Samo zaradi tega izleta se je splačalo priti v Bosno | Izvir Bune | Mostarska Bijela | Izlet v Bosno

Into the Nature

Ай бұрын

Za 4. dan našega dopustovanja in 3. dan spoznavanja Bosne smo se prebudili v najlepši in najtoplejši dan v tednu. V nov dan smo se prebudili pri čarobnem izviru Bune.
💥Z Lukom sva že na vse zgodaj obula športne copate in si poleg izvira Bune za cilj zadala grad, ki stoji na prekrasni razgledni skalnati steni nad čudovitim kraškim izvirom.
💥Glede na mapo, ki jo imam na telefonu, naj bi do gradu peljala markirana pot, a temu ni tako. Del poti je res markiran, a večino poti sva opravila po brezpotju. Sonce je ravno toliko pokukalo izza hribov, da je na plan privabilo tudi toplote željne plazilce.
💥Med vzponom sva srečala le eno kačo, zato pa sva jih med spustom videla še 4.
Na obzidju gradu sva poklepetala z lastnikom koz, ki so se pasle v bližini gradu, možakar pa nama je za spust predlagal kar direktno pot do izvira.
💥Pot smo nadaljevali proti Jablanici, med potjo smo zavili še v sotesko prekrasne Mostarske Bijele. Že na vhodu v dolino nas je pričakal mogočen podor, ki se je zgodil kak mesec poprej, ko se je pri miniranju v kamnolomu odtrgal ogromen kos pobočja nad kamnolomom in zasul celotno dolino Bijele.
💥Gledano nazaj je obisk Mostarske Bijele, kljub vsem neverjetnim lepotam, ki smo jih videli, verjetno kar vrhunec našega raziskovanja Bosne. Zares enkratna soteska, ki bo marsikomu nagnala v kosti tudi nekaj strahu, je nekaj, za kar si je vredno vzeti čas in se sprehoditi okoli 7 kilometrov globoko v dolino.
💥Za zaključek dneva smo se zapeljali v Jablanico na zelo okusno krompirušo, dan pa končali na izhodišču za naš naslednji cilj.
💥Na spodnji povezavi si lahko pogeldate kako se je zgodil podor v dolini Mostarske Bijele:
⚡️ • STRAVIČNE SCENE KOD MO...
💥1. dan našega 8 dnevnega road tripa si lahko pogledaš tukaj: Obiskali smo Gorski Kotar, izvir Kolpe in Samarske stene.
⚡️ • Izvir Kolpe in Samarsk...
💥2. dan našega potepanja po Bosni smo se lotili grebena Konja, čudovit greben s še lepšimi razgledi.
⚡️ • Konj 1856 m | Burnjača...
💥3. dan našega potepanja po Bosni si poglej tukaj: Obiskali smo izjemno planoto Livno, uživali v družbi divjih konj, ker se povzpeli na 2006 metrov visok Cincar, za konec pa obiskali še Mostar.
⚡️ • LIVNO in divji konji |...
💥5. in 6. dan našega potepanja po Bosni smo se prebudili na čudoviti jasi, nedaleč stran od izhodišča za naskok na naš najvišji vrh tokratnega potepanja, Veliki Vilinac, spotoma smo obiskali še Hajdučka vrata in jezero Crvenjak. Po okvari avta in prisilnem "počitku" pa smo 6. dan skočili na rafting po prekrasni Neretvi.
⚡️ • Bosanci so nam z vesel...
💥 Za nakup športnih izdelkov blagovne znamke Vnaravo (majčke, pohodniške hlače, trakove in kape) vas vabim na spletno stran ⚡️www.vnaravo.si⚡️, kjer boste našli vso aktualno ponudbo! Hvaležen vam bom za vsak nakup!
______________________________________________________________________________________
💥V kolikor me želiš podpreti pri ustvarjanju in objavljanju izletov v naši lepi Sloveniji, lahko to storiš na platformi buy me a coffee:
⚡️www.buymeacoffee.com/vnaravo
💥Barvna podoba kanala, logotip in design vseh izdelkov Vnaravo, ki jih najdete na spletni strani vnaravo.si so delo moje dobre prijateljice in nekdanje sošolke Mojce Košir, ki je neverjetna oseba, polna odličnih zamisli, znanja in me vedno znova navduši s svojimi predlogi! Najdete jo na njeni spletni stran ⚡️mk-allure.com/⚡️, pa tudi na družabnih omrežjih FaceBook in Instagram.💥
⚡️ / mkallurepatterns
💥Pri mojih snemanjih me podpira tudi podjetje odlično.si s svojim bogatim repertuarjem suhega sadja, semen, oreščkov... Ker pa tudi vam privoščim odlično energetsko hrano za potepanja po naravi, si lahko vse stvari, ki jih imajo na voljo na spletni strani priskrbite 15% ceneje, na blaganji vpišite kodo "vnaravo" in WALAAAA :D💥
⚡️www.odlicno.si/sl
Vsakršno kopiranje in nepooblaščeno prenašanje video in/ali avdio vsebine ter nalaganje na druge socialne medije ali televizijske hiše je prepovedano! Vsebino tega kanala ni dovoljeno uporabljati ne za komercialne ne za nekomercialne namene. Vsaka uporaba gradiva iz tega videa brez licence za komercialne ali nekomercialne nemene bo sankcionirana. Za vse informacije o pravicah in vprašanja glede licenciranja in pridobitve dovoljenj za uporabo, se lahko obrnete na moj elektronski naslov.
Music from #Uppbeat
uppbeat.io/t/moire/laniakea
License code: MZXINZEBW4LILOLV
uppbeat.io/t/arend/fall
License code: YB4MY6DS9FHPVKJ5
#camping #hiking #bosnia #bunaspring #buna #mostarskabijela #balkan

@vnaravo3616 Ай бұрын
V kolikor me želiš podpreti pri ustvarjanju in objavljanju izletov v naši lepi Sloveniji, lahko to storiš na platformi buy me a coffee: www.buymeacoffee.com/vnaravo
@mojcaadamlje2491
@mojcaadamlje2491 Ай бұрын
Neverjetno lepo, čudoviti posnetki, hvala Peter.
Hvala Mojca tudi tebi! :D
@nikakodazavergla3378
@nikakodazavergla3378 Ай бұрын
Pozz od Necka ...
@vnaravo3616 Ай бұрын
Ne vem sicer kaj to pomeni, ampak vseeno hvala za komentar in ogled. :D
@zalkajekovec9879
@zalkajekovec9879 Ай бұрын
Krasen izlet imate,super.😮
Hvala! :D
@francimali783
@francimali783 Ай бұрын
Bravo ekipa zares lepi posnetki,zanimive ture,lepe soteske,izvir dobro ste predstavili BiH.Vse pohvale Peter.🧗👍
Hvala Franci! Me veseli, da ti je všeč! :D
@marsaltvito645
@marsaltvito645 Ай бұрын
Ma prav neverjetni ste! Še en zares TOP video! Super izleti, posnetki, komentarji, zabavni ste... užitek vas je gledati! 👏👏👏
@vnaravo3616 Ай бұрын
Hvala, me veseli, da uživaš! :D
@almirm.7185
@almirm.7185 Ай бұрын
Ova stara građevina je kula Herzeg Stjepana.
@vnaravo3616 Ай бұрын
Hvala Almir, nama je gospod v gradu povedal, pa sem pozabil. :D
@almirm.7185
@almirm.7185 Ай бұрын
@@vnaravo3616 Hvala i vama da ste posjetili Bosnu i kada budete imali vremana možete ponovo doći jer ovdje ima tako puno toga da se vidi.
@bojanasvec1019
@bojanasvec1019 Ай бұрын
Noro lepo.
Hvala! :D
Homemade Professional Spy Trick To Unlock A Phone 🔍
Crafty Champions
Proveo sam 72 SATA u najljepšem gradu Jugoslavije!
Robert Dacešin
Vedeževalec Blaž: Napovedal bližnjo smrt in jih pustil brez besed
Soteska Pekel (krožna pot) / Pekel Gorge (circular route)