Ona mieszka w jaskini! NOMADKA ✌ Maroko poza szlakiem

Podróże w Naturze

Fajny film? To napijmy się razem wirtualnej kawy ☕ buycoffee.to/podrozewnaturze
Subskrybuj i nie przegap kolejnych filmów 👉 bit.ly/2Zdg7Or
Zobacz przewodniki z Maroko na naszym blogu 👉 podrozewnaturze.pl/category/m...
Facebook ► / podrozewnaturzepl
Instagram ► / podrozewnaturze
Podczas gdy ostatnio medialnym tematem są cyfrowi nomadzi, nam udało się spotkać nomadkę sensu stricte. Prawdziwą. Żadną cyfrową. Nomadkę, która mieszka w Maroku, w jaskini u podnóża gór Atlas (w okolicy Doliny Róż i wąwozu Dades, gdybyście szukali :) ). Wypiliśmy u niej herbatę z ziół i zaprzyjaźniliśmy się z jej owcami. To jedno z miejsc, które najbardziej oczarowało nas w Maroku. A nomadka była jedną z nielicznych osób, których w tym kraju nie mieliśmy dość i która nic od nas nie chciała.
Jeśli jesteście ciekawi dokładnej lokalizacji tego miejsca, zaglądajcie do nas na social media i na bloga. Jeśli znajdziecie to miejsce, szanujcie je, jego piękno, nieskazitelną i niezanieczyszczoną naturę. Niech służy ostatnim nomadom!
Informacje praktyczne o Maroko znajdziesz na naszym blogu podróżniczym ► podrozewnaturze.pl/category/m...
#maroko #dades #todra #vlog #ludzieiświat

@ostraFINKA
@ostraFINKA 6 жыл бұрын
ale niesamowity klimat! i ta jaskinia, bomba!
Dzięki, Kocon!
@Gadulecme
@Gadulecme 6 жыл бұрын
Hihi od razu lepiej mi się Was ogląda, jak już Was poznałam 😀 Super filmik i genialna muzyka!
Oooo :) No, i od razu wiesz, że jak Michał mówi czasem jak robo-ksiądz, to w rozmowie na żywo wyraża więcej emocji :D A ja jak tu nie mówię, to na żywo więcej się rozgaduję :D Ale Gadulec jest tylko jeden! :) :) :)
@badman2463
@badman2463 5 жыл бұрын
Hello I'm Moroccan I live in Germany I saw the video and I like it and I want to ask you how was your visit to Morocco and what are the loved ones that you liked and the things you did not like and what places you visited
@belcherkukula2782
@belcherkukula2782 2 жыл бұрын
Piękna przyroda, fakt, aczkolwiek jatam w tamto miejsce bym się nie przeprowadził porzucając korpo, bo sądząc z obserwacji naturalnej szaty roślinnej - ogórki i pomidorki się tam niezabardzo udają. ;-)
Tak, imponująca! Noo, Maroko niestety nie jest najlepszym pomysłem na przeprowadzkę, szczególnie w dobie ocieplenia klimatu. Wody i pomidorków szybko by zabrakło :( Ale są inne kierunki :D
@karoldobien6057
@karoldobien6057 5 жыл бұрын
W Maroko pojechałem na którko w góry Atlas. Poza miastem zupełnie inna mentalność ludzi niż w Marakeszu. Wizyta w jaskini mega czad, zazdro.
Uwielbiam Maroko! Klimat nieziemski! ❤️❤️❤️
Nieziemski, a to nasza Ziemia
Podróże w Naturze chętnie bym tam wrociła 🥰
@@alexontheway5787 My też! A gdzie w Maroko podobało Ci się najbardziej? :)
@alexontheway5787 3 жыл бұрын
Podróże w Naturze byłam zachwycona placem Dżami al-Fana nocą. To co tam się działo to bajka. I Essaouira - już zupełnie inny, spokojny nadmorski klimat. No i może jeszcze Pradise Valley 🥰
@@alexontheway5787 Paradise Valley - planowaliśmy, ale finalnie nie pojechaliśmy tam :( Będzie więc na następny raz! A nam właśnie Essaouria jakoś nie podeszła, i nie wiem, o co chodzi, bo chyba 90% osób, która była w Maroko chwali ją! Marrakesz i Dżami al-Fana to czysta magia! Bywa stresująco, jak Cię dopadną tatuażystki henny, ale generalnie basniowy klimat! U nas króluje Sahara, Szawszawan, okolice Legziry i wąwóz Todra. Piękny kraj
@karanwe
@karanwe 2 жыл бұрын
może lepiej niech dokładna lokalizacja zostanie tajemnicą :D żeby ta Pani mogła dalej żyć w spokoju i harmonii z naturą
Pewnie już zmieniła miejsce, ale dokładnie tak, z tego powodu nie zdradziliśmy, gdzie dokładnie mieści się to miejsce 💚🌿 Zgadzamy się!
@blabla1980
@blabla1980 5 жыл бұрын
sprecyzuj : na czym polega piękno krajobrazu. Martwa Pustynia. ZERO zieleni i raczej wieje grozą ! ..więc może na tym ten urok polega ? /Maroko znam tylko ze standardowej wycieczki "Szlaku królewskich miast" ..czyli prawie w ogóle ;(
@andrzejmalinowski809
@andrzejmalinowski809 2 жыл бұрын
można by muzykę trochę ciszej, bo strasznie bije po uszach w 1:13, Pan mówi cicho a muzyka za głośno; ale jeśli chodzi o treść to materiał ciekawy
taak, wiemy ☺️ materiał trochę już lat ma, choć miejsce dalej istnieje, ale nasze umiejętności poszły do przodu od tego czasu, zapraszamy też na nowsze filmy! Cieszymy się, że temat ciekawy!
@ewelinaes8520
@ewelinaes8520 3 жыл бұрын
Przepiękne pejzaże i cudowni ludzie - Nomadowie :) Maroko kojarzy mi się z tą piosenką (wokalistka pochodzi właśnie z tego kraju): kzbin.info/www/bejne/parLd32Jlt2UjZY
Tak, fascynujący!
@ewelinaes8520
@ewelinaes8520 3 жыл бұрын
@ Nie ma za co :) Ona obecnie mieszka w Kanadzie, ale urodzila się i pochodzi z Maroko. Tak, właśnie; musiała nagrywać na Saharze :-)
@kamperempobezdrozach-bozen9271
@kamperempobezdrozach-bozen9271 3 жыл бұрын
Fajny film, zostaję u Was na kanale, jest subik i łapka. Wpadnijcie tez do nas. Pozdrawiamy
Dziękujemy pięknie! :) Zapraszamy też na nowsze filmy, tu jeszcze pierwsze kroki w montażu :D W fajne miejsca jeździcie, pozdrawiamy cieplutko :) Ania i Michał
Spacer  do CALA GOLORITZE||SARDYNIA
OMG😳 #tiktok #shorts #potapova_blog
Potapova_blog
Gerlach 2655m biegiem z Zakopanego i z powrotem 04.09.2019 [1080/60]
Żadnego ślubu przed wspólną podróżą 💕🌎 Jak podróżować we dwoje?