Rewelacyjne widoki !!! Mięguszowiecka Przełęcz pod Chłopkiem 7.08.2012. r

adamzieba317

Zobaczcie co widać z Mięguszowieckiej Przełęczy kiedy jest piękna pogoda i rewelacyjna widoczność. Jest to nasza pierwsza wyprawa w Tatry bardzo udanego sezonu 2012. Tak się złożyło, że z pierwszej wyprawy w Tatry film zrobiłem na samym końcu. Pozostałe filmy.
Kościelec 18.08.2012. r - idealna pogoda.
Świnica 31.08.2012. r - super wyprawa.
Szpiglasowa Przełęcz 29.09.2012. r - w barwach jesieni, są już dostępne na youtube.
Pozdrawiam ;) i zapraszam.
Sprostowanie;
Wysoka - dwuwierzchołkowy szczyt o wysokości 2547 lub 2560 m.n.p.m. Wierzchołki mają prawie równą wysokość.
Rysy 2503 m.n.p.m. po str. słowackiej.
2473 m.n.p.m. po str, słowackiej.
2499, 6 m.n.p.m. na granicy pol. - słow.

@januszmolka6570
@januszmolka6570 4 жыл бұрын
Dalej jest cudowna graniowka Posredni i Wielki Mieguszowiecki.nietrudne wspinanie i cudowne widoki.
@zbigniewlipski4448
@zbigniewlipski4448 2 жыл бұрын
Piękny, interesujący film
@adamzieba317 2 жыл бұрын
Dzięki 😉
@sabinaem2463
@sabinaem2463 4 жыл бұрын
Witam szlam tym szlakiem , dziekuje za filmik , przypomnialam sobie moja wyprawe , pozdrawiam
@adamzieba317 4 жыл бұрын
Również pozdrawiam :)
@stefan6903
@stefan6903 7 жыл бұрын
Serdeczne dzięki. Fascynuje sie górami i kedy tylko moge jeżdże w tatry, ale jako osoba niepełnosprawna nie mogę pojść na żaden eksponowany szlak. Pisze to aby wam powiedzieć, że dzieki wam i takim jak wy moge sobie wyrobić pojęcie jak wygląda dany szlak.
@adamzieba317 7 жыл бұрын
Stefan Dziękuję :)
@mariazel4896
@mariazel4896 9 жыл бұрын
Wspaniały film, wspaniałe widoki , niezapomniane trasy i muzyka, która łączy to co się ogląda i z zainteresowaniem będę dalsze filmy z wyprawy w Tatry oglądać.
@adamzieba317 9 жыл бұрын
Dziękuję i bardzo serdecznie zapraszam do oglądania moich filmów. Pozdrawiam :) Adam.
@adamzieba317 11 жыл бұрын
Witam, Dziękuję za słowa uznania i cieszę się,że mogę w ten sposób przywołać miłe dla Ciebie wspomnienia. :) Pozdrawiam.
@darekurwa304 11 жыл бұрын
PO PROSTU BOMBA WIDOKOWA nie ukrywam że to jedno z moich marzeń wejść na Mięguszowiecką przełęcz POZDRAWIAM ZDROWIA ŻYCZĘ CAŁEJ EKIPIE
@aaandrus
@aaandrus 11 жыл бұрын
Film rewelacja wspaniałe widoki dopisała pogoda. Gratuluję wejścia. Dla mnie szlak chyba trochę za trudy. Dzięki Wam mogłem zobaczyć te widoki i poczuć się prawie jak bym tam był.
@adamzieba317 11 жыл бұрын
Dziękuję w imieniu Krzysia seniora i życzymy powodzenia na Mięguszowieckiej Przełęczy oraz niezapomnianych wrażeń. :) Pozdrawiam serdecznie
@grzegorzkrezel5788
@grzegorzkrezel5788 11 жыл бұрын
filmik bomba, coś wspaniałego, cudowne zdjęcia. Troche już schodziłem w Tatrach, ale przed Chłopkiem wciąż mam pietra. Może w tym roku... Do zobaczenia na szlaku!
@jacekboruc7006
@jacekboruc7006 11 жыл бұрын
Witam Bardzo fajny film, odświeżył w pamięci te piękne widoki. Pozdrawiam
@rafakucharski7680
@rafakucharski7680 9 жыл бұрын
Rewelacyjne widoki i pogoda superowa!!! w przyszłym roku też tam będę :)
@adamzieba317 9 жыл бұрын
Życzę udanej wyprawy.....powodzenia :)
@lukasz.90
@lukasz.90 6 жыл бұрын
Coś pięknego!
@adamzieba317 6 жыл бұрын
Łukasz Sadowski Dzięki :)
@unibubel
@unibubel 11 жыл бұрын
Prędzej czy później tam muszę być! oby tylko zdrowie dopisało! Super film!
@Gruszka007
@Gruszka007 10 жыл бұрын
W tym roku odwiedziłem po raz pierwszy Mięguszowiecka Przełęcz pod Chłopkiem wraz z moją ukochaną. Coś wspaniałego :) ! Za tąsłynną klamrą przy przepaści dalej na skałach było trochę lodu ale daliśmy radę ! Polecamy wszystkim!
@magdalenapilch3973
@magdalenapilch3973 11 жыл бұрын
pięknie :)))) może kiedyś uda się to zobaczyć na własne oczy...a kondycji Pana Krzysztofa Seniora tylko pozazdrościć pozdrowienia
@jantrznadel293
@jantrznadel293 7 жыл бұрын
Bardzo ciekawy film oddający wiernie drogę na Przełęcz. Zachęcił mnie do pokonania tego szlaku w dniu 8 września 2016 r. Mój 13 minutowy film zrobiłem kamerą GoPro.
@MultiKakaooo
@MultiKakaooo 11 жыл бұрын
bardzo fajny filmik, pozdrawiam, jedyny szlak w Tatrach, z ktorego musialem sie wycofac. Filmik ten zachęcil mnie do podjecia kolejnej proby. Pozdrawiam
@adamzieba317 11 жыл бұрын
Dzięki, My również wybieramy się tam jeszcze raz,ale dopiero w przyszłym roku.Dla nas na ten rok najważniejsza była Orla Perć i to się nam udało przy pięknej pogodzie-jest film z tej wyprawy."Nareszcie!!! Orla Perć 2.08.2013.r :D" Pozdrawiam i życzę zdrowia oraz udanej wyprawy na Mięguszowiecką Przełęcz. :)
@ukaszkowal3991
@ukaszkowal3991 8 жыл бұрын
Świetny film, właśnie planuje kolejny wypad w Tatry i Twoje ujęcia zachęciły mnie do wybrania się na Mięguszowiecką Przełęcz! Pozdrawiam i do zobaczenia na szlakach:)
@adamzieba317 8 жыл бұрын
Życzę udanej wyprawy. Dziękuję :) Do zobaczenia na szlaku :)
@adamzieba317 10 жыл бұрын
Witam, Tak właśnie jest.Wąska ścieżka,a w dole przepastne urwisko i dobrze,że jest klamra,której można się złapać i przejść w miarę bezpiecznie. Pozdrawiam
@podrozeimiejsca2169
@podrozeimiejsca2169 9 жыл бұрын
Fantastyczne widoki!!!!!!!!!!!
@adamzieba317 9 жыл бұрын
To prawda, zobacz mój najnowszy film z wyprawy na tą samą przełęcz pod koniec sierpnia tego roku :) Zapraszam :)
@darekurwa304 11 жыл бұрын
Dzięki za podpowieć napewno weznę ją pod uwage przed wyprawą CZEŚĆ
@martabal3085
@martabal3085 9 жыл бұрын
+adamzieba317 Dziękuję podziwiam artyzm i jakość video pozdrawiam!
gratuluję bardzo dobrego filmu
Dziękuję ☺ i zapraszam na mój kanał. Pozdrawiam ☺
@karolstrak8935
@karolstrak8935 11 жыл бұрын
Super!
@adamzieba317 10 жыл бұрын
Masz rację.Rano jak jechaliśmy do Zakopanego to jeszcze padało,ale później z każdą godziną było coraz lepiej. Pozdrawiam :)
@PrzemyslawZerkowski
@PrzemyslawZerkowski 10 жыл бұрын
MIĘGUSZOWIECKA PRZEŁĘCZ POD CHŁOPKIEM zgodnie z moimi oczekiwaniami obowiązkowo do zrobienia latem 2014 , ciekawy urozmaicony szlak piękne widoki oczywiście nie pozostaje nic innego jak tylko się wspinać ...GRATULUJE WYPRAWY
@adamzieba317 10 жыл бұрын
Dziękujemy i życzymy powodzenia :) P.s chciałem właśnie zaproponować Tobie Mięguszowiecką Przełęcz,ale wiedziałem,że trafisz na ten film i sam zdecydujesz. My też, jeszcze raz wybieramy się na początku sierpnia w 2014 roku na Chłopka
@voodooexeQt
@voodooexeQt 10 жыл бұрын
Popieram, też jest moim celem na wakacje 2014 i również wybieram się na początku sierpnia, planuje także Orlą Perć, może spotkamy się na szlaku :).Gratuluję i pozdrawiam z Łodzi. Chętnie zobaczyłbym jakąś relację z wypadu w Alpy bądź Dolomity planuje może Pan coś takiego Panie Adamie?
@adamzieba317 10 жыл бұрын
voodooexeQt Witam, Chciałbym najpierw przejść wzdłuż i wszerz nasze i słowackie Tatry. Poznać wszystkie szczyty, doliny, wąwozy i jaskinie, a jak czasu wystarczy i zdrowie dopisze to być może wybierzemy się w Dolomity, tym bardziej, że proponował mi te góry Marek, kolega, którego poznałem na youtube. Widziałem zdjęcia w galerii jego koleżanki z Włoch - te góry mnie oczarowały, są piękne. Mam nadzieję, że się spotkamy na szlaku. Pozdrawiam Łódź :) Ps. jak nas rozpoznasz na szlaku to daj znać. Tobie będzie łatwiej bo nas widziałeś na filmie i proponuję, mówmy sobie na TY, ok ? Adam.
@voodooexeQt
@voodooexeQt 10 жыл бұрын
Dzięki ok nie ma problemu, ja jestem Seba, życzę udanego wypadu w sierpniu oby pogoda nam dopisała a na szlaku się odezwę na pewno jak rozpoznam :). Mam jedno pytanie planuje wypad w czerwcu 19 chcemy zaatakować Orlą ale nie wiem czy to dobry pomysł iść pierwszy raz na Orlą tak wcześnie, kiedy w górnych partiach może zalegać jeszcze śnieg, nie chciałbym brodzić po kolana w śniegu. Widziałem w twoim podsumowaniu, że miałeś wypad w czerwcu na giewont więc może nieco się orientujesz jakie panują wtedy warunki. Serdeczne pozdro :)
@adamzieba317 10 жыл бұрын
voodooexeQt Cześć Seba :) Masz rację, śnieg w górnych partiach gór miejscami utrzymuje się do końca czerwca, a po północnej stronie grani jeszcze dłużej. W tym roku jednak można mieć nadzieję, że będzie nieco inaczej z zalegającym śniegiem. Zimy praktycznie nie było, a wiosna jest tego roku piękna. My również planujemy Orlą Perć razem ze Świnicą, będziemy od początku lipca wyczekiwali na optymistyczne prognozy pogody i jak tylko takie się pojawią bierzemy urlop i jedziemy w góry. Osobiście uważam, że sierpień i wrzesień to są najlepsze miesiące do zapuszczania się w wysokie partie gór, pogoda jest zazwyczaj w tych miesiącach ustabilizowana i bardziej przewidywalna, natomiast czerwiec, lipiec to miesiące dynamiczne, z burzami i wyładowaniami atmosferycznymi. Dla swojego bezpieczeństwa, pamiętaj Seba, w górach pogoda szybko się zmienia, zaobserwujesz pierwsze symptomy burzy, jak najszybciej schodźcie z grani. Musisz również wiedzieć, że z Orlej Perci tak łatwo nie jest zejść w chwili zagrożenia, dlatego zalecam zapoznać się z topografią tego szlaku. Na mapie są zaznaczone zejścia awaryjne, pamiętaj o wodzie i dobrze by było poczytać sobie jak najwięcej o tym szlaku, im więcej wiesz tym lepiej. Pozdrawiam serdecznie z południa Polski :)
@SuperAZXCVB
@SuperAZXCVB 10 жыл бұрын
Ze wszystkich szlaków w Polskich Tatrach jakie w ciągu 11 lat udało mi się przejść ten zrobił na mnie największe wrażenie. Podczas zejścia 22.07.2010 towarzyszyły mi 2 burze z gradobiciem a widok wodospadów walących z przełęczy mięguszowieckich do Kotła ( Bandziocha) Mięguszowieckiego i dalej kamieni do Morskiego Oka był i jest nie do opisania. Wspinaczka na Kazalnicę to piękna sprawa w dobrych warunkach atmosferycznych. Widoki naprawdę wspaniałe. Szlak kompletnie nie dla osób z lękiem wysokości.
@adamzieba317 10 жыл бұрын
Witam, Mięguszowiecka Przeł. - widoki zapierają dech w piersiach. Do dzisiaj pamietam tą wyprawę i emocje jakie nam towarzyszyły. Wrażenia niesamowite, w tym roku planujemy powtórkę. Pozdrawiam
***** Jak tylko uda się nam zrealizować naszą wyprawę na Mięguszowiecką Przełęcz, to na pewno będzie film i myślę, że lepszy od tego. Mamy w planach jeszcze kilka wypraw tatrzańskich, oby tylko zdrowie i pogoda dopisały. Życzę Ci spełnienia marzeń i udanej wyprawy na Mięguszowiecką Przełęcz. Pozdrawiam :)
@adamzieba317 11 жыл бұрын
Witam, Zgadzam się z Tobą.Widoki z Mięguszowieckiej Przełęczy zapierają dech w piersiach.Być może jeszcze w tym roku wybierzemy się tam jeszcze raz.Krzysiek najmłodszy z naszej ekipy na Przełęczy jeszcze nie był, a szlak bardzo mu się podoba i korci go,zeby tam wejść. Wczoraj byliśmy na Czerwonych Wierchach.Przeszliśmy szlak od Kuźnic aż do Doliny Kościeliskiej-zrobię film z tej wyprawy.Była świetna pogoda. Dzięki za życzenia w imieniu całej ekipy. Pozdrawiam serdecznie :)
@malibu1960
@malibu1960 10 жыл бұрын
...no i pogoda wam trafiła rewelacyjna:)
@januszp1809
@januszp1809 10 жыл бұрын
super pogoda i super filmik:) :) szkoda ze w tym roku tak kiepsko z warunkami
@adamzieba317 10 жыл бұрын
Właśnie :( pogoda w tym roku kapryśna. Czekamy na dobre warunki. Dziękuję za miły komentarz :)
@Filiport
@Filiport 10 жыл бұрын
adamzieba317 Są gdzieś łańcuhy . można spaść?
@adamzieba317 10 жыл бұрын
Qub1337 Nie ma łańcuchów, jest tylko kilka klamer. Jest to szlak bardzo trudny o stromym podejściu, należy więc zachować szczególną ostrożność i rozwagę
@powerhorseswimming3709
@powerhorseswimming3709 8 жыл бұрын
fajne macie filmy z wypraw. podoba mi sie. po obejrzeniu wraz z kumplami nakrecilismy sie i poznym latem robimy Tatry od schroniska do schroniska w 6 dni. pozdrawiam 5
@adamzieba317 8 жыл бұрын
Piękne macie plany. Powodzenia. Dziękuję :)
@adamzieba317 11 жыл бұрын
Dziękuję za miły komentarz, Pozdrawiam. :)
@adamzieba317
Witam, Dokładnie o to mi chodzi,żebyście oglądając mój film mogli choć trochę poczuć te klimaty i tą atmosferę jaka jest kiedy się wchodzi na szczyt i ogląda takie widoki.Jestem pełen uznania dla Ciebie za to,że otwarcie mówisz ,że szlak ten jest dla Ciebie za trudny.Kilka lat temu bałem się nawet pomyśleć o chodzeniu po górach,ale stopniowo przyzwyczajałem się do wysokości i nareszcie za kilka dni idziemy na Orlą Perć.Będę chciał zrobić fajny film z tej wyprawy Pozdrawiam
@adamzieba317 11 жыл бұрын
Witam, Dziękuję za miły komentarz i trzymam kciuki za udaną wyprawę na Chłopka.Szlak ten wymaga dobrego przygotowania turystycznego i uchodzi za szlak turystycznie trudny.Dobrze więc,że swoją przygodę z górami nie zacząłeś od trudnych tech.szlaków.My przygotowujemy się i mamy w planie na ten rok Orlą Perć.Chcę zrobić fajny film z tej wyprawy.Żeby tylko pogoda Tobie,nam i wszystkim,którzy wybierają się w góry dopisała.Cieszę się,że film Wam się podoba :D Do zobaczenia na szlaku ;)
@Gruszka007
@Gruszka007 10 жыл бұрын
Jak najbardziej. Też mieliśmy idealną pogodę :) To było dokładnie 4 września :D I jak by ktoś był ciekaw za tą trasę wpadają 43 punkty do GOT :P
@marekzajaczkowski8129
@marekzajaczkowski8129 8 жыл бұрын
Muszę pochwalić film. Żywa akcja ,nie ma dłużyzn, dobrana muzyka, dobrze wplecione zdjęcia z zachowaniem tempa akcji. Sam nakręciłem kilka filmów z Tatr, w podobnej konwencji. Na Youtubie mam dwa filmy, ale w 2016,będę publikował więcej. Zapraszam do obejrzenia na moim Youtobie Marek Zajączkowski, zwłaszcza " Z Koziej na Zawrat" Pozdrawiam Marek
@adamzieba317 8 жыл бұрын
+Marek Zajączkowski Dziękuję za zaproszenie i miły komentarz. Chętnie zobaczę Twoje filmy. Pozdrawiam. Adam :)
@adamzieba317 11 жыл бұрын
Witam, Z tego co pamiętam,to na początku przy podchodzeniu do zejścia widok na Morskie Oko i Czarny Staw robił wrażenie i jakieś tam obawy mieliśmy,ale z czasem zapomnieliśmy o strachu, za to coraz bardziej czuliśmy w nogach ten szlak,który jest dość stromy i turystycznie trudny.Osobiście wolę wchodzić niż schodzić. Pozdrawiam.
@adamzieba317 9 жыл бұрын
Muzyka; war - muzyka filmowa oraz ostatni utwór Hans Zimmer - The Rock-Expanded. Dzięki :)
***** :)
@adamzieba317 11 жыл бұрын
Witam, Oba te szlaki są piękne i aby je przejść trzeba włożyć trochę wysiłku.I powiem Ci tak,że większy respekt czułem wchodząc na Mięguszowiecką Przełęcz.Na tym szlaku nie ma łańcuchów.Jest tylko kilka klamer w miejscach gdzie już naprawdę nie ma się czego złapać lub postawić nogi.Oglądając mój film z pewnością zauważyłeś,że zaledwie kilka osób wchodziło na Przełęcz.I to jest zaleta tego szlaku.Można sobie spokojnie wchodzić,robić przerwy i podziwiać widoki. Dziękuję za uznanie i pozdrawiam ;)
Witam, Dziękujemy za uznanie i ciepłe słowa.My również wybierając się na Chłopka mieliśmy obawy.Wychodzimy z założenia,że trzeba liczyć siły na zamiary.Warto jednak podejmować wyzwania i robić to co się lubi nie zapominając o zdrowym rozsądku.Zawsze można ze szlaku zawrócić jeżeli uznamy,że coś jest nie tak.Widzę,że góry nie są Ci obce (obejrzałem Twój krótki film z wyprawy na Świstową Czubę) Moim zdaniem jeżeli nie ma innych przeciwwskazań to dasz radę. Do zobaczenia na szlaku ;)
@adamzieba317 10 жыл бұрын
Gratuluję :) Prawda,że widoki są rewelacyjne ?!
@adamzieba317 11 жыл бұрын
Trzymam kciuki.Powodzenia.:) oraz dobrej pogody.Odezwij się po wyprawie na Mięguszowiecką Przełęcz bez względu na to jak Ci poszło. Pozdrawiam.
@krzysztofhody2537
@krzysztofhody2537 10 жыл бұрын
Super filmik, jakiej kamery użyłeś.Ja wybieram się w tym roku na podbój TATR. Pozdrawiam :)
@adamzieba317 10 жыл бұрын
Dziękuję :) Cyfrowy aparat fotograficzny Panasonic TZ10 Lumix. Zapisuje on fimy w jakości HD i w formacie MPEG - 2, to jest ważne przy dobieraniu konwersji kiedy tworzymy film. Była by lepsza jakość tego filmu, gdybym dobrał odpowiednią konwersję ( tutaj niestety obraz się zacina ) Powodzenia na szlakach :)
@kosma9216
@kosma9216 10 жыл бұрын
kUźnice-Zawrat- D. Pięciu Stawów,-przez Świstówkę- Morskie Oko- Rysy- Słowacja to był spoko szlak
@adamzieba317 11 жыл бұрын
Dzięki, Pewnie,że Ci się uda.Więcej wiary w siebie.Pogoda tylko żeby Ci dopisała i będzie co wspominać.Powodzenia.Odezwij się i podziel wrażeniami jak już wrócisz z wyprawy na Mięguszowiecką Przełęcz. Pozdrawiam ;-)
@wojtek7286
@wojtek7286 11 жыл бұрын
Mam pytanie: czy trudniejszy jest szlak na Zawrat z Czarnego Stawu Gąsienicowego czy właśnie na Mięguszowiecką Przełęcz pod Chłopkiem? a co do filmu - świetny
@darekurwa304 11 жыл бұрын
jak myślisz trudniejszy szlak na mięguszowiecką czy na świnice przez zawrat
@sysadmin-info
@sysadmin-info 9 жыл бұрын
O której godzinie wchodziliście? Ani jednej osoby na szlaku. Chyba musieliście wchodzić bardzo wcześnie rano?
***** Jak dobrze pamiętam to ok 6:00
@krzysztofpanek4061
@krzysztofpanek4061 10 жыл бұрын
Przełęcz pod Chłopkiem i Kazalnica samotna wyprawa 16.06.2013
@adamanioa6385
@adamanioa6385 11 жыл бұрын
Wejście jest fajne, a powiedz mi jak z zejściem? Nieciekawie to chyba wygląda?
@2giersz
@2giersz 10 жыл бұрын
5:35 Czy tu naprawdę jest tak niebezpiecznie jak to wygląda? :P
@pulneo
@pulneo 10 жыл бұрын
Bardzo przyjemnie ogląda się Twoje filmiki. Ciekawie zrobione i ładnie złożone. Dokładnie tego samego dnia 07.08.2012 byłam pod Chłopkiem z mężem i synem (Krzysiem ;). Pogoda była rzeczywiście rewelacyjna. Na przełęczy posiedzieliśmy 1 godzinę, schodziliśmy chwilę po 12:00. Mieliśmy szansę spotkać waszą ekipę?
@adamzieba317 10 жыл бұрын
Witam :) Coś sobie przypominam, Wchodząc na Chłopka spotkaliśmy odpoczywającą i czekającą na dzieci (syn i córka) kobietę, a może się mylę i to Ty czekałaś na męża i syna. Z tego co pamiętam, to na samą Przełęcz nie wchodziłaś tylko postanowiłaś nieco poniżej odpocząć i poczekać na swoich bliskich. Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie :)
@pulneo
@pulneo 10 жыл бұрын
adamzieba317 To nie byłam ja :) Byłam na przełęczy i zazwyczaj wchodzimy razem, nie muszę na nikogo czekać. Musieliśmy jednak być w innych godzinach niż Ty. Na moich zdjęciach z samej przełęczy jest sporo ludzi. Mogliśmy się co najwyżej minąć na szlaku.
@adamzieba317 10 жыл бұрын
Pewnie tak, bo kiedy my schodziliśmy to na Przełęczy było nas raptem 3 osoby, a z jedną z nich po roku nawiązałem kontakt. Kolega prawie z drugiego krańca Polski zobaczył siebie właśnie na moim filmie i się odezwał. Pozdrawiam :)
@TatraScrambler
@TatraScrambler 6 жыл бұрын
Ja też pozdrawiam Pana Adama :-)
@kosma9216
@kosma9216 10 жыл бұрын
i zgodziłbym sie:)
@adamzieba317 10 жыл бұрын
Dzięki,:) Jeszcze raz wybieramy się na Mięguszowiecką Przełęcz ponieważ chcę zrobić jeszcze lepszy film od tego.Do tego filmu źle dobrałem konwersję i nistety zacina się.Mam nadzieję,że pogoda nam dopisze Pozdrawiam :)
@Moniczka2224
@Moniczka2224 7 жыл бұрын
fajny film tylko jakos sciany Kazalnicy nie widac w calej jej okazalosci :)
@adamzieba317 7 жыл бұрын
kzbin.info/www/bejne/Z2LLiKaiar9sars Tutaj będzie widać. To film z naszej kolejnej wyprawy na Mięguszowiecką Przełęcz. Dzięki :)
@Doraso23
@Doraso23 11 жыл бұрын
Przełęcz pod chłopkiem trudniejsza. Ja nie mam odwagi tego chłopka przejść - może kiedyś , na tą chwilę podejście na Kazalinicę dla mnie nie do przeskoczenia. Łańcuch - to spore ułatwienie - brak ułatwień na chłopku , jest naprawdę gdzie polecieć . Ale co osoba to inne odczucia.
@fanka-natury-fanka-gor7134.
@fanka-natury-fanka-gor7134. Жыл бұрын
Człowiek mniejszych rozmiarów, jak ja, ma trudniej. 😆Tam, gdzie inni wchodzą normalnie na większe głazy, ja już muszę się wspinać. Tak to jest jak się ma 168 cm.
@Hedka
@Hedka 10 жыл бұрын
Moim zdaniem tam nie jest niebezpiecznie, ale znam jedną osobę, która w tym miejscu się popłakała ze strachu i musiało minąć trochę czasu zanim otrzeźwiała i dostała się na Kazalnicę.
Na Mięguszowiecką.Zdecydowanie.
@krzysztofpanek4061
@krzysztofpanek4061 10 жыл бұрын
Spoko filmik, byłem tam w tamtym roku sam, zapraszam na mój kanał, mam tam jeden filmik z tej wyprawy
Ok. Chętnie go zobaczę :) Pozdrawiam
@TatraScrambler
@TatraScrambler 5 жыл бұрын
Pozdrowienia Panie Adamie: kzbin.info/www/bejne/Y2jGk4Fuga2kidU ;)
@adamzieba317 9 жыл бұрын
Witam wszystkich i zapraszam na kolejny film z wyprawy na Mięguszowiecką Przełęcz. Zobaczcie co się zmieniło :) kzbin.info/www/bejne/Z2LLiKaiar9sars Rewelacyjne widoki !!! - pozostały, ale film i jego jakość są......
Mięguszowiecka Przełęcz pod Chłopkiem - High Tatra Mountains [eng. sub]
Inter Production
1 or 2?🐄
Kan Andrey
Najgorsza wycieczka na RYSY - co poszło nie tak?
Spietzberg
Wejście na Mont Blanc od strony włoskiej | Droga Papieska
Jakub Sindrewicz
ORLA PERĆ 2015 - łagodne oblicze (1080p60)
adamzieba317
Gerlach 2655m biegiem z Zakopanego i z powrotem 04.09.2019 [1080/60]
Wejście na RYSY okiem nowicjusza - od polskiej strony
Orla Perć 07.08.2013r. GoPro HD cz.1
Krzysztof Graman
Mięguszowiecki Szczyt Wielki 2438 M - Tatry
Przemysław Żerkowski
RYSY - Od Morskiego Oka do Szczyrbskiego Jeziora 3.09.2016 (1080p60)