Us he descobert des que heu sortit al programa Intermedio. Us felicito per divulgar la música galega! I molt contenta perquè t'entenc l'Aida gairebé del tot!
@joselitomiranda-editoraartner Жыл бұрын
Excelente iniciativa de Nós Televisión em nos apresentar artistas populares. Parabéns Tanxugueiras! Amei ouvir a entrevista em galego. "Com a pandeireta podemos chegar a qualquer lugar". Lumeeee!!!
@matheusmawes Жыл бұрын
Aireeeeeee~~~Sempre é bó escoitar a nosa Aidiña a falar galego
@elenapernas4906 Жыл бұрын
Biquiños Aída, para ti y tus compañeras.😘😘😘
@franciscopestana2874 Жыл бұрын
Esta moça, tão nova mas fala muito bem o galego-português! Parabéns!
@Fernandoeneci Жыл бұрын
Aqui no Sertão Nordestino, região do Nordeste Brasileiro, ainda falamos várias palavras do galego (center, virxe, bassoura, etc)
@Fernandoeneci Жыл бұрын
Corrigindo: ' oxente ' ao invés de center
@joselitomiranda-editoraartner Жыл бұрын
No Nordeste também fala-se "despois" e "entonce". Herança galega / hispânica desde a época filipina (1580-1640) quando houve intensa imigração ibérica para essa parte do Brasil.
@InspiradoCidadao Жыл бұрын
@@joselitomiranda-editoraartner Desculpe-me mas acho que a migraçom da Galiza é anterior à chamada ‘Uniom Ibérica‘, entom esse sotaque do nordeste do Brasil é de influência galego-portuguesa mesmo. Já comentei neste canal como os governadores das capitanias em que a colónia Brasil estava dividida no século XVI precisavam mão de obra para dominar o território. Numha das cartas enviadas ao rei de Portugal por um desses governadores do Nordeste do Brasil, ele próprio originário do Minho, comenta como buscava pessoas do reino da Galiza para povoar o território: 《Entre todos os moradores e povoadores uns fazem engenhos de açúcar porque são poderosos para isso, outros canaviais, outros algodoais, outros mantimentos, que é a principal e mais necessária cousa para a terra, outros usam de pescar, que também é muito necessário para a terra, outros usam de navios que andam buscando mantimentos e tratando pela terra conforme ao regimento que tenho posto, outros são mestres de engenhos, outros mestres de açúcares, carpinteiros, ferreiros, oleiros e oficiais de fôrmas e sinos para os açúcares e outros oficiais que ando trabalhando e gastando o meu por adquirir para a terra, e os mando buscar em Portugal, na Galiza e nas Canárias às minhas custas, além de alguns que os que vêm fazer os engenhos trazem, e aqui moram e povoam, uns solteiros e outros casados, e outros que cada dia caso e trabalho por casar na terra》. *Carta enviada polo governador de Pernambuco, Duarte Coelho Pereira ao rei de Portugal em 1549.
@pereirac.4199 Жыл бұрын
@@joselitomiranda-editoraartner não tem nada haver com herança hispânica da época Filipa, mas sim com a herança portuguesa das gentes no norte de Portugal e da Galiza.
@joselitomiranda-editoraartner Жыл бұрын
@@InspiradoCidadao O "eu acho" não é empírico. Logo, quando eu disse da imigração ibérica abrange aí gentes da Galiza, Portugal e demais regiões espanholas.
@centroproxecto6322 Жыл бұрын
Que intelixente é esta rapaza…😍
@antonMoredabalo8 ай бұрын
Canta razon ten Aida falando o galego galicia manda
@mariocardabollo3631 Жыл бұрын
Vaia, as nacionalistas de non hai fronteiras. Manda carallo as oranguteiras. E , logo i, despóis e. A ver si te aclaras o galego. E, sempre e. Non hai i.
@joselitomiranda-editoraartner Жыл бұрын
A súa forma de falar sinala as variedades lingüísticas que teñen todas as linguas. Son formas diferentes de falar a mesma cousa, non todos falan da mesma maneira. Debes saber iso. Tamén utilizaba abuela (avoa) , madre mia (miña nai) e ventana (xanela), o que demostra a forte influencia castelá en galego. Estaría mal, non desexado? É máis axeitado substituílo por un léxico máis xenuinamente galego? Ela fala ben galego e o peor galego é o que non se fala.
@mariocardabollo3631 Жыл бұрын
@eugal Que ten isto que ver con ser negro o amarelo, papanatas. Vai vivi cos xitanos pra aprender a falar ben o galego e vivir de paguitas.
@gbmsa Жыл бұрын
Amigo non estou dacordo. Como xa comenta algún compañeiro, non só hai diferencias na fala dependendo da área da Galiza, senon que cando queres usar "e" e vai seguido doutra palabra que comence por "e", daquela ha de usarse "i". Polo menos así era cando eu estudiei, hai xa moitos moitos anos. Unha aperta
@mariocardabollo3631 Жыл бұрын
@@gbmsa En galego non hai i. Nunca.
@RocioML Жыл бұрын
Ya te han dicho que el gallego es una lengüa con muchísima variedad en función de la zona y que, además, como toda lengüa, acaba influenciada por otras. Mucho peor que usar 'e' o 'i' me parece venir adrede a un vídeo a faltar el respeto e insultar a unas personas que no te han hecho absolutamente nada. Y eso sí que tiene difícil solución, visto lo visto.