500 km Główny Szlak Beskidzki "GSB" w 11 dni - najdłuższy szlak w Polsce 2022

Coolturysta

Ciekawa przygoda, którą polecam dla każdego. Z założenia chciałem Wam przekazać jak najwięcej przydatnych informacji abyście sami mogli się przygotować do takiej wędrówki oraz opowiedzieć jak przebiegła moja droga. Wszystko co najlepsze doświadczycie podczas przejścia tego szlaku osobiście. Warto! Polecam ;)!
Facebook: / coolturystaa94
34:30 - Dzień 7 - Schronisko PTTK Hala Łabowska - Krościenko
37:07 - Dzień 8 - Krościenko - Rabka Zdrój
40:47 - Dzień 9 - Rabka Zdrój - Schronisko PTTK Markowe Szczawiny
43:24 - Dzień 10 - Schronisko PTTK Markowe Szczawiny - Stacja Abrahamów
48:45 - Dzień 11 - Stacja Abrahamów - Ustroń

@lornemalwo3646
@lornemalwo3646 Жыл бұрын
Fajny film. Taka ,,surówka" Fajnie że sporo uwag które zamiescczasz są oparte o własne doswiadczenie. Też się wybieram na ten szlak w przyszłym roku. W tym zrobiłem jeden szlak długodystansowy i od siebie mogę powiedzieć że największy błąd to za małe buty. To nic że przeszedłam w nich wcześniej dystanse 40-70 km przez dwa, trzy dni. Po czterech dniach chodzenia okazało się że noga zwiększyła mi się o dobre półtora numeru 😊👍 Szacun za tempo. Ja śpię na dziko więc takich dystansów dziennych nie dam rady zrobić, bo doba za krótka.
@azazulbaz1077
@azazulbaz1077 Жыл бұрын
Najgorsze są te chwile zamyślenia i później nerwy przy szukaniu szlaku, uważność i umiejętność bycia 'tu i teraz' to prawdziwa sztuka. Fajny film, super przygoda, dystansy dzienne robią wrażenie
@marcinb.7614 Жыл бұрын
Właśnie być tu i teraz schodząc z Baraniej Góry trzy razy się zgubiłem, rozmawiałem przez telefon z kuzynem od zimna padała bateria telefonu, nie można wpsadac w panikę i rozsądek. Powrót do miejsca gdzie był szlak ostnio, analiza mapy, włączyłem GSP to mi pokazało Węgierska Górke 😂
@lifemusickarma3244 29 күн бұрын
Dzięki za film, dałeś mi inspiracje. Wcześniej zrobię cały szlak Świętokrzyski. Już tu trochę przemierzylem na pieszo i rowerem. Trzym się młody, życzę dalszych sukcesów i filmików z wypraw. 👍🔥
@coolturysta94 28 күн бұрын
Dzisiaj na kanale pojawi się filmik z przejścia niebieskiego szlaku granicznego (najdzikszego w polsce) w 10 dni w listopadzie. Dwa tygodnie temu przeszedłem szlak Świętokrzyski na raz, bez przerwy w 21 godzin i też z tego będzie filmik. Cieszę się, że mogłem w jakiś sposób dodać inspiracji!
@krzysztofbejda8106
@krzysztofbejda8106 Жыл бұрын
Szacunek za wytrwałość ! Pozdro
Dziękuję! 5!
@dominikhano1105
@dominikhano1105 Жыл бұрын
Brawo Radek, zajebista narracja, dobrze się słucha, mógłbyś prowadzić wycieczki
@marcinb.7614 Жыл бұрын
Dla mnie jest on inspiracją i dziękuję za filmik, wielki szacunek jak zabrał butelkę ze szlaku.
@maciejszpunar7430
@maciejszpunar7430 Жыл бұрын
Fajny filmik. Pozdrawiam świątecznie.
@stachu646
@stachu646 Жыл бұрын
Brawo, tempo kosmiczne👏👏 ja potrzebowałem 14 dni i wydawało mi się, że idę szybko. No ale ja miałem już 40 na karku a Ty jesteś młodzian. Gratulacje. Teraz przed Tobą GSS, jest krótszy 440km więc machniesz go w 5 dni 😜 pozdrawiam i 3M Się
@coolturysta94 Жыл бұрын
Ja myślałem, że idę szybko ale po drodze spotkałem chłopaka co robił w 7 i dlatego z 12 zrobiłem 11, jakoś tak na mnie wpłyną hehehehe , pozdrawiam 😃
@@coolturysta94 To myślałem, że 9 jest rekord
@wiktor990
@wiktor990 Жыл бұрын
@@3man322 rekord jest 93 godziny 44 minuty ale to już jest zorganizowana akcja bicia rekordu ultramaratończyka Romana Ficka. 11dni jest jak najbardziej rewelacyjne optymalny czas przejścia to bodajże 21 liczone po ~25km dziennie.
@olekka8917
@olekka8917 Жыл бұрын
Fajny materiał, dzieki
@janeske9927
@janeske9927 Жыл бұрын
gratulacje. Super . Pozdro.
@Gorskiszlak
@Gorskiszlak Жыл бұрын
Dobre video, przyda mi się do moich przygotowań. Pzdr !
@dominik3895
@dominik3895 3 ай бұрын
Super film, dał mi do zrozumienia że nie ma co rozmyślać jak to będzie tylko spróbować, na pewno w przeciągu przyszłych lat się wybiorę i będę celował w podobne tempo!
@coolturysta94 3 ай бұрын
Polecam, warto pod każdym względem przynajmniej spróbować
@MariuszTravels
@MariuszTravels 3 ай бұрын
Świetna robota 🤙
@adamklecha4796
@adamklecha4796 Жыл бұрын
Gratulacje, przyjemna relacja
@Roman_Sa
@Roman_Sa Жыл бұрын
Niezły z ciebie dzik! Świetne tempo! Oglądało się bardzo dobrze, bo w końcu nie za długi filmik opisujący GSB. Mapki na początku każdego etapu to bardzo dobry pomysł. Pozdro!
@ZmyslonePL
@ZmyslonePL Жыл бұрын
O stary! Akurat narodził mi się pomysł przejścia szlaku w 10-12 dni. Mega dobry film :)
Dziękuję, polecam
@upndown-traveling
@upndown-traveling Жыл бұрын
Świetny materiał 🙂 Ależ piękne widoczki, łapkę w górę! 🙂 Pozdrawiamy, Up'n'Down-Traveling
@lortek_foto
@lortek_foto Жыл бұрын
gratulacje :) inspirujace :)
@aaddaass3322
@aaddaass3322 Жыл бұрын
brawo brawo brawo. znam typa ktory to zrobil z 10 dni ale jak dla mnie to 20 dni to i tak super wynik. pozdrawiam i pelen szacun
@p3reev
@p3reev Жыл бұрын
Mega zajebista relacja. Pogoda Ci z tego co widać bardzo dopisała. Też mam ciche marzenie, że w końcu się zdecyduje.
Warto spróbować
@p3reev
@p3reev Жыл бұрын
@@coolturysta94 a jeszcze takie pytanko czym nagrywałeś i robiłeś fotki?
@coolturysta94 Жыл бұрын
@@p3reev samsung s9+ jeżeli chodzi o video to była jedna z najniższych możliwych jakości z tym, że była to tylna kamera telefonu. Zdjęcia tez tym telefonem. Ujecia robione z selfiesticka za 10zl.
@mateuszdziki120
Dziękuję!
@witoldwitek3328
@witoldwitek3328 Жыл бұрын
Dodam jeszcze: super narracja 👍 można Cię słuchać zdecydowanie dłużej! Życzę dalszych osiągnięć! 🏞️
@3man322 Жыл бұрын
No i właśnie dzięki za info jak dojechać Do Wołosatego! Zbieram się od dwóch lat do tego szlaku. Przejdę i mogę umierać;) Zacząłem góry jeszcze jako dzieciak, z siostrami i dziękuję wszystkim Aniołą Szlaku. Super film!
@coolturysta94 Жыл бұрын
Dziękuje, cieszę się, że przydała się informacja z dojazdem :))
@marcinb.7614 Жыл бұрын
Ja w tym roku rozkładam na etapy zaczynam z Ustronia a w następnym roku może w 14 dni zaczynając z Wolosatego
@wilkinawloczedze9750
@wilkinawloczedze9750 Жыл бұрын
też myśleliśmy że dojść w Bieszczady na piechotę i można umierać :), po przejściu GSB nabraliśmy ochoty na dużo więcej , byliśmy gotowi wracać do Ustronia pieszo 😁, teraz knujemy kolejne wyzwania 😉 a chodzimy amatorsko aczkolwiek intensywnie raptem od 3 lat
@marcinb.7614 Жыл бұрын
@@wilkinawloczedze9750 A ja pierwszy etap Ustroń Zdrój do schroniska na Stożeku zrobione jutro jadę wchodzę na schronisko na Stożku i jest ambitny plan aby dojść do Węgierskiej Górki w lutym Węgierska Górka do Korbielowa
@wilkinawloczedze9750
@wilkinawloczedze9750 Жыл бұрын
@@marcinb.7614 Powodzenia w realizacji planów, nam na jednodniowe kończą się pomysły, sporo szlaków zdeptaliśmy, ale na dobrą włóczęgę zawsze jakiś szybki plan się znajdzie 😁 dzisiaj szybka akcja w Beskidzie Śląskim 🥾🥾
@maxymalnie
@maxymalnie 10 ай бұрын
Just like that, dawaj kolejne odcinki!
@romkemor2211
@romkemor2211 Жыл бұрын
Spoko gość ...
@ljanda1980 Жыл бұрын
Dobre ... też kiedyś to zrobię :) ...
@andrzejkaznica6479
@andrzejkaznica6479 Жыл бұрын
Super. Pokazałeś jak z amatora zamienić się w11 dni w zawodowca ..... Jestem pod wrażeniem.
Salamandry są piękne 😁
@ARIEL.PODROZE
@ARIEL.PODROZE Жыл бұрын
Wow, mega robota! Też zastanawiam się nad GSB, ale raczej podziele go na dwie wyprawy...przy wadze 100kg bardzo odczuwam kolano przy dystansach powyżej 30km...zostawiam suba
@marcinb.7614 Жыл бұрын
Dlatego dzielę go na etapy aby iść na lekko, wyzwanie aby w jednym dniu zrobić 50km
@ARIEL.PODROZE
@ARIEL.PODROZE Жыл бұрын
@@marcinb.7614 Też zastanawiam się jak to zrobić... podchodzę do tego na luzie...może kiedyś???
@mateusz3875
@mateusz3875 Жыл бұрын
możesz dodać filmik z wyposażeniem :) z ciekawości szukam inforamcji o tym co statystycznie biorą ze sobą osoby, które kończą GSB
@iwonaj1466
@iwonaj1466 Жыл бұрын
Super relacja z GSB ! Ja planuje na wiosnę przejście wzdłuż wybrzeża Świnoujście- Hel ale GSB będzie moim kolejnym wyzwaniem. Pozdrawiam
@coolturysta94 Жыл бұрын
Przejście wybrzeżem również mam w planach, lecz póki co wyjazdy z kursu przewodnickiego pochłaniają mój wolny czas przeznaczony na podróże. Dlatego liczę, że podzieli się Pani relacją ze swojego przejścia i chociaż w taki sposób doświadczę takiej wędrówki 😃 pozdrowionka
@marcinb.7614 Жыл бұрын
Ja chętnie też posłucham i zobaczę.
Dziękuję za informację bardzo dobre tempo i dziękuję za inspiracje aby jednego dnia zrobić 50km. Planuję GSB etapami a zaczynam za tydzień Ustroń do Wisły 28 km. Pozdrwiam serdecznie.
@coolturysta94 Жыл бұрын
Do dzieła! Pozdrawiam ;))
@@coolturysta94 Zainteresował mnie temat skarpet bo takie buty już widziałem ☺️
@@marcinb.7614 polecam przetestować 👌
@marcinb.7614 Жыл бұрын
@@coolturysta94 SA tez takie buty, może w następnym roku zrobię go w 14 dni, dziękuję za info o noclegach i szacunek jak butelkę zabrałeś. Piękny ten Beskid Niski.
@Kolejowy74
@Kolejowy74 6 ай бұрын
@zielonebieganie
@zielonebieganie Жыл бұрын
Eh, z tymi żmijamy to jest masakra. Tyle ile się najadłam stresu praktycznie nadeptując na nie ... masakra! Anyways, gratulacje wyczynu! :)
@Przygody_Bialych
@Przygody_Bialych Жыл бұрын
Bardzo fajny film z przejścia GSB ;) Chciałbym kiedyś przejść ale problemy są z wygenerowaniem czasu, może zrobię na raty ;)
Polecam! 🙂
@wilkunek
@wilkunek Жыл бұрын
Fajne porównanie wyszło między Tobą a AdBusterem
Proszę rozwinąć myśl 😃
@nothalal6518
@nothalal6518 Жыл бұрын
Dokladnie. Adbuster rowniez pokonal ta trase tylko ze zima. Obojga was ogladalo i sluchalo sie z przyjemnoscia. pozdrawiam
@piotrknapczyk103
@piotrknapczyk103 7 ай бұрын
Suszenie butów. Jest stara, może dziś śmieszna metoda, ale 100% skuteczna bez prądu. A mianowicie dwie bawełniane skarpety, wypełnione owsem. Na koniec dnia, wkładasz to do buta i rano masz suchutkie jak pieprz. Podczas wędrówki, jeśli jest słonecznie, wieszasz to z zewnątrz na plecaku i schnie. I tak wkoło.
@coolturysta94 7 ай бұрын
ciekawe
@marcinb.7614 Жыл бұрын
Doświadczyłem tego co to znaczy iść w ciemności na szlaku. Na Baraniej Górze byłem o 15.40 więc schodząc zastenie mnie ciemność. Bez czoloweczki, telefon padł, został tablet świecąc nim za pomocą ekranu. Trzy razy szlak zgubiłem pierwszy kiedy czerwony rozchodził się z niebieskim potem czerwony odchodził a ja poszedłem droga trzeci raz przy budowie S1 trzeba być uważnym i włączać rozsądek kiedy się już zgubiło. Anioł stróż czuwał. Jacyś dobrzy ludzie zaswicicli dwa znicze w kapliczkach na szlaku a przy S1 dobry człowiek wskazał jak przejść Sołę i gdzie jest dworzec PKP.
@BartNSW
@BartNSW Жыл бұрын
Wedle powiedzenia człowiek uczy się na własnych błędach. Najlepiej rozsądku nigdy nie wyłączać ;) Kiedyś w listopadzie wybrałem się z partnerką na Hale Boraczą z Żabnicy lekko poniżej 0 stopni 2-3 cm świeżego śniegu. Wpadliśmy na super pomysł, że jeszcze wcześnie (13:00 w listopadzie jednak nie była wczesną porą). W schronisku na Rysiance byliśmy po 15:30, ale siadła mgła więc zamiast zasuwać w dół dgy było jeszcze jasno pomału staraliśmy się nie zgubić szlaku, a oznaczenia pod 20 cm śniegu a drzew w oddali nie widać , luzik, bo niżej była droga leśna, więc nawet jak się zgubiliśmy to wiedzieliśmy ze do niej dojdziemy, a nią z kolei wrócimy na szlak. Jak weszliśmy w ścieżkę w lesie to już był luz, bo nauczony wcześniejszą wpadką miałem latarkę i tak nie używaliśmy bo śnieg + księżyc robił niesamowitą robotę, ale zabrakło raczków :), a że noga co chwilę uciekała na śliskim dodatkowo dostało się kolanom i ledwo doczłapałem się do samochodu. Jakby było mało trafiliśmy na dzień gdy na śląsku zaatakowała gołoledz wiec do domu było 2 godziny dłużej. Pierwsze zakupy po powrocie: - czołówka, bo latarka jest mega nie wygodna, później dokupiona kolejna, aby każdy miał swoją - kijki - raczki (dopiero wchodziły na rynek i wielu odradzało, ale są super pomocne i chyba się przyjęły, bo teraz to już prawie standard) a w kolejnej 3 dniowej wyprawa po schroniskach w tamtych rejonach już totalny luz mimo ze zawsze ostatnie 1-2 godziny przed schroniskiem było już ciemno, oblodzony szlak nie ma problemu. Sama przyjemność. Weście na Śnieżkę w średnio sprzyjających warunkach zimowych i zejście gdy inni starają się przeżyć asekurując się barierką bezcenne
@giln
@giln Жыл бұрын
to teraz z powrotem xD
@3man322 Жыл бұрын
Szkoda, że GSB nie zalicza Lackowej.
@qprzygodzie
@qprzygodzie Жыл бұрын
11 dni?!?! Sporo, ale widzimy że warto
@marcinb.7614 Жыл бұрын
Pierwszy etap GSB zrobiony. Ustroń Zdrój - schronisko PTTK na Stożeku 😁 teraz etap drugi ze schroniska do Węgierskiej Górki
Drugi etap zrobiony. Schronisko na Stożku do Węgierskiej Górki
@user-bs6fp5kt4i
@user-bs6fp5kt4i Жыл бұрын
Dobry z Ciebie kocur . Pozdrawiam i podziwiam ;) trzymaj się
Pozdrawiam serdecznie
@JulkaJane1 Жыл бұрын
No i to jest motywacja na nowy rok. Może wrzucić na listę TO DO 2023?
@ljanda1980 Жыл бұрын
Też się przygotowuję do tematu ... zastanawiam się jeszcze nad wersją z paralotnią (lot biwakowy)
@JulkaJane1 Жыл бұрын
@@ljanda1980 ciekawe, nie słyszałam o tej opcji. Zrób najpierw pieszo, a potem będziesz podziwiał z góry co przeszedłeś, to będzie hit w tą i spowrotem 👍
@@JulkaJane1 kzbin.info/www/bejne/Z3_NqXuZhLmejqc
@@ljanda1980 jak da się tak machnąć trasę, to na pewno będzie ciekawe 👍
@ljanda1980 Жыл бұрын
@@JulkaJane1 Tyle że ze skrzydłem, w naszych warunkach pogodowych zrobienie tego może się okazać trudniejsze niż klasycznie. Z buta na pewno się wybiorę, to nie ulega wątpliwości. Może nawet w tym roku. Pozdrawiam i dzięki za pomysł :)
@magdaggg3467
Osprey skarab 34
@zurawiny
@zurawiny Жыл бұрын
Cześć, bardzo ciekawa relacja. Tak się zastanawiam jakie masz przemyślenia po szlaku. Szczególnie biorąc pod uwagę, że przeszedłeś go w takim tempie. Minęło już trochę czasu więc może uda Ci się tym podzielić na YT? Tak poza tym to czy planujesz może jakieś inne szlaki? Najlepszego!
@coolturysta94 Жыл бұрын
Cześć, z przemyśleń co do tempa wydaje mi się ze optymalnym jest podzielenie na 10 dni lokalizując noclegi bezpośrednio na szlaku. Planuje kolejne wędrówki, mam ich sporą listę lecz aktualnie czekam na rezonans kolana i w pierwszej kolejności chciałbym je naprawić aby móc dalej chodzić z przyjemnością. Z takich najbliższych, które chciałbym zrealizować to wzdłuż nszej linii brzegowej od Rosji do Niemiec. Pozdrawiam
@zurawiny
@zurawiny Жыл бұрын
@@coolturysta94 O kurczę! Życzę Ci jak najszybszego powrotu do formy z kolanem. Szlak który planujesz to świetny pomysł. Zrobiłem 3 lata temu tylko kilka dni wybrzeżem w centralnej części - bajka! Dzięki za odpowiedź, powodzenia i czekam na kolejna relacje.
@jedrzej2062 4 ай бұрын
@@coolturysta94co do pomysłu wzdłuż polskiej lini brzegowej mogę się wypowiedzieć że jest bardzo ładna infrastruktura rowerowa (którą miałem możliwość przejechać od Świnoujścia aż do Piasków) więc warto rozważyć rower. Druga kwestia o której warto wiedzieć że wiatr nad morzem zazwyczaj wieje z zachodu na wschód dlatego lepiej iść z zachodu na wschód. Trzecia sprawa jest specyfika chodu nad morzem którą charakteryzuje się, ze najwygodniej idzie się wzdłuż linii brzegowej gdzie mamy podłoże cały czas pod delikatnym kątem że jedna noga jest niżej. Czytałem że jest to dosyć uciążliwe po kilku dniach marszruty. No i ostatnia kwestia pozdrawiam :D!
@wilku9456
@wilku9456 Жыл бұрын
Może teraz Mały szlak Beskidzki w 2 dni ? :D 140 km :)
@magdaggg3467
@magdaggg3467 Жыл бұрын
Nie prościej było zacząć w Ustroniu?😅
Nie ma żadnej trudności. Kwestia wyboru 🙂 wole słońce w plecy 🙂
@smoku0071
@smoku0071 Жыл бұрын
Jaki to miesiąc ?
Maj czerwiec
@pees3244
@pees3244 Жыл бұрын
Właśnie obejrzałem twój filmik, mega ciekawy, wybieram się na GSB na przełomie kwietnia i maja. Obecnie zastanawiam się jakie wybrać buty, jak sprawiły się Twoje ?
@coolturysta94 Жыл бұрын
Nike wild horse 7 sprawdziły się rewelacyjnie, polecam, oczywiście suszarka do butów w plecaku żeby na rano mieć suche gdyby przemokły
@pees3244
@pees3244 Жыл бұрын
@@coolturysta94 na filmie wspominałaś o suszarce, jaka polecasz? miałeś ze sobą powerbank? Nie było problemu gdy chciałes rezerwować tylko jeden nocleg?
@coolturysta94 Жыл бұрын
@@pees3244 mam suszarkę z mediaexpert jak dobrze pamiętam, dwie białe blaszki na czarnym kablu. Są lecitukie i zajmuja mało miejsca a i suszą jak trzeba, kupiłem je dawno temu za 12 zł teraz sa nieco droższe. Miałem powerbank lecz użyłem go raz czy dwa, tylko dlatego ze mam stary telefon i bateria trzyma krótko, obecnie wolałbym wymienić baterie na nową w telefonie a powerbank jak najmniejszy awaryjnie. Jeżeli mówisz ze idziesz gsb to raczej nie ma problemu. W miejscach obok szlaku gospodarze sa świadomi przebiegu tej trasy.
@DominikPempera
@DominikPempera Жыл бұрын
Ile zrzuciłeś kg po drodze?
@coolturysta94 Жыл бұрын
Ze względu na wysoką podaż energetyczną jadłem wszystko co się dało, dzienna dieta to minimum jedna duża czekolada plus jedna mała wieczorem lub w ciągu dnia w zależności gdzie przechodziłem akurat to zawsze jadłem pizze i cukrowe energetyki. Podsumowując, mimo takiej diety nie przytyłem ale zeszło mi na wadze ok plus minus 2kg. Jednak ciężko powiedzieć czy to z tkanki tłuszczowej czy woda w organizmie. Pozdrawiam
@lifemusickarma3244 29 күн бұрын
Fajna relacja, też się przygotowuje, myślę czy nie pokonać rowerem GSB. Można się natknąć na trasie na misie i wilczki?
@coolturysta94 29 күн бұрын
@@lifemusickarma3244 w rejonie Bieszczadów i Beskidu niskiego jest największe prawdopodobieństwo spotkania niedźwiedzia
@lifemusickarma3244 29 күн бұрын
A nie myślałeś o opcji zabrania ze sobą jakiegoś lekkiego namiotu, taki z 1,5 kg, żeby czasem się przespać na szlaku jak Cie noc zastanie w lesie.
@coolturysta94 29 күн бұрын
@@lifemusickarma3244 zapraszam na moje filmy z Wielkiej Fatry i Tatr Niżnych gdzie namiot miałem cały czas z sobą a o spotkanie niedźwiedzia na tych terenach jest potencjalnie łatwiej niż spotkać człowieka.
@edenmike7610
@edenmike7610 Жыл бұрын
Masz zaplanowaną całą trasę na mapach turystycznych?
@coolturysta94 Жыл бұрын
Tak, jak zwrócisz uwagę to na początku każego dnia, plan trasy jest załączony na filmiku. Screeny z mapy turystycznej.
@wiehookerbii3925
@wiehookerbii3925 Жыл бұрын
ok
@jedrzej2062 4 ай бұрын
Hej, ile dni/tygodni/miesięcy wczesniej rezerwowałeś noclegi? Miałeś porezerwowane noclegi a co gdyby np była taka burza że byś się nie wyrobił i wtedy masz przesunięcie jednego dnia - miałeś na to jakieś rozwiązanie?
@coolturysta94 4 ай бұрын
Hej, tydzień wcześniej planowałem noclegi. nie brałem pod uwagę opcji nie dotarcia na nocleg.
@bartoszlorek3696
@bartoszlorek3696 3 ай бұрын
Na GSB masz akurat bardzo dużą bazę noclegową, problemowe są tylko dni piątek - sobota. Ja rezerwowałem noclegi koło 15 tego samego dnia. Warto mieć ze sobą śpiwór i karimatę/materac. Wiat, gdzie można noc przeczekać, jest cała masa.
@jedrzej2062 3 ай бұрын
​@@bartoszlorek3696 dzięki wielkie! niedługo ruszam :)
@bartoszlorek3696
@bartoszlorek3696 2 ай бұрын
@@jedrzej2062 Jak coś, to pytaj. Dwa lata temu szedłem pierwszy raz, w tym roku będę chciał przejść GSB tam i z powrotem w 16 dni.
@jedrzej2062 Ай бұрын
@@coolturysta94ja już po - 13 dni a chciałem zrobić tak jak Ty w 10-11. niestety połowa dni była deszczowa i nie dało rady az tak skutecznie maszerować. Z ciekawości jaka miales pogode?
@TheMandzi
@TheMandzi Жыл бұрын
11 dni za szybko Mordo
Konkretne pytanie najbardziej najfaniesza OSOBA KTÓRĄ POZNAŁEŚ
@coolturysta94 Жыл бұрын
Najdłużej i najciekawiej rozmawiało mi się z panem, który zrobił gsb w 7dni, szliśmy rozmawiając od miziowej do rysianki, i przewodnik Łukasz na hali labowskiej, a tak na szlaku to raczej kazdy jest fajny na krotka wymianę doświadczeń
@januszwidzyk4656
@januszwidzyk4656 Жыл бұрын
@@coolturysta94 Kumpel to zrobił bez zbytniego przygotowania, co prawda na rowerze poniżej 80h, bez żadnego wsparcia. NIe mniej szacun, ja już za stary jestem.
@OscarP85
@OscarP85 Ай бұрын
Szacunek Dziku. Ja nawet po płaskim nad morzem nie daję rady przejść więcej niż 35 km po prostu z fizycznego wykończenia. W górach 25 km z 10 kg plecakiem, a Ty po 45 km i 13 km na plecach ech . Stary Ty strażakiem lub goprowcem powinieneś zostać
@rafalwisniewski5238
@rafalwisniewski5238 Жыл бұрын
masz trase na apce ile szedles godzin?
@coolturysta94 Жыл бұрын
Nie rejestrowałem tego, patrzyłem o której wychodzę i o której jestem na miejscu ale dokładnie juz teraz nie przypomnę
@iSizar
@stayawaypunk2202 Жыл бұрын
Po co w 11 dni?
@coolturysta94 Жыл бұрын
Lubie długie wędrówki, dzięki temu, że zrobiłem to w 11 dni miałem codziennie długą wędrówkę :)
@TheMandzi
@TheMandzi Жыл бұрын
??
Kojarzysz Mnie
@karlik3982
@karlik3982 Жыл бұрын
Jesteś 7 lat młodszy ode mnie
@coolturysta94 Жыл бұрын
Piotr Pustelnik polski himalaista zdobył pierwszy 8tysięcznik w wieku 39 lat a do dziś zdobył je wszystkie, wiek to tylko cyfra 😉😃 pozdrawiam
@stachu646
@stachu646 Жыл бұрын
Zgadzam się. Mnie udało się przejść GSB w wieku 40lat z 30kg nadwagą. Po GSB nauczyłem sie jednego:w górach nie ważne są nogi a głowa. Dopiero na szlaku można się przekonać jakie mamy rezerwy. Już komentowałem ale jeszcze raz super film, gratuluje i zazdroszczę kondycji 👏👏💪💪
@annakrzyminska8033
@annakrzyminska8033 3 ай бұрын
GSB nie jest najdłuższym szlakiem w Polsce. Najdłuższy jaki znam ma prawie 1000 km a jest jeszcze kilka pomiędzy, mające po 600, 700 km.
@coolturysta94 3 ай бұрын
GSB jest najdłuższym szlakiem w polskich górach. Dziękuję. Pozdrawiam.
@dominik3895
@dominik3895 3 ай бұрын
Najdłuższy szlak pieszy górski :)
@jarosawgadek3353
@jarosawgadek3353 Жыл бұрын
Nie widzę najmniejszego sensu , że o przyjemności nie wspomnę , w eskapadzie o takiej porze roku .
@ukaszber4337
@ukaszber4337 Жыл бұрын
dlaczego?
@schibasso Жыл бұрын
Szybka wyprawa, szybka relacja, jak dla mnie zbyt szybka...
@marcinb.7614 Жыл бұрын
Każdy ma swoje tępo i swoje priorytety. Było o noclegach i wiele innych cennych informacji.
@@marcinb.7614 Dlatego napisałem JAK DLA MNIE
@@schibasso Będę chciał to zrobić w przyszłym roku w 14 lub 15 dni
@@marcinb.7614 Powodzenia!
@OscarP85
@OscarP85 Ай бұрын
W życiu nie wybrałbym się na żaden szlak bez gps i map offline, a takie zapewniają mapy.cz . Nie wiem czemu ich nie miałeś skoro 2022 r to nie lata 90te .
@coolturysta94 Ай бұрын
Był to pierwszy i ostatni raz kiedy nie miałem mapy offline 😀
Mały Szlak Beskidzki - MSB - Wyrypa 100km na raz - bez przerwy
Magda Lassota
#41 Ekwipunek na Główny Szlak Beskidzki
Szybkie Podróże
500-KILOMETROWA górska konfrontacja! AKTUALIZACJA W OPISIE!