordai_David13
@Tordai_David13 3 жыл бұрын
5************** ✌️😉
Köszi
@bandurxy
@bandurxy 3 жыл бұрын
Ki ette meg azt a sok kárászt:)?
@halado 3 жыл бұрын
Recept videó nem lesz, de nagyon finom egyébként. :)
@attilaszabo7759
@attilaszabo7759 3 жыл бұрын
Azt a betyar mindenit:))) Na ez a video az 5-os skalan 10-es:) Nincs eroltetett reklam, csak peca es okorkodes. Az emlekeim visszajottek eleg rendesen. Gyerekkoromban rengeteget horgasztunk, igaz, hogy Abadszalokon az Attila Obolben. A nyaralomtol kb 200m legvonalban. Akkoriban durvan 30 eve, gyerekkent annyi halat fogtunk, hogy hihetetlen. Mindent fele fajta halat szo szerint:) Akkoriban amikor mentunk haza a partrol, nem volt ritka, hogy megalltak az autok megkerdezni, hogy ezt tenyleg itt fogtuk? Szaros gyerekkent nagyon jo erzes volt:) Sajnos nosztalgia horgaszatot nem tudtam csinalni, mivel ahol horgasztunk ott most epp hazakat epitenek a partra :(( A nyaralo mai napig megvan, sokszor vagyok is Szalokon, bar mostansag inkabb a Nagykunsagin horgaszgatok. Egy ilyen pecat viszont AKAROOOOOK:) Csabi es David koszi szepen a videot, iszonyat nagy elmeny volt ezt most megnezni:) Szerintem keresni Fogom Davidot peca ugyben!
@halado 3 жыл бұрын
Hát én Abádszalóki vagyok egyébként, tudom miről beszélsz. :) Dávidot bátran keresd, nagyon jó pecás és idegenvezető is egyben.
@janosforgo5391
@janosforgo5391 3 жыл бұрын
Hűha egy jo csónakos pecától nincs is jobb.meg azok a gyönyörű kárászok Áát nincs miről beszélni.
Dehogynem! 😂
@janosgal7073
@janosgal7073 3 жыл бұрын
Csabi többet kell járni a tisza tóra pedig te tiszai ember vagy de megértem ritkán jársz haza valamikor én is oda jártam rengeteg kárászt fogtam!!!!
@halado 3 жыл бұрын
Sajnos most kicsit eltávolodtam tőle, öregségemre majd hazatérek. 😉
@janosgal7073
@janosgal7073 3 жыл бұрын
Azért még nem vagy olyan öreg csak több időt kell ijen horgászatra is szánni nem mindig a munka !!!!!😁
@karolytoth4957
@karolytoth4957 3 жыл бұрын
....ezek a kárászok nem széles kárászok, hanem ezüst(kínai) kárászok, sajnos.........
@halado 3 жыл бұрын
Szóval se monndtam, hogy széles
Tisza-tó írott és íratlan szabályok
Feederrel a Tisza-tavon
Energofish
Döme Gábor - 24 óra a Tisza-tavon
Haldorado Fishing TV
Lake Tisza adventures TOP 8 at Hungary (Summer edition)
ihr kalandok 4. rész - Tisza-tó a mesterséges paradicsom
IHR Media Agency
Sipos Gábor - Úszós busahorgászat mélyvízben
Haldorado Fishing TV
This Game Is Wild
MrBeast 2
Почему ГОНОЧНЫЕ ТРЕКИ бывают ЛИПКИЕ?