Shaq and Charles Barkley's EPIC Fast Money! | Celebrity Family Feud

  Рет қаралды 17,627,717

Family Feud

Family Feud

6 жыл бұрын

Winning Fast Money is a tall order, so who better to take on the challenge than Shaquille O'Neal and Charles Barkley! There's $25,000 for the Mustard Seed School at stake... Will the NBA's finest score the points they need? Watch Celebrity Family Feud all summer on ABC, SUNDAYS AT 8|7c, and stay tuned for To Tell The Truth starring Anthony Anderson at 10|9c!
Subscribe to our channel:
bit.ly/FamilyFeudSub
Get the Family Feud board game:
familyfeud.shop
Play Family Feud online:
buzzrtv.com/play
Audition to be on the show:
www.familyfeud.com/audition

Пікірлер: 5 300
@AzingGaming
@AzingGaming 5 жыл бұрын
steve: chuck got a 134 points shaq: how many rings you got chuck ?
@cesardelgadillo9897
@cesardelgadillo9897 5 жыл бұрын
AzingGaming lol
@gabrielmarquez1464
@gabrielmarquez1464 5 жыл бұрын
🤣😂🤣😂
@ryantaylor8908
@ryantaylor8908 4 жыл бұрын
LMFAOOOOO 😂😂😂
@237g
@237g 4 жыл бұрын
Charles: Riding on Kobe's coattails.
@laquanl30
@laquanl30 4 жыл бұрын
Lmaooo sound like Shaq too
@_Some_Guy_
@_Some_Guy_ 3 жыл бұрын
Steve: "One was the number 1 answer" Chuck: "One????" Shaq: "Aw hellll no!" LOL
@eugenelenskih2885
@eugenelenskih2885 3 жыл бұрын
on god it’s gotta be atleast like 4-5
@slimdougmaddox4634
@slimdougmaddox4634 3 жыл бұрын
When you're a famous million dollar athlete, your wife would give it up 3-4 times a week too. Regular chicks be frontin.
@majime9877
@majime9877 3 жыл бұрын
I'm pretty sure it's because an estimated 77% of married women never experience an orgasm so sex must be a chore for them.
@his_gurl3791
@his_gurl3791 3 жыл бұрын
The way Shaq's facial expression changed tho...! 🤣😂🤣
@Moneyg73
@Moneyg73 2 жыл бұрын
I knew it was the number one answer. Lol.
@TalmageHowe
@TalmageHowe 2 жыл бұрын
Steve: Chuck got 134 points, you need 66. Shaq’s brain: naw man I need 135.
@confirmhandle
@confirmhandle 2 жыл бұрын
Explain
@alfredobarajas5852
@alfredobarajas5852 2 жыл бұрын
@@confirmhandle shaq has to beat chuck in everything, so he needs that 1 point extra over chuck
@Chiefsuneye
@Chiefsuneye 2 жыл бұрын
Hell yea 😂
@bobbyabraham2097
@bobbyabraham2097 2 жыл бұрын
This is so underrated
@Dc-kk9bd
@Dc-kk9bd 2 жыл бұрын
Funny explain. If they can't figure out that 135 is one more than 134 then they don't deserve to know
@I_am_sped
@I_am_sped 2 жыл бұрын
“Damn the grill, charcoal, uh uh. Where the hell is the sauce” I’m dead of laughing.
@zuten88
@zuten88 2 жыл бұрын
Yeah maann x🤣🤣🤣
@salemstales
@salemstales 2 жыл бұрын
My answer would be meat
@thehistoryvideogameandgame4730
@thehistoryvideogameandgame4730 2 жыл бұрын
BBQ Sauce- 9 Total:200
@margarethmichelina5146
@margarethmichelina5146 2 жыл бұрын
Gordon Ramsay coming out of nowhere: "WHERE'S THE LAMB SAUCE?"
@hankpeterschmidt8626
@hankpeterschmidt8626 2 жыл бұрын
4:07
@rudybaylor5697
@rudybaylor5697 4 жыл бұрын
shaq said “pads”.. he was never gona admit that, he knows how to win championships .. and snitches get stitches
@makk09mao
@makk09mao 4 жыл бұрын
Rafii Guasp no he said 9 points away from reaching 200 total points, which is what they need to win
@JulieSmith-oc3nw
@JulieSmith-oc3nw 4 жыл бұрын
Mathew Sebastian I heard it but who's going to argue with Shaq? 🤣☠️
@maxsheka8401
@maxsheka8401 4 жыл бұрын
He didn't admit that he got blocked by wallace😂
@abrakadabra9033
@abrakadabra9033 4 жыл бұрын
I knew it lmao shaq slick af. Haha pads steve and pants.
@jimgeary
@jimgeary 4 жыл бұрын
Yeah but fortune cookie woulda brought it home anyhow
@mayteevgellis9846
@mayteevgellis9846 6 жыл бұрын
These rich people thinking Fortune 500 I was thinking cookies
@Friendship1nmillion
@Friendship1nmillion 6 жыл бұрын
Mayteev Gellis I'm watching this video from Australia where we also have FamilyFeud . {Although it's now no longer going to have any more episodes from next week permanently}. The host of FamilyFeud Australia was Grant Denyer. When I was watching this video I thought to myself this best answer to "Fortune Blank" is "Favours the brave". 😲 😎 👍 💯➕💯 ℹ🇺🇸🇦🇺
@raymondweaver8526
@raymondweaver8526 5 жыл бұрын
Both are good
@mayteevgellis9846
@mayteevgellis9846 5 жыл бұрын
i was thinking of that too
@LowFlyinOK
@LowFlyinOK 5 жыл бұрын
Top 500 US companies based on publically published revenue
@josh18230
@josh18230 5 жыл бұрын
Poor as hell and said 500
@bossroth8201
@bossroth8201 2 жыл бұрын
Kenny, Ernie, Shaq, and Charles are probably one of if not the best sports talk team I ever seen. I love all four. Their chemistry is awesome.
@khalifla5990
@khalifla5990 2 жыл бұрын
Pat McAfee show is better
@still-DJ
@still-DJ 2 жыл бұрын
And it's a comedy show, making it an added bonus.
@mitchell4745
@mitchell4745 2 жыл бұрын
@@khalifla5990 pat’s show is just him with a bunch of yes men.
@TayR0C
@TayR0C 2 жыл бұрын
Me too, and I hate Basketball. These guys are hilarious.
@rancidcrawfish
@rancidcrawfish 11 ай бұрын
​@@khalifla5990no..it's a certain type of guy that watches that show. And all of you are in love with him for some reason, it's weird af
@TheGreekPianist
@TheGreekPianist Жыл бұрын
“Where DA HELL is the SAUCE?!” Lmao Steve is so hilarious! He adds so much life to the show
@murraywestenskow2896
@murraywestenskow2896 4 жыл бұрын
Steve Harvey is not a small dude. He makes the regular contestants look small. That was a good example to see just how big Charles and Shaq really are.
@TAJY26
@TAJY26 3 жыл бұрын
Shaq is a well known giant, but it's easy to forget that Charles is also a VERY large man. Chuck made The Rock look small
@sameerhafeez7029
@sameerhafeez7029 2 жыл бұрын
@@TAJY26 the rock is 6'3"
@_JoeyFN_
@_JoeyFN_ 2 жыл бұрын
@@sameerhafeez7029 he’s 6’5
@BrownBoyVisuals
@BrownBoyVisuals 2 жыл бұрын
First thing I thought lol
@lilcourtny08
@lilcourtny08 2 жыл бұрын
@@sameerhafeez7029 no he isn't
@mnaj76
@mnaj76 5 жыл бұрын
“Padnts” he said 😂 “Tea” try again “Ccccchhhooofffeee” Shaq best contestant ever!
@adamage1766
@adamage1766 4 жыл бұрын
He is smarter than many believe. Quick thinking there
@ILoveMyMelanin.
@ILoveMyMelanin. 4 жыл бұрын
😂😂😂😂
@bigbearyeezus3374
@bigbearyeezus3374 4 жыл бұрын
The way you typed coffee had me Rollin 😂😂😂
@mpound97
@mpound97 4 жыл бұрын
I always swore he said "pads"! I'm sure he said pads lol.
@sychosnare
@sychosnare 4 жыл бұрын
mpound97 me too lol
@MFatty88
@MFatty88 2 жыл бұрын
Shaq - “Actually Steve I said pa..” Steve - “The number one answer was pants!” Shaq - “Ah cool you heard me correct then just checking”
@altair769
@altair769 2 жыл бұрын
Steve Harvey, Shaq and Chuck are all national treasures making me smile no matter what's going on EVERY TIME!!!!!
@AJ-fo9ub
@AJ-fo9ub 6 жыл бұрын
I swear Shaq is one of the funniest and coolest dudes ever.
@thekodiak1382
@thekodiak1382 5 жыл бұрын
youre very Jaded: Shaq's an ass
@purachairodsud7651
@purachairodsud7651 5 жыл бұрын
Him and Steve Harvey is
@TheCHEETOAZ
@TheCHEETOAZ 5 жыл бұрын
And a sensitive ass nigguh
@zamrizamri6657
@zamrizamri6657 5 жыл бұрын
He's so big
@Joseph.Richie
@Joseph.Richie 5 жыл бұрын
Hes sensitive man..but hes a good dude..
@lavernmbutura9558
@lavernmbutura9558 6 жыл бұрын
You know shaq is tall when he makes 6'2 steve harvey look like a dwarf
@kookiemonroe3874
@kookiemonroe3874 5 жыл бұрын
I know
@TheTexasViper
@TheTexasViper 5 жыл бұрын
Steve Harvey is not 6 foot 2
@aviliosalmon6096
@aviliosalmon6096 5 жыл бұрын
Steve doesnt look 6'2
@Bloodpin1
@Bloodpin1 5 жыл бұрын
And then imagine yao ming besides them
@influenzaz1012
@influenzaz1012 5 жыл бұрын
@markmatthews look at steve next to neil degrasse tyson and youll see he is 2 invhes shorter than 6'2 degrasse tyson
@sheikybaby8494
@sheikybaby8494 3 жыл бұрын
3:18 Barkley's face plus the Hell Naw from Shaq was absolutely amazing 🤣🤣
@jamtv3258
@jamtv3258 2 жыл бұрын
Fortune “blank.” Everyone watching: “Cookie!” These two rich dudes: “500!”
@nolimitjay_3133
@nolimitjay_3133 4 жыл бұрын
Steve harvey is a big guy but they're making him look like a middle schooler
@ojutay8375
@ojutay8375 4 жыл бұрын
Like good lord. It's ridiculous
@metamorphic2600
@metamorphic2600 4 жыл бұрын
Ikrrr, I'm 186 cm taller than Steve by 1 cm but if I stood near them ☠
@kcanded
@kcanded 4 жыл бұрын
I thought Charles was pretty tall next to Steve, but then Shaq came out--WHOA.
@jaymtl79
@jaymtl79 3 жыл бұрын
Pro athletes tend to do that.
@eagle.5686
@eagle.5686 3 жыл бұрын
@MAN UTD STFU
@mc4christ
@mc4christ 5 жыл бұрын
Shaq said, “pad-nts” so, if the score was close, he could argue both ways. 😂 😂
@Joel-js2gk
@Joel-js2gk 5 жыл бұрын
fortune cookie probably had like 40+, so they would've easily won anyway
@TTundragrizzly
@TTundragrizzly 4 жыл бұрын
I thought he said pass. Like pass the question.
@peteralvarado6918
@peteralvarado6918 4 жыл бұрын
@@TTundragrizzly me too
@CoachVeeMP
@CoachVeeMP 4 жыл бұрын
He said PADS!!! LOL
@exploregreer1048
@exploregreer1048 4 жыл бұрын
You heard that toooo?
@nubianjane4448
@nubianjane4448 Жыл бұрын
“One” “You know they tied of you” Is the realist ish I’ve ever heard 😂😂😂😂😂😂😂
@hillbillydeluxe27
@hillbillydeluxe27 Жыл бұрын
lol…you might be right
@bootyholelover5639
@bootyholelover5639 Жыл бұрын
I'm the opposite. My wife would think I'm cheating on her if I only fucked her once a week. It's the curse of being able to make a woman squirt I suppose.
@jeremykrause153
@jeremykrause153 Жыл бұрын
Steve always seems like he gets along with all the celebrities. Such a nice guy.
@kershner40
@kershner40 4 жыл бұрын
Steve Harvey is like 6foot and shaq over here making him look 4’11
@CONSCIENCE_95
@CONSCIENCE_95 4 жыл бұрын
Lmaooooo 💯💯💯
@roachtingz9061
@roachtingz9061 4 жыл бұрын
Korg Enthusiast what the hell😭😭
@MostDopeLarry
@MostDopeLarry 4 жыл бұрын
@Korg Enthusiast 😂😂😂😂😂
@kimberlyhampton5332
@kimberlyhampton5332 4 жыл бұрын
😂😂😂
@ryanryan4716
@ryanryan4716 4 жыл бұрын
EmilyAnn nah hes not barkely said hes 6,4 1/2 at most harveys probilbly 5,10 1/2 or 5,11
@yutoob6181
@yutoob6181 6 жыл бұрын
Shaq said pads lol
@realness2628
@realness2628 6 жыл бұрын
Yu Toob yea he did lol.
@justafanintexas7913
@justafanintexas7913 6 жыл бұрын
He sure did but he knew enough to shut up when he saw what they thought he said because it was a better answer.
@darrellritchie6490
@darrellritchie6490 6 жыл бұрын
25,000 was donated
@debiowens3310
@debiowens3310 5 жыл бұрын
Fortune cookie would have put it over anyway
@banana_._.
@banana_._. 5 жыл бұрын
Clearly it was pads
@bryansoto2443
@bryansoto2443 2 жыл бұрын
“Damn the grill, charcoal. Un huh Where the hell is the sauce” 😂😂😂
@alichehab5804
@alichehab5804 2 жыл бұрын
"Grill, meat, charcoal... nuh-uh! Where the HELL is the SAUCE??" 😂😂😂😂that was hilarious
@KalELfirstDestiny
@KalELfirstDestiny 6 жыл бұрын
Am i the Only One Who thought he Said pads and not pants?
@lidiamening153
@lidiamening153 6 жыл бұрын
KalCaliYT ' me too🙋🏾‍♀️
@kelvinwilliams3817
@kelvinwilliams3817 6 жыл бұрын
He did
@AV-di4gg
@AV-di4gg 6 жыл бұрын
He deff did but good thing he didnt say anything lmao.
@scrotumleech509
@scrotumleech509 6 жыл бұрын
I thought pass
@winstonb4268
@winstonb4268 6 жыл бұрын
same
@primetimegod2329
@primetimegod2329 6 жыл бұрын
“Where the hell is the sauce” 🤣🤣🤣🤣
@duluthrooster
@duluthrooster 6 жыл бұрын
PrimeTimeGOD favorite part of the video 😂😂
@caljohn357
@caljohn357 5 жыл бұрын
PrimeTimeGOD 😂😂😂😊😂
@lovebgm4762
@lovebgm4762 5 жыл бұрын
My name is NINOOOOOOOOOOO
@allysonchen4286
@allysonchen4286 5 жыл бұрын
WE AIN'T GRILLIN A DAMN THANG TILL WE FIND THAT SAUCE!
@veritasmod7013
@veritasmod7013 5 жыл бұрын
Hmm... Was he there helping Gordon Ramsay, looking for the lamb sauce?
@sharonmerritt4261
@sharonmerritt4261 2 жыл бұрын
I absolutely love Shaq. He is so funny and you throw in Charles Barkley and it's a comedy duo. I wish I could meet Shaq but I know I never will, he is so genuine. Funny episode!!
@seanstansbury5585
@seanstansbury5585 Жыл бұрын
Come to Atlanta, he's around.
@davebancos
@davebancos 2 жыл бұрын
3:32 Ernie got a kick outta that one 😂
@Noneya2023
@Noneya2023 3 жыл бұрын
Harvey saying “pants” in the most perfect Shaq impersonation 😂🤣😂🤣😂
@his_gurl3791
@his_gurl3791 3 жыл бұрын
Yes he did!
@meltednostrilsbornwithoutn781
@meltednostrilsbornwithoutn781 2 жыл бұрын
And the way Ernie laughed lol
@Abundantly-Blessed
@Abundantly-Blessed 2 жыл бұрын
😂😂😂
@ricardoaguilaranguia
@ricardoaguilaranguia 2 жыл бұрын
Omg I didn't even notice it was Harvey who say pants hahaha
@stephbauer3485
@stephbauer3485 Жыл бұрын
Shaq said pads
@TampaTec
@TampaTec 6 жыл бұрын
3:05 Shaq, 1?! Hell Nah! Steve Harvey "you know they're tired of you" 😂
@shannong2978
@shannong2978 6 жыл бұрын
Tampatec b
@ronaldmcclendon3983
@ronaldmcclendon3983 6 жыл бұрын
So tired of seeing Mr. Potato Head
@tnawcwvictoria
@tnawcwvictoria 5 жыл бұрын
Shaq & Sir Charles don't agree with 1 lol
@Frankincensedjb123
@Frankincensedjb123 5 жыл бұрын
My first guess was one. When you're rich, you've got so many girls, you forget how many times your wife wants it.
@tadeasle
@tadeasle 5 жыл бұрын
These bald guys had me laughing
@scubasterve5999
@scubasterve5999 2 жыл бұрын
Steve Harvey is a big dude. Really puts into perspective how freakishly huge nba players are
@mr.hanger
@mr.hanger 2 жыл бұрын
No scandals, no controversy, just a genuinely likable athlete. Shaq is just awesome.
@animec-dramaskpop6362
@animec-dramaskpop6362 6 жыл бұрын
He said *pads*
@onelove5525
@onelove5525 6 жыл бұрын
afro curly girl I thought he said pass lol...
@MzVolcanicrox
@MzVolcanicrox 6 жыл бұрын
Sounded like pads to me too
@onelove5525
@onelove5525 6 жыл бұрын
Roxann Webbe he might very sad pads . I wasn't using headphones so it sounded like he said pass .
@HNCelica
@HNCelica 6 жыл бұрын
Think they woulda won anyways
@zo62
@zo62 6 жыл бұрын
afro curly girl i think they would have goven it to him anyway its charity so why not
@waltermalone216
@waltermalone216 4 жыл бұрын
Charles Barkley is a really cool dude. Met him in Villa Rica, Georgia while I was having breakfast. Dude was humble as hell, made time to say hi to everybody and was really polite.
@cboobie
@cboobie 4 жыл бұрын
Whoa I'm by Dallas, GA. What a weird place to run into Charles lol
@waltermalone216
@waltermalone216 4 жыл бұрын
@@cboobie He has a house near Atlanta so it isnt that weird.
@ArnoBrecker
@ArnoBrecker 4 жыл бұрын
OogaBoogaMcNi ggaJones i live 20 mins away from where he grew up in leed alabama
@cryptaku3404
@cryptaku3404 4 жыл бұрын
I'm reporting your whole profile. And you know damn well why.
@INnOUT17
@INnOUT17 3 жыл бұрын
I was in Atlantis once and I spotted Patrick Ewing gambling
@rfausta1
@rfausta1 3 жыл бұрын
1, Shaq: said hell no🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Steve: u know they tired of u, stop all this 4 time, 3 time🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
@erniehardeman7228
@erniehardeman7228 2 жыл бұрын
Two of my favorite of all time.Had the pleasure of meeting Charles at the Iron Bowl one year super nice guy down to earth never forget where he came from.Stay true to who you are Big Shaq and Sir Charles and Roll Tide
@fitnesswarehouse1
@fitnesswarehouse1 5 жыл бұрын
Shaq did say pads am I correct. The one time Shaqs speech impediment works out for him. Go figure
@lynnwilhoite6194
@lynnwilhoite6194 4 жыл бұрын
Yeah, he said pads. 😁
@Darknlovelyone85
@Darknlovelyone85 4 жыл бұрын
Lmao
@biz20072008
@biz20072008 4 жыл бұрын
He has a speech impediment?
@BeWaReJay
@BeWaReJay 4 жыл бұрын
biz20072008 He said pads, it’s obvious
@alex-ep4wt
@alex-ep4wt 4 жыл бұрын
@Kay You Because football players wear pads?
@ManSittinNext2DaMan
@ManSittinNext2DaMan 4 жыл бұрын
Regular people: "Let's see... we got the grill, charcoal, meat, and fire." Shaq: "Hol' up... Where my sauce at?!?"
@kimberlyhampton5332
@kimberlyhampton5332 4 жыл бұрын
He and 9 others... Lol
@farealwitit7947
@farealwitit7947 4 жыл бұрын
Bbq chikn lol
@chrissawyer1484
@chrissawyer1484 3 жыл бұрын
I hate saying it, but that was my immediate answer.
@MasterOfViewership
@MasterOfViewership 3 жыл бұрын
Gordon: WHERE'S THE BBQ SAUCE?!
@kylein9869
@kylein9869 3 жыл бұрын
@@chrissawyer1484 mine too. 1st thing that popped up in my head
@SirBeardz
@SirBeardz 3 жыл бұрын
3:50 Johnny was questioning all of existence wondering didn’t “shaq say pads.” Then remembered momma ain’t raise no snitch
@alanbowater879
@alanbowater879 2 жыл бұрын
I'm from the other side of the pond and i've watched a lot of videos with Shaq in them. I have to say what an absolutely incredible person he is. A real gentleman loved and respected all over the world, please don't ever change.
@seagramrtx9346
@seagramrtx9346 6 жыл бұрын
Anybody else feel like he definitely said “pads” instead of pants?
@lawrence7171
@lawrence7171 6 жыл бұрын
Tyler Lee I really thought he said pads
@krushkash
@krushkash 6 жыл бұрын
I thought he said "pass"
@doomspirospero
@doomspirospero 6 жыл бұрын
Tyler Lee i thought he said pranks
@Broosh
@Broosh 6 жыл бұрын
He definitely said pads.
@IaMYoungWalker22
@IaMYoungWalker22 6 жыл бұрын
He did lol but they still would've got the 200 the other 2 answers were really good
@CharlesLumia
@CharlesLumia 6 жыл бұрын
Damn they crushed it. Shaq's BBQ sauce answer was the funniest lol
@djknockinbeats5092
@djknockinbeats5092 6 жыл бұрын
Charles Lumia LMAO!!! Also.....Coo..coffee ! Lol!!!
@AirKangLocker
@AirKangLocker 6 жыл бұрын
well he is the BBQ CHICKEN saint
@timaeus22222
@timaeus22222 6 жыл бұрын
Coffee actually makes sense though.
@djknockinbeats5092
@djknockinbeats5092 6 жыл бұрын
timaeus22222 right, I was laughing at the way he said it..
@drsolo7
@drsolo7 6 жыл бұрын
Charles Lumia it reminds me of gordon ramsey's Wheres the lamb sauce
@tierneyyoung9333
@tierneyyoung9333 5 ай бұрын
I always make it a point to watch the short clips of Shaq. I get so full of tears watching him surprise the adults and children with store items. Shaq's mother raised a wonderful son. Shaq's core values and beliefs are above and beyond. He truly is a man of the Lord. Sincerely, Tierney
@aprilstone-brannonkwiatkoaki
@aprilstone-brannonkwiatkoaki 5 ай бұрын
I so agree with you one clip I watched he went with his mom to pick out a home for her once she decided Shaq told the realtor that he wanted the houses and SHE told him he had to wait until she ran a background check on him oh I was laughing so hard I can't finish this sentence I'll get into trouble Shaq is for sure a real man in my book anyone that truly respects his mom is a good one hard to find any real men anymore ya know?
@bambam0099
@bambam0099 Жыл бұрын
Shaq is king! LOL! I've never seen someone enjoy life as much as Shaq!
@daveshaw9344
@daveshaw9344 4 жыл бұрын
Shaq's one of those dudes I just cant imagine being angry
@JohnnyDominion
@JohnnyDominion 4 жыл бұрын
Are you kidding? watch Shaq and Charles Barkley heated moments
@eddieprieto1842
@eddieprieto1842 4 жыл бұрын
lmao Shaq gave Charles the hands back in the day in basketball
@dylanhills3244
@dylanhills3244 4 жыл бұрын
@@eddieprieto1842 Chuck dropped his fat ass. 😂
@MrCoby303
@MrCoby303 4 жыл бұрын
😂😂😂 yeah right
@LocdandLovelyT
@LocdandLovelyT 4 жыл бұрын
Dave Shaw i can
@aptony4795
@aptony4795 6 жыл бұрын
Shaq looks like cool, black Thanos
@dejaporter7338
@dejaporter7338 6 жыл бұрын
AnthonyVP facts
@Chris71379
@Chris71379 5 жыл бұрын
LoL!! HE would have Been AWESOME As Thanos! :D
@kelseyrudd998
@kelseyrudd998 5 жыл бұрын
I just spit out my whiskey!! blahahaha
@cupyay7512
@cupyay7512 5 жыл бұрын
God you are stupid
@donalddeluxe6407
@donalddeluxe6407 5 жыл бұрын
ah shit, here come the meme's
@christianmorgan5956
@christianmorgan5956 2 жыл бұрын
4:06 DAMN THE GRILL, CHARCOAL, WHERE THE HELL IS THE SAUSE 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 4:11
@bigbuffguy9589
@bigbuffguy9589 3 жыл бұрын
I know enough married women that I was confident "1" was the top answer. Shaq and Charles are thinking about it as guys.
@JeremyCuddles
@JeremyCuddles 2 жыл бұрын
To be fair their answers were double digits. Meaning the survey was pretty sporadic among the 100 women. I wouldn't be surprised if 1 was only like 25 points.
@LEGEND-ju6xv
@LEGEND-ju6xv 5 жыл бұрын
Charles Barkley "ONE?"😂 3:20
@ThatOneWeirdGal
@ThatOneWeirdGal 4 жыл бұрын
It's supposed to be one, two, three.
@myme8208
@myme8208 4 жыл бұрын
Shaq is the literal definition of the gentle giant ♡
@giolianmortel3827
@giolianmortel3827 4 жыл бұрын
If you know Don Williams which is a country musician, that's his nickname!
@timhoward5
@timhoward5 Жыл бұрын
How??? You saw him in the court???
@austinteutsch
@austinteutsch 2 жыл бұрын
Shaq is the real deal. From San Antonio, Texas where I'm from. His Tony commercial just came on T. V. as I'm posting this. What a great American. Great role model for ALL kids.
@karenmoss1605
@karenmoss1605 Жыл бұрын
Shaq is a living legend ♥️♥️♥️
@DLTD
@DLTD 4 жыл бұрын
Shaq never fails to entertain! Long live O’Neal!!!!
@WyWid
@WyWid Жыл бұрын
Shaq died
@Top1Awesome
@Top1Awesome Жыл бұрын
@@WyWid yeah, by ligma
@King4oe
@King4oe Жыл бұрын
Cap
@samararush8543
@samararush8543 6 жыл бұрын
The first time i ever felt like steve was short because all i remember seeing is people his same height or shorter😂😂💯💯
@kathrynmiller9622
@kathrynmiller9622 2 жыл бұрын
I began watching Charles Barkley when he played for the Phoenix Suns. I absolutely went crazy for him because he was a mouthy as funny as it sounds. I would love to meet Charles Barkley and Shaquille O'Neal, they are on my bucket list!
@TranslatedAssumption
@TranslatedAssumption 2 жыл бұрын
Steve Harvey is not a small man but is dwarfed by Sir Charles... AND THEN there's Shaq...
@MeanBeanComedy
@MeanBeanComedy 4 жыл бұрын
Damn, Chuck's on a whole nother level with his "Fortune 500" answer. This man's out here making big money moves while I'm thinking about ordering Chinese! 😆
@penuelodiaka6359
@penuelodiaka6359 3 жыл бұрын
Nothing wrong with ordering some Chinese food 😂
@mhead1117
@mhead1117 3 жыл бұрын
Fr fr u know u rich when thats the first thing that pops in ur head lmao
@tomgardner8825
@tomgardner8825 3 жыл бұрын
nother is not a word
@MeanBeanComedy
@MeanBeanComedy 3 жыл бұрын
@@tomgardner8825 It's a slang from a certain dialect.
@kenalier
@kenalier 3 жыл бұрын
But hey fortune cookie was the number 1 answer though lol
@aldoalili709
@aldoalili709 4 жыл бұрын
4:30 they're hugging each other not minding the girl😂😂😂😂😂😂 the definition of best friends forever from TNT.
@HOMiE-Rugs
@HOMiE-Rugs Жыл бұрын
the hug moment with the ass was hilarious. shaq is brilliant!! lmao.
@massivebeatzz
@massivebeatzz 2 жыл бұрын
Steve, Shaq, Chuck...they all have their own sense of humor that is amazing when you hear them talk....now you combine them together....you got some very special energy in the room. You don't need script writers for it, or rehearse it....some way of talking is going to end up in some serious laughter....
@danielmike5134
@danielmike5134 6 жыл бұрын
Shaq seems like an awesome guy to hang out with
@ronaldmcclendon3983
@ronaldmcclendon3983 6 жыл бұрын
He is
@mex_ranger
@mex_ranger 5 жыл бұрын
Yup dude is a natural comedian
@melvinfreeman4128
@melvinfreeman4128 5 жыл бұрын
Shaq is the man!😎
@SKS8080
@SKS8080 5 жыл бұрын
And he’s a sheriff
@MrClay57
@MrClay57 5 жыл бұрын
Charles also.
@user-sz6gv5xd3x
@user-sz6gv5xd3x 6 жыл бұрын
3:59 where the hell is the damn sauce 😂 😂😂
@ytuser_3122
@ytuser_3122 2 жыл бұрын
I love Steve and Shaq, and this is one of my favorite crossovers.
@selena5905
@selena5905 2 жыл бұрын
😆🤣 I just love Shaquille, such a funny good man
@makealbertaamerican4889
@makealbertaamerican4889 4 жыл бұрын
1:53. Steve Harvey: 6 Feet 1 inches Shaquille O'Neal: 7 Feet 1 inches. Big giant little giant
@WanderingWriter
@WanderingWriter 4 жыл бұрын
Now they need the Taco on there!
@Kelberi
@Kelberi 4 жыл бұрын
Bring in Yao. "Everyone is a midget"
@msarchive6247
@msarchive6247 4 жыл бұрын
I'm over here at 5'6" Shaq probably put me over his shoulder and burp me.
@CashCowz962
@CashCowz962 4 жыл бұрын
Big giant...little giant...🤣🤣🤣🤣
@SWUploads971
@SWUploads971 4 жыл бұрын
Steve's 6'0
@pedroflores128
@pedroflores128 4 жыл бұрын
We all know Shaq said “Pads”😂 he had that face like, you know what Harvey I did say Padnts lol
@Kermy88
@Kermy88 3 жыл бұрын
Shaq and Charles are like those step brothers that hate each other sometimes but also love and respect each other at the same time. RESPECT
@TT.4_
@TT.4_ 2 жыл бұрын
I love how they all shake hands and smile at the end lol idk why but I love sportsmanship!
@stormydavis8546
@stormydavis8546 4 жыл бұрын
Shaq is a human WALL, he’s something else, incredible sense of humor
@RogueSniperGaming
@RogueSniperGaming 6 жыл бұрын
Pants, pads, pass, what the hell did Shaq say??
@barackobama9958
@barackobama9958 6 жыл бұрын
Rogue Sniper Gaming he was probably talking to Kobe if he said pass
@ethannguyen866
@ethannguyen866 6 жыл бұрын
“Pahhh”
@animec-dramaskpop6362
@animec-dramaskpop6362 6 жыл бұрын
Ethan Nguyen lmaooooo
@lfcnbosceltics
@lfcnbosceltics 6 жыл бұрын
I'm pretty sure he said Laurel.
@uboii
@uboii 6 жыл бұрын
lfcnbosceltics 😂😂
@HoHuyHoang
@HoHuyHoang 2 жыл бұрын
2:50 ;)
@bigolwhiteboy33
@bigolwhiteboy33 Жыл бұрын
Barkley and Shaq are freakin hilarious 😀
@yvaintheknight2563
@yvaintheknight2563 5 жыл бұрын
Level 1 crook ( Steve Harvey ) Level 35 ( Charles ) Level 99 mafia boss ( shaq ) That's how mafia work
@finesseking8961
@finesseking8961 5 жыл бұрын
🤣😂🤣
@Blad3sofWaR
@Blad3sofWaR 4 жыл бұрын
You got Jojo in my Family Feud. (Menacing, Menacing)
@mrmystery5319
@mrmystery5319 4 жыл бұрын
I like how that was the second meme of 2019 and then it dies like 3 months later, I'm just gonna place flowers on its grave
@TheAgentEsties
@TheAgentEsties 5 жыл бұрын
Shaq is the kind of guy who tips you 1k
@shannonbarnwell3114
@shannonbarnwell3114 4 жыл бұрын
TheAgentEsties I have a good friend that works at one of the Disney Resorts restaurants and Kid Rock came in with about 10 people and he left him a $15,000 tip
@chilledboombox9930
@chilledboombox9930 4 жыл бұрын
He also left 4000$ tip once.
@Ian-rc3ig
@Ian-rc3ig 3 жыл бұрын
And chuck type of guy who'd wanted to be tipped
@scyorkshire2496
@scyorkshire2496 3 жыл бұрын
@@Ian-rc3ig Actually, Chuck is known for being very generous with money. Leaving huge tips for waitress/waiters, giving homeless people hundred dollar bills, and once a kid came up to him in a supermarket selling candy for his elementary school, and Chuck bought the whole box and then gave all the candy to the kid.. Jordan actually has a rep for being very cheap and not tipping people.
@chi8772
@chi8772 3 жыл бұрын
@@scyorkshire2496 lol
@phillipmsamire937
@phillipmsamire937 3 жыл бұрын
The first time I have seen Steve looking short
@flowersflowers5070
@flowersflowers5070 3 жыл бұрын
I don't know how many of these gentle giants have rings but I do know Shaq is a kind soul. I'm sure he can get rough but all in all a wonderful man...oh and did I say he's an LSU man. My home town. We are proud of you Shaq so very proud.
@lilshadmusic2010
@lilshadmusic2010 6 жыл бұрын
Im convinced he said, “pads...... and pants at the SAME DAMN TIME....
@Rationalist101
@Rationalist101 6 жыл бұрын
Same
@bus6292
@bus6292 6 жыл бұрын
Dude pulled off an IRL laurel/yanni
@ashleycrystal9719
@ashleycrystal9719 5 жыл бұрын
@@bus6292 😂😂😂 underrated comment
@Mike_Davidson
@Mike_Davidson 5 жыл бұрын
He also said Fortune Cookie so it makes no difference.
@spncrbriggs
@spncrbriggs 5 жыл бұрын
Lol me too
@MsKimmy202
@MsKimmy202 6 жыл бұрын
Remember when they used to show the other person in the booth with the headphones on?? 😂
@Noemyskillz
@Noemyskillz 6 жыл бұрын
lol
@judidipillo4337
@judidipillo4337 6 жыл бұрын
MsKimmy202 wasn't that a different show?
@MsKimmy202
@MsKimmy202 6 жыл бұрын
Judi Dipillo I hope you’re not trying to correct me on family feud vs celebrity family feud because it’s the same thing to me 🤷🏽‍♀️😂
@Mellomel
@Mellomel 6 жыл бұрын
MsKimmy202 ok.....now you're going way back! Lol
@bsherder
@bsherder 6 жыл бұрын
I honestly don't remember that. It did make me think of the show Win Ben Stein's Money though, when the contestant and Ben Stein sat in a booth and answered questions that were read by Jimmy Kimmel.
@ricantaino8474
@ricantaino8474 2 жыл бұрын
When Shaq placed Harvey's hands in his butt cheek I was dying. 🤣Too funny🤣
@TheINFJChannel
@TheINFJChannel Жыл бұрын
Hearing such a huge fella say "cookie" made me chuckle a little 😂
@redmeat2ndamendment695
@redmeat2ndamendment695 4 жыл бұрын
Perspective, Steve Harvey is not a small man at 6’1’’....
@mihajlomilisavljevic3438
@mihajlomilisavljevic3438 4 жыл бұрын
He's actually 6'2" but oh well...
@thessjgod8511
@thessjgod8511 4 жыл бұрын
@@mihajlomilisavljevic3438 no he's actually 6'0
@SWUploads971
@SWUploads971 4 жыл бұрын
@@mihajlomilisavljevic3438 6'2? Don't believe everything you read. He's 6'0.
@mihajlomilisavljevic3438
@mihajlomilisavljevic3438 4 жыл бұрын
@@SWUploads971 Tbh I got used to him being taller than random people but I guess 6'0" seems accurate . He does have high shoulders tho. I've just compared him to Steph Curry (6'3") and he's noticeably shorter.
@ryanryan4716
@ryanryan4716 4 жыл бұрын
And Then He Said: barkelys 6,5 and he got at least 5 inches on him (no homo)
@kukudavis7070
@kukudavis7070 6 жыл бұрын
The height difference has me hollering 😂😂😂
@Manolomoonshine
@Manolomoonshine 2 жыл бұрын
kzbin.info/www/bejne/oWjOcqBvhJl0jqs👍🏽
@garebfeumba5407
@garebfeumba5407 3 жыл бұрын
Shaq said “pads” for sure.
@Glostahdude
@Glostahdude Жыл бұрын
Shaq is just money! Everything he does is great! Funny and authentic!
@Gigatless
@Gigatless 3 жыл бұрын
Seeing Shaq just makes me happy everytime.
@CheriSTJohn-mh8wz
@CheriSTJohn-mh8wz 4 жыл бұрын
People don’t realize that Shaq has his PhD. He is big but not stupid. Wonderful guy.
@CashCowz962
@CashCowz962 4 жыл бұрын
Yeah he just plays goofy..but thats cool many small peeple like to bug big folks....am kinda big and i get it all the time...
@cjj9127
@cjj9127 4 жыл бұрын
Cheri ST. John what’s closer Cali or the moon not sound familiar definitely not smart
@jamesdep8128
@jamesdep8128 4 жыл бұрын
Honorary degree
@bobsmith962
@bobsmith962 4 жыл бұрын
Mba
@hthought
@hthought 4 жыл бұрын
PhD as in Pretty huge Dick ?
@swampbooty2487
@swampbooty2487 2 жыл бұрын
Charles and Shaq are hilarious 😂
@goodbadbill
@goodbadbill 3 жыл бұрын
Ernie being the only one laughing at Harvey's imitation of Shaq saying "pants" lol
@hankpeterschmidt8626
@hankpeterschmidt8626 2 жыл бұрын
Wait… he imitated that?
@goodbadbill
@goodbadbill 2 жыл бұрын
@@hankpeterschmidt8626 Didn't he? I'm just assuming because of the way Steve said "pants" and it flew over everyone but Ernie's head. I could be wrong lol.
@hankpeterschmidt8626
@hankpeterschmidt8626 2 жыл бұрын
@@goodbadbill well, it looked like it on another notice
@StuUngar
@StuUngar 4 жыл бұрын
“ONE???” Exact same reaction I had
@jask2383
@jask2383 6 жыл бұрын
"1?!?! All hell nahh😭"💀💀
@TravelHall74
@TravelHall74 2 жыл бұрын
They love each other its so cool too see.
@girlballers7043
@girlballers7043 6 жыл бұрын
He did say PADS clear as day but it's for a good cause so i guess they said forget it and gave him the best answer 🤷🏽😂
@santanaoutlaw
@santanaoutlaw 6 жыл бұрын
I honestly thought he said pants before u pointed it out. They woulda won anyway
@jakegoodman2392
@jakegoodman2392 6 жыл бұрын
Yea he did, but he would have gotten 200 anyways I think
@yeeitsearl
@yeeitsearl 6 жыл бұрын
Lol its all good he would’ve got fortune cookie and coffee anyway
@trysephiroth007
@trysephiroth007 6 жыл бұрын
Nzuri Queen the cc says pants so I'll go with that
@xanderg6987
@xanderg6987 6 жыл бұрын
I heard Pads, but nice surprise 😂
@TheEmily1218
@TheEmily1218 2 жыл бұрын
Both of them are adorbs. Shaq is just the coolest. I can´t believe how small they make the host look!
@FACTSONLIT
@FACTSONLIT 2 жыл бұрын
I love these guys!! they chemistry is outstanding
@tyranusmaul
@tyranusmaul 6 жыл бұрын
Pants? He said "Pads" 2:13...he got 43 points for "pants" too and didn't even say that lol
@MyZ001
@MyZ001 5 жыл бұрын
Doesn't matter. He had the #1 answer for the next question
@ninjakick2587
@ninjakick2587 5 жыл бұрын
I thought that too
@RiskTakerGodz
@RiskTakerGodz 5 жыл бұрын
tyranusmaul l
@dazai3063
@dazai3063 5 жыл бұрын
Turn the _CAPTIONS_ on
@LouieVeryRare
@LouieVeryRare 5 жыл бұрын
Levi Ackerman the captions aren’t always right dumbass
@alexblack8565
@alexblack8565 4 жыл бұрын
"Damn the grill, the charcoal. Where the HELL is the sauce?" LOL :)
@Insertor
@Insertor 2 жыл бұрын
This was the best one from Family Feud
@JaredProd30
@JaredProd30 2 жыл бұрын
Ernies laugh is literally everywhere lol
@jakemorrison548
@jakemorrison548 4 жыл бұрын
“You know dey tied a you, stop all this 4 times, 3 times. Man, come on” 😂🤣😆
@countrylyricist
@countrylyricist 3 жыл бұрын
I am not used to seeing Steve actually having to look UP at fast money contestants!! 🤣🤣🤣
Family Feud - Funniest Moments
36:35
Common Sense
Рет қаралды 6 МЛН
Они убрались очень быстро!
00:40
Аришнев
Рет қаралды 3,4 МЛН
La revancha 😱
00:55
Juan De Dios Pantoja 2
Рет қаралды 67 МЛН
Shaquille O'Neal vs Dennis Rodman Heated Moments Comp
7:27
BBall Vault
Рет қаралды 23 МЛН
Shaq Reveals Which Myths About Him are True
7:51
Jimmy Kimmel Live
Рет қаралды 2,9 МЛН
Inside the NBA - Spelling Bee Competition 🤣
11:55
House of Highlights
Рет қаралды 1 МЛН
Celebrities Impersonating Other Celebs - Compilation 2
10:05
Spencer Althouse
Рет қаралды 10 МЛН
EJ's Neat-O Stat Of The Night: Arm Wrestling
8:23
NBA on TNT
Рет қаралды 17 МЛН
Charles Barkley and Shaq Roasting Each Other For Eight Minutes Straight...
8:18
Dat Balla Productions
Рет қаралды 3,1 МЛН
All-time funniest Celebrity Family Feud moments with Steve Harvey!
13:06
Best Shaq & Charles Barkley Heated Moments (Inside the NBA)
11:25
BrandoFlash
Рет қаралды 9 МЛН
ПОКАЗАЛА ЭТО…😱 #shorts
0:37
Диего Фин
Рет қаралды 3,4 МЛН