Prenj | Kampovanje sa PD Avantura

Ай бұрын

🇧🇦 Kada prvi put dođete na neku lokaciju koja je lijepa i ona vas očara, onda je to normalna pojava. Ali kada više puta dođete na istu lokaciju i ona vas svaki put iznova očara onda je to nešto posebno. Dolina Tisovica na Prenju je upravo takvo mjesto, jednostavno očarava svojom ljepotom, a mi smo bili dovoljno sretni da baš to mjesto bude naša baza za vikend avanturu na Prenju.
⛰️ U Tisovicu smo stigli u subotu ujutru oko 10 h, već do samog mjesta odakle ćemo krenuti planinariti imamo avanturu. Naime, od Konjica, tačnije Konjičke bijele, do Tisovice vodi makadamski put koji je moguće proći samo terencima, vožnja traje 1,5 h i sve je samo ne dosadna, a momenat kada prvi put ugledamo dolinu okruženu stamenim vrhovima gubimo dah.
🌲 Nakon dolaska na početnu tačku i nakon što su se prvi utisci slegli, oblačimo gojzerice i krećemo put naših današnjih ciljeva, Zelene Glave (2.103 mnv) i Otiša (2.097 mnv). Prvi dio staze nas vodi kroz dolinu gdje nakon svega par minuta imamo sliku za “razglednicu” ova dva vrha. A nakon par fotki kreće naš uspon u pravcu planinarske kuće Vrutak gdje pravimo i prvu pauzu.
🌞 Nakon kraće pauze nastavljamo naš uspon, u ovom dijelu izlazimo iz šume koju do vrha više nećemo imati, sve preostalo vrijeme izloženi smo suncu. Nakon cca 2 h hoda od početne tačke dolazimo u sedlo između Zelene Glave i Otiša, a prvi vrh na koji ćemo ići je Zelena glava, najviši vrh Prenja. Uspon, pauza za ručak i povratak u sedlo, a zatim i uspon na Otiš. Na Otišu se nismo dugo zadržavali i odlučili smo se istim putem uputiti nazad ka Tisovici i postavljanju kampa.
⛺️ Kamp smo postavili veoma brzo, valjda se svima žurilo da uživaju uz logorsku vatru.
🔥 Dok su drva u vatri smirujuće pucketala mi smo sumirali današnji dan, dijelili doživljaje i družili se.
🌞 Umorni od subote i iscrpljeni od sunca i visoke temperature, odlučili smo nedjelju rezervisati za odmor. Nakon doručka i jutarnje kafice raspremili smo kamp i krenuli nazad prema Sarajevu.

@A-IGarage
@A-IGarage Ай бұрын
Super ekipa svaka cast 👍🏻
Hvala 🙌🏻🙌🏻🙌🏻
@modemmodem8443
@modemmodem8443 Ай бұрын
Odlicni ste, ideja sa kampovanjem predobra. Nosenje uzeta pokazuje odgovornost i znanje.
🙌🏻🙌🏻🙌🏻 hvala
@level_up_gaming
@level_up_gaming Ай бұрын
Glasam za Adija !
@senadhamzic319
@senadhamzic319 6 күн бұрын
Koja pozitivna ekipa, ev.monterst hahha baš sam se ismijao, predobar video, lijep pozdrav 👋👋👋
@avanture_s_arminom 6 күн бұрын
@@senadhamzic319 hvala 🙌🏻🙌🏻🙌🏻 pozdrav
@natureart3165
@natureart3165 Ай бұрын
Odlično, lijepote naše zemlje treba da se reklamiraju..Ekipa super❤❤❤❤
🙌🏻🙌🏻🙌🏻 hvala
@vedrana0127
@vedrana0127 Ай бұрын
Kakva avantura - od vožnje terencem po prekrasnim predjelima (ponegdje malo zastrašujuće) do fantastičnog planinarenja s nevjerojatnim pogledima i dobrim društvom. Sviđa mi se tvoj kanal i novi sam pretplatnik 🤝👏👍
🙌🏻🙌🏻🙌🏻 hvala na podršci 😊
💪💙
@AjlaLepir
@AjlaLepir Ай бұрын
Pozdravi... odlicna ekipa, odlican provod, pratimo vas ... moze malo vise info kako doci do tisovice, gdje u konjicu skrenemo 😅
@avanture_s_arminom Ай бұрын
Pozdrav, iz Konjica krenete prema Boračkom jezeru, u mjestu/naselju Jošanica kada prođete crkvu Marije Kraljice mira (koja vam je sa desne strane) odmah pored marketa/granapa skrente desno sa glavnog puta prema Konjičkoj bijeloj. Kada ste na tom putu idete do kraja asfalta i već vam na tom mjestu počinje markacija i makadam. Makadam vas vodi pravo do Tisovice, imate samo jedno skretanje na Rapte, ali je sve veoma dobro markirano 😊
@AjlaLepir
@AjlaLepir Ай бұрын
@@avanture_s_arminom hvala puno ☺️
@user-op2ck4ww1j
@user-op2ck4ww1j Ай бұрын
Gdje se nalazi ovaj zicani most? Nesto je tako bilo kod izvora Sistice kod Borackog jezera koliko se sjecam 2:57
@avanture_s_arminom Ай бұрын
Nismo prolazili pored žičanih mostova, oni su visočije na Neretvi prema Boračkom jezeru.
@user-op2ck4ww1j
@user-op2ck4ww1j Ай бұрын
@@avanture_s_arminom hvala
@ajnahodzic1803
@ajnahodzic1803 Ай бұрын
Ja bih samo da pitam kad pravite avanturu na utakmicu najveceg kluba? :D
Uskoro 😂
@Hebib_35
@Hebib_35 Ай бұрын
Tooop...Samo ŽELJOOO❤ Čuvaj te ovo druženje jer ovoga van lijepe BiH nema nigdje mi van BiH smo ograničeni POSO,KUĆA...druženje samo na kafi i to srkni i gas dalje..😢
Bujrum i na more ima vazda mjesta za RAJU IZ SARAJEVA...hahha
🙌🏻🙌🏻🙌🏻 hvala na podršci
@Hebib_35
@Hebib_35 Ай бұрын
@@avanture_s_arminom Hvala vama za ovako lijepe avanture jer mi koji smo veliki ljubitelji prirode al zbog svojih obaveza i mjesta gdje živimo nismo u mogućnosti uživati u prirodi..Ako budete se spuštali južnije ima bujruma vazda van naše lijepe BiH..😀
Maglić | Uspon na krov BiH i kampovanje
ОБЯЗАТЕЛЬНО СОВЕРШАЙТЕ ДОБРО!❤❤❤
SPILLED CHOCKY MILK PRANK ON BROTHER 😂 #shorts
Savage Vlogs
„Ja sam fenomen, svi ostali su pomrli"
ALEN AVDIĆ
RodjoRambler
Planinarski savez FBiH | Obuka za vodiče A kategorije
Avanture s Arminom
Jazavčije rupe - planinski kamp srođen sa predjelom