TUŻ, TUŻ ZA POLSKĄ MIEDZĄ!!! PRZEPIĘKNE DOLINY - PROSIECKA I KWACZAŃSKA!!!

Dwoje Na Szlaku

W tym odcinku zabierzemy Was tuż za Polską granice do Słowacji. 😘Powędrujemy w pierwszy Majowy weekend przepięknymi dolinami i wąwozami, zobaczycie z Nami przepiękne panoramy na Tatry Niżne i Zachodnie. 😍 🤩 Jak zwykle dowiecie się również kilku przydatnych ciekawostek i informacji o naszym szlaku. 😘
Życzymy miłego oglądania !!! 😊 🎥

@dobrzenamrazem
@dobrzenamrazem 4 ай бұрын
Bardzo fajny film. Jakoś ten teren omijaliśmy a widzimy, że warto tam zabłądzić. Dziękujemy za zachętę. Oczywiście pytanie dotyczyło "głowy Janosika". Pozdrawiamy
@dwojenaszlaku 4 ай бұрын
Cześć. Dziękujemy za obejrzenie filmu do końca 😘 Bardzo fajne miejsce, z resztą cała okolica Liptowskiego Mikulasza jest warta odwiedzenia 🤩 Prześlij nam proszę na emaila podanego w opisie kanału dns.dwojenaszlaku@gmail.com adres na jaki mamy wysłać magnes 📩. Pozdrawiamy DNS 👋
@larsnilsson7106
@larsnilsson7106 4 ай бұрын
Chodziło oczywiście o Janosikową Głowę ;o) Szedłem parę lat temu tą trasą, ale w odwrotnej kolejności, od młynów począwszy. Po drodze wszedłem na szczyt Lomne i z tego, co pamietam szlak był tam bardzo słabo oznaczony, praktycznie nikt tamtędy chyba nie chodził. Ścieżka wsród hal pachnacych ziołami była naprawdę świetna. Pozdrawiam...P.S. Również mieszkałem w Zubrzycy.
@dwojenaszlaku 4 ай бұрын
Cześć. Dziękujemy za obejrzenie filmu do końca 😘 My pierwszy raz szliśmy tym szlakiem 15 lat temu z naszymi smerfami wtedy jeszcze nie było tak rozbudowanej infrastruktury dla turystów, było zdecydowanie bardziej dziko 😊 🤩 Prześlij nam proszę na emaila podanego w opisie kanału dns.dwojenaszlaku@gmail.com adres na jaki mamy wysłać magnes 📩. Pozdrawiamy DNS 👋
@micaangelo507
@micaangelo507 4 ай бұрын
Mijaliśmy się na drabinkach w dolinie Prosieckiej ,mało brakło a dostał bym w głowę kamieniem 😒,fajna trasa dla początkujących jak dla mnie za mało ...Miałem dużo szczęścia bo cały młyn miałem tylko dla siebie ani jednej duszyczki .Ja zacząłem trasę z Rużemberoka tu wsiadłem do autobusu do lućek i z buta początkowo żółtym szlakiem do Parkingu w Prosiecznym gdzie spałem w namiocie a rano około 6 ruszyłem do Doliny Kwaczańskiej i dalej szedłem na autobus do skrzyżowania i pojechałem do Liptowskiego Mikulasza pozdrawiam .
@dwojenaszlaku 4 ай бұрын
Cześć. Bardzo nam miło że obejrzałeś nasz film i że nas rozpoznałeś 😊 Jesteś nawet przez chwilę na filmie 😊 Bardzo miła pogawędka na szlaku 🙂 Pozdrawiamy i do zobaczenia na szlaku DNS 👋
@micaangelo507
@micaangelo507 4 ай бұрын
@@dwojenaszlaku Nie zauważyłem :) ale mi miło ,takich ludzi jak was warto spotkać !
Dolina Kwaczańska (Kvačianska dolina)